Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Огорожа
Очікувана вартість
900 000,00 UAH
UA-2016-05-12-000246-c 17629baf567148448c8061b6cafe7adc
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Резанов Євгеній Анатольович

380445509508 kmshvsm@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська міська школа вищої спортивної майстерності
Код ЄДРПОУ: 02928114
Місцезнаходження: 02098, Україна , Київська обл., Київ, пр.Павла Тичини 18
Контактна особа: Резанов Євгеній Анатольович
380445509508
kmshvsm@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 травня 2016 15:14
Звернення за роз’ясненнями: до 17 травня 2016 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 травня 2016 15:00
Початок аукціону: 23 травня 2016 15:53
Початок аукціону: 23 травня 2016 15:53
Очікувана вартість: 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

ОГОЛОШЕННЯ про проведення закупівлі 1. Замовник: 1.1. Найменування: Київська міська школа вищої спортивної майстерності 1.2. Код за ЄДРПОУ: 02928114 1.3. Місцезнаходження: вул. Павла Тичини, 18, м. Київ, поштовий індекс 02098 1.5. Посадові особи замовника (генерального замовника), уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками (прізвище, ім'я, по-батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв'язку, електронна адреса): Васильєв Юрій Леонідович Ірина Михайлівна тел./факс 0445504128 2. Очікувана вартість закупівлі товару, роботи чи послуги: 900 000, 00 грн. (дев'ятсот тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ. 3. Інформація про предмет закупівлі: 3.1. Найменування предмету закупівлі: _Огорожа _______________________ 3.2. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 об’єкт 3.3. Місце виконання робіт: м. Київ, вул. Павла Тичини, 18 3.4. Строк виконання робіт: З моменту заключення договору до 29 липня 2016 року Додаток №1 Перелік сканкопій документів у форматі pdf., що надаються учасником у складі цінової пропозиції на електронні торги. 1. Цінова пропозиція складена у відповідності до Додатку №2 2. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів цінової пропозиції, договору підряду та актів виконаних робіт: (копія наказу (розпорядження) та копія протоколу установчих (загальних) зборів), копія Статуту або витяг зі Статуту (перша сторінка, сторінка(и) з переліком видів діяльності підприємства, сторінка (и) щодо повноважень директора та загальних зборів (акціонерів та /або учасників) та остання сторінка). Копії паспорту (ів) посадової (их) та/або уповноваженої (их) осіб на право підпису документів цінової пропозиції, договору підряду та актів виконаних робіт надаються учасником додатково за вимогою замовника. 3. Довідка, складена у довільній формі, яка повинна містити відомості про підприємство: - реквізити (місцезнаходження (фактичне та юридичне) телефон, факс, банківські реквізити); - керівництво (посада, ім'я по батькові (повністю), телефон для контактів) - короткий опис діяльності підприємства. - інформація про платника податків. 4. Копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи та/або копія виписки з Єдиного державного реєстру осіб та фізичних осіб-підприємців. 5. Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість аба витягу з реєстру платників податку (у разі сплати учасником ПДВ), копія свідоцтва про право сплати єдиного податку або витягу з Реєстру платників єдиного податку (у разі сплати учасником єдиного податку), копія довідки про взяття на облік платника податків (4-ОПП) (у разі наявності). 6. Довідка про основний інженерно-технічний персонал та робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 7. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання умов договору. 8. Оригінал або нотаріально завірена копія довідки (або витягу) уповноваженого органу про відсутність підприємства учасника в єдиній базі даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справах про банкрутство, стосовно суб’єкта підприємницької діяльності, щодо якого запитується інформація.* або документу отриманого в електронній формі за он-лайн запитом юридичної або фізичної особи про видачу довідки з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство (що видається у порядку згідно Положення про Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство затвердженого Наказом міністерства юстиції №441/5 від 27.03.2015)* *-документ повинен бути датованим не більше двомісячної давнини відносно дати початку прийому пропозицій. 9. Копія фінансової звітності за останній звітний період з відміткою органу статистики (або копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді): - Балансу підприємства учасника (Форма №1); - Звіту про фінансові результати учасника (Форма №2); - Звіту про рух грошових коштів (Форма №3) за 2015 рік у разі наявності. 10. Оригінал довідки з обслуговуючого банку про наявність розрахункових рахунків та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, видана не раніше місяця, що передує місяцю проведення процедури аукціону. 11. Довідка про афілійовані особи. 12. Довідка підприємства в довільній формі або уповноваженого органу про те, що учасник не зареєстрований в офшорних зонах. 13. Ліцензія Учасника конкурсних торгів на право виконання робіт з додатками та копія дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки 14. Копія кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації. 15. Лист щодо підтвердження можливості виконання робіт без отримання авансового платежу. 16. Кошторисна документація ( розроблена в програмному комплексі АВК-5 та додатково в форматі word) (пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) у складі : - Договірна ціна (визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації); - Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації та службою замовника 2,5%); - Локальні кошториси; - Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника (з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів); 17. Переможець, незалежно від терміну проведення робіт, закуповує обладнання та матеріали по цінах на час проведення державної закупівлі. 18. Проект договору скріплений підписом та печаткою уповноваженої особи учасника, що підтверджує погодження учасника з основними умовами договору. 19. Гарантійний лист учасника, який підтверджує надання учасником замовнику всіх вищезазначених документів у паперовому вигляді, оформлених належним чином, у разі його визнання переможцем протягом 2 робочих днів з дати визнання його переможцем електронної закупівлі. 20. Інші документи, які учасник відбору вважає за доцільним надати у складі своєї пропозиції. Якщо форми вищезазначених документів, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для Учасника законодавством України, в такому випадку Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України. Всі довідки, повинні бути на фірмовому бланку з обов’язковим зазначенням вихідного номера, підпису керівника підприємства та печатки (у разі наявності), кошторисна документація окрім підпису керівника підприємства та печатки (за наявності) додатково повинні містити підпис та печатку інженера проектувальника в частині кошторисної документації Додаток №2 Форма пропозиції, яка подається Учасником на фірмовому бланку. Учасник не повинен відступати від даної форми. ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ ________________(назва підприємства/фізичної особи), надає свою пропозицію щодо участі у закупівлі _________________________________________. (назва предмету закупівлі) Відомості про підприємство Повне найменування учасника – суб’єкта господарювання Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ Реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів) Вартість пропозиції Учасник вказує загальну вартість предмету закупівлі в гривнях цифрами та прописом без ПДВ та з урахуванням ПДВ. Відомості про особу (осіб), які уповноважені представляти інтереси Учасника (Прізвище, ім’я, по батькові, посада, контактний телефон). Примітка: вартість одиниці продукції та загальну вартість пропозиції потрібно заповнювати у гривнях, зазначаючи цифрове значення, яке має не більше двох знаків після коми. Ознайомившись з технічними вимогами та вимогами щодо кількості та термінів поставки товару, що закуповується, ми маємо можливість і погоджуємось забезпечити замовника товарами відповідної якості, в необхідній кількості та в установлені замовником строки. Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі надані пропозиції, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами. Разом з цією пропозицією (сканована копія в форматі pdf) ми надаємо документи, передбачені в додатку № 1 до документації (скановані копії в форматі pdf), на підтвердження заявлених вимог . Ми погоджуємося з основними та істотними умовами договору про закупівлю наведеними в додатку №5 до документації. Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи підприємства/фізичної особи, завірені печаткою _______________ (___________) Додаток № 3 Інша інформація Замовник відхиляє пропозиції, у разі якщо вони не відповідають вимогам замовника, зазначеним у документації. Учасник повинен одночасно додати до своєї пропозиції (Додаток № 2) (прикріпити на сайті електронного майданчика у сканованому вигляді у форматі * pdf ) всі документи, які вимагаються Замовником в даній процедурі закупівлі до моменту завершення прийому пропозицій. Після проведення аукціону документи, які відразу не було надано Учасником, розглядатись Замовником не будуть. У разі ненадання одночасно усіх необхідних документів, пропозиція Учасника розгляду не підлягає та відхиляється як така, що не відповідає вимогам, зазначеним в документації. Після проведення аукціону додатково завантаженою може бути лише форма « пропозиція» ( Додаток № 2) з новою, зниженою ціною. У разі відхилення пропозиції учасника, який запропонував найнижчу ціну, Замовник розглядає наступну пропозицію з найнижчою ціною, визначеною електронною системою. Документи, що не передбачені законодавством для учасників – фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, не подаються ними у складі пропозиції. Замовник залишає за собою право запросити від учасника інші документи, які можуть бути необхідними для уточнення/підтвердження кваліфікаційних вимог до учасника. Учасник повинен надати інформацію щодо захисту довкілля під час виконання робіт. Учасник, якого визнано переможцем закупівлі, протягом двох робочих днів з моменту оприлюднення відповідної інформації надає замовнику на його адресу в паперовому вигляді копії, за підписом керівника або уповноваженої особи учасника та завірені печаткою учасника, і оригінали наступних документів для укладання договору про закупівлю: - копії документів, що підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників (відповідно до Додатку № 1 цієї Документації). - Пропозиція (зі стартовою вартістю). - Пропозиція ( після аукціону). Додаток 4 ДОГОВІР №____ про закупівлю робіт за державні кошти ДОГОВІР ПІДРЯДУ № м. Київ ___ ____________ 2016р. Київська міська школа вищої спортивної майстерності в особі директора директора Резанова Євгена Анатолійовича, що діє на підставі Статуту, надалі Замовник, з однієї сторони, та __________________¬¬¬¬¬¬¬¬___________________, надалі іменоване Підрядник, в особі директора ______________________________________________, що діє на підставі Статуту, з другої сторони, (в подальшому разом іменуються "Сторони", а кожна окремо – "Сторона") уклали цей Договір про наступне; 1. Предмет договору 1.1. В порядку та на умовах, визначених цим Договором, Підрядник зобов'язується виконати роботи з капітального ремонту: Огорожа у Дніпровському районі м. Києва за адресою: м. Київ, проспект П.Тичини, 18, згідно кошторису, надалі іменується «об'єкт». 2. Якість послуг 2.1 Підрядник зобов'язується здійснювати матеріально-технічне забезпечення виконання робіт, визначених цим Договором. 2.2 Підрядник зобов'язується забезпечити неухильне дотримання усіх вимог чинного в Україні законодавства, які стосуються виконання робіт. 2.3. У разі виявлення в ході робіт об’ємів не врахованих кошторисною документацією і необхідності у зв'язку з цим проведення додаткових робіт і збільшення кошторису, Підрядник зобов'язується повідомити про це Замовника. 2.4. Підрядник зобов'язується не перешкоджати реалізації Замовником його права здійснювати у порядку та на умовах, визначених цим Договором, контроль і технічний нагляд за відповідністю кошторисній документації обсягу, ціни і якості здійснюваних робіт за цим Договором . 3. Ціна і загальна сума договору 3.1. Замовник зобов'язується сплатити Підрядникові ціну робіт у порядку та на умовах, визначених цим Договором. Ціна робіт за цим Договором складає _____________ грн. (_______________________________________________________ грн. ___ коп.) у тому числі ПДВ __________ грн. (___________________________________грн. ___ коп.) та визначається у динамічному кошторисі. 4. Відповідальність сторін 4.1.Замовник зобов`язується сплатити підряднику повну вартість робіт після підписання акту виконаних робіт встановленої форми КБ-2, КБ - 3. Недоліки, виявлені при прийнятті робіт, Підрядник зобов'язаний усунути за свій рахунок у строк 10 діб. 4.2. За цим Договором встановлюються наступні штрафні санкції: - за невиконання умов Договору Підрядник сплачує пеню Замовнику в розмірі 0,2% від суми зазначеної в Договорі, але не більше 2-х облікових ставок НБУ у момент виникнення боргу. 4.3. У разі виникнення необхідності виконання додаткових робіт, негайно повідомляти про це Замовника. 4.4. Підрядник приймає на себе гарантійні обов’язки на виконані роботи та задіяні для цього матеріали. Такий гарантійний строк складає один рік з моменту підписання Акту приймання-здачі робіт. У разі виявлення недоліків (прихованих недоліків) протягом гарантійного строку Підрядник повинен їх усунути за власний рахунок, в обумовлений Сторонами строк. 5.Форс-мажорні обставини 5.1 Сторона звільняється від визначеної цим Договором та (або) чинним в Україні законодавством відповідальності за повне чи часткове порушення Договору, якщо вона доведе, що таке порушення сталося внаслідок дії форс-мажорних обставин. 5.2 Сторона, що має намір послатися на форс-мажорні обставини, зобов'язана невідкладно із урахуванням можливостей технічних засобів миттєвого зв'язку та характеру існуючих перешкод повідомити іншу Сторону про наявність форс-мажорних обставин та їх вплив на виконання цього Договору. 6. Вирішення спорів 6.1 Наслідки припинення цього Договору, в тому числі його одностороннього розірвання, на підставі цього Договору визначаються у відповідності до чинного в Україні законодавства. 6.2. Усі спори, що виникають з цього Договору або пов'язані із ним, вирішуються шляхом переговорів між Сторонами. Якщо відповідний спір не можливо вирішити шляхом переговорів, він вирішується в судовому порядку за встановленою підвідомчістю та підсудністю такого спору відповідно до чинного в Україні законодавства. 7. Інші умови 7.1. Якщо інше прямо не передбачено цим Договором або чинним в Україні законодавством, зміни у цей Договір можуть бути внесені тільки за домовленістю Сторін, яка оформлюється додатковою угодою до цього Договору. 7.2 Зміни у цей Договір набирають чинності з моменту належного оформлення Сторонами відповідної додаткової угоди до цього Договору, якщо інше не встановлено у самій додатковій угоді, цьому Договорі або у чинному в Україні законодавстві. 7.3. Якщо інше прямо не передбачено цим Договором або чинним в Україні законодавством, цей Договір може бути розірваний тільки за домовленістю Сторін, яка оформлюється додатковою угодою до цього Договору. 7.4. Цей Договір вважається розірваним з моменту належного оформлення Сторонами відповідної додаткової угоди до цього Договору, якщо інше не встановлено у самій додатковій угоді, цьому Договорі або у чинному в Україні законодавстві. 7.5. Після набрання чинності цим Договором всі попередні переговори за ним, листування, попередні договори, протоколи про наміри та будь-які інші усні або письмові домовленості Сторін з питань, що так чи інакше стосуються цього Договору, втрачають юридичну силу, але можуть братися до уваги при тлумаченні умов цього Договору. 7.6. Сторона несе повну відповідальність за правильність вказаних нею у цьому Договорі реквізитів та зобов'язується своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а у разі неповідомлення несе ризик настання пов'язаних із ним несприятливих наслідків. 7.7. Всі виправлення за текстом цього Договору мають силу та можуть братися до уваги виключно за умови, що вони у кожному окремому випадку датовані, засвідчені підписами Сторін та скріплені їх печатками. 7.8. Цей Договір складений при повному розумінні Сторонами його умов та термінології українською мовою у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, – по одному для кожної із Сторін. 7.9. На момент укладення цього Договору Підрядник є платником податку на прибуток підприємств на загальних умовах. 8. Строк дії договору 8.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та його скріплення печатками Сторін. 8.2. Даний договір набуває чинності з моменту його підписання і діє до 31 грудня 2016 року, а в частині розрахунків - до повного виконання Сторонами взятих на себе зобов'язань згідно з умовами даного Договору. 9. Реквізити та підписи сторін ЗАМОВНИК ПІДРЯДНИК Київська міська школа вищої спортивної майстерності 02098, м. Київ, проспект П.Тичини, буд. 18 Код ЄДРПОУ 02928114 п/р 35428101049514 в ГУДКСУ в м. Київ Код банку 820019 ІПН 029281126534 Свідоцтво ПДВ №35599094 тел./факс (044)550-41-28 (неприбуткова установа) Директор __________________Є.А.Резанов ДЕФЕКТНИЙ АКТ № п/п Найменування робіт і витрат Одиниця виміру Кількість Примітка 1 2 3 4 5 Розділ 1. Огорожа 1 Установлення металевої огорожi з панелей по стовпах без цоколя, висотою до 1,7 м 100м 4,95 2 Стовпчики 50х50 L=1,6 металеві з кріпленням для панелей шт 248 3 Секція огорожі з прутика 10х10 (1600х2000) м2 792 4 Улаштування хвiрток з установленням стовпiв металевих 100шт 0,03 5 Хвіртка металева, L=1,2 шт 3 6 Улаштування ворiт двостулкових з установленням металевих стовпів 100шт 0,02 7 Ворота двостулкові металеві, L=2 шт 2 Розділ 2. Шлагбаум 8 Копання ям для стоякiв i стовпiв вручну без крiплень, з укосами, глибиною до 1,5 м, група грунтiв 2 100м3 0,005 9 Улаштування бетонної пiдготовки 100м3 0,005 10 Армування пiдстилаючих шарiв i набетонок т 0,004 11 Гарячекатана арматурна сталь перiодичного профiлю, клас А-III, дiаметр 10 мм т 0,004 12 Монтаж шлагбаума автоматичного 10 шт 0,2 13 Шлагбаум автоматичний шт 2

ОГОЛОШЕННЯ
про проведення закупівлі

1. Замовник:
1.1. Найменування: Київська міська школа вищої спортивної майстерності
1.2. Код за ЄДРПОУ: 02928114
1.3. Місцезнаходження: вул. Павла Тичини, 18, м. Київ, поштовий індекс 02098
1.5. Посадові особи замовника (генерального замовника), уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками (прізвище, ім'я, по-батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв'язку, електронна адреса):
Васильєв Юрій Леонідович Ірина Михайлівна тел./факс 0445504128

2. Очікувана вартість закупівлі товару, роботи чи послуги: 900 000, 00 грн. (дев'ятсот тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ.
3. Інформація про предмет закупівлі:
3.1. Найменування предмету закупівлі: _Огорожа _______________________
3.2. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 об’єкт
3.3. Місце виконання робіт: м. Київ, вул. Павла Тичини, 18
3.4. Строк виконання робіт: З моменту заключення договору до 29 липня 2016 року

Додаток №1
Перелік сканкопій документів у форматі pdf., що надаються учасником у складі цінової пропозиції на електронні торги.
1. Цінова пропозиція складена у відповідності до Додатку №2
2. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів цінової пропозиції, договору підряду та актів виконаних робіт: (копія наказу (розпорядження) та копія протоколу установчих (загальних) зборів), копія Статуту або витяг зі Статуту (перша сторінка, сторінка(и) з переліком видів діяльності підприємства, сторінка (и) щодо повноважень директора та загальних зборів (акціонерів та /або учасників) та остання сторінка).
Копії паспорту (ів) посадової (их) та/або уповноваженої (их) осіб на право підпису документів цінової пропозиції, договору підряду та актів виконаних робіт надаються учасником додатково за вимогою замовника.
3. Довідка, складена у довільній формі, яка повинна містити відомості про підприємство:
- реквізити (місцезнаходження (фактичне та юридичне) телефон, факс, банківські реквізити);
- керівництво (посада, ім'я по батькові (повністю), телефон для контактів)
- короткий опис діяльності підприємства.
- інформація про платника податків.
4. Копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи та/або копія виписки з Єдиного державного реєстру осіб та фізичних осіб-підприємців.
5. Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість аба витягу з реєстру платників податку (у разі сплати учасником ПДВ), копія свідоцтва про право сплати єдиного податку або витягу з Реєстру платників єдиного податку (у разі сплати учасником єдиного податку), копія довідки про взяття на облік платника податків (4-ОПП) (у разі наявності).
6. Довідка про основний інженерно-технічний персонал та робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
7. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання умов договору.
8. Оригінал або нотаріально завірена копія довідки (або витягу) уповноваженого органу про відсутність підприємства учасника в єдиній базі даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справах про банкрутство, стосовно суб’єкта підприємницької діяльності, щодо якого запитується інформація.*
або документу отриманого в електронній формі за он-лайн запитом юридичної або фізичної особи про видачу довідки з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство (що видається у порядку згідно Положення про Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство затвердженого Наказом міністерства юстиції №441/5 від 27.03.2015)*
*-документ повинен бути датованим не більше двомісячної давнини відносно дати початку прийому пропозицій.
9. Копія фінансової звітності за останній звітний період з відміткою органу статистики (або копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді):
- Балансу підприємства учасника (Форма №1);
- Звіту про фінансові результати учасника (Форма №2);
- Звіту про рух грошових коштів (Форма №3) за 2015 рік у разі наявності.
10. Оригінал довідки з обслуговуючого банку про наявність розрахункових рахунків та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, видана не раніше місяця, що передує місяцю проведення процедури аукціону.
11. Довідка про афілійовані особи.
12. Довідка підприємства в довільній формі або уповноваженого органу про те, що учасник не зареєстрований в офшорних зонах.
13. Ліцензія Учасника конкурсних торгів на право виконання робіт з додатками та копія дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки
14. Копія кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації.
15. Лист щодо підтвердження можливості виконання робіт без отримання авансового платежу.
16. Кошторисна документація ( розроблена в програмному комплексі АВК-5 та додатково в форматі word) (пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) у складі :
- Договірна ціна (визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації);
- Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації та службою замовника 2,5%);
- Локальні кошториси;
- Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника (з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів);
17. Переможець, незалежно від терміну проведення робіт, закуповує обладнання та матеріали по цінах на час проведення державної закупівлі.
18. Проект договору скріплений підписом та печаткою уповноваженої особи учасника, що підтверджує погодження учасника з основними умовами договору.
19. Гарантійний лист учасника, який підтверджує надання учасником замовнику всіх вищезазначених документів у паперовому вигляді, оформлених належним чином, у разі його визнання переможцем протягом 2 робочих днів з дати визнання його переможцем електронної закупівлі.
20. Інші документи, які учасник відбору вважає за доцільним надати у складі своєї пропозиції.
Якщо форми вищезазначених документів, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для Учасника законодавством України, в такому випадку Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України.
Всі довідки, повинні бути на фірмовому бланку з обов’язковим зазначенням вихідного номера, підпису керівника підприємства та печатки (у разі наявності), кошторисна документація окрім підпису керівника підприємства та печатки (за наявності) додатково повинні містити підпис та печатку інженера проектувальника в частині кошторисної документації

Додаток №2
Форма пропозиції, яка подається Учасником на фірмовому бланку.
Учасник не повинен відступати від даної форми.
ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ
________________(назва підприємства/фізичної особи), надає свою пропозицію щодо участі у закупівлі _________________________________________.
(назва предмету закупівлі)
Відомості про підприємство Повне найменування учасника – суб’єкта господарювання
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ
Реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів)
Вартість пропозиції
Учасник вказує загальну вартість предмету закупівлі в гривнях цифрами та прописом без ПДВ та з урахуванням ПДВ.
Відомості про особу (осіб), які уповноважені представляти інтереси Учасника (Прізвище, ім’я, по батькові, посада, контактний телефон).
Примітка: вартість одиниці продукції та загальну вартість пропозиції потрібно заповнювати у гривнях, зазначаючи цифрове значення, яке має не більше двох знаків після коми.
Ознайомившись з технічними вимогами та вимогами щодо кількості та термінів поставки товару, що закуповується, ми маємо можливість і погоджуємось забезпечити замовника товарами відповідної якості, в необхідній кількості та в установлені замовником строки.
Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі надані пропозиції, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами.
Разом з цією пропозицією (сканована копія в форматі pdf) ми надаємо документи, передбачені в додатку № 1 до документації (скановані копії в форматі pdf), на підтвердження заявлених вимог .
Ми погоджуємося з основними та істотними умовами договору про закупівлю наведеними в додатку №5 до документації.
Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи
підприємства/фізичної особи, завірені печаткою _______________ (___________)


Додаток № 3
Інша інформація

Замовник відхиляє пропозиції, у разі якщо вони не відповідають вимогам замовника, зазначеним у документації.
Учасник повинен одночасно додати до своєї пропозиції (Додаток № 2) (прикріпити на сайті електронного майданчика у сканованому вигляді у форматі * pdf ) всі документи, які вимагаються Замовником в даній процедурі закупівлі до моменту завершення прийому пропозицій.
Після проведення аукціону документи, які відразу не було надано Учасником, розглядатись Замовником не будуть.
У разі ненадання одночасно усіх необхідних документів, пропозиція Учасника розгляду не підлягає та відхиляється як така, що не відповідає вимогам, зазначеним в документації.
Після проведення аукціону додатково завантаженою може бути лише форма « пропозиція» ( Додаток № 2) з новою, зниженою ціною.
У разі відхилення пропозиції учасника, який запропонував найнижчу ціну, Замовник розглядає наступну пропозицію з найнижчою ціною, визначеною електронною системою.
Документи, що не передбачені законодавством для учасників – фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, не подаються ними у складі пропозиції.
Замовник залишає за собою право запросити від учасника інші документи, які можуть бути необхідними для уточнення/підтвердження кваліфікаційних вимог до учасника.
Учасник повинен надати інформацію щодо захисту довкілля під час виконання робіт.
Учасник, якого визнано переможцем закупівлі, протягом двох робочих днів з моменту оприлюднення відповідної інформації надає замовнику на його адресу в паперовому вигляді копії, за підписом керівника або уповноваженої особи учасника та завірені печаткою учасника, і оригінали наступних документів для укладання договору про закупівлю:
- копії документів, що підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників (відповідно до Додатку № 1 цієї Документації).
- Пропозиція (зі стартовою вартістю).
- Пропозиція ( після аукціону).



Додаток 4

ДОГОВІР №____
про закупівлю робіт за державні кошти
ДОГОВІР ПІДРЯДУ №
м. Київ ___ ____________ 2016р.


Київська міська школа вищої спортивної майстерності в особі директора директора Резанова Євгена Анатолійовича, що діє на підставі Статуту, надалі Замовник, з однієї сторони, та __________________¬¬¬¬¬¬¬¬___________________, надалі іменоване Підрядник, в особі директора ______________________________________________, що діє на підставі Статуту, з другої сторони, (в подальшому разом іменуються "Сторони", а кожна окремо – "Сторона") уклали цей Договір про наступне;

1. Предмет договору
1.1. В порядку та на умовах, визначених цим Договором, Підрядник зобов'язується виконати роботи з капітального ремонту: Огорожа у Дніпровському районі м. Києва за адресою: м. Київ, проспект П.Тичини, 18, згідно кошторису, надалі іменується «об'єкт».

2. Якість послуг
2.1 Підрядник зобов'язується здійснювати матеріально-технічне забезпечення виконання робіт, визначених цим Договором.
2.2 Підрядник зобов'язується забезпечити неухильне дотримання усіх вимог чинного в Україні законодавства, які стосуються виконання робіт.
2.3. У разі виявлення в ході робіт об’ємів не врахованих кошторисною документацією і необхідності у зв'язку з цим проведення додаткових робіт і збільшення кошторису, Підрядник зобов'язується повідомити про це Замовника.
2.4. Підрядник зобов'язується не перешкоджати реалізації Замовником його права здійснювати у порядку та на умовах, визначених цим Договором, контроль і технічний нагляд за відповідністю кошторисній документації обсягу, ціни і якості здійснюваних робіт за цим Договором .

3. Ціна і загальна сума договору
3.1. Замовник зобов'язується сплатити Підрядникові ціну робіт у порядку та на умовах, визначених цим Договором. Ціна робіт за цим Договором складає _____________ грн. (_______________________________________________________ грн. ___ коп.) у тому числі ПДВ __________ грн. (___________________________________грн. ___ коп.) та визначається у динамічному кошторисі.

4. Відповідальність сторін
4.1.Замовник зобов`язується сплатити підряднику повну вартість робіт після підписання акту виконаних робіт встановленої форми КБ-2, КБ - 3. Недоліки, виявлені при прийнятті робіт, Підрядник зобов'язаний усунути за свій рахунок у строк 10 діб.
4.2. За цим Договором встановлюються наступні штрафні санкції:
- за невиконання умов Договору Підрядник сплачує пеню Замовнику в розмірі 0,2% від суми зазначеної в Договорі, але не більше 2-х облікових ставок НБУ у момент виникнення боргу.
4.3. У разі виникнення необхідності виконання додаткових робіт, негайно повідомляти про це Замовника.
4.4. Підрядник приймає на себе гарантійні обов’язки на виконані роботи та задіяні для цього матеріали. Такий гарантійний строк складає один рік з моменту підписання Акту приймання-здачі робіт. У разі виявлення недоліків (прихованих недоліків) протягом гарантійного строку Підрядник повинен їх усунути за власний рахунок, в обумовлений Сторонами строк.

5.Форс-мажорні обставини
5.1 Сторона звільняється від визначеної цим Договором та (або) чинним в Україні законодавством відповідальності за повне чи часткове порушення Договору, якщо вона доведе, що таке порушення сталося внаслідок дії форс-мажорних обставин.
5.2 Сторона, що має намір послатися на форс-мажорні обставини, зобов'язана невідкладно із урахуванням можливостей технічних засобів миттєвого зв'язку та характеру існуючих перешкод повідомити іншу Сторону про наявність форс-мажорних обставин та їх вплив на виконання цього Договору.

6. Вирішення спорів
6.1 Наслідки припинення цього Договору, в тому числі його одностороннього розірвання, на підставі цього Договору визначаються у відповідності до чинного в Україні законодавства.
6.2. Усі спори, що виникають з цього Договору або пов'язані із ним, вирішуються шляхом переговорів між Сторонами. Якщо відповідний спір не можливо вирішити шляхом переговорів, він вирішується в судовому порядку за встановленою підвідомчістю та підсудністю такого спору відповідно до чинного в Україні законодавства.

7. Інші умови
7.1. Якщо інше прямо не передбачено цим Договором або чинним в Україні законодавством, зміни у цей Договір можуть бути внесені тільки за домовленістю Сторін, яка оформлюється додатковою угодою до цього Договору.
7.2 Зміни у цей Договір набирають чинності з моменту належного оформлення Сторонами відповідної додаткової угоди до цього Договору, якщо інше не встановлено у самій додатковій угоді, цьому Договорі або у чинному в Україні законодавстві.
7.3. Якщо інше прямо не передбачено цим Договором або чинним в Україні законодавством, цей Договір може бути розірваний тільки за домовленістю Сторін, яка оформлюється додатковою угодою до цього Договору.
7.4. Цей Договір вважається розірваним з моменту належного оформлення Сторонами відповідної додаткової угоди до цього Договору, якщо інше не встановлено у самій додатковій угоді, цьому Договорі або у чинному в Україні законодавстві.
7.5. Після набрання чинності цим Договором всі попередні переговори за ним, листування, попередні договори, протоколи про наміри та будь-які інші усні або письмові домовленості Сторін з питань, що так чи інакше стосуються цього Договору, втрачають юридичну силу, але можуть братися до уваги при тлумаченні умов цього Договору.
7.6. Сторона несе повну відповідальність за правильність вказаних нею у цьому Договорі реквізитів та зобов'язується своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а у разі неповідомлення несе ризик настання пов'язаних із ним несприятливих наслідків.
7.7. Всі виправлення за текстом цього Договору мають силу та можуть братися до уваги виключно за умови, що вони у кожному окремому випадку датовані, засвідчені підписами Сторін та скріплені їх печатками.
7.8. Цей Договір складений при повному розумінні Сторонами його умов та термінології українською мовою у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, – по одному для кожної із Сторін.
7.9. На момент укладення цього Договору Підрядник є платником податку на прибуток підприємств на загальних умовах.

8. Строк дії договору
8.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та його скріплення печатками Сторін.
8.2. Даний договір набуває чинності з моменту його підписання і діє до 31 грудня 2016 року, а в частині розрахунків - до повного виконання Сторонами взятих на себе зобов'язань згідно з умовами даного Договору.

9. Реквізити та підписи сторін


ЗАМОВНИК ПІДРЯДНИК

Київська міська школа вищої спортивної майстерності

02098, м. Київ, проспект П.Тичини, буд. 18
Код ЄДРПОУ 02928114
п/р 35428101049514 в ГУДКСУ в м. Київ
Код банку 820019
ІПН 029281126534
Свідоцтво ПДВ №35599094
тел./факс (044)550-41-28
(неприбуткова установа)

Директор

__________________Є.А.Резанов


ДЕФЕКТНИЙ АКТ


п/п
Найменування робіт і витрат Одиниця
виміру Кількість Примітка
1 2 3 4 5
Розділ 1. Огорожа
1 Установлення металевої огорожi з панелей по стовпах
без цоколя, висотою до 1,7 м 100м 4,95
2 Стовпчики 50х50 L=1,6 металеві з кріпленням для
панелей шт 248
3 Секція огорожі з прутика 10х10 (1600х2000) м2 792
4 Улаштування хвiрток з установленням стовпiв металевих 100шт 0,03
5 Хвіртка металева, L=1,2 шт 3
6 Улаштування ворiт двостулкових з установленням
металевих стовпів 100шт 0,02
7 Ворота двостулкові металеві, L=2 шт 2
Розділ 2. Шлагбаум
8 Копання ям для стоякiв i стовпiв вручну без крiплень, з
укосами, глибиною до 1,5 м, група грунтiв 2 100м3 0,005
9 Улаштування бетонної пiдготовки 100м3 0,005
10 Армування пiдстилаючих шарiв i набетонок т 0,004
11 Гарячекатана арматурна сталь перiодичного профiлю,
клас А-III, дiаметр 10 мм т 0,004
12 Монтаж шлагбаума автоматичного 10 шт 0,2
13 Шлагбаум автоматичний шт 2
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення закупівлі

1. Замовник:
1.1. Найменування: Київська міська школа вищої спортивної майстерності
1.2. Код за ЄДРПОУ: 02928114
1.3. Місцезнаходження: вул. Павла Тичини, 18, м. Київ, поштовий індекс 02098
1.5. Посадові особи замовника (генерального замовника), уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками (прізвище, ім'я, по-батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв'язку, електронна адреса):
Васильєв Юрій Леонідович Ірина Михайлівна тел./факс 0445504128

2. Очікувана вартість закупівлі товару, роботи чи послуги: 900 000, 00 грн. (дев'ятсот тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ.
3. Інформація про предмет закупівлі:
3.1. Найменування предмету закупівлі: _Огорожа _______________________
3.2. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 об’єкт
3.3. Місце виконання робіт: м. Київ, вул. Павла Тичини, 18
3.4. Строк виконання робіт: З моменту заключення договору до 29 липня 2016 року

Додаток №1
Перелік сканкопій документів у форматі pdf., що надаються учасником у складі цінової пропозиції на електронні торги.
1. Цінова пропозиція складена у відповідності до Додатку №2
2. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів цінової пропозиції, договору підряду та актів виконаних робіт: (копія наказу (розпорядження) та копія протоколу установчих (загальних) зборів), копія Статуту або витяг зі Статуту (перша сторінка, сторінка(и) з переліком видів діяльності підприємства, сторінка (и) щодо повноважень директора та загальних зборів (акціонерів та /або учасників) та остання сторінка).
Копії паспорту (ів) посадової (их) та/або уповноваженої (их) осіб на право підпису документів цінової пропозиції, договору підряду та актів виконаних робіт надаються учасником додатково за вимогою замовника.
3. Довідка, складена у довільній формі, яка повинна містити відомості про підприємство:
- реквізити (місцезнаходження (фактичне та юридичне) телефон, факс, банківські реквізити);
- керівництво (посада, ім'я по батькові (повністю), телефон для контактів)
- короткий опис діяльності підприємства.
- інформація про платника податків.
4. Копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи та/або копія виписки з Єдиного державного реєстру осіб та фізичних осіб-підприємців.
5. Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість аба витягу з реєстру платників податку (у разі сплати учасником ПДВ), копія свідоцтва про право сплати єдиного податку або витягу з Реєстру платників єдиного податку (у разі сплати учасником єдиного податку), копія довідки про взяття на облік платника податків (4-ОПП) (у разі наявності).
6. Довідка про основний інженерно-технічний персонал та робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
7. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання умов договору.
8. Оригінал або нотаріально завірена копія довідки (або витягу) уповноваженого органу про відсутність підприємства учасника в єдиній базі даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справах про банкрутство, стосовно суб’єкта підприємницької діяльності, щодо якого запитується інформація.*
або документу отриманого в електронній формі за он-лайн запитом юридичної або фізичної особи про видачу довідки з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство (що видається у порядку згідно Положення про Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство затвердженого Наказом міністерства юстиції №441/5 від 27.03.2015)*
*-документ повинен бути датованим не більше двомісячної давнини відносно дати початку прийому пропозицій.
9. Копія фінансової звітності за останній звітний період з відміткою органу статистики (або копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді):
- Балансу підприємства учасника (Форма №1);
- Звіту про фінансові результати учасника (Форма №2);
- Звіту про рух грошових коштів (Форма №3) за 2015 рік у разі наявності.
10. Оригінал довідки з обслуговуючого банку про наявність розрахункових рахунків та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, видана не раніше місяця, що передує місяцю проведення процедури аукціону.
11. Довідка про афілійовані особи.
12. Довідка підприємства в довільній формі або уповноваженого органу про те, що учасник не зареєстрований в офшорних зонах.
13. Ліцензія Учасника конкурсних торгів на право виконання робіт з додатками та копія дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки
14. Копія кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації.
15. Лист щодо підтвердження можливості виконання робіт без отримання авансового платежу.
16. Кошторисна документація ( розроблена в програмному комплексі АВК-5 та додатково в форматі word) (пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) у складі :
- Договірна ціна (визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації);
- Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації та службою замовника 2,5%);
- Локальні кошториси;
- Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника (з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів);
17. Переможець, незалежно від терміну проведення робіт, закуповує обладнання та матеріали по цінах на час проведення державної закупівлі.
18. Проект договору скріплений підписом та печаткою уповноваженої особи учасника, що підтверджує погодження учасника з основними умовами договору.
19. Гарантійний лист учасника, який підтверджує надання учасником замовнику всіх вищезазначених документів у паперовому вигляді, оформлених належним чином, у разі його визнання переможцем протягом 2 робочих днів з дати визнання його переможцем електронної закупівлі.
20. Інші документи, які учасник відбору вважає за доцільним надати у складі своєї пропозиції.
Якщо форми вищезазначених документів, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для Учасника законодавством України, в такому випадку Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України.
Всі довідки, повинні бути на фірмовому бланку з обов’язковим зазначенням вихідного номера, підпису керівника підприємства та печатки (у разі наявності), кошторисна документація окрім підпису керівника підприємства та печатки (за наявності) додатково повинні містити підпис та печатку інженера проектувальника в частині кошторисної документації

Додаток №2
Форма пропозиції, яка подається Учасником на фірмовому бланку.
Учасник не повинен відступати від даної форми.
ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ
________________(назва підприємства/фізичної особи), надає свою пропозицію щодо участі у закупівлі _________________________________________.
(назва предмету закупівлі)
Відомості про підприємство Повне найменування учасника – суб’єкта господарювання
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ
Реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів)
Вартість пропозиції
Учасник вказує загальну вартість предмету закупівлі в гривнях цифрами та прописом без ПДВ та з урахуванням ПДВ.
Відомості про особу (осіб), які уповноважені представляти інтереси Учасника (Прізвище, ім’я, по батькові, посада, контактний телефон).
Примітка: вартість одиниці продукції та загальну вартість пропозиції потрібно заповнювати у гривнях, зазначаючи цифрове значення, яке має не більше двох знаків після коми.
Ознайомившись з технічними вимогами та вимогами щодо кількості та термінів поставки товару, що закуповується, ми маємо можливість і погоджуємось забезпечити замовника товарами відповідної якості, в необхідній кількості та в установлені замовником строки.
Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі надані пропозиції, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами.
Разом з цією пропозицією (сканована копія в форматі pdf) ми надаємо документи, передбачені в додатку № 1 до документації (скановані копії в форматі pdf), на підтвердження заявлених вимог .
Ми погоджуємося з основними та істотними умовами договору про закупівлю наведеними в додатку №5 до документації.
Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи
підприємства/фізичної особи, завірені печаткою _______________ (___________)


Додаток № 3
Інша інформація

Замовник відхиляє пропозиції, у разі якщо вони не відповідають вимогам замовника, зазначеним у документації.
Учасник повинен одночасно додати до своєї пропозиції (Додаток № 2) (прикріпити на сайті електронного майданчика у сканованому вигляді у форматі * pdf ) всі документи, які вимагаються Замовником в даній процедурі закупівлі до моменту завершення прийому пропозицій.
Після проведення аукціону документи, які відразу не було надано Учасником, розглядатись Замовником не будуть.
У разі ненадання одночасно усіх необхідних документів, пропозиція Учасника розгляду не підлягає та відхиляється як така, що не відповідає вимогам, зазначеним в документації.
Після проведення аукціону додатково завантаженою може бути лише форма « пропозиція» ( Додаток № 2) з новою, зниженою ціною.
У разі відхилення пропозиції учасника, який запропонував найнижчу ціну, Замовник розглядає наступну пропозицію з найнижчою ціною, визначеною електронною системою.
Документи, що не передбачені законодавством для учасників – фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, не подаються ними у складі пропозиції.
Замовник залишає за собою право запросити від учасника інші документи, які можуть бути необхідними для уточнення/підтвердження кваліфікаційних вимог до учасника.
Учасник повинен надати інформацію щодо захисту довкілля під час виконання робіт.
Учасник, якого визнано переможцем закупівлі, протягом двох робочих днів з моменту оприлюднення відповідної інформації надає замовнику на його адресу в паперовому вигляді копії, за підписом керівника або уповноваженої особи учасника та завірені печаткою учасника, і оригінали наступних документів для укладання договору про закупівлю:
- копії документів, що підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників (відповідно до Додатку № 1 цієї Документації).
- Пропозиція (зі стартовою вартістю).
- Пропозиція ( після аукціону).



Додаток 4

ДОГОВІР №____
про закупівлю робіт за державні кошти
ДОГОВІР ПІДРЯДУ №
м. Київ ___ ____________ 2016р.


Київська міська школа вищої спортивної майстерності в особі директора директора Резанова Євгена Анатолійовича, що діє на підставі Статуту, надалі Замовник, з однієї сторони, та __________________¬¬¬¬¬¬¬¬___________________, надалі іменоване Підрядник, в особі директора ______________________________________________, що діє на підставі Статуту, з другої сторони, (в подальшому разом іменуються "Сторони", а кожна окремо – "Сторона") уклали цей Договір про наступне;

1. Предмет договору
1.1. В порядку та на умовах, визначених цим Договором, Підрядник зобов'язується виконати роботи з капітального ремонту: Огорожа у Дніпровському районі м. Києва за адресою: м. Київ, проспект П.Тичини, 18, згідно кошторису, надалі іменується «об'єкт».

2. Якість послуг
2.1 Підрядник зобов'язується здійснювати матеріально-технічне забезпечення виконання робіт, визначених цим Договором.
2.2 Підрядник зобов'язується забезпечити неухильне дотримання усіх вимог чинного в Україні законодавства, які стосуються виконання робіт.
2.3. У разі виявлення в ході робіт об’ємів не врахованих кошторисною документацією і необхідності у зв'язку з цим проведення додаткових робіт і збільшення кошторису, Підрядник зобов'язується повідомити про це Замовника.
2.4. Підрядник зобов'язується не перешкоджати реалізації Замовником його права здійснювати у порядку та на умовах, визначених цим Договором, контроль і технічний нагляд за відповідністю кошторисній документації обсягу, ціни і якості здійснюваних робіт за цим Договором .

3. Ціна і загальна сума договору
3.1. Замовник зобов'язується сплатити Підрядникові ціну робіт у порядку та на умовах, визначених цим Договором. Ціна робіт за цим Договором складає _____________ грн. (_______________________________________________________ грн. ___ коп.) у тому числі ПДВ __________ грн. (___________________________________грн. ___ коп.) та визначається у динамічному кошторисі.

4. Відповідальність сторін
4.1.Замовник зобов`язується сплатити підряднику повну вартість робіт після підписання акту виконаних робіт встановленої форми КБ-2, КБ - 3. Недоліки, виявлені при прийнятті робіт, Підрядник зобов'язаний усунути за свій рахунок у строк 10 діб.
4.2. За цим Договором встановлюються наступні штрафні санкції:
- за невиконання умов Договору Підрядник сплачує пеню Замовнику в розмірі 0,2% від суми зазначеної в Договорі, але не більше 2-х облікових ставок НБУ у момент виникнення боргу.
4.3. У разі виникнення необхідності виконання додаткових робіт, негайно повідомляти про це Замовника.
4.4. Підрядник приймає на себе гарантійні обов’язки на виконані роботи та задіяні для цього матеріали. Такий гарантійний строк складає один рік з моменту підписання Акту приймання-здачі робіт. У разі виявлення недоліків (прихованих недоліків) протягом гарантійного строку Підрядник повинен їх усунути за власний рахунок, в обумовлений Сторонами строк.

5.Форс-мажорні обставини
5.1 Сторона звільняється від визначеної цим Договором та (або) чинним в Україні законодавством відповідальності за повне чи часткове порушення Договору, якщо вона доведе, що таке порушення сталося внаслідок дії форс-мажорних обставин.
5.2 Сторона, що має намір послатися на форс-мажорні обставини, зобов'язана невідкладно із урахуванням можливостей технічних засобів миттєвого зв'язку та характеру існуючих перешкод повідомити іншу Сторону про наявність форс-мажорних обставин та їх вплив на виконання цього Договору.

6. Вирішення спорів
6.1 Наслідки припинення цього Договору, в тому числі його одностороннього розірвання, на підставі цього Договору визначаються у відповідності до чинного в Україні законодавства.
6.2. Усі спори, що виникають з цього Договору або пов'язані із ним, вирішуються шляхом переговорів між Сторонами. Якщо відповідний спір не можливо вирішити шляхом переговорів, він вирішується в судовому порядку за встановленою підвідомчістю та підсудністю такого спору відповідно до чинного в Україні законодавства.

7. Інші умови
7.1. Якщо інше прямо не передбачено цим Договором або чинним в Україні законодавством, зміни у цей Договір можуть бути внесені тільки за домовленістю Сторін, яка оформлюється додатковою угодою до цього Договору.
7.2 Зміни у цей Договір набирають чинності з моменту належного оформлення Сторонами відповідної додаткової угоди до цього Договору, якщо інше не встановлено у самій додатковій угоді, цьому Договорі або у чинному в Україні законодавстві.
7.3. Якщо інше прямо не передбачено цим Договором або чинним в Україні законодавством, цей Договір може бути розірваний тільки за домовленістю Сторін, яка оформлюється додатковою угодою до цього Договору.
7.4. Цей Договір вважається розірваним з моменту належного оформлення Сторонами відповідної додаткової угоди до цього Договору, якщо інше не встановлено у самій додатковій угоді, цьому Договорі або у чинному в Україні законодавстві.
7.5. Після набрання чинності цим Договором всі попередні переговори за ним, листування, попередні договори, протоколи про наміри та будь-які інші усні або письмові домовленості Сторін з питань, що так чи інакше стосуються цього Договору, втрачають юридичну силу, але можуть братися до уваги при тлумаченні умов цього Договору.
7.6. Сторона несе повну відповідальність за правильність вказаних нею у цьому Договорі реквізитів та зобов'язується своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а у разі неповідомлення несе ризик настання пов'язаних із ним несприятливих наслідків.
7.7. Всі виправлення за текстом цього Договору мають силу та можуть братися до уваги виключно за умови, що вони у кожному окремому випадку датовані, засвідчені підписами Сторін та скріплені їх печатками.
7.8. Цей Договір складений при повному розумінні Сторонами його умов та термінології українською мовою у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, – по одному для кожної із Сторін.
7.9. На момент укладення цього Договору Підрядник є платником податку на прибуток підприємств на загальних умовах.

8. Строк дії договору
8.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та його скріплення печатками Сторін.
8.2. Даний договір набуває чинності з моменту його підписання і діє до 31 грудня 2016 року, а в частині розрахунків - до повного виконання Сторонами взятих на себе зобов'язань згідно з умовами даного Договору.

9. Реквізити та підписи сторін


ЗАМОВНИК ПІДРЯДНИК

Київська міська школа вищої спортивної майстерності

02098, м. Київ, проспект П.Тичини, буд. 18
Код ЄДРПОУ 02928114
п/р 35428101049514 в ГУДКСУ в м. Київ
Код банку 820019
ІПН 029281126534
Свідоцтво ПДВ №35599094
тел./факс (044)550-41-28
(неприбуткова установа)

Директор

__________________Є.А.Резанов


ДЕФЕКТНИЙ АКТ


п/п
Найменування робіт і витрат Одиниця
виміру Кількість Примітка
1 2 3 4 5
Розділ 1. Огорожа
1 Установлення металевої огорожi з панелей по стовпах
без цоколя, висотою до 1,7 м 100м 4,95
2 Стовпчики 50х50 L=1,6 металеві з кріпленням для
панелей шт 248
3 Секція огорожі з прутика 10х10 (1600х2000) м2 792
4 Улаштування хвiрток з установленням стовпiв металевих 100шт 0,03
5 Хвіртка металева, L=1,2 шт 3
6 Улаштування ворiт двостулкових з установленням
металевих стовпів 100шт 0,02
7 Ворота двостулкові металеві, L=2 шт 2
Розділ 2. Шлагбаум
8 Копання ям для стоякiв i стовпiв вручну без крiплень, з
укосами, глибиною до 1,5 м, група грунтiв 2 100м3 0,005
9 Улаштування бетонної пiдготовки 100м3 0,005
10 Армування пiдстилаючих шарiв i набетонок т 0,004
11 Гарячекатана арматурна сталь перiодичного профiлю,
клас А-III, дiаметр 10 мм т 0,004
12 Монтаж шлагбаума автоматичного 10 шт 0,2
13 Шлагбаум автоматичний шт 2
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02098, Україна, Київська область, Київ, пр-к П.Тичини 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2016  —  28 липня 2016
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
ДК 016:2010: 41.00.4 — Будування нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 травня 2016 10:00
ДЕФЕКТНИЙ АКТ.docx
12 травня 2016 15:44
Оголошення торгів_ Ю.doc
12 травня 2016 15:43
ДЕФЕКТНИЙ АКТ.docx

Звернення до розгляду Комісією

Номер скарги: UA-2016-05-12-000246-c.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ЧП "ЗОРЯ СОЮЗ", Код ЄДРПОУ:39329965
Дата подання: 21 травня 2016 14:24
Кількість лотів
Добрий день! Згідно дефектному актом у вас 13 позицій подано 1 лотом. По суті у вас є мінімум 3 лота: ворота , огорожа, шлагбаум Так само не вказано яка довжина «стріли» у шлагбаума, кількість пультів. Потрібна сигнальна лампа і фотоелементи в комплекті?
Документи
Рішення Комісії: Залишено без розгляду
BR_UA-2016-05-12-000246-c.b1.pdf
Дата публікації: 30 травня 2016 13:05
Номер скарги: UA-2016-05-12-000246-c.c3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ООО "ЕЛБИ", Код ЄДРПОУ:38473994
Дата подання: 02 червня 2016 12:10
Комерційна пропозиція - необгрунтовано дискваліфікована
Розглянувши пропозиції своїх конкурентів, маємо зазначити, що Замовник відхилив пропозицію ЧП "Аріс-інвест" - необгрунтовано. Вказані не відповідності ПОВНІСТЮ ВІДПОВІДАЮТЬ ФОРМІ НАДАННЯ ПРОПОЗИЦІЇ (Додаток№2).
Документи
Рішення Комісії: Залишено без розгляду
DBR_UA-2016-05-12-000246-c.c3.pdf
Дата публікації: 15 червня 2016 14:13
Номер скарги: UA-2016-05-12-000246-c.c4
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ЧП "АРІС-ІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:33345578
Дата подання: 02 червня 2016 12:24
Неправомірна дискваліфікація
За п.8 обгрунтування відхилення Кандидата всі зауваження були включені в перелік безпідставно. Копія 3-ї сторінки Протокола з помітками додається.
Документи
Рішення Комісії: Залишено без розгляду
по скарзі UA-2016-05-12-000246-c.c4.pdf
Дата публікації: 15 червня 2016 11:54
Номер скарги: UA-2016-05-12-000246-c.c5
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ЧП "АРІС-ІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:33345578
Дата подання: 02 червня 2016 14:46
Зауваження громадської організації
Зауваження громадської організації щодо порушень з боку Замовника в частині проведення кваліфікації
Документи
Рішення Комісії: Залишено без розгляду
DBR_UA-2016-05-12-000246-c.c5.pdf
Дата публікації: 15 червня 2016 14:18
Номер скарги: UA-2016-05-12-000246-c.c2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ООО "ЕЛБИ", Код ЄДРПОУ:38473994
Дата подання: 02 червня 2016 10:52
Пропозиція Участника не має бути розглянутою!
Тендерна документація, а саме Додаток №3: -Замовник відхиляє пропозицію Замовника, який не надав документи до проведення аукцікціону.
Документи
Рішення Комісії: Залишено без розгляду
по скарзі UA-2016-05-12-000246-c.c2.pdf
Дата публікації: 15 червня 2016 11:46
Номер скарги: UA-2016-05-12-000246-c.c6
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ООО "ЕЛБИ", Код ЄДРПОУ:38473994
Дата подання: 03 червня 2016 14:11
Вимога скасування торгів
На підставі порушення Додатка№3 (Тендерна документація надана Замовников) вимагаемо скасування Закупівлі, у звязку з порушенням, на нашу думку, Замовником підстав дискваліфікації компанії ЧП"АРІС-Інвест" та, на нашу думку, лобіювання Замовником іншого Участника ТОВ "ПЛАТФОРМА БУД".
Документи
Рішення Комісії: Залишено без розгляду
DBR_UA-2016-05-12-000246-c.c6.pdf
Дата публікації: 15 червня 2016 14:21

Документи подані скаржником

18 травня 2016 14:20
3_lota_.jpg

Документи Органу Оскарження

30 травня 2016 13:05
BR_UA-2016-05-12-000246-c.b1.pdf

Документи подані скаржником

30 травня 2016 12:08
vidhilennya_pp__s_invest_1.pdf

Документи Органу Оскарження

15 червня 2016 14:13
DBR_UA-2016-05-12-000246-c.c3.pdf

Документи подані скаржником

30 травня 2016 12:21
3_st._rishenny__opozitsiyi.pdf

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

30 травня 2016 14:44
skarga_gromads__anizatsiyi.pdf

Документи Органу Оскарження

15 червня 2016 14:18
DBR_UA-2016-05-12-000246-c.c5.pdf

Документи подані скаржником

30 травня 2016 10:51
risunok_13.jpg

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

31 травня 2016 14:07
risunok_14.jpg

Документи Органу Оскарження

15 червня 2016 14:21
DBR_UA-2016-05-12-000246-c.c6.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 травня 2016 16:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ЧП "АРІС-ІНВЕСТ" 460 888,94
UAH з ПДВ
408 888,88
UAH з ПДВ
Документи
ООО "ЕЛБИ" 820 000,00
UAH з ПДВ
410 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Глобал Буд Інвест 690 000,00
UAH з ПДВ
450 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПЛАТФОРМА БУД" 899 982,61
UAH з ПДВ
899 982,61
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 травня 2016 13:37
statutni_1.pdf
20 травня 2016 13:37
dok_3.pdf
20 травня 2016 13:37
dok_2.pdf
20 травня 2016 13:37
dok_1.pdf
20 травня 2016 13:37
komertsijna.pdf

Публічні документи

20 травня 2016 14:50
dovidki_pro_ob__sertifikat.pdf
20 травня 2016 14:50
dogovir_dovidk__ijnij_list.pdf
20 травня 2016 14:50
protokoli_naka___pr_pidpr..pdf
20 травня 2016 14:40
svidotstvo_pro__ka_podatku.pdf
20 травня 2016 14:40
fin.zvitnist_d__t._zaborg..pdf
20 травня 2016 14:40
tenderna_propozitsiya.pdf

Публічні документи

20 травня 2016 17:56
Фінансовий звіт 2015 рік.pdf
20 травня 2016 17:56
протокол.pdf
20 травня 2016 17:56
перелік робіт.pdf
20 травня 2016 17:56
наказ.pdf
20 травня 2016 17:56
ліцензія.pdf
20 травня 2016 17:56
звіт.pdf
20 травня 2016 17:56
завірений статут.pdf
20 травня 2016 17:56
дозвіл.pdf
20 травня 2016 17:55
Довідка ЄДРПОУ.pdf2.pdf
20 травня 2016 17:55
Довідка ЄДРПОУ.pdf
20 травня 2016 17:55
вытяг платників.pdf
20 травня 2016 17:55
Выписка.pdf
20 травня 2016 17:55
Відомость.jpg
20 травня 2016 17:55
Витяг.pdf
20 травня 2016 17:55
баланс3.pdf
20 травня 2016 17:55
баланс3 продовження.pdf
20 травня 2016 17:55
баланс за рік 2014.pdf
20 травня 2016 17:55
баланс за рік 2014 2.pdf
20 травня 2016 17:55
баланс 1 2015 рік квартал.pdf

Публічні документи

27 травня 2016 18:11
Платформа буд.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ЧП "АРІС-ІНВЕСТ"

ООО "ЕЛБИ"

Глобал Буд Інвест

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПЛАТФОРМА БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЧП "АРІС-ІНВЕСТ"
#33345578
Рішення скасоване 408 888,88
UAH з ПДВ
26 травня 2016 10:36
ЧП "АРІС-ІНВЕСТ"
#33345578
Відхилено 408 888,88
UAH з ПДВ
26 травня 2016 12:52
ООО "ЕЛБИ"
#38473994
Рішення скасоване 410 000,00
UAH з ПДВ
26 травня 2016 18:16
ООО "ЕЛБИ"
#38473994
Відхилено 410 000,00
UAH з ПДВ
27 травня 2016 11:55
Глобал Буд Інвест
#39245058
Відхилено 450 000,00
UAH з ПДВ
27 травня 2016 16:45
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПЛАТФОРМА БУД"
#40222573
Переможець 899 982,61
UAH з ПДВ
30 травня 2016 16:14

Документи

Документи

Документи

26 травня 2016 18:11
Відхилення ООО ЕЛБИ.pdf

Документи

26 травня 2016 18:47
Відхилення ООО ЕЛБИ.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 травня 2016 16:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПЛАТФОРМА БУД"
#40222573
899 982,61
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір Платформа Буд..pdf укладений
14 червня 2016 11:57