Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з проведення аудиторської перевірки фінансової звітності установи
Очікувана вартість
7 000,00 UAH
UA-2016-02-25-000167-c 26bc54c8101d4d05bfd25bdc1d048bf5
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Андрієнко Олена Анатоліївна

0444030116 knpcpmsd3@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3" Святошинського району м.Києва
Код ЄДРПОУ: 26199418
Вебсайт: http://meta.ua
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська обл., Київ, Комісара Рикова, 2
Контактна особа: Андрієнко Олена Анатоліївна
0444030116
knpcpmsd3@meta.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2016
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2016 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 лютого 2016 15:00
Початок аукціону: 01 березня 2016 12:01
Очікувана вартість: 7 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 70,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

В зв'язку з нагальною потребою, закупівля проводиться за скороченою процедурою. Проведення аудиторської перевірки фінансової звітності установи за період: 01.01.2015 - 31.12.2015. Здійснити аудиторську перевірку повного пакету річної фінансової звітності Замовника за 2015 звітний рік, з метою висловлення аудитором думки про те, чи фінансова звітність відображає достовірно, в усіх суттєвих аспектах фінансовий стан Замовника на 31.12.2015р., його фінансові результати та рух грошових коштів за рік, що закінчився на зазначену дату, відповідно до дотримання вимог П(С)БО фінансової звітності, - складена в усіх суттєвих аспектах відповідно до П(С)БО, надалі – завдання аудиту. Аудиторський звіт, що буде надано Замовнику за результатами аудиту, буде складено (схема, форма, термінологія) відповідно до вимог МСА та вимог Розпорядження № 237 від 19.02.2003 р. Київіської Міської Державної Адміністрації «Про деякі питання діяльності підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва» п. 1.2.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
В зв'язку з нагальною потребою, закупівля проводиться за скороченою процедурою. Проведення аудиторської перевірки фінансової звітності установи за період: 01.01.2015 - 31.12.2015. Здійснити аудиторську перевірку повного пакету річної фінансової звітності Замовника за 2015 звітний рік, з метою висловлення аудитором думки про те, чи фінансова звітність відображає достовірно, в усіх суттєвих аспектах фінансовий стан Замовника на 31.12.2015р., його фінансові результати та рух грошових коштів за рік, що закінчився на зазначену дату, відповідно до дотримання вимог П(С)БО фінансової звітності, - складена в усіх суттєвих аспектах відповідно до П(С)БО, надалі – завдання аудиту. Аудиторський звіт, що буде надано Замовнику за результатами аудиту, буде складено (схема, форма, термінологія) відповідно до вимог МСА та вимог Розпорядження № 237 від 19.02.2003 р. Київіської Міської Державної Адміністрації «Про деякі питання діяльності підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва» п. 1.2.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Комісара Рикова, 2, Київ, Київська, 03148, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 лютого 2016  —  09 березня 2016
ДК 021:2015: 79212200-5 — Послуги з проведення внутрішньої аудиторської перевірки
ДК 016:2010: 69.20.10 — Послуги щодо фінансового аудиту

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 лютого 2016 15:01
Оголошення аудит.doc
25 лютого 2016 14:59
Оголошення аудит.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 березня 2016 12:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Аудиторсько-консалтингова група "ЕКСПЕРТ" 6 870,00
UAH з ПДВ
6 730,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Аудиторська фірма "АЛЬТА" 7 000,00
UAH з ПДВ
6 795,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 лютого 2016 15:33
АКГ ЕКСПЕРТ.rar

Публічні документи

29 лютого 2016 10:03
Інформаційна довідка.pdf
29 лютого 2016 09:51
Пропозиція_Рикова.pdf
28 лютого 2016 13:50
Виписка Альта2012.pdf
28 лютого 2016 13:50
Sertificat_part2.pdf
28 лютого 2016 13:50
Sertificat_part1.pdf
28 лютого 2016 13:50
DipIFR ACCA Роздобудько.pdf
28 лютого 2016 13:49
Налоговая 4-ОП Альта.pdf
28 лютого 2016 13:48
Статистика Альта2012.pdf
28 лютого 2016 13:47
Витяг_17.02.2016.pdf
28 лютого 2016 13:47
Статут Альта.pdf
28 лютого 2016 13:46
Стр 2 Статуту.jpg
28 лютого 2016 13:46
Стр 1 Статуту.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Аудиторсько-консалтингова група "ЕКСПЕРТ"

ПП "Аудиторська фірма "АЛЬТА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Аудиторсько-консалтингова група "ЕКСПЕРТ"
#32346015
Переможець 6 730,00
UAH з ПДВ
01 березня 2016 12:22

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 березня 2016 12:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Аудиторсько-консалтингова група "ЕКСПЕРТ"
#32346015
6 730,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
аудит.pdf укладений
19 травня 2016 16:06