Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Закупівля миючих засобів
Очікувана вартість
40 000,00 UAH
UA-2016-05-18-000109-c ● 72f745e3316d44fea9778bd0162eb478
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно - діагностичний центр Дніпровського району м. Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 26188952 |
Вебсайт: | http://health.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 02002, Україна , Київська обл., Київ, А . Шептицького ,5 |
Контактна особа: |
Седченко Ірина Володимирівна 510445177018 appls@ukr.net |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 травня 2016 11:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 травня 2016 21:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 травня 2016 21:00 |
Початок аукціону: | 25 травня 2016 13:25 |
Початок аукціону: | 25 травня 2016 13:25 |
Очікувана вартість: | 40 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Закупівля миючих засобів
Закупівля миючих засобів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1715 штуки
Оголошення про проведення закупівлі
1. Замовник:
1.1. Найменування: Комунальне некомерційне підприємство « Консультативно-діагностичний центр Дніпровського району м. Києва ».
1.2. Код ЄДРПОУ: 26188952.
1.3. Місцезнаходження: вул. Митрополита Андрея Шептицького, 5, м. Київ, 02002.
1.4.Контактна особа: Тимофеєва Ольга Борисівна - економіст з договірних робіт та внутрішнього фінансового контролю, адреса: тел. (факс (044)517-70-18).
2. Очікувана вартість закупівлі: 40000,00 грн. з ПДВ.
3. Інформація про предмет закупівлі:
3.1. Найменування предмету закупівлі:
Миючі засоби:
- код закупівлі згідно з ДК 016:201020.51.44-00.0
3.2. Місце поставки товарів : вул. Митрополита Андрея Шептицького, 5 , м. Київ, 02002.
3.3. Кількість: 13 найменування, 1715 шт
1 П/п – автомат, без фосфатний, з мийною здатністю не менше 70% 9 кг 40 шт
2 Мило господарське 200г, 72%, ДСТУ 4544:2006
вироблено на основі рослинних жирів 500шт
3 Мило туалетне, 70г 200 шт
4 Мило рідке в ПЕТ – пляшках, 5л, якісне 20 шт
5 Засіб по догляду за унітазами, раковинами, 1л 500 шт
6 Засіб для миття підлоги ,5л 20 шт
7 Засіб « Білизна» 1л 100шт
8 Спрей для миття скла 0,5л 100 шт
9 Засіб для виведення плям 0,5л 30 шт
10 Пакет поліетиленовий для сміття, 35л , х50 /уп 50 уп
11 Пакет поліетиленовий для сміття, 120л , х10 /уп 50 шт
12 Паперові рушники листові в ящику 20 упаковок по 200 рушників./ящ 5 ящ
13 Чистячий засіб ( порошок) для умивальників 0,4 кг 100 шт
Строк поставки товарів: травень – червень 2016 року.
Умови оплати товарів: Замовник проводить розрахунки з Постачальником
передоплатою на підставі рахунку-фактури.
Якісні вимоги до предмету закупівлі:
Товари, що постачаються повинні мати наступні документи : сертифікат якості виробника , висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи , оформлені відповідно до вимог законодавства України.
6. Вимоги до кваліфікації учасників:
Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
• Копія свідоцтва про державну реєстрацію (для юридичних осіб та суб'єктів підприємницької діяльності) (у разі наявності) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичної та фізичних осіб - підприємств із зазначенням відповідних відомостей.
• Копія довідки ЄДРПОУ (для юридичних осіб)
• Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного код (для фізичних осіб)
• Копія довідки про взяття на облік платника податків.
• Контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім'я, по-батькові, посада, контактний телефон).
• Копії документів що підтверджують якість товару та його походження.
• Копія сировинної довідки від виробника господарчого мила.
• Копія протоколу випробувань прального порошку на мийну здатність в 2015році.
Інша інформація:
Документи, що підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників , а також копія статуту або копія паспорту (для фізичної особи-підприємця) ,що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю, в паперовому вигляді, завірені підписом та печаткою учасника, надаються замовнику переможцем , для перевірки , на протязі 24-х годин з моменту визначення переможця.
У випадку виявлення фальсифікованого документу , Переможця буде дискваліфіковано та, згідно з внутрішнім регламентом системи державних електронних торгів РRОZORRО , його подальша участь в торгах на усіх електронних тендерних площадках буде заблокована.
Розгорнути
Згорнути
1. Замовник:
1.1. Найменування: Комунальне некомерційне підприємство « Консультативно-діагностичний центр Дніпровського району м. Києва ».
1.2. Код ЄДРПОУ: 26188952.
1.3. Місцезнаходження: вул. Митрополита Андрея Шептицького, 5, м. Київ, 02002.
1.4.Контактна особа: Тимофеєва Ольга Борисівна - економіст з договірних робіт та внутрішнього фінансового контролю, адреса: тел. (факс (044)517-70-18).
2. Очікувана вартість закупівлі: 40000,00 грн. з ПДВ.
3. Інформація про предмет закупівлі:
3.1. Найменування предмету закупівлі:
Миючі засоби:
- код закупівлі згідно з ДК 016:201020.51.44-00.0
3.2. Місце поставки товарів : вул. Митрополита Андрея Шептицького, 5 , м. Київ, 02002.
3.3. Кількість: 13 найменування, 1715 шт
1 П/п – автомат, без фосфатний, з мийною здатністю не менше 70% 9 кг 40 шт
2 Мило господарське 200г, 72%, ДСТУ 4544:2006
вироблено на основі рослинних жирів 500шт
3 Мило туалетне, 70г 200 шт
4 Мило рідке в ПЕТ – пляшках, 5л, якісне 20 шт
5 Засіб по догляду за унітазами, раковинами, 1л 500 шт
6 Засіб для миття підлоги ,5л 20 шт
7 Засіб « Білизна» 1л 100шт
8 Спрей для миття скла 0,5л 100 шт
9 Засіб для виведення плям 0,5л 30 шт
10 Пакет поліетиленовий для сміття, 35л , х50 /уп 50 уп
11 Пакет поліетиленовий для сміття, 120л , х10 /уп 50 шт
12 Паперові рушники листові в ящику 20 упаковок по 200 рушників./ящ 5 ящ
13 Чистячий засіб ( порошок) для умивальників 0,4 кг 100 шт
Строк поставки товарів: травень – червень 2016 року.
Умови оплати товарів: Замовник проводить розрахунки з Постачальником
передоплатою на підставі рахунку-фактури.
Якісні вимоги до предмету закупівлі:
Товари, що постачаються повинні мати наступні документи : сертифікат якості виробника , висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи , оформлені відповідно до вимог законодавства України.
6. Вимоги до кваліфікації учасників:
Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
• Копія свідоцтва про державну реєстрацію (для юридичних осіб та суб'єктів підприємницької діяльності) (у разі наявності) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичної та фізичних осіб - підприємств із зазначенням відповідних відомостей.
• Копія довідки ЄДРПОУ (для юридичних осіб)
• Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного код (для фізичних осіб)
• Копія довідки про взяття на облік платника податків.
• Контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім'я, по-батькові, посада, контактний телефон).
• Копії документів що підтверджують якість товару та його походження.
• Копія сировинної довідки від виробника господарчого мила.
• Копія протоколу випробувань прального порошку на мийну здатність в 2015році.
Інша інформація:
Документи, що підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників , а також копія статуту або копія паспорту (для фізичної особи-підприємця) ,що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю, в паперовому вигляді, завірені підписом та печаткою учасника, надаються замовнику переможцем , для перевірки , на протязі 24-х годин з моменту визначення переможця.
У випадку виявлення фальсифікованого документу , Переможця буде дискваліфіковано та, згідно з внутрішнім регламентом системи державних електронних торгів РRОZORRО , його подальша участь в торгах на усіх електронних тендерних площадках буде заблокована.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02002, Україна, Київська область, Київ, вул. Митрополити Андрея Шептицького,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 травня 2016
—
29 червня 2016
ДК 021:2015: 39831000-6 — Засоби для прання і миття
ДК 016:2010: 20.41.3 — Мило, засоби мийні та засоби для чищення
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 травня 2016 11:42 |
Істотні умови договору.doc |
18 травня 2016 11:42 |
Кваліфікаційні критерії.doc |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 травня 2016 13:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ООО "Украинский папир" |
20 595,00
UAH з ПДВ
|
20 595,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ООО "Епіцентр К" |
34 086,00
UAH з ПДВ
|
25 915,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Виробнича торгівельна компанія "Дельфін" |
30 000,00
UAH з ПДВ
|
30 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ООО "Украинский папир" #25394112 |
Переможець |
20 595,00
UAH з ПДВ
|
26 травня 2016 11:37
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
IMG_20160613_0002.pdf | укладений |
13 червня 2016 17:07
|
IMG_20160613_0004.pdf | укладений |
13 червня 2016 17:07
|
IMG_20160613_0003.jpg | укладений |
13 червня 2016 17:07
|
IMG_20160613_0001.jpg | укладений |
13 червня 2016 17:06
|