Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Акумуляторні батареї для ВП ЗАЕС
Accumulator Batteries (AB) for SS ZNPP
Очікувана вартість
16 498 648,80 UAH
UA-2016-05-26-000010-b 237a6ed5a0a54bdaad676e5c762b742d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Апатьєв О.Л.

206-97-67 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108
Контактна особа: Апатьєв О.Л.
206-97-67
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: SE NNEGC “Energoatom” (State Enterprise “National Nuclear Energy Generating Company “Energoatom”)
National ID: 24584661
Contact point: Апатьєв О.Л.
206-97-67
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 травня 2016 09:18
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2016 16:40
Оскарження умов закупівлі: до 04 серпня 2016 16:40
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 серпня 2016 16:40
Початок аукціону: 19 вересня 2016 15:03
Очікувана вартість: 16 498 648,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 164 986,49 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 164986.48 UAH
Publication date: 26 травня 2016 09:18
Enquiries until: 29 липня 2016 16:40
Complaints submission until: до 04 серпня 2016 16:40
Time limit for receipt of tenders: 08 серпня 2016 16:40

Information

Estimated total value: 16 498 649 UAH including VAT
Minimal lowering step: 164 986 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
Акумуляторні батареї для ВП ЗАЕС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71504, Україна, Запорізька обл., Енергодар, згідно з ТД
ДК 021:2015: 31440000-2 — Акумуляторні батареї
ДК 016:2010: 27.20.2 — Акумулятори електричні та частини до них

Accumulator Batteries (AB) for SS ZNPP
CPV: 31440000-2
Період постачання: з 10 січня 2017 по 10 лютого 2017

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 липня 2016 11:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2016 11:17
4515 -ЗТД-6.doc
28 липня 2016 11:17
ТД 4515-(6).doc
21 липня 2016 09:40
4515 -ЗТД-5.doc
13 липня 2016 16:33
4515 -ЗТД-4.doc
06 липня 2016 14:09
4515 -ЗТД-3.doc
30 червня 2016 11:16
4515 -ЗТД-2.doc
23 червня 2016 14:43
4515 -ЗТД.doc
26 травня 2016 09:15
Проект договору.docx
26 травня 2016 09:15
Додаток 4.pdf
28 липня 2016 11:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 липня 2016 09:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2016 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2016 14:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2016 11:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 червня 2016 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2016 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2016 09:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2016 11:17
4515 -ЗТД-6.doc
28 липня 2016 11:17
ТД 4515-(6).doc
21 липня 2016 09:40
ТД 4515-(4).doc
13 липня 2016 16:33
ТД 4515.doc
06 липня 2016 14:09
ТД 4515.doc
30 червня 2016 11:16
ТД 4515.doc
23 червня 2016 14:43
ТД 4515.doc
26 травня 2016 14:58
ТД 4515.doc
26 травня 2016 09:15
ТД.doc
21 липня 2016 09:40
4515 -ЗТД-5.doc
13 липня 2016 16:33
4515 -ЗТД-4.doc
06 липня 2016 14:09
4515 -ЗТД-3.doc
30 червня 2016 11:16
4515 -ЗТД-2.doc
23 червня 2016 14:43
4515 -ЗТД.doc
26 травня 2016 09:15
Проект договору.docx
26 травня 2016 09:15
Додаток 4.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 27 травня 2016 00:42
Прошу уточнити дату проведення аукціону. Згідно оголошення - 04.08.2016, що стангвить більше місяця від кінцевоі дати подання пропозиціі. Можливо допущена помилка?
Відповідь: Оголошення про проведення вищезазначених торгів було оприлюднено замовником відповідно до норм Закону (абз. 2 п.1 та п. 4 ст.10) та не перевищило встановлені терміни, а саме: 30 днів. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій було призначено на 29.06.2016 о 10-00, початок аукціону на 04.08.2016 електронний майданчик встановив автоматично.
тендерная документация и наименование по предложению
Дата подання: 31 травня 2016 15:28
Добрый день! нет вложенных/прикрепленных файлов с тендерной документацией, как можно получить?
Відповідь: Всі файли були розміщені у системі Прозоро, через електронний майданчик smarttender.biz, які можливо завантажити за даним посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2016-05-26-000010-b/
Щодо строків подачі документів
Дата подання: 02 червня 2016 15:44
Технічними вимогами та умовами поставки ТТ-П.0.03.001-15, що є Додатком 4 ДКТ передбачено надання постачальником наступних документів: 1) п.4.1 - Документи, що підтверджують відповідність АБ (сертифікат відповідності) вимогам ГОСТ 12.2.007.12, ГОСТ 26881 шляхом проведення випробувань. 2)п.11.1 - Звіт, який підтверджує правильність вибору АБ, і показати, що запропоновані АБ забезпечать необхідні рівні напруги при поштовхах і тривалих аварійних струмах протягом усього часу аварійного розряду, та що АБ відповідає вимогам ТВтаУП. 3) п.12.1 - Підтвердження щодо патентної чистоти. Однак, ні умовами ДКТ ні ТВтаУП не передбачені строки подання вищезазначених документів. Просимо Вас пояснити, які документи, що передбачені ТВтаУП, необхідно надати Замовнику під час процедури розкриття пропозицій конкурсних торгів, які на етапі підписання договору і які при поставці Товару.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Всі документи зазначені в цьому запиті повинні бути надані у складі тендерної пропозиції учасника.
Про внесення змін до ДКТ
Дата подання: 02 червня 2016 16:06
Просимо Вас розглянути можливість внесення зиін до пункту 2 розділу ІІІ ДКТ, а саме передбачити можливість надання забезпечення пропозиції конкурнсих торгів у формі гарантії страхової компанії, яка пройшла відбір у ДП «НАЕК «Енергоатом» у встановленому порядку, у формі договору (страхового сертифікату) страхування відповідальності перед третіми особами.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимогами пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» частини ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що «Учасник торгів для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції у формі:
• банківської гарантії, згідно з якою первинне зобов’язання несе будь-який банк. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639.
Банківська гарантія може бути надана в будь-якій валюті, перераховується у гривню за офіційним курсом гривні, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії».
Повідомляємо, що тендерна документація складена відповідно до вимог чинного законодавства та не потребує змін.
Щодо кваліфікації персоналу участника
Дата подання: 02 червня 2016 17:03
Пунктом 14.1 Технічних вимог та умов постачання передбачено: "Постачальник повинен мати персонал, який пройшов перевірку знань норм, правил і стандартів з безпеки, що діють в атомній енергетиці, має досвід надання послуг з виконання шефмонтажу і введеню в роботу АБ". Просим Вас уточнити перелік документів, підтверджуючих кваліфікацію і досвід персоналу Постачальника, та строки надання їх Замовнику.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В запиті невірно зазначено п.14.1 ТВ та УП в запиті йдеться мова про п.14.2 ТВ та УП.
Щодо суті запиту надаємо перелік документів та терміни їх надання:
- довідка підприємства в довільній формі про наявність кваліфікованого персоналу з досвідом виконання послуг згідно п.7.2 ТВ та УП - надається під час процедури розкриття пропозицій конкурсних торгів;
- довідка (посвідчення) про перевірку знань та допуск до роботи персоналу, який виконуватиме роботи згідно п.7.2 ТВ та УП, з питань охорони праці, правил технічної експлуатації, правил пожежної безпеки, правил радіаційної безпеки, правил, норм, стандартів з ядерної безпеки – надається перед проведенням шефмонтажу АБ.
Участник - нерезидент
Дата подання: 07 червня 2016 12:39
Наше предприятие, ООО "RAIDO TRADING", г. Рига Латвийская Республика, намерено принять участие в данных конкурсных торгах. Документацией конкурсных торгов в пункте 5 раздела I предусмотрено: "Отечественные и иностранные участники всех форм собственности и организационно-правовых форм принимают участие в процедуре закупки на равных условиях". Пунктом 6 раздела I ДКТ предусмотрено: "В случае если участником процедуры закупки есть нерезидент, такой участник может обозначить цену тендерного предложения в Долларах США, Рублях (РФ) или Евро." Однако, в системе электронных торгов есть возможность подачи тендерного предложения только в валюте "гривна". Участие в аукционе так же возможно только в валюте "гривна". Для соблюдения условий Документации конкурсных торгов и обеспечения равных возможностей для участников просим Вас реализовать возможность подачи предложения и участия в аукционе в других валютах.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На виконання вимог ст. 10 Закону України від 25.12.2015 № 922 «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) вся інформація про закупівлі (у т.ч. тендерна документація) через авторизовані електронні майданчики оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом.
Згідно з вимогами Закону тендерна документація містить інформацію про валюту, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції (п. 6 р. І ТД), а саме: «Валютою тендерної пропозиції є гривня. У разі якщо учасником процедури закупівлі є нерезидент, такий учасник може зазначити ціну тендерної пропозиції у Доларах США, Рублях (РФ) або ЄВРО. При розкритті тендерних пропозицій ціна такої тендерної пропозиції перераховується у гривні за офіційним курсом гривні до Доларів США, Рублів (РФ) або ЄВРО, встановленим Національним банком України на дату розкриття тендерних пропозицій. Перерахунок ціни відбувається за формулою: ціна тендерної пропозиції х офіційний курс гривні до _________ (зазначається валюта), встановлений Національним банком України на дату розкриття тендерних пропозицій.»
Звертаємо увагу, що регулювання та реалізацію державної політики у сфері закупівель здійснює уповноважений орган, до функцій якого належить, зокрема, забезпечення функціонування веб-порталу та інформаційного ресурсу.
условия оплаты
Дата подання: 14 червня 2016 13:14
В связи с тем, что аккумуляторные батареи согласно спецификации в ДКТ производится индивидуально под каждый проект и не хранятся в готовом виде на складе производителя просим Вас внести изменения в документацию конкурсных торгов и предусмотреть предоплату за поставляемый Товар. Пункт 2 Раздела V предлагаем изложить в следующем виде: "оплата Товара производится Заказчиком следующим образом: аванс 50% - путем перевода на расчетный счет Поставщика на протяжении 30 календарных дней со дня подписания Контракта; окончательный расчет - на протяжении 30 рабочих дней с момента поставки при условии принятия товара по качеству и количеству."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до організаційно-розпорядчих документів ДП "НАЕК "Енергоатом" внесення змін до Тендерної документації щодо застосування попередньої оплати можливе у разі виробничої необхідності за умови погодження керівництвом Компанії. Для прийняття такого рішення потенційному учаснику торгів слід направити звернення із обґрунтуванням виробничої необхідності авансування закупівлі.
Участник-нерезидент
Дата подання: 15 червня 2016 10:19
Относительно реализации возможности подачи предложения и участия в аукционе в валюте ЕВРО мы так же обратились в техническую поддержку электронной торговой площадки и получили следующий ответ: "Добрый день! В тендере № UA-2016-06-03-000007-b закупочной документацией (п.6, р.1) Организатор предусмотрел возможность подачи ценового предложения в валюте для участников-нерезидентов, что не ограничивает Вас в подгрузке ценового предложения в EUR. На ЭТП при публикации тендера организатор при выборе валюты указал грн. Следовательно электронная форма предложения и дальнейший аукцион будут проходить в грн. (В качестве примера Вы можете рассмотреть тендер №160351 https://smarttender.biz/tenders?allcat=1&mode=all&extfilter=1&f=160351&mt=0 где электронные предложения и последующий аукцион проходит в долларах). На данном этапе Организатор может внести изменения если вы подадите соответствующее «Требование» в закупке." В связи с этим просим Вас внести изменения и реализовать возможность подачи предложения и участия в аукционе в валюте ЕВРО.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На виконання вимог ст. 10 Закону України від 25.12.2015 № 922 «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) вся інформація про закупівлі (у т.ч. тендерна документація) через авторизовані електронні майданчики оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом.
Згідно з вимогами Закону тендерна документація, яка складена відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680, містить інформацію про валюту, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції (п. 6 р. І ТД), а саме: «Валютою тендерної пропозиції є гривня. У разі якщо учасником процедури закупівлі є нерезидент, такий учасник може зазначити ціну тендерної пропозиції у Доларах США, Рублях (РФ) або ЄВРО. При розкритті тендерних пропозицій ціна такої тендерної пропозиції перераховується у гривні за офіційним курсом гривні до Доларів США, Рублів (РФ) або ЄВРО, встановленим Національним банком України на дату розкриття тендерних пропозицій. Перерахунок ціни відбувається за формулою: ціна тендерної пропозиції х офіційний курс гривні до _________ (зазначається валюта), встановлений Національним банком України на дату розкриття тендерних пропозицій.»
Оприлюднене на веб-порталі уповноваженого органу оголошення про проведення відкритих торгів містить, зокрема, розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувану вартість предмета закупівлі, що передбачено формою, яка затверджена наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490.
Звертаємо увагу, що регулювання та реалізацію державної політики у сфері закупівель здійснює уповноважений орган, до функцій якого належить, зокрема, забезпечення функціонування веб-порталу та інформаційного ресурсу.
Емність акумуляторної батареї
Дата подання: 17 червня 2016 16:25
Прошу надати роз’яснення: в найменуванні товару «Акумуляторна батарея СБ (1200Ah 105 ел.) з урахуванням комплектуючих і ЗІП відповідно п.3.1 Технічних вимог (Додаток 4 до ТД)», вказаного в Додатку №1 до ДКТ, зазначена конкретна ємність акумуляторної батареї(1200Аг), а безпосередньо в у Додатку 4 до ТД(«Технічні вимоги)») вказані лише розрядні і характеристики, які протирічать вказаній ємності.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будуть внесені зміни.
Визначення «Учасник» та «Постачальник»
Дата подання: 17 червня 2016 16:26
Прошу дати детальні роз’яснення стосовно визначень, які фігурують у Додатку 4 до ТД(«Технічні вимоги»), а саме: «Учасник» та «Постачальник».
Відповідь: «Учасник» - це юридичні або фізичні особи що беруть участь у тендері на закупівлю АБ, а «Постачальник» це учасник тендеру який визнаний переможцем.
Термін постачання продукціі
Дата подання: 06 липня 2016 22:31
Просимо Вас внести зміни до документаці конкурсних торгів, а саме змінити термін постачання Продукціі. Звертаємо Вашу увагу на те, що виконати поставку в термін, зазанчений в ДКТ (01.09.2016-30.082016), неможливо з ряду наступних причин: 1) дата аукціону призначена на 22.08.2016 і , відплвідно, термін акцептування пропозиціі та укаладння договору поставки складе близько 1 місяця. 2). Продукція, що є предметом закупівлі, виготовляється індивідуально під потреби кінцевого споживача, термін виготовлення продукціі складає 90-100 днів. Враховуючи об'єктивні обставини просимо Вас внестм зміни до документаціі конкурсних торгів та зазначити термін поставки 120 календарних днів з дати підписання договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Рішенням тендерного комітету від 20.07.2016 внесено зміни до тендерної документації, зокрема, змінено строк поставки.
Статус уповноваженого представника
Дата подання: 15 липня 2016 14:02
Згідно переліку документів, які підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям є: Якщо учасник не є виробником товару, то у складі тендерної пропозиції він надає документальне підтвердження від виробника статусу уповноваженого представника виробника (дилера, дистриб’ютора тощо) цього товару. В зв’язку з тим, що у деяких європейських виробників не передбачено надання на адресу постачальника обладнання документів, що підтверджують статус уповноваженого представника виробника (дилера, дистриб’ютора тощо), а поставка відбувається за прямими Угодами, звертаємось до Вас з проханням, внести зміни, щодо виключення із ДКТ норми щодо надання документального підтвердження від виробника статусу уповноваженого представника виробника (дилера, дистриб’ютора тощо) цього товару. Що дасть можливість приймати участь у процедурі закупівлі всім учасникам на рівних умовах.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкомплект"):
Предметом закупівлі є ДК 016-2010 27.20.2 – акумулятори електричні та частини до них ( ДК 021:2015 31440000-2 акумуляторні батареї) (акумуляторні батареї для ВП ЗАЕС), які відповідно до Загальних умов безпеки атомних станцій НП 306.2.141-2008 належать до класу безпеки 2, класу сейсмостійкості І.
Надання документального підтвердження від виробника статусу уповноваженого представника виробника (дилера, дистриб’ютора тощо) цього товару є кваліфікаційним критерієм наявності обладнання та матеріально-технічної бази, та відповідають приписам п. 1 ч. 2 ст. 16 Закону "Про публічні закупівлі".
Вимоги, які викладені у вищезазначеному пункті, вважаємо законними. Закон обмежує встановлення кваліфікаційних критеріїв та можливість визначення переліку документів тільки у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок і маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення, послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування.
Закупівля акумуляторів електричних та частин до них, які є предметом закупівлі ДК 021:205 31440000-2, не підпадають під виключний перелік, відповідно до п. 3 ст. 16 Закону.
З огляду на вищевикладене, вважаємо, що тендерна документація складена відповідно до вимог чинного законодавства та не потребує змін.
Супроводна документація при відвантаженні
Дата подання: 18 липня 2016 15:53
Згідно п.5.12.2 проекту договору Постачальник при відвантаженні Продукції надає наступну супровідну документацію: - копію сертифікату країни походження Продукції (копія, завірена печаткою Постачальника); -сертифікат перевезення товару EUR.1- якщо його фактурна вартість перевищує 6000,00 євро. Згідно європейського, законодавства завод виробник продукції при митному оформленні продукції - оформлює один з двох зазначених документів. Просимо Вас: внести зміни в документацію конкурсних торгів, з урахуванням вищенаведеної інформації, та залишити в проекті договору один з двох документів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь (роз'яснення щодо тендерної документації) підготовлені підрозділом-ініціатором закупівлі (ВП "Атомкомплект"):
«Стосовно супровідної документації, яку надає Постачальник при відвантаженні Продукції, а саме учасник – нерезидент повідомляємо наступне.
Проектом договору, який є додатком до Тендерної документації передбачені випадки, коли переможцем відкритих торгів може стати будь-який учасник (резидент або нерезидент України), документація якого буде відповідати вимогам викладеним в тендерній документації та пройде оцінку технічної комісії.
Додатково повідомляємо, що на етапі укладання договору з переможцем відкритих торгів, документація, яка надається Постачальником згідно п. 5.12.2 Додатку №3 до ТД буде уточнюватися.»
Розгорнути всі запитання: 13 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2016-05-26-000010-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: SIA "RAIDO TRADING", Код ЄДРПОУ:40003854549
Дата подання: 23 червня 2016 15:18
срок поставки оборудования
Просим Вас внести изменения в документацию конкурсных торгов, а именно изменить срок поставки оборудования и изложить его в следующем виде: "Срок поставки - на протяжении 120 дней со дня заключения контракта".

Обоснование требования:
Срок производства аккумуляторных батарей (АКБ) составляет 12-14 недель, т.к. каждая АКБ производится под конкретный проект и не хранится у производителя на складе.
Доставка АКБ производится автомобильным транспортом и может занять около 7-10 дней.
Кроме того, учитывая что дата аукциона назначена на 04.08.2016 г. - акцептирование предложения и заключения договора займет около 30 дней.
В связи с этим выполнить поставку АКБ в срок 01.09.2016-30.09.2016, как предусмотрено ДКТ, невозможно.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 липня 2016 15:59
Рішенням тендерного комітету від 20.07.2016 внесено зміни до тендерної документації, зокрема змінено строк поставки - "Строк поставки товарів: з 10.01.2017 по 10.02.2017"
Номер вимоги: UA-2016-05-26-000010-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЕВИЦЬКИЙ ВАЛЕРІЙ МИХАЙЛОВИЧ, Код ЄДРПОУ:1445507292
Дата подання: 10 липня 2016 11:56
Усунення вимог тендерної документації, які не відповідають Закону України "Про публічні закупівлі"
1. Перелік документів, який відповідно до вимог п.1 ч.1 розділу III тендерної документації має надати Учасник торгів на підтвердження повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної документації, стосується тільки юридичних осіб, і тому він суперечить вимогам ч.1 ст.3 та ч.4 ст.22 ЗУ” Про публічні закупівлі” щодо недопустимості дискримінації Учасників торгів та щодо того, що тендерна документація не повинна містити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тому вимагаю від Замовника внести у цей пункт тендерної документації перелік вказаних документів, які стосуються фізичних осіб-підприємців.
2.Вимога Замовника щодо надання переліку документів, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, які стосуються наявності обладнання та матеріально –технічної бази, наведені в ч.1 п.5 розділу III тендерної документації, відповідно до якої у складі тендерної документаціі учасника, який не є виробником товару, надається документальне підтвердження від виробника статусу уповноваженого представника виробника (дилера, дистриб’ютора, тощо) цього товару та довідка довільної форми від виробника, яка підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виробництва товару, порушує вимоги ч.4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тому що: а)вимога щодо підтверження статусу уповноваженого представника виробника є додатковою в зрівнянні з вимогою Замовника щодо підтвердження відповідністі цьому кваліфікаційному критерію Учасника, який є виробником товару б) вимогу Замовника щодо поставки зазначеного в тендерній документації товару, закупівля якого є метою цього тендеру, Учасник, який не є його виробником, може здійснити , не маючи зазначеного статусу, шляхом його закупівлі безпосереднью у його виробника, або у його уповноваженого представника представника, в) надання документального підтвердження вказаного статусу Учасником, який не є виробником товару, який є предметом цієї закупівлі, не є підтвердженням ним кваліфікаційних вимог, так як для їх підтвердження відповідно до якого статтею 16 вказаного ЗУ встановлені інші критерії, в переліку яких відсутній критерій щодо вказаного статусу Учасника, який не є виробником предмета закупівлі г) Встановлені ст.16 Закону України “ Про публічні закупівлі” кваліфікаційні критерії щодо наявності у Учасника торгів обладнання та матеріально –технічної бази, а також працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, стосуються не виробництва товару, як то вимагається Замовником, а відповідно до преамбули ЗУ “Про публічні закупівлі”, який установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт та послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, стосуються виконання договорів купівлі-продажу, предметом яких відповідно до ст. 633, 656 та 712 ЦК України можуть бути поставка товару, виконання робіт та надання послуг, а саме стосується виконання договіру про закупівлю, який відповідно до ч1 п.5 цього ЗУ укладається між Замовником і Учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари. Так як відповідно до п.1.1 наведеного в тендерній документації проекту договору, який укладається за результатами проведення вказаним Замовником процедури закупівель , його предметом є поставка вказаного в цій документації товару, то наведені в ч.1 п.5 розділу III тендерної документації кваліфікаційні критерії щодо наявності у Учасника торгів обладнання, матеріально-технічної бази та працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, стосуються не виробництва товару, як то помилково вимагає Замовник, а стосуються виконання договору поставки товару, який є предметом договору, який укладається між замовником та переможцем торгів по їх результатам . д) наведені в ч.1 п.5 розділу III тендерної документації кваліфікаційні критерії, які стосуються наявності у Учасника торгів обладнання, матеріально-технічної бази та працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виробництва товару,значно обмежують кількість Учасників торгів, так як виключають з іх кола постачальників товару, що є предметом цих торгів, які не є виробниками товару чи його офіційними представниками, що є обмеженням конкуренції та проявом дискримінації цих постачальників товару, чим порушуються вимоги ч.4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тому вимагаю : а) з переліку документів, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям та стосуються наявності обладнання та матеріально –технічної бази, наведені в ч.1 п.5 розділу III тендерної документації, вилучити вимогу, відповідно до якої у складі тендерної документації Учасника, який не є виробником товару, надається документальне підтвердження від виробника статусу уповноваженого представника виробника (дилера, дистриб’ютора, тощо) цього товару б) викласти вказані кваліфікаційні критерії таким чином:
“Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку (підписану керівником та скріплену печаткою (у разі її наявності у Учасника,), що підтверджує наявність у нього обладнання, матеріально-технічної бази та працівників відповідної кваліфікації для виконання поставки предмета договору, який укладається між Замовником та переможцем торгів по їх результатам”.
3. Зазначена в ч.1 п.5 розділу III тендерної документації вимога Замовника щодо надання Учасником в його тендерній пропозиції довідки довільної форми, підписаної керівником та скріпленої печаткою Учасника (у разі наявності), із зазначенням аналогічних договорів (не менше трьох), які укладені протягом останніх п’яти років, разом з переліком суб’єктів, з якими було укладено такі договори, їхніми адресами та контактними телефонами, сумами договорів та інформацією про стан виконання, тобто підтвердження своєчасності повного виконання цих договорів, якою підтверджується інформація Учасника про наявність у нього документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, не відповідає вимогам ст.16 ЗУ “Про публічні закупівлі”, так як в ній не вимагається а) надання підтвердження неодноразового досвіду виконання аналогічних договорів, а вимагається підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, а не аналогічних договорів, тоб то для підтвердження цього досвіду вимагається надання одного аналогічного договору,
б) підтвердження тривалого виконання аналогічних договорів на протязі останніх п’яти років в) надання учасником наведеної вище додаткової інформації, яка не має відношення до підтвердження вимог ст.16 цього ЗУ щодо вказаного критерія відповідності учасника встановленим Замовником кваліфікаційним критеріям. г) на порушення ч.4 ст.22 ЗУ” Про публічні закупівлі” щодо того, що тендерна документація не повинна містити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, ця вимога призводить до обмеження кількості учасників торгів, які мають досвід укладання меншої кількості аналогічних договорів, або їх виконання не на протязі останнії 5 років, що є обмеженням конкуренції таким шляхом та їх дискримінації.
Тому на виконання ст.16 вказаного ЗУ вимагаю зазначити в ч.1 п.5 розділу III тендерної документації, що документальне підтвердження Учасником досвіду виконанн аналогічного договору виконується шляхом надання копії аналогічного договору, підписаної керівником та скріпленої печаткою Учасника ( у разі наявності). В таких договорах звичайно визначається суб’єкт, з яким укладено цей договір, його адрес та контактний телефон, сума договору. інформація про своєчасність та повне виконання цього договору може бути отримана Замовником від покупця товару по наведеному в договорі номері телефону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 липня 2016 14:32
Підрозділом-ініціатором процедури закупівлі надані наступні пояснення:
1. Щодо вимог внести зміни до п. 1 ч. 1 розділу ІІІ:
П. 1 ч. 1 розділу ІІІ не містить вичерпного переліку документів, які повинен надати учасник процедури для підтвердження своїх повноважень.
Як випливає зі ст. 50 ЦК України, дієздатність фізичної особи як підприємця пов'язана з двома умовами:
- набуття (надання) повної цивільної дієздатності фізичною особою, що бажає займатися підприємництвом;
- державна реєстрація фізичної особи як підприємця.
Відповідно до ст. 128 Господарського кодексу України, громадянин визнається суб'єктом господарювання у разі здійснення ним підприємницької діяльності за умови державної реєстрації його як підприємця без статусу юридичної особи.
Документом, що підтверджує набуття повної цивільної дієздатності фізичної особи є паспорт громадянина України.
Документом, що підтверджує статус фізичної особи-підприємця відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" як суб'єкта підприємницької діяльності, може слугувати копія витягу про державну реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності - фізичної особи або копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
Відповідно до вищезазначеного документами, що підтверджують повноваження посадової особи будуть вважатися надані у складі тендерної пропозиції належним чином завірені копія паспорту та виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
У п. 1 ч. 1 розділу ІІІ тендерної документації визначений перелік документів, які має надати учасник процедури закупівлі, не залежно від того, чи є він фізичною особою, чи юридичною. При цьому звертаємо увагу, що підтвердження повноважень представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції в будь-якому випадку є необхідним, незалежно від форми суб'єктів господарювання.

2. Щодо вимог ч. 1 п. 5 розділу ІІІ:
Предметом закупівлі є ДК 016-2010 код 27.20.2 - акумулятори електричні та частини до них (ДК 021:2015 31440000-2 акумуляторні батареї) (акумуляторні батареї для ВП ЗАЕС), які відповідно до Загальних умов безпеки атомних станцій НП 306.2.141-2008 належать до класу безпеки 2, класу сейсмостійкості І.
Вимоги, які викладені у вищезазначеному пункті, вважаємо законними, оскільки вони не суперечать законодавству, зокрема ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), яка передбачає, що тендерна документація може містити додаткову інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Закон обмежує встановлення кваліфікаційних критеріїв та можливість визначення переліку документів тільки у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв'язку, поштових марок і маркових конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення, послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування.
Закупівля акумуляторів електричних та частин до них, які є предметом закупівлі ДК 021:2015 31440000-2, не підпадають під виключний перелік, відповідно до п. 3 ст. 16 Закону.

3. Щодо внесення змін до ч. 1 п. 5 розділу ІІІ тендерної документації:
Відповідно до наявної практики та наявних роз'яснень спеціалізованого журналу "Радник в сфері державних закупівель", замовник може встановити в тендерній документації вимогу щодо досвіду виконання аналогічних договорів. Це може бути не лише один договір, а кілька, це залежить від встановленого замовником критерію.
З огляду на вищевикладене, вважаємо, що тендерна документація складена відповідно до вимог чинного законодавства та не потребує змін.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 12 вересня 2016
UA-2016-05-26-000010-b237a6ed5a0a54bdaad676e5c762b742d
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Місцезнаходження: 01032, Україна, Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108
Учасник Документи Рішення
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "SOLARTEX" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРАРМ ІНВЕСТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

31 серпня 2016 14:06
4515- 31.08.2016 розгляду.doc
31 серпня 2016 14:07
Електронний підпис

Публічні документи

08 серпня 2016 13:50
тендерна пропозиція.pdf
08 серпня 2016 13:50
комерційна пропозиція.PDF
08 серпня 2016 13:50
Додаток 2.xlsx

Документи

31 серпня 2016 14:08
4515- 31.08.2016 розгляду.doc
31 серпня 2016 14:08
Електронний підпис

Публічні документи

08 серпня 2016 16:16
ТУ У 27.2-38322885-001.2015.PDF
08 серпня 2016 16:16
Додаток 2.xlsx

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "SOLARTEX"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРАРМ ІНВЕСТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 вересня 2016 15:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРАРМ ІНВЕСТ" 16 491 600,00
UAH з ПДВ
16 491 600,00
UAH з ПДВ
Документи
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "SOLARTEX" 16 498 639,22
UAH з ПДВ
16 498 639,22
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 серпня 2016 16:16
ТУ У 27.2-38322885-001.2015.PDF
08 серпня 2016 16:16
Додаток 2.xlsx

Публічні документи

08 серпня 2016 13:50
тендерна пропозиція.pdf
08 серпня 2016 13:50
комерційна пропозиція.PDF
08 серпня 2016 13:50
Додаток 2.xlsx

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРАРМ ІНВЕСТ"

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "SOLARTEX"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРАРМ ІНВЕСТ"
#38078031
Переможець 16 491 600,00
UAH з ПДВ
21 вересня 2016 14:21

Документи

21 вересня 2016 14:20
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 вересня 2016 14:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРАРМ ІНВЕСТ"
#38078031
16 491 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 вересня 2016 14:20
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2019 14:43
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2016 08:49
53-129-01-16-00808.pdf укладений
12 жовтня 2016 08:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 жовтня 2016 — 30 червня 2017
Сума оплати за договором: 16 491 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 748 600,00 UAH)