Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Катетери
Очікувана вартість
28 000,00 UAH
UA-2016-03-01-000143-b ● dc28a56aae6943ad9318e8eb71929cd8
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський міський пологовий будинок №6 |
Код ЄДРПОУ: | 23494298 |
Місцезнаходження: | 02125, Україна , Київська обл., Київ, П.Запорожця, 26а |
Контактна особа: |
Віта- Ірина- Анастасія 5124033 polbyd6@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 березня 2016 15:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2016 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 березня 2016 15:00 |
Початок аукціону: | 04 березня 2016 11:08 |
Очікувана вартість: | 28 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 140,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
1. Катетер в/в G20 – 55шт
2. Катетер в/в G18 – 580шт
3. Система ПК – 765шт
4. Лезо №24 (Paragon) – 600шт
5. Зажим пуповини – 600шт
Закупівля у зв'язку знагальною потребою. Вимоги до Учасника: 1. Умови розрахунку: 90 (дев'яносто) банківських днів; 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти; 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку та надання якісного медичного обслуговування! 8. Накладні та договір з відкритою датою
Розгорнути
Згорнути
2. Катетер в/в G18 – 580шт
3. Система ПК – 765шт
4. Лезо №24 (Paragon) – 600шт
5. Зажим пуповини – 600шт
Закупівля у зв'язку знагальною потребою. Вимоги до Учасника: 1. Умови розрахунку: 90 (дев'яносто) банківських днів; 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти; 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку та надання якісного медичного обслуговування! 8. Накладні та договір з відкритою датою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2600 штуки
1. Катетер в/в G20 – 55шт
2. Катетер в/в G18 – 580шт
3. Система ПК – 765шт
4. Лезо №24 (Paragon) – 600шт
5. Зажим пуповини – 600шт
Закупівля у зв'язку знагальною потребою. Вимоги до Учасника: 1. Умови розрахунку: 90 (дев'яносто) банківських днів; 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти; 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку та надання якісного медичного обслуговування! 8. Накладні та договір з відкритою датою
Розгорнути
Згорнути
2. Катетер в/в G18 – 580шт
3. Система ПК – 765шт
4. Лезо №24 (Paragon) – 600шт
5. Зажим пуповини – 600шт
Закупівля у зв'язку знагальною потребою. Вимоги до Учасника: 1. Умови розрахунку: 90 (дев'яносто) банківських днів; 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти; 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку та надання якісного медичного обслуговування! 8. Накладні та договір з відкритою датою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02125, Україна, Київська, Київ, П.Запорожця,26а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
03 березня 2016
—
07 березня 2016
ДК 021:2015: 33141200-2 — Катетери
ДК 016:2010: 32.50.13 — "Шприци, голки, катетери, зонди та подібні вироби; інструменти та прилади офтальмологічні й інші, н.в.і.у."
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 березня 2016 12:08 |
ЗРАЗОК ДОГОВОРУ ПОСТАВКИ.doc |
01 березня 2016 15:52 |
Вимоги до Учасника торгів.doc |
02 березня 2016 12:08 |
ЗРАЗОК ДОГОВОРУ ПОСТАВКИ.doc
|
||
01 березня 2016 15:52 |
Вимоги до Учасника торгів.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
11.ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ
Дата подання: 02 березня 2016 11:19
Шановний замовник, прошу Вас звернути увагу та замінити договір, який Ви надаєте на підписання, так як у ньому допущення помилка, чекаємо на заміну документа, а саме: 11.2. Договір набуває чинності з моменту його підписання та діє до «31» грудня 2015 року, а в частині виконання зобов’язань сторонами до повного його виконання. чекаємо на заміну документа
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 березня 2016 11:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Коцюбенко Раїна Андріївна |
15 000,00
UAH з ПДВ
|
10 020,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Комунальне підприємство "Фармація" |
11 084,34
UAH з ПДВ
|
10 944,34
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПАТ "МЕДИЦИНА" |
12 679,77
UAH з ПДВ
|
11 079,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ФАРМЛіДЕР" |
20 758,11
UAH з ПДВ
|
20 758,11
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Коцюбенко Раїна Андріївна #1895310385 |
Переможець |
10 020,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2016 11:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
47 Коцюбенко.pdf | укладений |
23 травня 2016 14:33
|