Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Господірчі товари
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2016-02-25-000410-b d8a8d3bfc2174987add828f72f823c3c
Спрощена закупівля    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис не накладено

Контакти

Чудновська Марина Олександрівна

0442769601 kmpb3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський міський пологовий будинок №3
Код ЄДРПОУ: 05496796
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська обл., Київ, Василя Кучера, 7
Контактна особа: Чудновська Марина Олександрівна
0442769601
kmpb3@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2016 19:01
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2016 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 лютого 2016 16:00
Початок аукціону: 29 лютого 2016 13:06
Очікувана вартість: 10 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Туалетний папір 500 шт.
Рушники паперові 2 шарові "Диво" 2 рул. 600 шт.
Тканина для миття підлоги 200 м.
Тряпки для миття столів 30 уп.
Губки кухонні (5 шт.) 10 уп.

Закупівля в зв’язку з НАГАЛЬНОЮ ПОТРЕБОЮ . Вимоги до Учасника: 1. Умови розрахунку: 90 (дев'яносто) банківських днів; 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти за адресою 03148 м. Київ. вул.. Василя Кучера 7 ; 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку 8. Накладні та договір з відкритою датою
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1340 штуки
Туалетний папір 500 шт.
Рушники паперові 2 шарові "Диво" 2 рул. 600 шт.
Тканина для миття підлоги 200 м.
Тряпки для миття столів 30 уп.
Губки кухонні (5 шт.) 10 уп.

Закупівля в зв’язку з НАГАЛЬНОЮ ПОТРЕБОЮ . Вимоги до Учасника: 1. Умови розрахунку: 90 (дев'яносто) банківських днів; 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти за адресою 03148 м. Київ. вул.. Василя Кучера 7 ; 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку 8. Накладні та договір з відкритою датою
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, Київська, Київ, Василя Кучера 7
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
ДК 016:2010: 17.22.11 — "Папір туалетний, носові хусточки, тканини очисні та для витирання обличчя або гігієнічні серветки та рушники, скатертини й серветки столові, з паперової маси, паперу, целюлозної вати чи полотна з целюлозного волокна"

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 лютого 2016 13:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «ТПГ АЛВІС» 7 875,60
UAH з ПДВ
7 875,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ООО "Левитер Интерпрайс"" 9 940,00
UAH з ПДВ
9 340,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ""ТФ "Долина Мрій"" 9 997,50
UAH з ПДВ
9 397,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ОмеліЯ-Сервіс 10 000,00
UAH з ПДВ
10 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 лютого 2016 14:15
Вытяг 11.01.2016.pdf
26 лютого 2016 14:15
Данные по предприятию.pdf
26 лютого 2016 14:15
Док-ты.PDF

Публічні документи

26 лютого 2016 17:01
реквизиты.doc
26 лютого 2016 17:01
протокол .doc;4.doc
26 лютого 2016 17:01
витяг 2014.JPG
26 лютого 2016 17:00
Виписка с.JPG
26 лютого 2016 17:00
Виписка.JPG
26 лютого 2016 17:00
Image0006.JPG
26 лютого 2016 17:00
Image0005 (1).JPG

Публічні документи

26 лютого 2016 16:20
05496796_2285.tif
26 лютого 2016 16:20
dolina_mrij.rar

Публічні документи

26 лютого 2016 14:27
Наши реквизити.doc

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ТПГ АЛВІС»

ТОВ "ООО "Левитер Интерпрайс""

ТОВ ""ТФ "Долина Мрій""

ПП ОмеліЯ-Сервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ТПГ АЛВІС»
#37071386
Переможець 7 875,60
UAH з ПДВ
29 лютого 2016 13:39

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 лютого 2016 13:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ТПГ АЛВІС»
#37071386
7 875,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи