Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

картопля
Очікувана вартість
65 000,00 UAH
UA-2016-06-09-000066-a 7c60359278c84151ac3db3b0a93b56bf
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Лівандовська Світлана Петрівна

380964157066 Buh-internat_T@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Тульчинська спеціалізована загальноосвітня школа-інтернат I-III ступенів-ліцей Вінницької обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 21723398
Вебсайт: http://internat.ucoz.ua
Місцезнаходження: 23600, Україна , Вінницька обл., Тульчин, Леонтовича,12
Контактна особа: Лівандовська Світлана Петрівна
380964157066
Buh-internat_T@ukr.net
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 червня 2016 07:49
Звернення за роз’ясненнями: до 14 червня 2016 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 червня 2016 09:00
Початок аукціону: 17 червня 2016 15:13
Початок аукціону: 17 червня 2016 15:13
Очікувана вартість: 65 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 325,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Клубні картоплі повинні бути великими, свіжими, цілими, здоровими, не в’ялими, без тріщин, без ознак проростання, без пошкоджень сільськогосподарськими шкідниками, без надмірної зовнішньої вологості, типової для ботанічного сорту форми та кольору. Упакована має бути в сітки. Доставка та розвантаження здійснюється за рахунок продавця. Доставка товару має бути невеликими партіями не рідше ніж 2 рази в тиждень протягом червня-грудня 2016 року. Оплата проводиться Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника у відповідності до вимог ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України за фактом отримання товару на умовах відстрочки платежу 30 календарних днів . У випадку відсутності фінансування Замовник проводить оплату товару після надходження коштів на свій розрахунковий рахунок.. Має бути можливість обміну товару неналежної якості, розміру та кольору, що не відповідає вимогам. Кожна партія товару постачається разом з сертифікатом якості. Ціна товару може зменшуватись на вимогу Замовника в зв'язку з сезонними змінами ринкових цін.

Клубні картоплі повинні бути великими, свіжими, цілими, здоровими, не в’ялими, без тріщин, без ознак проростання, без пошкоджень сільськогосподарськими шкідниками, без надмірної зовнішньої вологості, типової для ботанічного сорту форми та кольору. Упакована має бути в сітки.
Доставка та розвантаження здійснюється за рахунок продавця. Доставка товару має бути невеликими партіями не рідше ніж 2 рази в тиждень протягом червня-грудня 2016 року. Оплата проводиться Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника у відповідності до вимог ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України за фактом отримання товару на умовах відстрочки платежу 30 календарних днів . У випадку відсутності фінансування Замовник проводить оплату товару після надходження коштів на свій розрахунковий рахунок.. Має бути можливість обміну товару неналежної якості, розміру та кольору, що не відповідає вимогам. Кожна партія товару постачається разом з сертифікатом якості.Ціна товару може зменшуватись на вимогу Замовника в зв'язку з сезонними змінами ринкових цін.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9000 кілограми
Клубні картоплі повинні бути великими, свіжими, цілими, здоровими, не в’ялими, без тріщин, без ознак проростання, без пошкоджень сільськогосподарськими шкідниками, без надмірної зовнішньої вологості, типової для ботанічного сорту форми та кольору. Упакована має бути в сітки.
Доставка та розвантаження здійснюється за рахунок продавця. Доставка товару має бути невеликими партіями не рідше ніж 2 рази в тиждень протягом червня-грудня 2016 року. Оплата проводиться Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника у відповідності до вимог ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України за фактом отримання товару на умовах відстрочки платежу 30 календарних днів . У випадку відсутності фінансування Замовник проводить оплату товару після надходження коштів на свій розрахунковий рахунок.. Має бути можливість обміну товару неналежної якості, розміру та кольору, що не відповідає вимогам. Кожна партія товару постачається разом з сертифікатом якості.Ціна товару може зменшуватись на вимогу Замовника в зв'язку з сезонними змінами ринкових цін.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23600, Україна, Вінницька область, Тульчин, Леонтовича,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2016  —  29 грудня 2016
ДК 021:2015: 03212100-1 — Картопля
ДК 016:2010: 01.13.51 — Картопля

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 червня 2016 10:52
Закупівля картопля.doc
09 червня 2016 10:52
Проект договору .doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 червня 2016 15:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Риндюк Юрій Юрійович 16 200,00
UAH з ПДВ
13 699,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Мазур Павло Анатолійович 53 100,00
UAH з ПДВ
13 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Булка Анна Юріївна 27 000,00
UAH з ПДВ
27 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 червня 2016 10:43
20160512_015949.jpg
16 червня 2016 10:43
20160507_140451.jpg
16 червня 2016 10:43
20160507_140442.jpg

Публічні документи

14 червня 2016 12:24
Изображение 287.jpg
14 червня 2016 12:24
Изображение 286.jpg
14 червня 2016 12:24
Изображение 285.jpg
14 червня 2016 12:24
Изображение 284.jpg
14 червня 2016 12:24
Изображение 283.jpg

Публічні документи

16 червня 2016 10:35
20160512_021623.jpg
16 червня 2016 10:35
20160427_123000.jpg
16 червня 2016 10:35
20160427_122942.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Риндюк Юрій Юрійович

ФОП Мазур Павло Анатолійович

ФОП Булка Анна Юріївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Риндюк Юрій Юрійович
#3538112697
Рішення скасоване 13 699,00
UAH з ПДВ
29 червня 2016 09:06
ФОП Риндюк Юрій Юрійович
#3538112697
Відхилено 13 699,00
UAH з ПДВ
29 червня 2016 09:08
ФОП Мазур Павло Анатолійович
#2758503816
Відхилено 13 700,00
UAH з ПДВ
29 червня 2016 09:12
ФОП Булка Анна Юріївна
#3287617462
Переможець 27 000,00
UAH з ПДВ
01 липня 2016 09:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2016 09:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Булка Анна Юріївна
#3287617462
27 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір.pdf укладений
05 липня 2016 16:35