Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютер (монітор 18,5", корпус TOWER, БЖ 450Вт, Intel-core i3-3220 (3,3ГГц), RAM 4Gb, HDD 500Gb, LAN, без ОС, відео звук інтегровані, клавіатура, маніпулятор "миша")
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2016-04-26-000092-b 82b17157f865411d8ea0784c04c4288a
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Зоя Довженко

+380967678077 zojunya@mail.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат департаменту соціального захисту населення Рівненської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 05392737
Місцезнаходження: 33028, Украина , Ровенская обл., місто Рівне, ВУЛИЦЯ 16 ЛИПНЯ, будинок 79
Контактна особа: Зоя Довженко
+380967678077
zojunya@mail.ru
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 квітня 2016 12:34
Звернення за роз’ясненнями: до 27 квітня 2016 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 травня 2016 17:00
Початок аукціону: 10 травня 2016 11:14
Початок аукціону: 10 травня 2016 11:14
Очікувана вартість: 50 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 5,00%

Інформація про предмет закупівлі

Комп'ютер (монітор 18,5", корпус TOWER, БЖ 450Вт, Intel-core i3-3220 (3,3ГГц), RAM 4Gb, HDD 500Gb, LAN, без ОС, відео звук інтегровані, клавіатура, маніпулятор "миша") у кількості 5 штук. Вартість доставки та налагодження сплачує постачальник. Гарантійний термін не менше 1 року.

Комп'ютер (монітор 18,5", корпус TOWER, БЖ 450Вт, Intel-core i3-3220 (3,3ГГц), RAM 4Gb, HDD 500Gb, LAN, без ОС, відео звук інтегровані, клавіатура, маніпулятор "миша"). Вартість доставки та налагодження сплачує постачальник. Гарантійний термін не менше 1 року.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Комп'ютер (монітор 18,5", корпус TOWER, БЖ 450Вт, Intel-core i3-3220 (3,3ГГц), RAM 4Gb, HDD 500Gb, LAN, без ОС, відео звук інтегровані, клавіатура, маніпулятор "миша")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Украина, Ровенская область, м. Рівне, вул. 16 Липня, 79, 33028, м. Рівне, вул. 16 Липня, 79
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 травня 2016  —  20 травня 2016
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери
ДК 016:2010: 26.20.1 — Машини обчислювальні, частини та приладдя до них

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2016-04-26-000092-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ГАЛЮК ОЛЕГ ЄВГЕНІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2834219230
Дата подання: 18 травня 2016 06:26
Товар не відповідає вимогам Замовника
Товар не відповідає вимогам Замовника
Скасована
Дата: 18 травня 2016 15:04
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2016-04-26-000092-b.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП Зуб Андрій Олексійович, Код ЄДРПОУ:3169712593
Дата подання: 18 травня 2016 12:10
Пояснення
Фізична особа підприємець Зуб Андрій Олексійович повідомляє, що
комерційна пропозиція №439 є вірною для закупівлі - UA-2016-04-26-000092-b, остаточна ціна для комерційної пропозиції після проведення аукціону складає 37833грн 00коп.
Комерційна пропозиція №422 є помилковою (в даній комерційній пропозициї не 20 товарів, як в документації замовника, а 25, ми просимо не брати її до уваги.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 18 травня 2016 15:04
Причина: cancelled

Документи подані скаржником

18 травня 2016 06:26
Скарга.pdf

Документи подані скаржником

18 травня 2016 12:10
Пояснення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 травня 2016 12:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Зуб Андрій Олексійович 45 333,00
UAH з ПДВ
37 833,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СІ-ЕЛ" 47 499,00
UAH з ПДВ
38 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Синюченко А.М. 47 879,00
UAH з ПДВ
40 332,00
UAH з ПДВ
Немає
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ГАЛЮК ОЛЕГ ЄВГЕНІЙОВИЧ 47 990,00
UAH з ПДВ
47 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ООО "ИВК Сервис" 48 990,00
UAH з ПДВ
48 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ООО "В.М." 49 342,50
UAH з ПДВ
49 342,50
UAH з ПДВ
Документи
Общество с ограниченной ответственностью "Украинский папир" 49 987,80
UAH з ПДВ
49 987,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 травня 2016 13:26
Комерційна пропозиція 1

Публічні документи

Публічні документи

06 травня 2016 11:41
Пропозиція та інші док.pdf

Публічні документи

06 травня 2016 15:33
ЄДРПОУ ТОВ ИВК Сервис.pdf
06 травня 2016 15:32
НДС ТОВ ИВК.pdf
06 травня 2016 15:32
CВ Регистр ТОВ ИВК.pdf
06 травня 2016 15:32
Пропозиція_Рівне.jpg

Публічні документи

06 травня 2016 12:39
vityag_z_reestru_pdv.pdf
06 травня 2016 12:39
dokumenti_na_pravo_pidpisu.pdf
06 травня 2016 12:39
vityag_yedr_26.04.16.pdf
06 травня 2016 12:39
propozitsiya_tov_v.m..pdf

Публічні документи

06 травня 2016 09:58
пропозиція.JPG

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Зуб Андрій Олексійович

ТОВ "СІ-ЕЛ"

ФОП Синюченко А.М.

ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ГАЛЮК ОЛЕГ ЄВГЕНІЙОВИЧ

ООО "ИВК Сервис"

ООО "В.М."

Общество с ограниченной ответственностью "Украинский папир"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Зуб Андрій Олексійович
#3169712593
Рішення скасоване 37 833,00
UAH з ПДВ
18 травня 2016 15:04
ФОП Зуб Андрій Олексійович
#3169712593
Очікує рішення 37 833,00
UAH з ПДВ
18 травня 2016 15:04

Документи

12 травня 2016 08:56
kompyuter_5_sht..doc

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 18 травня 2016 15:06
Коментар щодо відміни: Через некоректне визначення технічних специфікацій, посилання на конкретну торгову марку без зазначення можливості поставки аналогічної продукції інших виробників, що призвело до скарг та унеможливило правильне визначення переможця торгів відповідно до вимог чинного законодавства прийнято рішення про відміну торгів.
Документи:
18 травня 2016 15:06
kopiya_kompyuter_5_sht..doc