Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Миючі засоби
Очікувана вартість
49 900,00 UAH
UA-2016-05-16-000052-c ● 121cb620eea04524a6f716089a7ddf67
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київська міська клінічна лікарня №2 |
Код ЄДРПОУ: | 25637595 |
Місцезнаходження: | 02094, Україна , Київська обл., Київ, вул. Краківська, буд. 13 |
Контактна особа: |
Воронін Анатолій Васильович 380442926031 kmkl2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 травня 2016 10:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 травня 2016 08:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 травня 2016 09:00 |
Очікувана вартість: | 49 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 249,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Миючі засоби. Продукція повинна мати сертифікат відповідності. В ціну товару включити витрати на транспортування, страхування, сплату мита, податків та інших зборів і обов’язкових платежів. Поставка товару здійснюється транспортом постачальника за адресою замовника протягом 3 діб з дня замовлення. Оплата здійснюється після надходження товару та за наявності фінансування. Додаток: проект договору, вимоги щодо пропозиції.
Миючі засоби. Продукція повинна мати сертифікат відповідності. В ціну товару включити витрати на транспортування, страхування, сплату мита, податків та інших зборів і обов’язкових платежів. Поставка товару здійснюється транспортом постачальника за адресою замовника протягом 3 діб з дня замовлення. Оплата здійснюється після надходження товару та за наявності фінансування. Додаток: проект договору, вимоги щодо пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3766 штуки
Миючі засоби. Продукція повинна мати сертифікат відповідності. В ціну товару включити витрати на транспортування, страхування, сплату мита, податків та інших зборів і обов’язкових платежів. Поставка товару здійснюється транспортом постачальника за адресою замовника протягом 3 діб з дня замовлення. Оплата здійснюється після надходження товару та за наявності фінансування. Додаток: проект договору, вимоги щодо пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02094, Україна, Київська область, Київ, вул. Краківська,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 травня 2016
—
29 травня 2016
ДК 021:2015: 39813000-4 — Абразивні пасти і порошки для чищення
ДК 016:2010: 20.41.3 — Мило, засоби мийні та засоби для чищення
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 травня 2016 10:37 |
Кваліфікаційні вимоги до учасників2.docx |
17 травня 2016 10:37 |
Замовлення2.docx |
16 травня 2016 10:55 |
Форма цінової пропозиції П.docx |
16 травня 2016 10:55 |
Специфікація Л.xlsx |
16 травня 2016 10:50 |
Кваліфікаційні вимоги порошок П 5.docx |
16 травня 2016 10:49 |
замовлення мийні 5.docx |
16 травня 2016 10:49 |
Проєкт договіру заг..docx |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Бабій С.П. #2452014059 |
Переможець |
45 580,00
UAH з ПДВ
|
19 травня 2016 10:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Бабій.pdf | укладений |
21 жовтня 2016 13:26
|