Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги щодо оренди морських і каботажних вантажних суден з екіпажем; послуги щодо буксирування та штовхання за кодом ДК 016-2010 50.20.2 (послуги з обслуговування водного транспорту різні за кодом ДК 021-2015 63726000-4 (послуги буксирів з забезпечення проведення криголамних робіт в акваторії морського порту Миколаїв))
Очікувана вартість
878 168,98 UAH
UA-2016-05-16-000316-c 2449f8de14894a63b5bca80fffde2b23
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Матвєєв О.

+380 51 250 87 97 shyrikm@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 травня 2016
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Миколаївська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38728444
Місцезнаходження: 54020, Україна , ЛЬВОВСКАЯ ОБЛ. обл., Николаев, м. Миколаїв, вул. Заводська, 23
Контактна особа: Матвєєв О.
+380 51 250 87 97
shyrikm@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

послуги щодо оренди морських і каботажних вантажних суден з екіпажем; послуги щодо буксирування та штовхання за кодом ДК 016-2010 50.20.2 (послуги з обслуговування водного транспорту різні за кодом ДК 021-2015 63726000-4 (послуги буксирів з забезпечення проведення криголамних робіт в акваторії морського порту Миколаїв))
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 усл.
послуги буксирів з забезпечення проведення криголамних робіт в акваторії морського порту Миколаїв
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54020, Україна, НИКОЛАЕВСКАЯ ОБЛ., Николаев, Заводська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 травня 2016  —  31 грудня 2016
ДК 021:2015: 63726000-4 — Послуги з обслуговування водного транспорту різні
ДК 016:2010: 50.20.2 — Послуги щодо оренди морських і каботажних вантажних суден з екіпажем; послуги щодо буксирування та штовхання

Тендерна документація

17 травня 2016 11:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2016 11:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2016 11:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАРКОНІ»
#31883013
Переможець 648 336,70
UAH з ПДВ
16 травня 2016 15:09

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 вересня 2020 09:33
164-В-МИФ-16 Маркони ДУ1.pdf зміни до договору
30 грудня 2016 14:37
Електронний підпис укладений
17 травня 2016 11:45
164-В-МИФ-16_МАРКОНИ_криголамна.pdf укладений
16 травня 2016 15:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2016
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): рапорт з обгрунтуванням необхідності укладення додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 164-В-МИФ-16
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 164-В-МИФ-16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2016
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно рапорту
Номер договору про закупівлю: 164-В-МИФ-16
Договір:
Номер додаткової угоди: 164-В-МИФ-16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 травня 2016 — 01 квітня 2017
Сума оплати за договором: 126 848,48
UAH (в тому числі ПДВ 21 141,41 UAH)