Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Печатки та штампи
Очікувана вартість
13 500,00 UAH
UA-2016-04-27-000102-b ● fc43087a13864cb8b1778b89db29f56b
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Шевченківська районна в місті Києві державна адміністрація |
Код ЄДРПОУ: | 37405111 |
Вебсайт: | http://www.shev.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01030, Україна , Київська обл., Київ, Богдана Хмельницького, 24 |
Контактна особа: |
Ліповець Євген Іванович 2341170 buh510@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 квітня 2016 11:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 квітня 2016 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 квітня 2016 13:45 |
Початок аукціону: | 04 травня 2016 14:00 |
Початок аукціону: | 04 травня 2016 14:00 |
Очікувана вартість: | 13 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 135,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Печатки та штампи. Відповідно до технічного завдання. (додається). Оплата здійснюється протягом десяти днів по факту постачання товару при наявності фінансування, а у разі затримки фінансування - протягом десяти банківських днів з дати отримання цільового бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Період поставки/виконання робіт/надання послуг - 2 днів з моменту підписання договору. Телефон для уточнень - 2464316 Міткальов В.Ю.
Печатки та штампи. Відповідно до технічного завдання. (додається).
Оплата здійснюється протягом десяти днів по факту постачання товару при наявності фінансування, а у разі затримки фінансування - протягом десяти банківських днів з дати отримання цільового бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Період поставки/виконання робіт/надання послуг - 2 днів з моменту підписання договору.
Телефон для уточнень - 2464316 Міткальов В.Ю.
Розгорнути
Згорнути
Оплата здійснюється протягом десяти днів по факту постачання товару при наявності фінансування, а у разі затримки фінансування - протягом десяти банківських днів з дати отримання цільового бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Період поставки/виконання робіт/надання послуг - 2 днів з моменту підписання договору.
Телефон для уточнень - 2464316 Міткальов В.Ю.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Печатки та штампи. Відповідно до технічного завдання. (додається).
Оплата здійснюється протягом десяти днів по факту постачання товару при наявності фінансування, а у разі затримки фінансування - протягом десяти банківських днів з дати отримання цільового бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Період поставки/виконання робіт/надання послуг - 2 днів з моменту підписання договору.
Телефон для уточнень - 2464316 Міткальов В.Ю.
Розгорнути
Згорнути
Оплата здійснюється протягом десяти днів по факту постачання товару при наявності фінансування, а у разі затримки фінансування - протягом десяти банківських днів з дати отримання цільового бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Період поставки/виконання робіт/надання послуг - 2 днів з моменту підписання договору.
Телефон для уточнень - 2464316 Міткальов В.Ю.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01030, Україна, Київська область, Київ, вул. Богдана Хмельницького, 24
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи із фразовим набором
ДК 016:2010: 32.99.1 — Убори наголовні захисні; ручки для писання та олівці, дошки, штемпелі для датування, опечатування та нумерування; стрічки до друкарських машинок, штемпельні подушечки
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 квітня 2016 11:31 |
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ печатки.docx |
28 квітня 2016 11:30 |
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ печатки.docx |
28 квітня 2016 11:29 |
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ печатки.docx |
27 квітня 2016 11:06 |
Штампи (1) (2).docx |
27 квітня 2016 11:05 |
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ штампи Шевченківська РДА.docx |
27 квітня 2016 11:05 |
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ штампи Шевченківська РДА.docx |
27 квітня 2016 11:05 |
Штампи (1) (2).docx |
27 квітня 2016 11:05 |
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ штампи Шевченківська РДА.docx |
27 квітня 2016 11:04 |
Штампи (1) (2).docx |
27 квітня 2016 11:04 |
Штампи (1) (2).docx |
27 квітня 2016 11:04 |
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ штампи Шевченківська РДА.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ
Дата подання: 27 квітня 2016 17:28
Шановні панове!
Хочемо звернути Вашу увагу на те, що висунуто дискирмінаційні умови щодо учасників тендеру.
А саме, організатор тендеру не має право вимагати
- "надати документальне підтвердження наявності обладнання (копії накладних на придбання обладнання, оборотно-сальдова відомість по основним засобам, тощо"
- "підтвердити копіями заповнених сторінок трудових книжок;"
Вищенаведені документи жодним чином не впливають на якість та технічні характеристики предмету закупівлі.
Таким чином, вбачаємо у вимогах замовника лобіювання інтересів одного із можливих учасників тендеру.
Якщо до супроводжувальної документаціі не будуть внесені зміни, інформуємо Вас про те, що буде подана скарга.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний претенденте! На якість та технічні характеристики предмету закупівлі не впливає наявність документів, ліцензій, тощо, але якість безпосередньо залежить від обладнання, на якому буде виготовлено продукцію та кваліфікація спеціалістів, що потрібно документально підтвердити. Зважаючи на вищевикладене, повідомляємо, що до технічного завдання закупівлі UA-2016-04-27-000102-b корективи вноситись не будуть.
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ
Дата подання: 28 квітня 2016 10:58
Уважаемый организатор тендера, почему бы вам ко всем условиям не добавить еще одно - фамилия участника обязательно должна быть Малик :)
Відповідь: Шановний претендет! З метою уникнення необґрунтованих претензій з Вашого боку, в технічну документацію закупівлі внесено відповідні зміни.
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ
Дата подання: 28 квітня 2016 11:15
Уважаемая администрация Прозорро!
Обратите внимание на возможное развитие событий: независимо от окончательной цены лота. Победителем будет признана компания "Олавтекс". Остальные участники будут дисквалифицированы по причине несоответствия.
Відповідь: Шановний претендент! Коментувати майбутній розвиток подій не маємо можливості.
К ответу на первый вопрос
Дата подання: 28 квітня 2016 11:22
Уважаемый организатор тендера, подскажите пожалуйста, каким документом подтверждается квалификация специалиста изготавливающего печати и штампы, о чем вы написали в своем ответе на первый вопрос? Это должен быть диплом какого-вуза, или справка от окончании каких курсов?
Відповідь: Шановний претендент! Див. п. 2 Технічного завдання
К ответу на первый вопрос
Дата подання: 28 квітня 2016 11:35
Уважаемые организаторы, поскольку Вы уделяете большое внимание лазерному оборудованию.
Сообщите, пожалуйста, каким именно техническим характеристикам должны соответствовать лазер - граверы на которых будет изготовлена Ваша штемпельная продукция?
Відповідь відсутня
Вимоги
Дата подання: 28 квітня 2016 11:51
Поясніть, будь ласка, на яких підставах ви не дозволяєте мати участь в торгах учасникам, у яких штат менше, ніж 5 осіб? Яким чином це регламентується? І чому надаєте перевагу лазерній технології? В чому, на ваш погляд її переваги над полімерною? Аргументуйте, будь ласка свої вимоги, якщо тільки вони не на користь одного виробника.
Відповідь відсутня
К ответу на второй вопрос
Дата подання: 28 квітня 2016 11:54
Уважаемый организатор тендера, о каких изменениях вы мне написали? Условие о том что, фамилия участников обязательно должна быть Малик, вы не добавили. Что существенно изменилось?
Відповідь відсутня
Звернення до розгляду Комісією
Номер скарги: UA-2016-04-27-000102-b.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ТРОДАТ - УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:30652855
Дата подання: 29 квітня 2016 12:22
Дата подання: 29 квітня 2016 12:22
Дискримінаційні та неправомірні вимоги до учасників тендеру
СКАРГА
Організатором тендеру порушуються істотні умови регламенту PROZORRO, та вказуються дискримінуючи умови для можливих учасників
1) В Технічній специфікації вказана конкретна торгова марка (а саме ТМ "SHINY") без зазначення можливості подання в пропозиції аналогів, які б відповідали тим самим технічним характеристикам, що і вказана торгова марка.
2) Організатор неправомірно вимагає довідки та документи для підтвердження цих самих довідок.
А саме довідку (далі цитата)
"що учасник є виробником товару, із зазначенням переліку обладнання для лазерного гравіювання, про наявність у учасника офісних та складських приміщінень (із зазначенням адреси місця знаходження), надати документальне підтвердження наявності обладнання (копії накладних на придбання обладнання, оборотно - сальдова відомость по основним засобам тощо)"
Звертаємо Вашу увагу на те, що виготовлення печаток та штампів НЕ потребує жодних ліцензій, дозволів і таке інше.
Таким чином, не зрозуміло чому для замовника є принципово важливим де саме виготовлена штемпельна продукція, адже головне щоб запропонований товар відповідав технічним характеристикам, зазначеним у специфікації.
Також, не правомірною вважаємо вимогу надання копій накладних на придбання обладнання бо ця інформація є комерційною таємницею і жодним чином не впливає на якість продукції.
3) Дискримінаційною є вимога надання довідки (далі цитата)
"що засвідчує наявність у учасника кваліфікованого персоналу (не меньше 5 осіб) (підтвердити копіями заповнених сторінок трудових книжок)"
По перше, це дискримінує організації, в яких працює меньше п"яти осіб, але, тим не менше , вони здатні виконати замовлення організатора у зазначені терміни.
По друге, копії трудових книжок є персональною інформацією і організатор тендеру не має право вимагати їх в якості обовязкової умови.
Приймаючи до уваги вищенаведене вбачаємо неправомірними вимоги організатора тендеру та лобіювання інтересів одного із можливих учасників.
Також вважаємо за потрібне проінформувати КМДА про порушення регламенту PROZORRO зі сторони організатора зазначеного тендеру.
Просимо розібратися в ситуації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
Дата: 29 квітня 2016 11:30
Вимога Шевченківською районною в місті Києві державною адміністрацією стосовно допорогової закупівлі UA-2016-04-27-000102-b від 27.04.2016
розглянута
Документи
розглянута
Оцінка скаржника: Рішенням Замовника не задоволений
Дата звернення до Комісії з розгляду звернень: 29 квітня 2016 12:22
Рішення Комісії:
Залишено без розгляду
_48_UA-2016-04-27-000102-b.c1.pdf
Дата публікації: 15 травня 2016 11:55
Коментар замовника щодо усунення порушення: Шановний Претенденте!
Шевченківська районна в місті Києві державна адміністрація на Вашу вимогу стосовно допорогової закупівлі UA-2016-04-27-000102-b від 27.04.2016
Повідомляє наступне: в технічному завданні до закупівлі зазначена торгова марка оснастки для печатки ТМ «SHINY» та не зазначено «або еквівалент» тому, що вказані вироби торгової марки при інтенсивності використання довели свою надійність і аналоги з такими ж технічними характеристиками не відповідають нашим потребам.
Реагуючи на запити та обґрунтовані вимоги в п.1 та п. 2 технічного завдання було внесено зміни.
Стосовно документального підтвердження та кваліфікаційних вимог до учасників - це є принциповим і не суперечить чинному законодавству, а саме: в розділі ІІІ статті 16. Кваліфікаційні критерії Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року зазначено:
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Дата виконання рішення замовником: 29 квітня 2016 11:30
Номер скарги: UA-2016-04-27-000102-b.b2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Ревединский Евгений Александрович, Код ЄДРПОУ:2929304851
Дата подання: 29 квітня 2016 11:53
Дата подання: 29 квітня 2016 11:53
Дискримінаційні та неправомірні вимоги до учасників тендеру
Присоединяюсь к требованию выше, так как организатор не смог объяснить зачем ему нужно чтобы его заказ, из двух десятков печатей и штампов изготавливало не менее пяти человек, с непонятными дипломами.
Рішення замовника: Вимога задоволена
Дата: 29 квітня 2016 11:32
Вимога Шевченківською районною в місті Києві державною адміністрацією стосовно допорогової закупівлі UA-2016-04-27-000102-b від 27.04.2016
розглянута
Документи
розглянута
Оцінка скаржника: Рішенням Замовника не задоволений
Дата звернення до Комісії з розгляду звернень: 29 квітня 2016 11:53
Рішення Комісії:
Залишено без розгляду
BR_UA-2016-04-27-000102-b.b2.pdf
Дата публікації: 12 травня 2016 13:20
Коментар замовника щодо усунення порушення: Шановний Претенденте!
Шевченківська районна в місті Києві державна адміністрація на Вашу вимогу стосовно допорогової закупівлі UA-2016-04-27-000102-b від 27.04.2016
Повідомляє наступне: в технічному завданні до закупівлі зазначена торгова марка оснастки для печатки ТМ «SHINY» та не зазначено «або еквівалент» тому, що вказані вироби торгової марки при інтенсивності використання довели свою надійність і аналоги з такими ж технічними характеристиками не відповідають нашим потребам.
Реагуючи на запити та обґрунтовані вимоги в п.1 та п. 2 технічного завдання було внесено зміни.
Стосовно документального підтвердження та кваліфікаційних вимог до учасників - це є принциповим і не суперечить чинному законодавству, а саме: в розділі ІІІ статті 16. Кваліфікаційні критерії Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року зазначено:
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Дата виконання рішення замовником: 29 квітня 2016 11:32
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 травня 2016 14:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Толкачов Віктор Якимович |
7 560,00
UAH з ПДВ
|
4 140,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТРОДАТ - УКРАЇНА" |
6 892,89
UAH з ПДВ
|
4 150,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФЛП "МИСОЧКА ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
6 000,00
UAH з ПДВ
|
5 280,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "ОЛАВТЕКС" |
9 816,00
UAH з ПДВ
|
5 980,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Толкачов Віктор Якимович #2236417917 |
Переможець |
4 140,00
UAH з ПДВ
|
04 травня 2016 14:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
печатки.pdf | укладений |
13 травня 2016 12:16
|