Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно - діагностичний центр Дніпровського району м. Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 26188952 |
Вебсайт: | http://health.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 02002, Україна , Київська обл., Київ, А . Шептицького ,5 |
Контактна особа: |
Седченко Ірина Володимирівна 510445177018 appls@ukr.net |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 травня 2016 10:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 травня 2016 07:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 травня 2016 09:00 |
Початок аукціону: | 26 травня 2016 14:10 |
Початок аукціону: | 26 травня 2016 14:10 |
Очікувана вартість: | 20 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Аудиторська перевірка повного пакету річної фінансової звітності за 2015 рік відповідно до вимог закону України "Про аудиторську діяльність", Міжнародними стандартами контролю якості, аудиту, огляду, іншого надання впевності (РМСАНВ), затверджених в якості національних стандартів аудиту рішенням АПУ від 31.03.2011 № 229/7 та Розпорядження № 237 від 19.02.2003 КМДА "Про деякі питання діяльності підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади м. Києва" з наданням аудиторського висновку (де має бути повний перелік перевірених фінансових звітів, які складають повний комплект фінансової звітності (у т.ч. форми 1-5). Аудитор повинен скласти належний висновок, якій Замовник здає до КМДА (Департаменту державної власності) . Виконавець надає проект договору в електронному вигляді для узгодження Замовнику не пізніше ніж на наступний день після оголошення його переможцем. Договір повинен бути підписаний Виконавцем і наданий Замовнику не пізніше 2х календарних днів з моменту оголошення його переможцем торгів. Виконавець зобов'язаний надати аудиторський висновок не пізніше 21 робочого дня з моменту підписання договору із Замовником. Виконавець зобов'язаний привести аудиторський висновок у відповідність до вимог перевіряючій організації (КМДА) безкоштовно і не пізніше ніж протягом 3х календарних днів без будь-яких додаткових платежів, в іншому випадку. Виконавець оплачує штраф згідно з договором . Вимоги до документів: окрім копій статутних документів, довідки про реєстрацію у органах ДПІ, необхідно наявність чинного сертифіката аудитора (належного дозвілу на здійснення аудиторської діяльності), пропозіцію, зразок договору Виконавця з графіком робіт та переліком необхідних документів. Вимоги до учасників: організація Виконавець має входити до реєстру фірм які пройшли Контроль Якості та включені Аудиторською палатою України до Переліку фірм, які відповідають критеріям для проведення обов»язкового аудиту. Спеціалісти мають бути з великим досвідом у сфері аудиту( більше 15 років та мати досвід роботи з комунальними підприємствами ). У зв»язку з перетвореннями у медичних закладах (пілотний проект ) Виконавець повинен мати досвід проведення аудиту у комунальних медичних закладах ( не менше ніж 10 аудиторських перевірок). Умовою для проведення аудиту у склад робочої групи має входити не менше двох сертифікованих аудиторів. Вартість робіт : 2спеціаліст *20 роб. дні *4 год = 160 люд./год. 160 люд./год.*125 грн. = 20000 грн. 7. Вимоги до учасників: Якісно поставленим товаром/послуги вважається такий товар/послуга, якій відповідає вимогам, що звичайно ставляться до товару/послуг відповідного характеру. Місце поставки товарів/послуг: 02002 ,м. Київ вул. Митрополита Шептицького,5
Вимоги до документів: окрім копій статутних документів, довідки про реєстрацію у органах ДПІ, необхідно наявність чинного сертифіката аудитора (належного дозвілу на здійснення аудиторської діяльності), пропозіцію, зразок договору Виконавця з графіком робіт та переліком необхідних документів.
Вимоги до учасників: організація Виконавець має входити до реєстру фірм які пройшли Контроль Якості та включені Аудиторською палатою України до Переліку фірм, які відповідають критеріям для проведення обов»язкового аудиту. Спеціалісти мають бути з великим досвідом у сфері аудиту( більше 15 років та мати досвід роботи з комунальними підприємствами ). У зв»язку з перетвореннями у медичних закладах (пілотний проект ) Виконавець повинен мати досвід проведення аудиту у комунальних медичних закладах ( не менше ніж 10 аудиторських перевірок). Умовою для проведення аудиту у склад робочої групи має входити не менше двох сертифікованих аудиторів.
Вартість робіт : 2спеціаліст *20 роб. дні *4 год = 160 люд./год.
160 люд./год.*125 грн. = 20000 грн.
7. Вимоги до учасників: Якісно поставленим товаром/послуги вважається такий товар/послуга, якій відповідає вимогам, що звичайно ставляться до товару/послуг відповідного характеру.
Місце поставки товарів/послуг: 02002 ,м. Київ вул. Митрополита Шептицького,5
Вимоги до документів: окрім копій статутних документів, довідки про реєстрацію у органах ДПІ, необхідно наявність чинного сертифіката аудитора (належного дозвілу на здійснення аудиторської діяльності), пропозіцію, зразок договору Виконавця з графіком робіт та переліком необхідних документів.
Вимоги до учасників: організація Виконавець має входити до реєстру фірм які пройшли Контроль Якості та включені Аудиторською палатою України до Переліку фірм, які відповідають критеріям для проведення обов»язкового аудиту. Спеціалісти мають бути з великим досвідом у сфері аудиту( більше 15 років та мати досвід роботи з комунальними підприємствами ). У зв»язку з перетвореннями у медичних закладах (пілотний проект ) Виконавець повинен мати досвід проведення аудиту у комунальних медичних закладах ( не менше ніж 10 аудиторських перевірок). Умовою для проведення аудиту у склад робочої групи має входити не менше двох сертифікованих аудиторів.
Вартість робіт : 2спеціаліст *20 роб. дні *4 год = 160 люд./год.
160 люд./год.*125 грн. = 20000 грн.
7. Вимоги до учасників: Якісно поставленим товаром/послуги вважається такий товар/послуга, якій відповідає вимогам, що звичайно ставляться до товару/послуг відповідного характеру.
Місце поставки товарів/послуг: 02002 ,м. Київ вул. Митрополита Шептицького,5
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 травня 2016 11:10 |
Істотні умови договору.doc |
16 травня 2016 11:10 |
Кваліфікаційні критерії.doc |
16 травня 2016 11:09 |
Істотні умови договору.doc |
16 травня 2016 11:09 |
Кваліфікаційні критерії.doc |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 травня 2016 14:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "Аудиторська фірма "АЛЬТА" |
19 000,00
UAH з ПДВ
|
16 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю Аудиторська фірма "Інтелект-Аудит" |
19 840,00
UAH з ПДВ
|
17 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Аудиторська фірма "АЛЬТА" #35417282 |
Відхилено |
16 950,00
UAH з ПДВ
|
26 травня 2016 16:07
|
Товариство з обмеженою відповідальністю Аудиторська фірма "Інтелект-Аудит" #30312225 |
Переможець |
17 000,00
UAH з ПДВ
|
27 травня 2016 10:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
IMG_20160608_0007.jpg | укладений |
08 червня 2016 12:11
|
IMG_20160608_0004.pdf | укладений |
08 червня 2016 12:10
|
IMG_20160608_0006.jpg | укладений |
08 червня 2016 12:10
|
IMG_20160608_0005.jpg | укладений |
08 червня 2016 12:10
|
IMG_20160608_0002.jpg | укладений |
08 червня 2016 12:10
|
IMG_20160608_0003.pdf | укладений |
08 червня 2016 12:10
|
IMG_20160608_0003.pdf | укладений |
08 червня 2016 12:10
|
IMG_20160608_0001.pdf | укладений |
08 червня 2016 12:10
|