Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання канцелярських товарів в асортименті
Очікувана вартість
6 500,00 UAH
UA-2016-04-13-000175-b f4a38b55642d4db584761219651e0379
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Перетятько Юлія Вікторівна

456-15-99 julya.peretiatko@yandex.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський міський центр соціальних служб для сім`ї,дітей та молоді виконавчий орган Київської міської Ради ( Київська міська державна адміністрація)
Код ЄДРПОУ: 19137032
Вебсайт: http://ssm.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03057, Україна , Київська обл., Київ, вул. Олександра Довженка,2
Контактна особа: Перетятько Юлія Вікторівна
456-15-99
julya.peretiatko@yandex.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 квітня 2016 10:28
Звернення за роз’ясненнями: до 18 квітня 2016 07:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 квітня 2016 07:00
Початок аукціону: 22 квітня 2016 14:12
Початок аукціону: 22 квітня 2016 14:12
Очікувана вартість: 6 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 130,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Придбання канцелярських товарів в асортименті: Папір офісний A4, 80г/м2, 500л, класс C 5 - 50 пач.; Ручки гелеві сині - 5 шт; Файлы А4 +, 40 мкм - 20 пач; Лінійки, розмір 30 см. - 5 шт; Точілка - 10 шт; Кнопки гвоздики 36 шт - 10 шт; Резинки для грошей 100 гр - 2 шт; Стікер-закладка 15х45 - 5 шт; Стікер блок-кубік 50х40 - 5 шт; Коректор карандаш - 10 шт; Скотч маленький - 10 шт; Книга обліку АРКУШ А4, 96 арк, кліт/офсет, ламін. тверда обкладинка - 20 шт; Ніж канцелярський, великий - 10 шт; Клей ПВА, 100 гр - 10 шт; Антистеплер для скоб №10, 24/6 - 5 шт. Для участі необхідно подати Вашу пропозицію та копію Виписки або Витяга з єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців.Послуга має бути надана без передплати на основі гарантійного листа.

Придбання канцелярських товарів в асортименті: Папір офісний A4, 80г/м2, 500л, класс C 5 - 50 пач.; Ручки гелеві сині - 5 шт; Файлы А4 +, 40 мкм - 20 пач; Лінійки, розмір 30 см. - 5 шт; Точілка - 10 шт; Кнопки гвоздики 36 шт - 10 шт; Резинки для грошей 100 гр - 2 шт; Стікер-закладка 15х45 - 5 шт; Стікер блок-кубік 50х40 - 5 шт; Коректор карандаш
- 10 шт; Скотч маленький - 10 шт; Книга обліку АРКУШ А4, 96 арк, кліт/офсет, ламін. тверда обкладинка - 20 шт; Ніж канцелярський, великий
- 10 шт; Клей ПВА, 100 гр - 10 шт; Антистеплер для скоб №10, 24/6 - 5 шт. Для участі необхідно подати Вашу пропозицію та копію Виписки або Витяга з єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців.Послуга має бути надана без передплати на основі гарантійного листа.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 набір
Придбання канцелярських товарів в асортименті: Папір офісний A4, 80г/м2, 500л, класс C 5 - 50 пач.; Ручки гелеві сині - 5 шт; Файлы А4 +, 40 мкм - 20 пач; Лінійки, розмір 30 см. - 5 шт; Точілка - 10 шт; Кнопки гвоздики 36 шт - 10 шт; Резинки для грошей 100 гр - 2 шт; Стікер-закладка 15х45 - 5 шт; Стікер блок-кубік 50х40 - 5 шт; Коректор карандаш
- 10 шт; Скотч маленький - 10 шт; Книга обліку АРКУШ А4, 96 арк, кліт/офсет, ламін. тверда обкладинка - 20 шт; Ніж канцелярський, великий
- 10 шт; Клей ПВА, 100 гр - 10 шт; Антистеплер для скоб №10, 24/6 - 5 шт. Для участі необхідно подати Вашу пропозицію та копію Виписки або Витяга з єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців.Послуга має бути надана без передплати на основі гарантійного листа.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, Київ, Київ, Довженка,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 квітня 2016  —  26 квітня 2016
ДК 021:2015: 30192700-8 — Товари канцелярські
ДК 016:2010: 17.23 — Вироби канцелярські, паперові

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 квітня 2016 14:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" 5 474,79
UAH з ПДВ
5 290,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ДЕГТЯРЬОВА ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА 5 734,08
UAH з ПДВ
5 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ООО "ТФ "Долина Мрій"" 5 971,71
UAH з ПДВ
5 474,00
UAH з ПДВ
Документи
ООО "ТОРГОВО ПРОМИСЛОВА ГРУПА АЛВІС" 5 791,38
UAH з ПДВ
5 640,83
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Зуб Андрій Олексійович 5 944,00
UAH з ПДВ
5 734,00
UAH з ПДВ
Документи
Общество с ограниченной ответственностью "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ" 6 484,95
UAH з ПДВ
6 076,46
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 квітня 2016 11:48
ipg040.pdf
20 квітня 2016 11:47
Статут.pdf
20 квітня 2016 11:47
ipg039.pdf

Публічні документи

20 квітня 2016 16:56
UA-2016-04-13-000175-b.pdf
20 квітня 2016 09:22
UA-2016-04-13-000175-b.pdf
20 квітня 2016 09:18
Свідоцтво_2.jpg
20 квітня 2016 09:18
Свідоцтво_1.jpg
20 квітня 2016 09:18
Плат.податку_2.jpg
20 квітня 2016 09:18
Плат. податку_1.jpg
20 квітня 2016 09:18
UA-2016-04-13-000175-b.pdf

Публічні документи

21 квітня 2016 09:50
dokumentatsiya__a_tenderiv.pdf
21 квітня 2016 09:50
tovaristvo_z_o__idalnistyu.doc
21 квітня 2016 09:49
19137032_4523.tif

Публічні документи

20 квітня 2016 16:47
dok_ty.7z
20 квітня 2016 16:47
tsinova_propoz__sortimenti.pdf

Публічні документи

Публічні документи

20 квітня 2016 16:01
аук№140529 (канцы).pdf
20 квітня 2016 16:01
аук№140529 (канцы).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"

ФОП ДЕГТЯРЬОВА ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА

ООО "ТФ "Долина Мрій""

ООО "ТОРГОВО ПРОМИСЛОВА ГРУПА АЛВІС"

ФОП Зуб Андрій Олексійович

Общество с ограниченной ответственностью "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"
#25394112
Переможець 5 290,00
UAH з ПДВ
22 квітня 2016 14:57
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

25 квітня 2016 15:33
Протокол №12.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 квітня 2016 14:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"
#25394112
5 290,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 квітня 2016 15:33
Протокол №12.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 вересня 2016 11:50
Договір канцтовари. pdf.pdf укладений
10 травня 2016 17:30