Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт (заміна вікон) в приміщені КНП « Консультативно- діагностичний центр Дніпровського району м. Києва» за адресою вул. Ентузіастів, 49.
Очікувана вартість
84 500,00 UAH
UA-2016-05-17-000385-c afec2e891f1f4f5b8728956c3d13adc7
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Седченко Ірина Володимирівна

510445177018 appls@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно - діагностичний центр Дніпровського району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 26188952
Вебсайт: http://health.kiev.ua
Місцезнаходження: 02002, Україна , Київська обл., Київ, А . Шептицького ,5
Контактна особа: Седченко Ірина Володимирівна
510445177018
appls@ukr.net
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 травня 2016 17:16
Звернення за роз’ясненнями: до 23 травня 2016 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 травня 2016 11:00
Початок аукціону: 30 травня 2016 12:12
Початок аукціону: 30 травня 2016 12:12
Очікувана вартість: 84 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 845,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Технічне завдання - діагностичний центр Дніпровського району м. Києва» за адресою вул. Ентузіастів, 49, необхідно провести капітальний ремонт по заміні вікон та дверей. Встановлюються нові м Для розміщення бактеріологічного відділу лабораторного центру КНП « Консультативно еталопластикові вікна в кількості -12шт. з трьох камерним ПВХ-профілем, двокамерним енергозберігаючим склопакетом, з пластиковими підвіконнями Колір білий. Проводиться заміна 2-х вхідних дверей на енергозберігаючі металопластикові з встановленням електромеханічних кодових замків та двох доводчиків. Проводиться встановлення міжкімнатних металопластикових дверей в кількості -1шт. Вимоги до виробів (металопластикових виробів) ДСТУ Б В.2.6-15:2011. Блоки віконні та дверні полівінілхлоридні, ДБН В.2.6-31:2006 Теплова ізоляція будівель Для відведення води і сконденсованої вологи в нижніх профілях коробок і стулок повинні бути передбачені спеціальні прорізи та в верхніх профілях отвори для вирівнювання тиску у внутрішніх порожнинах профілю відповідно до технічної документації, затвердженої за встановленим порядком. При заскленні стулок скло і склопакети повинні установлюватись на опорні і фіксуючі підкладки згідно з технічною документацією, затвердженою за встановленим порядком. Безпосередній дотик скла з профілями із ПВХ не допускається. Елементи жорсткості коробок, стулок і полотен виробів повинні виконуватися з оцинкованої сталі згідно з ГОСТ 14918, алюмінієвих сплавів відповідно до ДСТУ Б В.2.6-3 або іншого захищеного від корозії профілю. Армуючий метал повинен бути по всьому периметру вікна, а його мінімальна товщина складати 1,5мм. Склопакет повинен утримувати теплозберігаючі властивості при внутрішній температурі приміщення не менше 50С та відносній вологості повітря не більше 60%. За ДСТУ Б В.2.7-107-2001 Заповнення склопакету інертним газом (аргон, криптон) повинно бути не менше 95%. Вимоги до учасників: 1. Наявність в штаті підприємства кваліфікованих ІТР з досвідом роботи по виготовленню світлопрозорих огороджуючих конструкцій не менше 5 років. 2. Наявність ІТР, які пройшли навчання з техніки безпеки, проведення висотних робіт. 3. Наявність власних або орендованих транспортних засобів з тентованим вантажним відділенням. Вивіз будівельного сміття виконується за рахунок підрядника. На будівельні матеріали, конструкції та вироби які будуть використовуватись при виконанні вище зазначених робіт необхідне погодження керівництва КНП КДЦ, надання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи та сертифікати відповідності на використані матеріали. Переможець, незалежно від терміну проведення робіт, закуповує обладнання та матеріали по цінах на час проведення електронних закупівель. ДЕФЕКТНИЙ АКТ На капітальний ремонт (заміна вікон) в приміщенні медичного закладу за адресою вул. Ентузіастів,49 Об'єми робіт № п/п Найменування робіт і витрат Одиниця виміру Кількість Примітка 1 2 3 4 5 1 Знiмання засклених вiконних рам 100 м2 0,36365 2 Демонтаж вiконних коробок в кам'яних стiнах з вiдбиванням штукатурки в укосах 100 шт 0,12 3 Знiмання пiдвiконних дощок в кам'яних будiвлях 100 м2 0,222 4 Заповнення вiконних прорiзiв готовими блоками площею до 2 м2 з металлопластику в кам'яних стiнах житлових і громадських будівель 100м2 0,0315 5 Заповнення вiконних прорiзiв готовими блоками площею до 3 м2 з металлопластику в кам'яних стiнах житлових і громадських будівель 100м2 0,04095 6 Заповнення вiконних прорiзiв готовими блоками площею бiльше 3 м2 з металлопластику в кам'яних стiнах житлових і громадських будівель 100м2 0,2912 7 Блоки віконні металопластикові REHAU м2 36,365 8 Установлення пластикових пiдвiконних дошок 100м 0,222 9 Дошки підвіконня пластикові 450мм м 22,2 10 Заповнення дверних прорiзiв готовими дверними блоками площею бiльше 3 м2 з металлопластику у кам'яних стiнах 100м2 0,10074 11 Блоки дверні металопластикові 1450х2350 м2 6,815 12 Блоки дверні металопластикові 1530х2130 м2 3,259 13 Установлення кодових замків дверних 100 шт 0,02 14 Замок кодовий шт 2 15 Доводчики для дверей вхідних шт 2 . Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: - довідку про наявність персоналу відповідної кваліфікації; - довідку/документи про можливість дотримання технічних вимог до виробу; - свідоцтво про державну реєстрацію або витяг/виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; - довідку про взяття на облік платника податку у державній податковій інспекції; - свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку); - заповнену «Форму пропозиції» за формами КБ-2 в, КБ -3 ; - у вигляді листа в довільній формі надати контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштова адреса, телефони, електронної адреси, відомості про контактну особу (ПІП, посада, контактний телефон. 5. Інша інформація: Під час укладання договору переможець електронних торгів повинен надати в паперовому вигляді, завірені підписом та печаткою* учасника (оригінал не завіряється) документи, які наведені в п.8, а також наступні документи: - кошторисну документацію, що має бути скріплена печаткою та підписана організацією учасником і підписом та печаткою у складі : - договірна ціна; - зведений кошторисний розрахунок за формами КБ-2в, КБ -3, вартості робіт з пояснювальною запискою; - локальні кошториси; - відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку. - копію статуту (іншого установчого документу). - копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців або копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. - копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку). - оригінал довідки з банківської установи про відкриття рахунку контрагента із зазначенням усіх реквізитів. *- ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами

Технічне завдання
- діагностичний центр Дніпровського району м. Києва» за адресою вул. Ентузіастів, 49, необхідно провести капітальний ремонт по заміні вікон та дверей.
Встановлюються нові м Для розміщення бактеріологічного відділу лабораторного центру КНП « Консультативно еталопластикові вікна в кількості -12шт. з трьох камерним ПВХ-профілем, двокамерним енергозберігаючим склопакетом, з пластиковими підвіконнями Колір білий.
Проводиться заміна 2-х вхідних дверей на енергозберігаючі металопластикові з встановленням електромеханічних кодових замків та двох доводчиків. Проводиться встановлення міжкімнатних металопластикових дверей в кількості -1шт.
Вимоги до виробів (металопластикових виробів)
ДСТУ Б В.2.6-15:2011. Блоки віконні та дверні полівінілхлоридні, ДБН В.2.6-31:2006 Теплова ізоляція будівель
Для відведення води і сконденсованої вологи в нижніх профілях коробок і стулок повинні бути передбачені спеціальні прорізи та в верхніх профілях отвори для вирівнювання тиску у внутрішніх порожнинах профілю відповідно до технічної документації, затвердженої за встановленим порядком. При заскленні стулок скло і склопакети повинні установлюватись на опорні і фіксуючі підкладки згідно з технічною документацією, затвердженою за встановленим порядком. Безпосередній дотик скла з профілями із ПВХ не допускається.
Елементи жорсткості коробок, стулок і полотен виробів повинні виконуватися з оцинкованої сталі згідно з ГОСТ 14918, алюмінієвих сплавів відповідно до ДСТУ Б В.2.6-3 або іншого захищеного від корозії профілю.
Армуючий метал повинен бути по всьому периметру вікна, а його мінімальна товщина складати 1,5мм.
Склопакет повинен утримувати теплозберігаючі властивості при внутрішній температурі приміщення не менше 50С та відносній вологості повітря не більше 60%.
За ДСТУ Б В.2.7-107-2001 Заповнення склопакету інертним газом (аргон, криптон) повинно бути не менше 95%.
Вимоги до учасників:
1. Наявність в штаті підприємства кваліфікованих ІТР з досвідом роботи по виготовленню
світлопрозорих огороджуючих конструкцій не менше 5 років.
2. Наявність ІТР, які пройшли навчання з техніки безпеки, проведення висотних робіт.
3. Наявність власних або орендованих транспортних засобів з тентованим вантажним
відділенням.

Вивіз будівельного сміття виконується за рахунок підрядника.
На будівельні матеріали, конструкції та вироби які будуть використовуватись при виконанні вище зазначених робіт необхідне погодження керівництва КНП КДЦ,
надання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи та сертифікати відповідності на використані матеріали.
Переможець, незалежно від терміну проведення робіт, закуповує обладнання та матеріали по цінах на час проведення електронних закупівель.
ДЕФЕКТНИЙ АКТ

На капітальний ремонт (заміна вікон) в приміщенні медичного закладу за адресою вул. Ентузіастів,49



Об'єми робіт

п/п
Найменування робіт і витрат Одиниця
виміру Кількість Примітка
1 2 3 4 5
1 Знiмання засклених вiконних рам 100 м2 0,36365
2 Демонтаж вiконних коробок в кам'яних стiнах з
вiдбиванням штукатурки в укосах 100 шт 0,12
3 Знiмання пiдвiконних дощок в кам'яних будiвлях 100 м2 0,222
4 Заповнення вiконних прорiзiв готовими блоками
площею до 2 м2 з металлопластику в кам'яних стiнах
житлових і громадських будівель 100м2 0,0315
5 Заповнення вiконних прорiзiв готовими блоками
площею до 3 м2 з металлопластику в кам'яних стiнах
житлових і громадських будівель 100м2 0,04095
6 Заповнення вiконних прорiзiв готовими блоками
площею бiльше 3 м2 з металлопластику в кам'яних
стiнах житлових і громадських будівель 100м2 0,2912
7 Блоки віконні металопластикові REHAU м2 36,365
8 Установлення пластикових пiдвiконних дошок 100м 0,222
9 Дошки підвіконня пластикові 450мм м 22,2
10 Заповнення дверних прорiзiв готовими дверними
блоками площею бiльше 3 м2 з металлопластику у
кам'яних стiнах 100м2 0,10074
11 Блоки дверні металопластикові 1450х2350 м2 6,815
12 Блоки дверні металопластикові 1530х2130 м2 3,259
13 Установлення кодових замків дверних 100 шт 0,02
14 Замок кодовий шт 2
15 Доводчики для дверей вхідних шт 2
. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.
Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
- довідку про наявність персоналу відповідної кваліфікації;
- довідку/документи про можливість дотримання технічних вимог до виробу;
- свідоцтво про державну реєстрацію або витяг/виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- довідку про взяття на облік платника податку у державній податковій інспекції;
- свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
- заповнену «Форму пропозиції» за формами КБ-2 в, КБ -3 ;
- у вигляді листа в довільній формі надати контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштова адреса, телефони, електронної адреси, відомості про контактну особу (ПІП, посада, контактний телефон.
5. Інша інформація:
Під час укладання договору переможець електронних торгів повинен надати в паперовому вигляді, завірені підписом та печаткою* учасника (оригінал не завіряється) документи, які наведені в п.8, а також наступні документи:
- кошторисну документацію, що має бути скріплена печаткою та підписана організацією учасником і підписом та печаткою у складі :
- договірна ціна;
- зведений кошторисний розрахунок за формами КБ-2в, КБ -3, вартості робіт з пояснювальною запискою;
- локальні кошториси;
- відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку.
- копію статуту (іншого установчого документу).
- копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців або копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
- копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку).
- оригінал довідки з банківської установи про відкриття рахунку контрагента із зазначенням усіх реквізитів.
*- ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічне завдання
- діагностичний центр Дніпровського району м. Києва» за адресою вул. Ентузіастів, 49, необхідно провести капітальний ремонт по заміні вікон та дверей.
Встановлюються нові м Для розміщення бактеріологічного відділу лабораторного центру КНП « Консультативно еталопластикові вікна в кількості -12шт. з трьох камерним ПВХ-профілем, двокамерним енергозберігаючим склопакетом, з пластиковими підвіконнями Колір білий.
Проводиться заміна 2-х вхідних дверей на енергозберігаючі металопластикові з встановленням електромеханічних кодових замків та двох доводчиків. Проводиться встановлення міжкімнатних металопластикових дверей в кількості -1шт.
Вимоги до виробів (металопластикових виробів)
ДСТУ Б В.2.6-15:2011. Блоки віконні та дверні полівінілхлоридні, ДБН В.2.6-31:2006 Теплова ізоляція будівель
Для відведення води і сконденсованої вологи в нижніх профілях коробок і стулок повинні бути передбачені спеціальні прорізи та в верхніх профілях отвори для вирівнювання тиску у внутрішніх порожнинах профілю відповідно до технічної документації, затвердженої за встановленим порядком. При заскленні стулок скло і склопакети повинні установлюватись на опорні і фіксуючі підкладки згідно з технічною документацією, затвердженою за встановленим порядком. Безпосередній дотик скла з профілями із ПВХ не допускається.
Елементи жорсткості коробок, стулок і полотен виробів повинні виконуватися з оцинкованої сталі згідно з ГОСТ 14918, алюмінієвих сплавів відповідно до ДСТУ Б В.2.6-3 або іншого захищеного від корозії профілю.
Армуючий метал повинен бути по всьому периметру вікна, а його мінімальна товщина складати 1,5мм.
Склопакет повинен утримувати теплозберігаючі властивості при внутрішній температурі приміщення не менше 50С та відносній вологості повітря не більше 60%.
За ДСТУ Б В.2.7-107-2001 Заповнення склопакету інертним газом (аргон, криптон) повинно бути не менше 95%.
Вимоги до учасників:
1. Наявність в штаті підприємства кваліфікованих ІТР з досвідом роботи по виготовленню
світлопрозорих огороджуючих конструкцій не менше 5 років.
2. Наявність ІТР, які пройшли навчання з техніки безпеки, проведення висотних робіт.
3. Наявність власних або орендованих транспортних засобів з тентованим вантажним
відділенням.

Вивіз будівельного сміття виконується за рахунок підрядника.
На будівельні матеріали, конструкції та вироби які будуть використовуватись при виконанні вище зазначених робіт необхідне погодження керівництва КНП КДЦ,
надання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи та сертифікати відповідності на використані матеріали.
Переможець, незалежно від терміну проведення робіт, закуповує обладнання та матеріали по цінах на час проведення електронних закупівель.
ДЕФЕКТНИЙ АКТ

На капітальний ремонт (заміна вікон) в приміщенні медичного закладу за адресою вул. Ентузіастів,49



Об'єми робіт

п/п
Найменування робіт і витрат Одиниця
виміру Кількість Примітка
1 2 3 4 5
1 Знiмання засклених вiконних рам 100 м2 0,36365
2 Демонтаж вiконних коробок в кам'яних стiнах з
вiдбиванням штукатурки в укосах 100 шт 0,12
3 Знiмання пiдвiконних дощок в кам'яних будiвлях 100 м2 0,222
4 Заповнення вiконних прорiзiв готовими блоками
площею до 2 м2 з металлопластику в кам'яних стiнах
житлових і громадських будівель 100м2 0,0315
5 Заповнення вiконних прорiзiв готовими блоками
площею до 3 м2 з металлопластику в кам'яних стiнах
житлових і громадських будівель 100м2 0,04095
6 Заповнення вiконних прорiзiв готовими блоками
площею бiльше 3 м2 з металлопластику в кам'яних
стiнах житлових і громадських будівель 100м2 0,2912
7 Блоки віконні металопластикові REHAU м2 36,365
8 Установлення пластикових пiдвiконних дошок 100м 0,222
9 Дошки підвіконня пластикові 450мм м 22,2
10 Заповнення дверних прорiзiв готовими дверними
блоками площею бiльше 3 м2 з металлопластику у
кам'яних стiнах 100м2 0,10074
11 Блоки дверні металопластикові 1450х2350 м2 6,815
12 Блоки дверні металопластикові 1530х2130 м2 3,259
13 Установлення кодових замків дверних 100 шт 0,02
14 Замок кодовий шт 2
15 Доводчики для дверей вхідних шт 2
. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.
Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
- довідку про наявність персоналу відповідної кваліфікації;
- довідку/документи про можливість дотримання технічних вимог до виробу;
- свідоцтво про державну реєстрацію або витяг/виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- довідку про взяття на облік платника податку у державній податковій інспекції;
- свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
- заповнену «Форму пропозиції» за формами КБ-2 в, КБ -3 ;
- у вигляді листа в довільній формі надати контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштова адреса, телефони, електронної адреси, відомості про контактну особу (ПІП, посада, контактний телефон.
5. Інша інформація:
Під час укладання договору переможець електронних торгів повинен надати в паперовому вигляді, завірені підписом та печаткою* учасника (оригінал не завіряється) документи, які наведені в п.8, а також наступні документи:
- кошторисну документацію, що має бути скріплена печаткою та підписана організацією учасником і підписом та печаткою у складі :
- договірна ціна;
- зведений кошторисний розрахунок за формами КБ-2в, КБ -3, вартості робіт з пояснювальною запискою;
- локальні кошториси;
- відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку.
- копію статуту (іншого установчого документу).
- копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців або копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
- копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку).
- оригінал довідки з банківської установи про відкриття рахунку контрагента із зазначенням усіх реквізитів.
*- ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, Київська область, Київ, вул.Митрополита Андрея Шептицького
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2016  —  28 липня 2016
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
ДК 016:2010: 41.00.3 — Будування житлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дефектний акт
Дата подання: 19 травня 2016 12:38
Як уточнити об'єми робіт? Чи буде дефектний акт?
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 травня 2016 12:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гідробудінвест" 82 500,00
UAH з ПДВ
77 775,77
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БК Мосбуд 83 513,51
UAH з ПДВ
77 777,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 травня 2016 19:02
Документы.rar
26 травня 2016 18:56
Пропозиція .pdf

Публічні документи

27 травня 2016 13:29
Дыагностичний центр.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Гідробудінвест"

ТОВ БК Мосбуд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гідробудінвест"
#38474158
Переможець 77 775,77
UAH з ПДВ
31 травня 2016 15:45

Документи

31 травня 2016 15:38
протокол № 116.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 травня 2016 15:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гідробудінвест"
#38474158
77 775,77
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 травня 2016 15:38
протокол № 116.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
IMG_20160603_0001.pdf укладений
03 червня 2016 12:03
IMG_20160603_0002.pdf укладений
03 червня 2016 12:03
IMG_20160603_0004.pdf укладений
03 червня 2016 12:03
IMG_20160603_0003.pdf укладений
03 червня 2016 12:03