Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Добрива рослинного чи тваринного походження, н.в.і.у код 20.15.8 ((20.15.80-00.00) грунт рослинний)
Очікувана вартість
40 000,00 UAH
UA-2016-05-12-000165-c db84354b83c0418d926d91ac93d6ae60
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Cущенко Сергій Анатолійович

380445167789 urv.kp.dnpr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва"
Код ЄДРПОУ: 39606435
Місцезнаходження: 02002, Україна , Київська обл., Київ, вул.Челябінська,9-Г
Контактна особа: Cущенко Сергій Анатолійович
380445167789
urv.kp.dnpr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 травня 2016 13:03
Звернення за роз’ясненнями: до 16 травня 2016 07:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 травня 2016 07:00
Початок аукціону: 19 травня 2016 12:14
Початок аукціону: 19 травня 2016 12:14
Очікувана вартість: 40 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ Добрива рослинного чи тваринного походження, н.в.і.у код 20.15.8 ((20.15.80-00.00) грунт рослинний) Поставка товару здійснюється відповідно до потреб Замовника. Рослинний грунт повинен мати наступні характеристики: 1. .В складі рослинного грунту не допускається наявність крупних механічних включень: каміння, відходів будівельних матеріалів, деревини, коренів рослин, залишків рослинності тощо. 2. На рослинний грунт повинні бути проведені агрохімічні аналізи, що підтверджують його придатність для використання в озелененні. Вміст поживних речовин повинен відповідати вимогам наведеним в таблиці. 3. Якість товару повинна бути підтверджена належними документами (висновками, сертифікатами, технічними умовами, протоколами аналізу тощо). Також повинна бути надана інформація про місце відбору зразків ґрунту. Замовник має право провести вибірковий контроль грунту, що поставляється виконавцем на відповідність зазначеним технічним вимогам. 4. Умови поставки: поставка товару здійснюється автомобільним транспортом "Постачальника" за адресою Дніпровський район міста Києва (можливе внесення змін щодо адреси поставки в зв’язку з виробничими необхідностями за умови вчасного попередження «Постачальника» «Замовником»). 5. Приймання товару здійснюється на місці, яке визначає "Замовник". 6. Вартість рослинного грунту включає в себе вартість навантаження, доставку та вартість автотранспорту і протягом періоду постачання залишається незмінною. 7. Рослинний грунт повинен мати зернисту або грудково-зернисту структуру та вологість 15-30%. За механічним складом рослинний грунт повинен бути з вмістом піщаних та глиняних домішок не більше 10%, торфу та мулу-10-30%. Зольність грунту повинна становити не менше 40%. Назва товару Вміст поживних речовин Кількість, т. Грунт рослинний азот – 45-70 мг/кг; фосфор – 50-80 мг/кг; калій – 65-100 мг/кг. Кислотність грунту рН – 5,5-7,0. 160 *Учасник має право запропонувати еквівалент. Технічні, якісні характеристики Товару за предметом закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля
Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження фінансової спроможності.
Копія балансу за останній звітний період - для юридичних осіб.
Для суб’єктів малого підприємництва – фінансовий звіт (форми 1-М, 2-М) за останній звітний період;
Копія звіту про фінансові результати за останній звітний період (форма №2) - для юридичних осіб;
Копія звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (форма №3) - для юридичних осіб, або довідка у довільній формі про те, що учасником відповідно до законодавства не складається звіт про рух грошових коштів.
Довідка(и) обслуговуючого банку(ів) про відсутність або наявність заборгованості по кредитах, дійсною на дату подання пропозицій (оригінал або копія, завірена нотаріально);
Документи, які повинен подати Учасник-юридична особа для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність відповідно до положень його Статуту:
Копія Статуту або іншого установчого документу.
Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб).
Копія паспорту (для фізичних осіб).
Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
Для юридичних осіб:
– копія протокольного рішення учасників (акціонерів, власників), або копія наказу про призначення на посаду керівника (рішення засновників і наказ про призначення) та копію паспорту (1, 2, 11 сторінки) керівника, або
Для фізичних осіб:
– копія паспорту (ст.1-2, 11 ст.3-6 за наявності записів).
– копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 тони
Добрива рослинного чи тваринного походження, н.в.і.у код 20.15.8 ((20.15.80-00.00) грунт рослинний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, Київська область, Київ, Челябінська, 9-г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 травня 2016  —  30 травня 2016
ДК 021:2015: 24430000-7 — Добрива тваринного та рослинного походження
ДК 016:2010: 20.15.7 — Добрива, н.в.і.у.

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 травня 2016 12:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Альянс-Буд_С 40 000,00
UAH з ПДВ
38 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ 39 500,00
UAH з ПДВ
39 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 травня 2016 09:46
poyasnennya.docx
18 травня 2016 00:08
ostatochnij_pa__dokumentiv.rar
17 травня 2016 23:50
skan.rar

Публічні документи

18 травня 2016 09:11
Вадим.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Альянс-Буд_С

ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Альянс-Буд_С
#35254430
Очікує рішення 38 500,00
UAH з ПДВ
19 травня 2016 12:35

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 10 травня 2022 12:55
Коментар щодо відміни: Згідно з пунктом 5 Прикінцевих та перехідних положень нового нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі», що вводиться в дію 19.04.2020 IX (далі – новий Закон), процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. Допорогова закупівля не є процедурою закупівлі в розумінні Закону про публічні закупівлі. Згідно з пунктом 6 Прикінцевих та перехідних положень нового Закону договори про закупівлю, укладені у порядку та на умовах, установлених до введення в дію Закону, виконуються в повному обсязі до закінчення строку, на який такі договори були укладені. Зміни до таких договорів вносяться у порядку та на умовах, встановлених до введення в дію цього Закону. Отже в даному випадку, якщо говорити про допорогову закупівлю, договір по ній необхідно укласти до 18.04.2020 включно, щоб виконувати умови установлені до введення в дію нового Закону. Згідно з пунктом 25 частини першої статті 1 нової редакції Закону публічна закупівля (далі – закупівля) – придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом. Разом з тим відповідно до пункту 6 частини першої статті 1 нової редакції Закону договір про закупівлю – господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару. Отже, у разі якщо суб’єктом, який є замовником у розумінні нової редакції Закону, з 19.04.2020 передбачено придбання товарів, робіт або послуг, така закупівля здійснюється відповідно до вимог нової редакції Закону, керуючись вартісними межами, визначеними статтею 3 нової редакції Закону. Враховуючи вищевикладене, у разі якщо замовник не встиг з певних причин укласти договір про закупівлю за результатами допорогової закупівлі до 18.04.2020 включно, слід відмінити таку допорогову закупівлю та керуючись вартісними межами, встановленими у частині 1 статті 3 Закону, проводити спрощену закупівлю або укладати договір про закупівлю без використання електронної системи закупівель у випадках, передбачених у частині 7 статті 3 Закону.
Документи:
10 травня 2022 12:54
Протокол відміни.pdf