Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля канцтоварів.
Очікувана вартість
55 550,00 UAH
UA-2016-05-16-000069-c 346392257d35421a94870bdfc1ddf149
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Седченко Ірина Володимирівна

510445177018 appls@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно - діагностичний центр Дніпровського району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 26188952
Вебсайт: http://health.kiev.ua
Місцезнаходження: 02002, Україна , Київська обл., Київ, А . Шептицького ,5
Контактна особа: Седченко Ірина Володимирівна
510445177018
appls@ukr.net
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 травня 2016 11:06
Звернення за роз’ясненнями: до 19 травня 2016 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 травня 2016 06:00
Очікувана вартість: 55 550,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 111,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Список канцелярських товарів № Найменування товару Вартість, грн. Кількість 1 Папір офісний , формат А4 80г/м2, 500 арк., біла , класу С (5 пач./ящ.) 20000 50 ящ. 2 Факс - папір з шириною каретки 210мм*30 м 1800 50 шт. 3 Зошит 192 арк., формат А4, тверда обкладинка, клітинка 3500 50шт. 4 Зошит 96 арк., формат А4, тверда обкладинка, клітинка 2500 50 шт. 5 Зошит 48 арк., формат А4, м'яка обкладинка, клітинка 1500 50 шт. 6 Папір для нотаток, білий, 90х90, не проклеєна 1000шт/уп 700 20 уп. 7 Стікери, самоклейні паперці, 400шт./уп., 75*75, 4 кольори 800 20 уп. 8 Папка-скорозшивач, формат А4, пластик 1000 400 уп. 9 Папка-реєстратор, формат А4, 70мм. 2500 50 шт. 10 Файли, формат А4, 40 мкм ,100шт/уп. 3250 50 уп. 11 Файли, формат А5, 40 мкм, 100шт/уп. 350 10 уп. 12 Лоток горизонтальний, 365мм*250мм*60мм, чорний 800 20 шт. 13 Олівець чорнографітний з гумкою,корпус дерев’яний , твердість HB 300 100 шт. 14 Коректор-ручка, металевий кінчик,10мл 300 15 шт. 15 Набір текстових маркерів 4 шт/уп.,2-5мм, 200 5 уп. 16 Маркер чорний, 2-5 мм 100 10 шт. 17 Ручка кулькова, синя 400 200 шт. 18 Біндер металевий, 25мм (12 шт./уп.) 150 10 уп. 19 Дирокол, 20 арк., металевий 500 5 шт. 20 Клей-карандаш на РVР основі, 36 г 500 20 шт. 21 Скотч, прозорий, 48мм * 200м 250 5 шт. 22 Лінійка, 30см,40см 50 10 шт. 23 Ножниці для бумаги, 22 см 300 10 шт. 24 Скоби для степлера № 10 (1000шт./уп.) 200 50 уп. 25 Скоби для степлера № 24/6 ( 1000 шт./уп.) 300 50 уп. 26 Скрепки, 25 мм, округлі , (100 шт./уп.) 300 50 уп. 27 Антистеплер (10,24/6,26/6) з магнітом 150 5 шт. 28 Степлер № 10 800 10 шт. 29 Степлер №24/6 500 10 шт. 30 Краска штемпельна на водній основі, синя,30мл 700 20 шт. 31 Калькулятор бухгалтерський, електронний, 12розрядів, розмір 200*154*36 1000 5 шт. 32 Батарейки (пальчикові) ААА 100 20 шт. 33 Флеш пам’ять 32 Гб 750 5 шт. 34 Скрепки,50 мм, округлі, (100 шт./уп.) 150 10 уп. 35 Біндер металевий,51 мм (12 шт./уп.) 550 10 уп. 36 Папка на зав»язках, формат А4, бумажна 500 200 шт. 37 Клей ПВА, 200 гр., з дозатором 400 25 шт. 38 Папка - куточок, формат А4, 180 мкм, прозора 300 100 шт. 39 Бумага офісна, формат А5 80г/м2, 500 арк./пач, біла, классу А, 10 пач./ящ. 4500 10 ящ. 40 Журнал реєстрації прибуткових та видаткових касових документів (Типова форма № КО – 3а) 450 30 шт. 41 Книга обліку розрахункових операцій (80 аркушів), галограма 150 20 шт. 42 Касова стрічка 57 термо (57*23) 450 100 шт. 43 Касова стрічка 38 термо (38*19) 350 100 шт. 44 Касова книга (типова форма № КО – 4) 2 копії ,А4, 100 арк. 1000 50 шт. 45 Видатковий касовий ордер, А5 (Типова форма № КО – 2), газетний 100 шт./блок 150 30 бл. 46 Прибутковий касовий ордер,А5 (Типова форма № КО – 10), газетний 100 шт./блок 50 5 бл. 55550 грн. 2125 к-ть . Вимоги до учасників: Якісно поставленим товаром/послуги вважається такий товар/послуга, якій відповідає вимогам, що звичайно ставляться до товару/послуг відповідного характеру.

Список канцелярських товарів
№ Найменування товару Вартість, грн. Кількість
1 Папір офісний , формат А4 80г/м2, 500 арк., біла , класу С (5 пач./ящ.) 20000 50 ящ.
2 Факс - папір з шириною каретки 210мм*30 м 1800 50 шт.
3 Зошит 192 арк., формат А4, тверда обкладинка, клітинка 3500 50шт.
4 Зошит 96 арк., формат А4, тверда обкладинка, клітинка 2500 50 шт.
5 Зошит 48 арк., формат А4, м'яка обкладинка, клітинка 1500 50 шт.
6 Папір для нотаток, білий, 90х90, не проклеєна 1000шт/уп 700 20 уп.
7 Стікери, самоклейні паперці, 400шт./уп., 75*75, 4 кольори 800 20 уп.
8 Папка-скорозшивач, формат А4, пластик 1000 400 уп.
9 Папка-реєстратор, формат А4, 70мм. 2500 50 шт.
10 Файли, формат А4, 40 мкм ,100шт/уп. 3250 50 уп.
11 Файли, формат А5, 40 мкм, 100шт/уп. 350 10 уп.
12 Лоток горизонтальний, 365мм*250мм*60мм, чорний 800 20 шт.
13 Олівець чорнографітний з гумкою,корпус дерев’яний , твердість HB 300 100 шт.
14 Коректор-ручка, металевий кінчик,10мл 300 15 шт.
15 Набір текстових маркерів 4 шт/уп.,2-5мм, 200 5 уп.
16 Маркер чорний, 2-5 мм 100 10 шт.
17 Ручка кулькова, синя 400 200 шт.
18 Біндер металевий, 25мм (12 шт./уп.) 150 10 уп.
19 Дирокол, 20 арк., металевий 500 5 шт.
20 Клей-карандаш на РVР основі, 36 г 500 20 шт.
21 Скотч, прозорий, 48мм * 200м 250 5 шт.
22 Лінійка, 30см,40см 50 10 шт.
23 Ножниці для бумаги, 22 см 300 10 шт.
24 Скоби для степлера № 10 (1000шт./уп.) 200 50 уп.
25 Скоби для степлера № 24/6 ( 1000 шт./уп.) 300 50 уп.
26 Скрепки, 25 мм, округлі , (100 шт./уп.) 300 50 уп.
27 Антистеплер (10,24/6,26/6) з магнітом 150 5 шт.
28 Степлер № 10 800 10 шт.
29 Степлер №24/6 500 10 шт.
30 Краска штемпельна на водній основі, синя,30мл 700 20 шт.
31 Калькулятор бухгалтерський, електронний, 12розрядів, розмір 200*154*36 1000 5 шт.
32 Батарейки (пальчикові) ААА 100 20 шт.
33 Флеш пам’ять 32 Гб 750 5 шт.
34 Скрепки,50 мм, округлі, (100 шт./уп.) 150 10 уп.
35 Біндер металевий,51 мм (12 шт./уп.) 550 10 уп.
36 Папка на зав»язках, формат А4, бумажна 500 200 шт.
37 Клей ПВА, 200 гр., з дозатором 400 25 шт.
38 Папка - куточок, формат А4, 180 мкм, прозора 300 100 шт.
39 Бумага офісна, формат А5 80г/м2, 500 арк./пач, біла, классу А, 10 пач./ящ. 4500 10 ящ.
40 Журнал реєстрації прибуткових та видаткових касових документів (Типова форма № КО – 3а) 450 30 шт.
41 Книга обліку розрахункових операцій (80 аркушів), галограма 150 20 шт.
42 Касова стрічка 57 термо (57*23) 450 100 шт.
43 Касова стрічка 38 термо (38*19) 350 100 шт.
44 Касова книга (типова форма № КО – 4) 2 копії ,А4, 100 арк. 1000 50 шт.
45 Видатковий касовий ордер, А5 (Типова форма № КО – 2), газетний 100 шт./блок 150 30 бл.
46 Прибутковий касовий ордер,А5 (Типова форма № КО – 10), газетний 100 шт./блок 50 5 бл.
55550 грн. 2125 к-ть
. Вимоги до учасників: Якісно поставленим товаром/послуги вважається такий товар/послуга, якій відповідає вимогам, що звичайно ставляться до товару/послуг відповідного характеру.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2125 штуки
Список канцелярських товарів
№ Найменування товару Вартість, грн. Кількість
1 Папір офісний , формат А4 80г/м2, 500 арк., біла , класу С (5 пач./ящ.) 20000 50 ящ.
2 Факс - папір з шириною каретки 210мм*30 м 1800 50 шт.
3 Зошит 192 арк., формат А4, тверда обкладинка, клітинка 3500 50шт.
4 Зошит 96 арк., формат А4, тверда обкладинка, клітинка 2500 50 шт.
5 Зошит 48 арк., формат А4, м'яка обкладинка, клітинка 1500 50 шт.
6 Папір для нотаток, білий, 90х90, не проклеєна 1000шт/уп 700 20 уп.
7 Стікери, самоклейні паперці, 400шт./уп., 75*75, 4 кольори 800 20 уп.
8 Папка-скорозшивач, формат А4, пластик 1000 400 уп.
9 Папка-реєстратор, формат А4, 70мм. 2500 50 шт.
10 Файли, формат А4, 40 мкм ,100шт/уп. 3250 50 уп.
11 Файли, формат А5, 40 мкм, 100шт/уп. 350 10 уп.
12 Лоток горизонтальний, 365мм*250мм*60мм, чорний 800 20 шт.
13 Олівець чорнографітний з гумкою,корпус дерев’яний , твердість HB 300 100 шт.
14 Коректор-ручка, металевий кінчик,10мл 300 15 шт.
15 Набір текстових маркерів 4 шт/уп.,2-5мм, 200 5 уп.
16 Маркер чорний, 2-5 мм 100 10 шт.
17 Ручка кулькова, синя 400 200 шт.
18 Біндер металевий, 25мм (12 шт./уп.) 150 10 уп.
19 Дирокол, 20 арк., металевий 500 5 шт.
20 Клей-карандаш на РVР основі, 36 г 500 20 шт.
21 Скотч, прозорий, 48мм * 200м 250 5 шт.
22 Лінійка, 30см,40см 50 10 шт.
23 Ножниці для бумаги, 22 см 300 10 шт.
24 Скоби для степлера № 10 (1000шт./уп.) 200 50 уп.
25 Скоби для степлера № 24/6 ( 1000 шт./уп.) 300 50 уп.
26 Скрепки, 25 мм, округлі , (100 шт./уп.) 300 50 уп.
27 Антистеплер (10,24/6,26/6) з магнітом 150 5 шт.
28 Степлер № 10 800 10 шт.
29 Степлер №24/6 500 10 шт.
30 Краска штемпельна на водній основі, синя,30мл 700 20 шт.
31 Калькулятор бухгалтерський, електронний, 12розрядів, розмір 200*154*36 1000 5 шт.
32 Батарейки (пальчикові) ААА 100 20 шт.
33 Флеш пам’ять 32 Гб 750 5 шт.
34 Скрепки,50 мм, округлі, (100 шт./уп.) 150 10 уп.
35 Біндер металевий,51 мм (12 шт./уп.) 550 10 уп.
36 Папка на зав»язках, формат А4, бумажна 500 200 шт.
37 Клей ПВА, 200 гр., з дозатором 400 25 шт.
38 Папка - куточок, формат А4, 180 мкм, прозора 300 100 шт.
39 Бумага офісна, формат А5 80г/м2, 500 арк./пач, біла, классу А, 10 пач./ящ. 4500 10 ящ.
40 Журнал реєстрації прибуткових та видаткових касових документів (Типова форма № КО – 3а) 450 30 шт.
41 Книга обліку розрахункових операцій (80 аркушів), галограма 150 20 шт.
42 Касова стрічка 57 термо (57*23) 450 100 шт.
43 Касова стрічка 38 термо (38*19) 350 100 шт.
44 Касова книга (типова форма № КО – 4) 2 копії ,А4, 100 арк. 1000 50 шт.
45 Видатковий касовий ордер, А5 (Типова форма № КО – 2), газетний 100 шт./блок 150 30 бл.
46 Прибутковий касовий ордер,А5 (Типова форма № КО – 10), газетний 100 шт./блок 50 5 бл.
55550 грн. 2125 к-ть
. Вимоги до учасників: Якісно поставленим товаром/послуги вважається такий товар/послуга, якій відповідає вимогам, що звичайно ставляться до товару/послуг відповідного характеру.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, Київська область, Київ, вул.М.Шептицького,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2016  —  30 липня 2016
ДК 021:2015: 39263000-3 — Канцелярське приладдя
ДК 016:2010: 17.23 — Вироби канцелярські, паперові

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 травня 2016 06:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ООО "Украинский папир" 39 615,90
UAH з ПДВ
39 615,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 травня 2016 19:16
skanirovanie0173.pdf
25 травня 2016 18:58
skanirovanie0172.pdf
25 травня 2016 18:56
skanirovanie0007.pdf
25 травня 2016 18:56
dov_dka_uchasnika.pdf
25 травня 2016 18:56
161151.jpg
25 травня 2016 18:56
161130.jpg
25 травня 2016 18:56
statut.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ООО "Украинский папир"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ООО "Украинский папир"
#25394112
Переможець 39 615,90
UAH з ПДВ
26 травня 2016 11:36
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ООО "Украинский папир" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

26 травня 2016 11:25
протокол № 109.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 травня 2016 11:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ООО "Украинский папир"
#25394112
39 615,90
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 травня 2016 11:25
протокол № 109.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
IMG_20160608_0004.pdf укладений
08 червня 2016 10:43
IMG_20160608_0003.pdf укладений
08 червня 2016 10:43
IMG_20160608_0002.pdf укладений
08 червня 2016 10:43
IMG_20160608_0005.pdf укладений
08 червня 2016 10:43
IMG_20160608_0001.pdf укладений
08 червня 2016 10:43