Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт в приміщені КНП « Консультативно- діагностичний центр Дніпровського району м. Києва» за адресою вул. Ентузіастів, 49.
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2016-05-27-000128-c 792e4a11f3844f4fad0c6fabc17cba78
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Седченко Ірина Володимирівна

510445177018 appls@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно - діагностичний центр Дніпровського району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 26188952
Вебсайт: http://health.kiev.ua
Місцезнаходження: 02002, Україна , Київська обл., Київ, А . Шептицького ,5
Контактна особа: Седченко Ірина Володимирівна
510445177018
appls@ukr.net
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2016 11:05
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2016 07:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 червня 2016 11:00
Початок аукціону: 09 червня 2016 14:07
Початок аукціону: 09 червня 2016 14:07
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: - довідку про наявність персоналу відповідної кваліфікації - свідоцтво про державну реєстрацію або витяг/виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; - довідку про взяття на облік платника податку у державній податковій інспекції; - свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку); - заповнену «Форму пропозиції» за формами КБ-2 в, КБ -3 ; - у вигляді листа в довільній формі надати контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштова адреса, телефони, електронної адреси, відомості про контактну особу (ПІП, посада, контактний телефон); - гарантійний лист учасника, який підтверджує надання учасником замовнику копій всіх вищезазначених документів у паперовому вигляді, оформлених належним чином, у разі визнання його переможцем, протягом 3 робочих днів з дати визнання його переможцем електронної закупівлі. 5. Інша інформація: Під час укладання договору переможець електронних торгів повинен надати в паперовому вигляді, завірені підписом та печаткою* учасника (оригінал не завіряється) документи, які наведені в п.8, а також наступні документи: - кошторисну документацію, що має бути скріплена печаткою та підписана організацією учасником і підписом та печаткою у складі : - договірна ціна; - зведений кошторисний розрахунок за формами КБ-2в, КБ -3, вартості робіт з пояснювальною запискою; - локальні кошториси; - відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку. - копію статуту (іншого установчого документу). - копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців або копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. - копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку). - оригінал довідки з банківської установи про відкриття рахунку контрагента із зазначенням усіх реквізитів. *- ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами). Нове обладнання, комплектуючи, повинні бути з гарантійним терміном експлуатації від заводу виробника, та мати сертифікати якості. Вивіз будівельного сміття за рахунок підрядника.

. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.
Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
- довідку про наявність персоналу відповідної кваліфікації
- свідоцтво про державну реєстрацію або витяг/виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- довідку про взяття на облік платника податку у державній податковій інспекції;
- свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
- заповнену «Форму пропозиції» за формами КБ-2 в, КБ -3 ;
- у вигляді листа в довільній формі надати контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштова адреса, телефони, електронної адреси, відомості про контактну особу (ПІП, посада, контактний телефон);
- гарантійний лист учасника, який підтверджує надання учасником замовнику копій всіх вищезазначених документів у паперовому вигляді, оформлених належним чином, у разі визнання його переможцем, протягом 3 робочих днів з дати визнання його переможцем електронної закупівлі.
5. Інша інформація:
Під час укладання договору переможець електронних торгів повинен надати в паперовому вигляді, завірені підписом та печаткою* учасника (оригінал не завіряється) документи, які наведені в п.8, а також наступні документи:
- кошторисну документацію, що має бути скріплена печаткою та підписана організацією учасником і підписом та печаткою у складі :
- договірна ціна;
- зведений кошторисний розрахунок за формами КБ-2в, КБ -3, вартості робіт з пояснювальною запискою;
- локальні кошториси;
- відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку.
- копію статуту (іншого установчого документу).
- копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців або копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
- копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку).
- оригінал довідки з банківської установи про відкриття рахунку контрагента із зазначенням усіх реквізитів.

*- ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).

Нове обладнання, комплектуючи, повинні бути з гарантійним терміном експлуатації від заводу виробника, та мати сертифікати якості. Вивіз будівельного сміття за рахунок підрядника.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.
Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
- довідку про наявність персоналу відповідної кваліфікації
- свідоцтво про державну реєстрацію або витяг/виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- довідку про взяття на облік платника податку у державній податковій інспекції;
- свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
- заповнену «Форму пропозиції» за формами КБ-2 в, КБ -3 ;
- у вигляді листа в довільній формі надати контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштова адреса, телефони, електронної адреси, відомості про контактну особу (ПІП, посада, контактний телефон);
- гарантійний лист учасника, який підтверджує надання учасником замовнику копій всіх вищезазначених документів у паперовому вигляді, оформлених належним чином, у разі визнання його переможцем, протягом 3 робочих днів з дати визнання його переможцем електронної закупівлі.
5. Інша інформація:
Під час укладання договору переможець електронних торгів повинен надати в паперовому вигляді, завірені підписом та печаткою* учасника (оригінал не завіряється) документи, які наведені в п.8, а також наступні документи:
- кошторисну документацію, що має бути скріплена печаткою та підписана організацією учасником і підписом та печаткою у складі :
- договірна ціна;
- зведений кошторисний розрахунок за формами КБ-2в, КБ -3, вартості робіт з пояснювальною запискою;
- локальні кошториси;
- відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку.
- копію статуту (іншого установчого документу).
- копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців або копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
- копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку).
- оригінал довідки з банківської установи про відкриття рахунку контрагента із зазначенням усіх реквізитів.

*- ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).

Нове обладнання, комплектуючи, повинні бути з гарантійним терміном експлуатації від заводу виробника, та мати сертифікати якості. Вивіз будівельного сміття за рахунок підрядника.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, Київська область, Київ, вул. Митрополита Андрея Шептицького,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 червня 2016  —  29 червня 2016
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
ДК 016:2010: 41.00.3 — Будування житлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 червня 2016 14:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ЧП "АРІС-ІНВЕСТ" 79 588,00
UAH з ПДВ
77 588,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гідробудінвест" 92 000,00
UAH з ПДВ
78 587,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 червня 2016 09:13
istotni_umovi.pdf
08 червня 2016 09:13
dovidki_statutni.pdf
08 червня 2016 09:13
dovidki_1.pdf
08 червня 2016 09:13
vidguki_1.pdf
08 червня 2016 09:13
bankpasport.pdf
08 червня 2016 09:13
tsinova_2.pdf

Публічні документи

08 червня 2016 13:05
Пропозиція.pdf
08 червня 2016 12:53
Документы.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ЧП "АРІС-ІНВЕСТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Гідробудінвест"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЧП "АРІС-ІНВЕСТ"
#33345578
Переможець 77 588,00
UAH з ПДВ
14 червня 2016 11:19

Документи

14 червня 2016 11:06
протокол № 129.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 червня 2016 11:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ЧП "АРІС-ІНВЕСТ"
#33345578
77 588,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 червня 2016 11:06
протокол № 129.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
IMG_20160614_0009.pdf укладений
14 червня 2016 11:37
IMG_20160614_0008.pdf укладений
14 червня 2016 11:37
IMG_20160614_0004.pdf укладений
14 червня 2016 11:37
IMG_20160614_0005.pdf укладений
14 червня 2016 11:37
IMG_20160614_0006.pdf укладений
14 червня 2016 11:36
IMG_20160614_0003.pdf укладений
14 червня 2016 11:36
IMG_20160614_0002.pdf укладений
14 червня 2016 11:36
IMG_20160614_0001.pdf укладений
14 червня 2016 11:36