Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Господірчі товари
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2016-02-25-000410-b ● d8a8d3bfc2174987add828f72f823c3c
Спрощена закупівля
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський міський пологовий будинок №3 |
Код ЄДРПОУ: | 05496796 |
Місцезнаходження: | 03148, Україна , Київська обл., Київ, Василя Кучера, 7 |
Контактна особа: |
Чудновська Марина Олександрівна 0442769601 kmpb3@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2016 19:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 лютого 2016 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2016 16:00 |
Початок аукціону: | 29 лютого 2016 13:06 |
Очікувана вартість: | 10 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Туалетний папір 500 шт.
Рушники паперові 2 шарові "Диво" 2 рул. 600 шт.
Тканина для миття підлоги 200 м.
Тряпки для миття столів 30 уп.
Губки кухонні (5 шт.) 10 уп.
Закупівля в зв’язку з НАГАЛЬНОЮ ПОТРЕБОЮ . Вимоги до Учасника: 1. Умови розрахунку: 90 (дев'яносто) банківських днів; 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти за адресою 03148 м. Київ. вул.. Василя Кучера 7 ; 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку 8. Накладні та договір з відкритою датою
Розгорнути
Згорнути
Рушники паперові 2 шарові "Диво" 2 рул. 600 шт.
Тканина для миття підлоги 200 м.
Тряпки для миття столів 30 уп.
Губки кухонні (5 шт.) 10 уп.
Закупівля в зв’язку з НАГАЛЬНОЮ ПОТРЕБОЮ . Вимоги до Учасника: 1. Умови розрахунку: 90 (дев'яносто) банківських днів; 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти за адресою 03148 м. Київ. вул.. Василя Кучера 7 ; 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку 8. Накладні та договір з відкритою датою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1340 штуки
Туалетний папір 500 шт.
Рушники паперові 2 шарові "Диво" 2 рул. 600 шт.
Тканина для миття підлоги 200 м.
Тряпки для миття столів 30 уп.
Губки кухонні (5 шт.) 10 уп.
Закупівля в зв’язку з НАГАЛЬНОЮ ПОТРЕБОЮ . Вимоги до Учасника: 1. Умови розрахунку: 90 (дев'яносто) банківських днів; 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти за адресою 03148 м. Київ. вул.. Василя Кучера 7 ; 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку 8. Накладні та договір з відкритою датою
Розгорнути
Згорнути
Рушники паперові 2 шарові "Диво" 2 рул. 600 шт.
Тканина для миття підлоги 200 м.
Тряпки для миття столів 30 уп.
Губки кухонні (5 шт.) 10 уп.
Закупівля в зв’язку з НАГАЛЬНОЮ ПОТРЕБОЮ . Вимоги до Учасника: 1. Умови розрахунку: 90 (дев'яносто) банківських днів; 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти за адресою 03148 м. Київ. вул.. Василя Кучера 7 ; 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку 8. Накладні та договір з відкритою датою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03148, Україна, Київська, Київ, Василя Кучера 7
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
ДК 016:2010: 17.22.11 — "Папір туалетний, носові хусточки, тканини очисні та для витирання обличчя або гігієнічні серветки та рушники, скатертини й серветки столові, з паперової маси, паперу, целюлозної вати чи полотна з целюлозного волокна"
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 лютого 2016 21:03 |
ЗРАЗОК ДОГОВОРУ ПОСТАВКИ.doc |
25 лютого 2016 21:03 |
Підтвердження кваліфікації.doc |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 лютого 2016 13:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ «ТПГ АЛВІС» |
7 875,60
UAH з ПДВ
|
7 875,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ООО "Левитер Интерпрайс"" |
9 940,00
UAH з ПДВ
|
9 340,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ""ТФ "Долина Мрій"" |
9 997,50
UAH з ПДВ
|
9 397,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП ОмеліЯ-Сервіс |
10 000,00
UAH з ПДВ
|
10 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «ТПГ АЛВІС» #37071386 |
Переможець |
7 875,60
UAH з ПДВ
|
29 лютого 2016 13:39
|