Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги палітурні та послуги пов’язані з оправлянням (Послуги палітурні) код ДК 016:2010 - 18.14.1 (ДК 021:2015 – 79971200-3).
Очікувана вартість
75 000,00 UAH
UA-2016-05-05-000133-b 72d7962ca28c46b3a7ea4386d84e26f6
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ігор Ігнатенко

+380442539808 ihor.ihnatenko@bank.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний Банк України
Код ЄДРПОУ: 00032106
Вебсайт: http://bank.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Украина , Киевская обл., Киев, вул. Інститутська, 9
Контактна особа: Ігор Ігнатенко
+380442539808
ihor.ihnatenko@bank.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 травня 2016 12:01
Звернення за роз’ясненнями: до 16 травня 2016 11:55
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 травня 2016 11:56
Початок аукціону: 20 травня 2016 15:01
Початок аукціону: 20 травня 2016 15:01
Очікувана вартість: 75 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,67%

Інформація про предмет закупівлі

Послуги палітурні

Послуги палітурні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 услуга
Послуги палітурні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Украина, Киев, Київ, 01601
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 травня 2016  —  31 липня 2016
ДК 021:2015: 79971200-3 — Палітурні послуги
ДК 016:2010: 18.14.1 — Послуги палітурні та послуги, пов’язані з оправлянням

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 травня 2016 12:01
rekviziti_ta_k__ktna_osoba.doc
05 травня 2016 12:01
proekt_dogovor__pletennya.docx
05 травня 2016 12:01
tehnichna_spetsifikatsiya.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Характеристики архивных дел
Дата подання: 12 травня 2016 18:54
1. Сколько листов формата А3 (можно в процентном соотношении с общим количеством листов) ? 2. Что планируется делать с листами формата А3: вшивать в Тома архивных дел (складывая их в формат А4), или формировать Тома формата обложки А3 ? 3. 1 Том Архивного Дела = 250 листов (или чуть меньше, если не помещается следующий документ). Сколько Томов предстоит сшить ? 4. Составление описей архивных дел в проект не входит ? Только сшивка ? Кто делает описи и как они попадут в сшивку ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.Формат А3 -10% від загальної кількості;
2.Формувати у Томи формату обкладинки А3;
3.До 250 сторінок (кількість аркушів в кожній справі різна);
4. Загальна кількість 1950 томів
5. Складання описів в проект не входить (тільки зшивання);
6. Описи складають працівники НБУ.
Копии или оригиналы документов
Дата подання: 13 травня 2016 17:36
По этим документам требуются оригиналы/ нотариально заверенные копии/ копии ? 1. Виписка або витяг про державну реєстрацію. 2. Довідка з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ). 3. Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість.
Відповідь: Скановані копії з вашою печаткою та підписом
Уточнение названий запрашиваемых документов.
Дата подання: 14 травня 2016 22:20
1. "Довідка з ЄДРПОУ" - мається на увазі (або приймається взамін) "ВИТЯГ З ЄДРПОУ". 2. "Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ" - мається на увазі (або приймається в замін) "ВИТЯГ З РЕЄСТРУ ПЛАТНИКІВ ПДВ" 3. Які докумекнти та якими печатками та підписами мають бути завірені? 4. Чи мають якісь документи бути заверені нотаріально?
Відповідь: 1 так.
2 так.
3. ні, нотаріально завіряти не потрібно
Уточнение состава работ
Дата подання: 16 травня 2016 11:16
1. Уважаемые Господа, прошу подтвердить, что ПРОШИВКА архивных дел силами Подрядчика не требуется и, действительно, требуется только проклейка станиц. 2. Уважаемые Господа, прошу подтвердить, что обложки архивных дел от подрядчика не требуются и, действительно, картон для обложек в расчет стоимости включать не надо, нужно рассчитывать расходный материал (картон бумвинил, клей) только для проклейки страниц. Или требуются ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 травня 2016 15:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СРТ-ЦЕНТР" 67 860,00
UAH з ПДВ
30 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бланксервіс-Плюс" 54 756,00
UAH з ПДВ
39 990,60
UAH з ПДВ
Документи
Приватне Підприємство "лабораторія Інформаційних Технологій" 73 944,00
UAH з ПДВ
73 944,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 травня 2016 10:47
pdf.rar

Публічні документи

19 травня 2016 11:55
TP_106145.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СРТ-ЦЕНТР"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Бланксервіс-Плюс"

Приватне Підприємство "лабораторія Інформаційних Технологій"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СРТ-ЦЕНТР"
#38315658
Переможець 30 000,00
UAH з ПДВ
01 червня 2016 12:10

Документи

01 червня 2016 12:10
protokol_30_el.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 червня 2016 12:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СРТ-ЦЕНТР"
#38315658
30 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 червня 2016 12:10
protokol_30_el.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
dogovir_paliturni_roboti.pdf укладений
24 червня 2016 12:37