Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Печатки та штампи
Очікувана вартість
13 500,00 UAH
UA-2016-04-27-000102-b fc43087a13864cb8b1778b89db29f56b
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ліповець Євген Іванович

2341170 buh510@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Шевченківська районна в місті Києві державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 37405111
Вебсайт: http://www.shev.gov.ua/
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, Богдана Хмельницького, 24
Контактна особа: Ліповець Євген Іванович
2341170
buh510@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 квітня 2016 11:02
Звернення за роз’ясненнями: до 28 квітня 2016 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 квітня 2016 13:45
Початок аукціону: 04 травня 2016 14:00
Початок аукціону: 04 травня 2016 14:00
Очікувана вартість: 13 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 135,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Печатки та штампи. Відповідно до технічного завдання. (додається). Оплата здійснюється протягом десяти днів по факту постачання товару при наявності фінансування, а у разі затримки фінансування - протягом десяти банківських днів з дати отримання цільового бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Період поставки/виконання робіт/надання послуг - 2 днів з моменту підписання договору. Телефон для уточнень - 2464316 Міткальов В.Ю.

Печатки та штампи. Відповідно до технічного завдання. (додається).
Оплата здійснюється протягом десяти днів по факту постачання товару при наявності фінансування, а у разі затримки фінансування - протягом десяти банківських днів з дати отримання цільового бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Період поставки/виконання робіт/надання послуг - 2 днів з моменту підписання договору.
Телефон для уточнень - 2464316 Міткальов В.Ю.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Печатки та штампи. Відповідно до технічного завдання. (додається).
Оплата здійснюється протягом десяти днів по факту постачання товару при наявності фінансування, а у разі затримки фінансування - протягом десяти банківських днів з дати отримання цільового бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Період поставки/виконання робіт/надання послуг - 2 днів з моменту підписання договору.
Телефон для уточнень - 2464316 Міткальов В.Ю.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, Київська область, Київ, вул. Богдана Хмельницького, 24
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи із фразовим набором
ДК 016:2010: 32.99.1 — Убори наголовні захисні; ручки для писання та олівці, дошки, штемпелі для датування, опечатування та нумерування; стрічки до друкарських машинок, штемпельні подушечки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ
Дата подання: 27 квітня 2016 17:28
Шановні панове! Хочемо звернути Вашу увагу на те, що висунуто дискирмінаційні умови щодо учасників тендеру. А саме, організатор тендеру не має право вимагати - "надати документальне підтвердження наявності обладнання (копії накладних на придбання обладнання, оборотно-сальдова відомість по основним засобам, тощо" - "підтвердити копіями заповнених сторінок трудових книжок;" Вищенаведені документи жодним чином не впливають на якість та технічні характеристики предмету закупівлі. Таким чином, вбачаємо у вимогах замовника лобіювання інтересів одного із можливих учасників тендеру. Якщо до супроводжувальної документаціі не будуть внесені зміни, інформуємо Вас про те, що буде подана скарга.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний претенденте! На якість та технічні характеристики предмету закупівлі не впливає наявність документів, ліцензій, тощо, але якість безпосередньо залежить від обладнання, на якому буде виготовлено продукцію та кваліфікація спеціалістів, що потрібно документально підтвердити. Зважаючи на вищевикладене, повідомляємо, що до технічного завдання закупівлі UA-2016-04-27-000102-b корективи вноситись не будуть.
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ
Дата подання: 28 квітня 2016 10:58
Уважаемый организатор тендера, почему бы вам ко всем условиям не добавить еще одно - фамилия участника обязательно должна быть Малик :)
Відповідь: Шановний претендет! З метою уникнення необґрунтованих претензій з Вашого боку, в технічну документацію закупівлі внесено відповідні зміни.
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ
Дата подання: 28 квітня 2016 11:15
Уважаемая администрация Прозорро! Обратите внимание на возможное развитие событий: независимо от окончательной цены лота. Победителем будет признана компания "Олавтекс". Остальные участники будут дисквалифицированы по причине несоответствия.
Відповідь: Шановний претендент! Коментувати майбутній розвиток подій не маємо можливості.
К ответу на первый вопрос
Дата подання: 28 квітня 2016 11:22
Уважаемый организатор тендера, подскажите пожалуйста, каким документом подтверждается квалификация специалиста изготавливающего печати и штампы, о чем вы написали в своем ответе на первый вопрос? Это должен быть диплом какого-вуза, или справка от окончании каких курсов?
Відповідь: Шановний претендент! Див. п. 2 Технічного завдання
К ответу на первый вопрос
Дата подання: 28 квітня 2016 11:35
Уважаемые организаторы, поскольку Вы уделяете большое внимание лазерному оборудованию. Сообщите, пожалуйста, каким именно техническим характеристикам должны соответствовать лазер - граверы на которых будет изготовлена Ваша штемпельная продукция?
Відповідь відсутня
Вимоги
Дата подання: 28 квітня 2016 11:51
Поясніть, будь ласка, на яких підставах ви не дозволяєте мати участь в торгах учасникам, у яких штат менше, ніж 5 осіб? Яким чином це регламентується? І чому надаєте перевагу лазерній технології? В чому, на ваш погляд її переваги над полімерною? Аргументуйте, будь ласка свої вимоги, якщо тільки вони не на користь одного виробника.
Відповідь відсутня
К ответу на второй вопрос
Дата подання: 28 квітня 2016 11:54
Уважаемый организатор тендера, о каких изменениях вы мне написали? Условие о том что, фамилия участников обязательно должна быть Малик, вы не добавили. Что существенно изменилось?
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Звернення до розгляду Комісією

Номер скарги: UA-2016-04-27-000102-b.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ТРОДАТ - УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:30652855
Дата подання: 29 квітня 2016 12:22
Дискримінаційні та неправомірні вимоги до учасників тендеру
СКАРГА Організатором тендеру порушуються істотні умови регламенту PROZORRO, та вказуються дискримінуючи умови для можливих учасників 1) В Технічній специфікації вказана конкретна торгова марка (а саме ТМ "SHINY") без зазначення можливості подання в пропозиції аналогів, які б відповідали тим самим технічним характеристикам, що і вказана торгова марка. 2) Організатор неправомірно вимагає довідки та документи для підтвердження цих самих довідок. А саме довідку (далі цитата) "що учасник є виробником товару, із зазначенням переліку обладнання для лазерного гравіювання, про наявність у учасника офісних та складських приміщінень (із зазначенням адреси місця знаходження), надати документальне підтвердження наявності обладнання (копії накладних на придбання обладнання, оборотно - сальдова відомость по основним засобам тощо)" Звертаємо Вашу увагу на те, що виготовлення печаток та штампів НЕ потребує жодних ліцензій, дозволів і таке інше. Таким чином, не зрозуміло чому для замовника є принципово важливим де саме виготовлена штемпельна продукція, адже головне щоб запропонований товар відповідав технічним характеристикам, зазначеним у специфікації. Також, не правомірною вважаємо вимогу надання копій накладних на придбання обладнання бо ця інформація є комерційною таємницею і жодним чином не впливає на якість продукції. 3) Дискримінаційною є вимога надання довідки (далі цитата) "що засвідчує наявність у учасника кваліфікованого персоналу (не меньше 5 осіб) (підтвердити копіями заповнених сторінок трудових книжок)" По перше, це дискримінує організації, в яких працює меньше п"яти осіб, але, тим не менше , вони здатні виконати замовлення організатора у зазначені терміни. По друге, копії трудових книжок є персональною інформацією і організатор тендеру не має право вимагати їх в якості обовязкової умови. Приймаючи до уваги вищенаведене вбачаємо неправомірними вимоги організатора тендеру та лобіювання інтересів одного із можливих учасників. Також вважаємо за потрібне проінформувати КМДА про порушення регламенту PROZORRO зі сторони організатора зазначеного тендеру. Просимо розібратися в ситуації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
Дата: 29 квітня 2016 11:30
Вимога Шевченківською районною в місті Києві державною адміністрацією стосовно допорогової закупівлі UA-2016-04-27-000102-b від 27.04.2016
розглянута
Документи
Оцінка скаржника: Рішенням Замовника не задоволений
Дата звернення до Комісії з розгляду звернень: 29 квітня 2016 12:22
Рішення Комісії: Залишено без розгляду
_48_UA-2016-04-27-000102-b.c1.pdf
Дата публікації: 15 травня 2016 11:55
Коментар замовника щодо усунення порушення: Шановний Претенденте! Шевченківська районна в місті Києві державна адміністрація на Вашу вимогу стосовно допорогової закупівлі UA-2016-04-27-000102-b від 27.04.2016 Повідомляє наступне: в технічному завданні до закупівлі зазначена торгова марка оснастки для печатки ТМ «SHINY» та не зазначено «або еквівалент» тому, що вказані вироби торгової марки при інтенсивності використання довели свою надійність і аналоги з такими ж технічними характеристиками не відповідають нашим потребам. Реагуючи на запити та обґрунтовані вимоги в п.1 та п. 2 технічного завдання було внесено зміни. Стосовно документального підтвердження та кваліфікаційних вимог до учасників - це є принциповим і не суперечить чинному законодавству, а саме: в розділі ІІІ статті 16. Кваліфікаційні критерії Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року зазначено: 1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Дата виконання рішення замовником: 29 квітня 2016 11:30
Номер скарги: UA-2016-04-27-000102-b.b2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Ревединский Евгений Александрович, Код ЄДРПОУ:2929304851
Дата подання: 29 квітня 2016 11:53
Дискримінаційні та неправомірні вимоги до учасників тендеру
Присоединяюсь к требованию выше, так как организатор не смог объяснить зачем ему нужно чтобы его заказ, из двух десятков печатей и штампов изготавливало не менее пяти человек, с непонятными дипломами.
Рішення замовника: Вимога задоволена
Дата: 29 квітня 2016 11:32
Вимога Шевченківською районною в місті Києві державною адміністрацією стосовно допорогової закупівлі UA-2016-04-27-000102-b від 27.04.2016
розглянута
Документи
Оцінка скаржника: Рішенням Замовника не задоволений
Дата звернення до Комісії з розгляду звернень: 29 квітня 2016 11:53
Рішення Комісії: Залишено без розгляду
BR_UA-2016-04-27-000102-b.b2.pdf
Дата публікації: 12 травня 2016 13:20
Коментар замовника щодо усунення порушення: Шановний Претенденте! Шевченківська районна в місті Києві державна адміністрація на Вашу вимогу стосовно допорогової закупівлі UA-2016-04-27-000102-b від 27.04.2016 Повідомляє наступне: в технічному завданні до закупівлі зазначена торгова марка оснастки для печатки ТМ «SHINY» та не зазначено «або еквівалент» тому, що вказані вироби торгової марки при інтенсивності використання довели свою надійність і аналоги з такими ж технічними характеристиками не відповідають нашим потребам. Реагуючи на запити та обґрунтовані вимоги в п.1 та п. 2 технічного завдання було внесено зміни. Стосовно документального підтвердження та кваліфікаційних вимог до учасників - це є принциповим і не суперечить чинному законодавству, а саме: в розділі ІІІ статті 16. Кваліфікаційні критерії Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року зазначено: 1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Дата виконання рішення замовником: 29 квітня 2016 11:32

Документи подані замовником

28 квітня 2016 16:54
Шановний Претенденте.docx

Документи Органу Оскарження

15 травня 2016 11:55
_48_UA-2016-04-27-000102-b.c1.pdf

Документи подані замовником

28 квітня 2016 16:57
Шановний Претенденте.docx

Документи Органу Оскарження

12 травня 2016 13:20
BR_UA-2016-04-27-000102-b.b2.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 травня 2016 14:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Толкачов Віктор Якимович 7 560,00
UAH з ПДВ
4 140,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРОДАТ - УКРАЇНА" 6 892,89
UAH з ПДВ
4 150,00
UAH з ПДВ
Документи
ФЛП "МИСОЧКА ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" 6 000,00
UAH з ПДВ
5 280,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "ОЛАВТЕКС" 9 816,00
UAH з ПДВ
5 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 квітня 2016 15:42
Лист Печ_РДА.jpg
29 квітня 2016 15:42
Договір2.pdf
29 квітня 2016 15:42
Договір1.pdf
29 квітня 2016 15:42
Дов_договори.jpg
29 квітня 2016 15:42
Дов_персонал.jpg
29 квітня 2016 15:42
ДОв_виробництво.jpg
29 квітня 2016 15:42
Серт.гума2.jpg
29 квітня 2016 15:42
Серт. гума1.jpg
29 квітня 2016 15:42
SanSert_GCC_2.pdf
29 квітня 2016 15:42
SanSert_GCC_1.pdf
29 квітня 2016 15:42
Сертификат оснастка 2.JPG
29 квітня 2016 15:42
Сертификат оснастка 1.JPG
29 квітня 2016 15:42
ком_проп_печатки.pdf
29 квітня 2016 15:42
Єдиний_Толкачов.pdf
29 квітня 2016 15:42
Виписка_Толкачов.pdf

Публічні документи

29 квітня 2016 13:53
довідка персонал.pdf
29 квітня 2016 13:53
довідка обладнання.pdf
29 квітня 2016 13:53
довідка договори.pdf
29 квітня 2016 13:53
відгук.pdf
29 квітня 2016 13:53
відгук2.pdf
29 квітня 2016 13:53
відгук 3.pdf
29 квітня 2016 13:53
пропозиція тродат.pdf
29 квітня 2016 13:53
устав.rar
29 квітня 2016 13:53
ЄДРПОУ.rar
29 квітня 2016 13:53
выписка стр2.pdf
29 квітня 2016 13:53
выписка стр1.pdf
29 квітня 2016 13:53
30652855_protokol.pdf
29 квітня 2016 13:53
договір дарницька.pdf
29 квітня 2016 13:53
договір голосіївська.pdf

Публічні документи

28 квітня 2016 15:45
vityag_yedr.bmp
28 квітня 2016 15:45
vityag_yedr_3.bmp
28 квітня 2016 15:45
vityag_yedr_2.bmp
28 квітня 2016 15:45
vipiska2.jpg
28 квітня 2016 15:45
vipiska.jpg

Публічні документи

29 квітня 2016 14:37
Серт_гума.pdf
29 квітня 2016 14:37
Серт_оснастка.pdf
29 квітня 2016 14:37
certificate GCC.pdf
29 квітня 2016 14:37
Вик_договорів.pdf
29 квітня 2016 14:37
Довідка персонал.pdf
29 квітня 2016 14:37
Довідка обладнання.pdf
29 квітня 2016 14:37
Пропозиція.pdf
29 квітня 2016 14:37
Виписка.pdf
29 квітня 2016 14:37
Інформаційна довідка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Толкачов Віктор Якимович

ТОВ "ТРОДАТ - УКРАЇНА"

ФЛП "МИСОЧКА ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "ОЛАВТЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Толкачов Віктор Якимович
#2236417917
Переможець 4 140,00
UAH з ПДВ
04 травня 2016 14:33

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 травня 2016 14:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Толкачов Віктор Якимович
#2236417917
4 140,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
печатки.pdf укладений
13 травня 2016 12:16