Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Аудит фінансової звітності підприємства за 2015 рік.
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2016-05-16-000059-c 417f27c4898840da95efc999e894cbac
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Седченко Ірина Володимирівна

510445177018 appls@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно - діагностичний центр Дніпровського району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 26188952
Вебсайт: http://health.kiev.ua
Місцезнаходження: 02002, Україна , Київська обл., Київ, А . Шептицького ,5
Контактна особа: Седченко Ірина Володимирівна
510445177018
appls@ukr.net
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 травня 2016 10:51
Звернення за роз’ясненнями: до 18 травня 2016 07:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 травня 2016 09:00
Початок аукціону: 26 травня 2016 14:10
Початок аукціону: 26 травня 2016 14:10
Очікувана вартість: 20 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Аудиторська перевірка повного пакету річної фінансової звітності за 2015 рік відповідно до вимог закону України "Про аудиторську діяльність", Міжнародними стандартами контролю якості, аудиту, огляду, іншого надання впевності (РМСАНВ), затверджених в якості національних стандартів аудиту рішенням АПУ від 31.03.2011 № 229/7 та Розпорядження № 237 від 19.02.2003 КМДА "Про деякі питання діяльності підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади м. Києва" з наданням аудиторського висновку (де має бути повний перелік перевірених фінансових звітів, які складають повний комплект фінансової звітності (у т.ч. форми 1-5). Аудитор повинен скласти належний висновок, якій Замовник здає до КМДА (Департаменту державної власності) . Виконавець надає проект договору в електронному вигляді для узгодження Замовнику не пізніше ніж на наступний день після оголошення його переможцем. Договір повинен бути підписаний Виконавцем і наданий Замовнику не пізніше 2х календарних днів з моменту оголошення його переможцем торгів. Виконавець зобов'язаний надати аудиторський висновок не пізніше 21 робочого дня з моменту підписання договору із Замовником. Виконавець зобов'язаний привести аудиторський висновок у відповідність до вимог перевіряючій організації (КМДА) безкоштовно і не пізніше ніж протягом 3х календарних днів без будь-яких додаткових платежів, в іншому випадку. Виконавець оплачує штраф згідно з договором . Вимоги до документів: окрім копій статутних документів, довідки про реєстрацію у органах ДПІ, необхідно наявність чинного сертифіката аудитора (належного дозвілу на здійснення аудиторської діяльності), пропозіцію, зразок договору Виконавця з графіком робіт та переліком необхідних документів. Вимоги до учасників: організація Виконавець має входити до реєстру фірм які пройшли Контроль Якості та включені Аудиторською палатою України до Переліку фірм, які відповідають критеріям для проведення обов»язкового аудиту. Спеціалісти мають бути з великим досвідом у сфері аудиту( більше 15 років та мати досвід роботи з комунальними підприємствами ). У зв»язку з перетвореннями у медичних закладах (пілотний проект ) Виконавець повинен мати досвід проведення аудиту у комунальних медичних закладах ( не менше ніж 10 аудиторських перевірок). Умовою для проведення аудиту у склад робочої групи має входити не менше двох сертифікованих аудиторів. Вартість робіт : 2спеціаліст *20 роб. дні *4 год = 160 люд./год. 160 люд./год.*125 грн. = 20000 грн. 7. Вимоги до учасників: Якісно поставленим товаром/послуги вважається такий товар/послуга, якій відповідає вимогам, що звичайно ставляться до товару/послуг відповідного характеру. Місце поставки товарів/послуг: 02002 ,м. Київ вул. Митрополита Шептицького,5

Аудиторська перевірка повного пакету річної фінансової звітності за 2015 рік відповідно до вимог закону України "Про аудиторську діяльність", Міжнародними стандартами контролю якості, аудиту, огляду, іншого надання впевності (РМСАНВ), затверджених в якості національних стандартів аудиту рішенням АПУ від 31.03.2011 № 229/7 та Розпорядження № 237 від 19.02.2003 КМДА "Про деякі питання діяльності підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади м. Києва" з наданням аудиторського висновку (де має бути повний перелік перевірених фінансових звітів, які складають повний комплект фінансової звітності (у т.ч. форми 1-5). Аудитор повинен скласти належний висновок, якій Замовник здає до КМДА (Департаменту державної власності) . Виконавець надає проект договору в електронному вигляді для узгодження Замовнику не пізніше ніж на наступний день після оголошення його переможцем. Договір повинен бути підписаний Виконавцем і наданий Замовнику не пізніше 2х календарних днів з моменту оголошення його переможцем торгів. Виконавець зобов'язаний надати аудиторський висновок не пізніше 21 робочого дня з моменту підписання договору із Замовником. Виконавець зобов'язаний привести аудиторський висновок у відповідність до вимог перевіряючій організації (КМДА) безкоштовно і не пізніше ніж протягом 3х календарних днів без будь-яких додаткових платежів, в іншому випадку. Виконавець оплачує штраф згідно з договором .
Вимоги до документів: окрім копій статутних документів, довідки про реєстрацію у органах ДПІ, необхідно наявність чинного сертифіката аудитора (належного дозвілу на здійснення аудиторської діяльності), пропозіцію, зразок договору Виконавця з графіком робіт та переліком необхідних документів.
Вимоги до учасників: організація Виконавець має входити до реєстру фірм які пройшли Контроль Якості та включені Аудиторською палатою України до Переліку фірм, які відповідають критеріям для проведення обов»язкового аудиту. Спеціалісти мають бути з великим досвідом у сфері аудиту( більше 15 років та мати досвід роботи з комунальними підприємствами ). У зв»язку з перетвореннями у медичних закладах (пілотний проект ) Виконавець повинен мати досвід проведення аудиту у комунальних медичних закладах ( не менше ніж 10 аудиторських перевірок). Умовою для проведення аудиту у склад робочої групи має входити не менше двох сертифікованих аудиторів.
Вартість робіт : 2спеціаліст *20 роб. дні *4 год = 160 люд./год.
160 люд./год.*125 грн. = 20000 грн.
7. Вимоги до учасників: Якісно поставленим товаром/послуги вважається такий товар/послуга, якій відповідає вимогам, що звичайно ставляться до товару/послуг відповідного характеру.
Місце поставки товарів/послуг: 02002 ,м. Київ вул. Митрополита Шептицького,5
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
160 людино-година
Аудиторська перевірка повного пакету річної фінансової звітності за 2015 рік відповідно до вимог закону України "Про аудиторську діяльність", Міжнародними стандартами контролю якості, аудиту, огляду, іншого надання впевності (РМСАНВ), затверджених в якості національних стандартів аудиту рішенням АПУ від 31.03.2011 № 229/7 та Розпорядження № 237 від 19.02.2003 КМДА "Про деякі питання діяльності підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади м. Києва" з наданням аудиторського висновку (де має бути повний перелік перевірених фінансових звітів, які складають повний комплект фінансової звітності (у т.ч. форми 1-5). Аудитор повинен скласти належний висновок, якій Замовник здає до КМДА (Департаменту державної власності) . Виконавець надає проект договору в електронному вигляді для узгодження Замовнику не пізніше ніж на наступний день після оголошення його переможцем. Договір повинен бути підписаний Виконавцем і наданий Замовнику не пізніше 2х календарних днів з моменту оголошення його переможцем торгів. Виконавець зобов'язаний надати аудиторський висновок не пізніше 21 робочого дня з моменту підписання договору із Замовником. Виконавець зобов'язаний привести аудиторський висновок у відповідність до вимог перевіряючій організації (КМДА) безкоштовно і не пізніше ніж протягом 3х календарних днів без будь-яких додаткових платежів, в іншому випадку. Виконавець оплачує штраф згідно з договором .
Вимоги до документів: окрім копій статутних документів, довідки про реєстрацію у органах ДПІ, необхідно наявність чинного сертифіката аудитора (належного дозвілу на здійснення аудиторської діяльності), пропозіцію, зразок договору Виконавця з графіком робіт та переліком необхідних документів.
Вимоги до учасників: організація Виконавець має входити до реєстру фірм які пройшли Контроль Якості та включені Аудиторською палатою України до Переліку фірм, які відповідають критеріям для проведення обов»язкового аудиту. Спеціалісти мають бути з великим досвідом у сфері аудиту( більше 15 років та мати досвід роботи з комунальними підприємствами ). У зв»язку з перетвореннями у медичних закладах (пілотний проект ) Виконавець повинен мати досвід проведення аудиту у комунальних медичних закладах ( не менше ніж 10 аудиторських перевірок). Умовою для проведення аудиту у склад робочої групи має входити не менше двох сертифікованих аудиторів.
Вартість робіт : 2спеціаліст *20 роб. дні *4 год = 160 люд./год.
160 люд./год.*125 грн. = 20000 грн.
7. Вимоги до учасників: Якісно поставленим товаром/послуги вважається такий товар/послуга, якій відповідає вимогам, що звичайно ставляться до товару/послуг відповідного характеру.

Місце поставки товарів/послуг: 02002 ,м. Київ вул. Митрополита Шептицького,5
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, Київська область, Київ, вул.М.Шептицького,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2016  —  29 червня 2016
ДК 021:2015: 79212300-6 — Послуги з проведення обов’язкової аудиторської перевірки
ДК 016:2010: 69.20.10-00.00 — Послуги щодо фінансового аудиту

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 травня 2016 14:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Аудиторська фірма "АЛЬТА" 19 000,00
UAH з ПДВ
16 950,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Аудиторська фірма "Інтелект-Аудит" 19 840,00
UAH з ПДВ
17 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 травня 2016 23:21
Налоговая 4-ОП Альта.pdf
24 травня 2016 23:21
Договір_проект.pdf
24 травня 2016 23:21
Гарантійний лист.pdf
24 травня 2016 23:08
Sertificat_part1.pdf
24 травня 2016 23:08
DipIFR ACCA Роздобудько.pdf
24 травня 2016 22:48
Статут 1.pdf
24 травня 2016 22:48
Статут Альта.pdf
24 травня 2016 22:48
Цінова пропозиція.pdf
24 травня 2016 22:48
Статистика Альта2012.pdf

Публічні документи

24 травня 2016 10:16
Свидетельство-реестр.pdf
24 травня 2016 10:16
Сертификат О.С..pdf
24 травня 2016 10:16
Устав9.pdf
24 травня 2016 10:16
Устав4.pdf
24 травня 2016 10:16
Свидетельство-реестр.pdf
24 травня 2016 10:16
Устав11.pdf
24 травня 2016 10:16
Витяг з ДР 2.pdf
24 травня 2016 10:16
Устав5.pdf
24 травня 2016 10:16
Устав3.pdf
24 травня 2016 10:16
Устав6.pdf
24 травня 2016 10:16
Свид. единонал. 2 ст.pdf
24 травня 2016 10:16
Устав1.pdf
24 травня 2016 10:15
Свидоц. держ реєстрац..pdf
24 травня 2016 10:15
Витяг з ДР 2.pdf
24 травня 2016 10:15
Свид. единонал. 1ст.pdf
24 травня 2016 10:15
Інформаційна довідка.docx
24 травня 2016 10:15
Устав2.pdf
24 травня 2016 10:15
Свидоцтв. ДР. ст 2.pdf
24 травня 2016 10:15
Сертификат О.С..pdf
24 травня 2016 10:15
007_JPG.pdf
24 травня 2016 10:15
4 ОПП.pdf
24 травня 2016 10:15
Виписка 2л.pdf
24 травня 2016 10:15
Сертификат С.С..pdf
24 травня 2016 10:15
Виписка 1л.pdf
24 травня 2016 10:15
Витяг.pdf
24 травня 2016 10:15
Статист. л2.pdf
24 травня 2016 10:15
пропозиція.docx
24 травня 2016 10:15
Устав7.pdf
24 травня 2016 10:15
Устав8.pdf
24 травня 2016 10:14
Статист. 1 л.pdf
24 травня 2016 10:14
Наявність сайту.docx
24 травня 2016 10:14
Сертификат С.С..pdf
24 травня 2016 10:13
Устав10.pdf
24 травня 2016 10:13
пропозиція.docx

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Аудиторська фірма "АЛЬТА"

Товариство з обмеженою відповідальністю Аудиторська фірма "Інтелект-Аудит"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Аудиторська фірма "АЛЬТА"
#35417282
Відхилено 16 950,00
UAH з ПДВ
26 травня 2016 16:07
Товариство з обмеженою відповідальністю Аудиторська фірма "Інтелект-Аудит"
#30312225
Переможець 17 000,00
UAH з ПДВ
27 травня 2016 10:20

Документи

26 травня 2016 15:42
Протокол № 111.docx

Документи

26 травня 2016 16:46
протокол № 113.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 травня 2016 10:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Аудиторська фірма "Інтелект-Аудит"
#30312225
17 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 травня 2016 16:46
протокол № 113.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
IMG_20160608_0007.jpg укладений
08 червня 2016 12:11
IMG_20160608_0004.pdf укладений
08 червня 2016 12:10
IMG_20160608_0006.jpg укладений
08 червня 2016 12:10
IMG_20160608_0005.jpg укладений
08 червня 2016 12:10
IMG_20160608_0002.jpg укладений
08 червня 2016 12:10
IMG_20160608_0003.pdf укладений
08 червня 2016 12:10
IMG_20160608_0003.pdf укладений
08 червня 2016 12:10
IMG_20160608_0001.pdf укладений
08 червня 2016 12:10