Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський міський пологовий будинок №3 |
Код ЄДРПОУ: | 05496796 |
Місцезнаходження: | 03148, Україна , Київська обл., Київ, Василя Кучера, 7 |
Контактна особа: |
Чудновська Марина Олександрівна 0442769601 kmpb3@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 квітня 2016 17:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 квітня 2016 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 травня 2016 07:00 |
Очікувана вартість: | 11 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 357,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Пов'язка для фіксації конюль BD шт. 100 Подовжувач інфузійних помп PPI/LL 150 см шт. 150 Затискач пуповини шт. 300 Стеритест 132 №1000 шт. 5 Азопірамова проба шт. 2 Подовжувач інфузійних помп 7 см шт. 100 Пластир 2,5*500 см на тканній основі шт. 120 Система в/в для переливання розчинів шт. 500 Вимоги до Учасника: 1. Умови розрахунку: 90 (дев'яносто) банківських днів; 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти за адресою 03148 м. Київ. вул.. Василя Кучера 7 ; 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку 8. Накладні та договір з відкритою датою ОБОВ’ЗКОВО !!! ПОСТАЧАЛЬНИК НА ВИМОГУ ЗАМОВНИКА ПОВИНЕН ЗА ВЛАСНІ КОШТИ ПОСТАВИТИ ПО ОДНОМУ ЗРАЗКУ ТОВАРУ ТА СЕРТИФІКАТИ НА НЬОГО. У РАЗІ НЕВІДПОВІДНОСТІ ЯКОСТІ ЗРАЗКІВ ТОВАРУ НАДАНИХ ПОЧТАЧАЛЬНИКОМ, ЗАМОВНИК МАЄ ПРАВО ВІДМОВИТИ В ПРОДОВЖЕННІ СПІВРОБІТНИЦТВА
Подовжувач інфузійних помп PPI/LL 150 см шт. 150
Затискач пуповини шт. 300
Стеритест 132 №1000 шт. 5
Азопірамова проба шт. 2
Подовжувач інфузійних помп 7 см шт. 100
Пластир 2,5*500 см на тканній основі шт. 120
Система в/в для переливання розчинів шт. 500
Вимоги до Учасника: 1. Умови розрахунку: 90 (дев'яносто) банківських днів; 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти за адресою 03148 м. Київ. вул.. Василя Кучера 7 ; 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку 8. Накладні та договір з відкритою датою
ОБОВ’ЗКОВО !!! ПОСТАЧАЛЬНИК НА ВИМОГУ ЗАМОВНИКА ПОВИНЕН ЗА ВЛАСНІ КОШТИ ПОСТАВИТИ ПО ОДНОМУ ЗРАЗКУ ТОВАРУ ТА СЕРТИФІКАТИ НА НЬОГО. У РАЗІ НЕВІДПОВІДНОСТІ ЯКОСТІ ЗРАЗКІВ ТОВАРУ НАДАНИХ ПОЧТАЧАЛЬНИКОМ, ЗАМОВНИК МАЄ ПРАВО ВІДМОВИТИ В ПРОДОВЖЕННІ СПІВРОБІТНИЦТВА
Подовжувач інфузійних помп PPI/LL 150 см шт. 150
Затискач пуповини шт. 300
Стеритест 132 №1000 шт. 5
Азопірамова проба шт. 2
Подовжувач інфузійних помп 7 см шт. 100
Пластир 2,5*500 см на тканній основі шт. 120
Система в/в для переливання розчинів шт. 500
Вимоги до Учасника: 1. Умови розрахунку: 90 (дев'яносто) банківських днів; 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти за адресою 03148 м. Київ. вул.. Василя Кучера 7 ; 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку 8. Накладні та договір з відкритою датою
ОБОВ’ЗКОВО !!! ПОСТАЧАЛЬНИК НА ВИМОГУ ЗАМОВНИКА ПОВИНЕН ЗА ВЛАСНІ КОШТИ ПОСТАВИТИ ПО ОДНОМУ ЗРАЗКУ ТОВАРУ ТА СЕРТИФІКАТИ НА НЬОГО. У РАЗІ НЕВІДПОВІДНОСТІ ЯКОСТІ ЗРАЗКІВ ТОВАРУ НАДАНИХ ПОЧТАЧАЛЬНИКОМ, ЗАМОВНИК МАЄ ПРАВО ВІДМОВИТИ В ПРОДОВЖЕННІ СПІВРОБІТНИЦТВА
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 квітня 2016 17:05 |
Підтвердження кваліфікації.doc |
28 квітня 2016 17:05 |
ЗРАЗОК ДОГОВОРУ ПОСТАВКИ.doc |
28 квітня 2016 17:05 |
Підтвердження кваліфікації.doc |
28 квітня 2016 17:05 |
ЗРАЗОК ДОГОВОРУ ПОСТАВКИ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ООО "ФАРМЛіДЕР" #38193051 |
Переможець |
11 497,98
UAH з ПДВ
|
27 грудня 2016 10:24
|