Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

стільці (меблі для сидіння)
Очікувана вартість
9 426,00 UAH
UA-2016-04-29-000080-a ae69fb7c2b3f428197c8c2f400c7df6e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Картоусов Олег Федорович

0683132931 kzcsprd@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: комунальний заклад "Центр соціально-психологічної реабілітації дітей Южноукраїнської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 34129019
Місцезнаходження: 55002, Україна , Миколаївська обл., Южноукраїнськ, вул. Молодіжна, буд. 5-А
Контактна особа: Картоусов Олег Федорович
0683132931
kzcsprd@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 квітня 2016 11:42
Звернення за роз’ясненнями: до 06 травня 2016 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 травня 2016 14:00
Початок аукціону: 12 травня 2016 15:22
Початок аукціону: 12 травня 2016 15:22
Очікувана вартість: 9 426,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 95,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,01%

Інформація про предмет закупівлі

Стілець ISO Чорний металевий каркас з прямокутної металевої труби з заокругленими сторонами. Каркас суцільнозварний, виконаний з міцного металу. Основа стільця конференц-основа. М’які сидіння і спинка. Сидіння – тканина. Колір бази/оббивки - сірий. Ширина стільця 540мм Висота посадки 500мм Глибина сидіння 440мм Додатково: комфортна спинка і сидіння Кількість - 30 шт.

1. Замовник:
1.1. Найменування: комунальний заклад "Центр соціально-психологічної реабілітації дітей Южноукраїнської міської ради".
1.2. Код за ЄДРПОУ: 34129019.
1.3. Місцезнаходження: вул. Молодіжна, буд. 5-А, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ, 55002.
1.4. Реєстраційний рахунок замовника: 35411001077761 відкритий у Головному управлінні державної казначейської служби України у Миколаївській області, пр-т Леніна, буд. 141-в, м. Миколаїв, 54055, МФО 826013.
1.5. Уповноважена особа замовника, яка здійснює зв’язок з учасниками (прізвище, ім.’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, електронна адреса) Трущенко Світлана Олександрівна, юрисконсульт комунального закладу "Центр соціально-психологічної реабілітації дітей Южноукраїнської міської ради", вул. Молодіжна, буд. 5-А, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ, 55002, тел. (05136) 5-65-01, факс (05136) 5-57-22, е-mail: kzcsprd@gmail.com.
2. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі 9426,00 грн. (дев`ять тисяч чотириста двадцять шість грн. 00 коп.) у т. ч. з ПДВ. У вартість предмета закупівлі входить доставка і складання стільців.
3. Інформація про предмет закупівлі.
3.1. Найменування предмета закупівлі стільці, код державного класифікатора – 39112000-0, (меблі для сидіння та їх частини, код державного класифікатора – 31.00.1).
3.2. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг вул. Молодіжна, буд. 5-А, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ, 55002.
3.3. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг протягом місяця з дати укладання договору.
3.4. Детальний опис предмета закупівлі та технічні (якісні) вимоги до нього викладено в додатку № 1 до оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель.
3.5. Продавець зобов`язується одночасно з поставкою товару надати гігієнічний висновок, сертифікат якості, реєстраційне посвідчення та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або інший подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов`язковими на території України нормами і правилами, оформлений відповідно до вимог законодавства України.
4. Термін дії договору договір набирає чинності з моменту підписання його Сторонами і діє до 31.12.2016 року, а у разі невиконання фінансових зобов`язань – до повного їх виконання.
5. Умови розрахунків Замовник проводить розрахунки з Продавцем у відповідності до вимог ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України за фактом отримання товару. Оплата здійснюєтьс у розмірі повної вартості товару шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Продавця. Розрахунки проводяться відповідно до пред`явленого Продавцем рахунку та після підписання Замовником накладної про отримання товару. У разі якщо закупівлю не буде профінансовано в повному обсязі, Покупець залишає за собою право скоригувати перелік та кількість товарів.
6. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції в електронному сканованному вигляді наступні документи:
1. Інформаційний лист або довідка, яка містить відомості про Учасника:
- реквізити (місцезнаходження, телефон, факс).
Для юридичних осіб:
- керівництво (посада, прізвище, імя, по-батькові).
2. Інформаційний лист або довідка, яка містить відомості про реєстрацію юридичної особи/ фізичної особи-підприємця.
Всі копії документів Учасника повинні бути завірені підписом керівника чи підписом фізичної особи-підприємця з розшифровкою прізвища та ініціалів підписанта, словосполученням "згідно з оригіналом" та відбитком печатки учасника (за наявності).
7. Дата та час закінчення подання запитів на уточнення та/або запитань щодо закупівлі 06.05.2016 р. 17:00 год.
7. Дата та час початку подання пропозицій 10.05.2016 р. 8:00 год.
8. Дата та час закінчення подання пропозицій 13.05.2016 р. 8:00 год.
9. Крок аукціону 95,00 грн. (дев`яносто п`ять грн. 00 коп.)
10. Інша інформація
10.1 У разі якщо сторони не досягли згоди щодо всіх істотних умов, договір про закупівлю вважається неукладеним.
10.2 Документи, що підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників згідно з п. 6 цього Оголошення та копія Статуту чи іншого установчого документу, а також документу, що підтверджує правомочність укладання договору про закупівлю в паперовому вигляді, завірені підписом та печаткою надаються Замовнику Переможцем під час укладання договору про закупівлю.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штуки
Найменування предмета закупівлі стільці, код державного класифікатора – 39112000-0, (меблі для сидіння та їх частини, код державного класифікатора – 31.00.1).
Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг вул. Молодіжна, буд. 5-А, м. Южноукраїнськ, Миколаївська область, 55002
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг протягом місяця з дати укладання договору.
Продавець зобов`язується одночасно з поставкою товару надати гігієнічний висновок, сертифікат якості, реєстраційне посвідчення та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або інший подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов`язковими на території України нормами і правилами, оформлений відповідно до вимог законодавства України.
Стілець ISO
Чорний металевий каркас з прямокутної металевої труби з заокругленими сторонами. Каркас суцільнозварний, виконаний з міцного металу.
Основа стільця конференц-основа.
М’які сидіння і спинка.
Сидіння – тканина.
Колір бази/оббивки - сірий.
Ширина стільця 540мм
Висота посадки 500мм
Глибина сидіння 440мм
Додатково: комфортна спинка і сидіння
Кількість - 30 шт.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55002, Україна, Миколаївська область, Южноукраїнськ, вул. Молодіжна, буд 5-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 травня 2016  —  19 червня 2016
ДК 021:2015: 39112000-0 — Стільці
ДК 016:2010: 31.00.1 — Меблі для сидіння та їхні частини

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 квітня 2016 13:06
оголошення.jpg
29 квітня 2016 13:06
проект Договір.doc
29 квітня 2016 13:05
кваліфікація.jpg
29 квітня 2016 13:05
Оголошення cтільці та тех специфікація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 травня 2016 15:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФЛП "Печений Володимир Борисович" 8 701,20
UAH з ПДВ
7 500,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Держпостач" 8 400,77
UAH з ПДВ
7 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Меблеві Технології 8 955,00
UAH з ПДВ
8 270,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 травня 2016 15:52
tsenovoe_po_it__noukrainsk.pdf
10 травня 2016 14:21
gigiena_15_god_5.pdf
10 травня 2016 14:21
vityagi_dovidki_pasport.pdf
10 травня 2016 14:21
yuzhnoukrainsk153534.pdf

Публічні документи

11 травня 2016 16:50
kvalifikaciya.rar

Публічні документи

10 травня 2016 10:21
додаток № 1.PDF
10 травня 2016 10:21
додаток № 2.PDF
10 травня 2016 10:21
паспорт директора.PDF
10 травня 2016 10:21
реквизиты.PDF
10 травня 2016 10:21
свидетельство.PDF
10 травня 2016 10:21
Скан сертификатов.pdf
10 травня 2016 10:21
статут.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФЛП "Печений Володимир Борисович"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Держпостач"

ТОВ Меблеві Технології

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФЛП "Печений Володимир Борисович"
#2959011296
Переможець 7 500,00
UAH з ПДВ
17 травня 2016 11:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 травня 2016 11:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФЛП "Печений Володимир Борисович"
#2959011296
7 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір Печений.doc укладений
03 червня 2016 11:48