Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з постачання програмного забезпечення ІАС "Консультант"
Очікувана вартість
3 000,00 UAH
UA-2016-02-23-000099-c c45ee465686b459fbd123a8cd26265e9
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Киричок Наталія Володимирівна

2882890 museumbuh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Музей видатних діячів української культури Лесі Українки,Миколи Лисенка,Панаса Саксаганського,Михайла Старицького
Код ЄДРПОУ: 04544352
Вебсайт: http://www.mvduk.kiev.ua
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул.Саксаганського,б.97
Контактна особа: Киричок Наталія Володимирівна
2882890
museumbuh@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 лютого 2016 15:12
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2016 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 березня 2016 15:00
Очікувана вартість: 3 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

надання послуг з постачання програмного забезпечення ІАС «Консультант» (підтримка актуальності інформаційної бази ІАС "Парус-Консультант") на 2016 рік
• підготовка і передача Замовнику оновлень бази даних ІАС “Парус-Консультант” від офіційних постачальників програмного забезпечення;
• телефонні консультації по питанням функціонування та експлуатації ІАС “Парус-Консультант” в режимі «Гаряча телефонна лінія»;
• надання, на вимогу Замовника, нових реалізацій програмного забезпечення ІАС Парус-Консультант” та бази даних ІАС “Парус-Консультант”, по мірі їх з’явлення, в рамках придбаної Замовником версії;
• усунення дефектів запису екземпляра ІАС “Парус-Консультант” на носіях інформації, що входять в комплект поставки, крім випадків пошкодження запису на носіях інформації в результаті їх недбалого зберігання чи неправильного використання.
• усунення помилок* в функціоналі програмного забезпечення ІАС “Парус-Консультант” у випадку їх виявлення з передачею виправленого екземпляру ІАС “Парус-Консультант” Замовнику (крім випадків: несумісності з конкретною конфігурацією апаратних і програмних засобів, що використовуються Замовником на своєму комп’ютері (комп’ютерах), внесення Користувачем змін у файли ІАС “Парус-Консультант”, порушення цілісності інформації через “віруси”, некваліфіковані дії персоналу Користувача, технічних перебоїв).
*Помилка- неналежне функціонування ІАС “Парус-Консультант”, виражене в систематичних відмовах в роботі або видачі неправильних результатів, при умові, що виправити функціонування засобами адаптації програмного забезпечення, середовища функціонування та технічних засобів не є можливим і воно не може бути усунене інакше, як внесенням змін у програмне забезпечення.

Виконавець надає послуги користувачам програмного забезпечення ІАС «Консультант» шляхом консультування за телефоном. Консультування відбувається тоді, коли Замовник звертається із зверненням, яке не пов’язано із помилкою програмного забезпечення, однак користувачу незрозумілі ті чи інші функції, принципи роботи, чи не вдається виконати певні дії і користувач потребує відповідних роз’яснень.

Виконавець повинен забезпечити підтримку постійно діючої гарячої телефонної консультативної лінії, що працює в робочі дні.
Виконавець надає консультації Замовнику щодо експлуатації програмного забезпечення ІАС «Консультант» в режимі «Гаряча телефонна лінія» за телефоном в робочі години Виконавця.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
надання послуг з постачання програмного забезпечення ІАС «Консультант» (підтримка актуальності інформаційної бази ІАС "Парус-Консультант") на 2016 рік
• підготовка і передача Замовнику оновлень бази даних ІАС “Парус-Консультант” від офіційних постачальників програмного забезпечення;
• телефонні консультації по питанням функціонування та експлуатації ІАС “Парус-Консультант” в режимі «Гаряча телефонна лінія»;
• надання, на вимогу Замовника, нових реалізацій програмного забезпечення ІАС Парус-Консультант” та бази даних ІАС “Парус-Консультант”, по мірі їх з’явлення, в рамках придбаної Замовником версії;
• усунення дефектів запису екземпляра ІАС “Парус-Консультант” на носіях інформації, що входять в комплект поставки, крім випадків пошкодження запису на носіях інформації в результаті їх недбалого зберігання чи неправильного використання.
• усунення помилок* в функціоналі програмного забезпечення ІАС “Парус-Консультант” у випадку їх виявлення з передачею виправленого екземпляру ІАС “Парус-Консультант” Замовнику (крім випадків: несумісності з конкретною конфігурацією апаратних і програмних засобів, що використовуються Замовником на своєму комп’ютері (комп’ютерах), внесення Користувачем змін у файли ІАС “Парус-Консультант”, порушення цілісності інформації через “віруси”, некваліфіковані дії персоналу Користувача, технічних перебоїв).
*Помилка- неналежне функціонування ІАС “Парус-Консультант”, виражене в систематичних відмовах в роботі або видачі неправильних результатів, при умові, що виправити функціонування засобами адаптації програмного забезпечення, середовища функціонування та технічних засобів не є можливим і воно не може бути усунене інакше, як внесенням змін у програмне забезпечення.

Виконавець надає послуги користувачам програмного забезпечення ІАС «Консультант» шляхом консультування за телефоном. Консультування відбувається тоді, коли Замовник звертається із зверненням, яке не пов’язано із помилкою програмного забезпечення, однак користувачу незрозумілі ті чи інші функції, принципи роботи, чи не вдається виконати певні дії і користувач потребує відповідних роз’яснень.

Виконавець повинен забезпечити підтримку постійно діючої гарячої телефонної консультативної лінії, що працює в робочі дні.
Виконавець надає консультації Замовнику щодо експлуатації програмного забезпечення ІАС «Консультант» в режимі «Гаряча телефонна лінія» за телефоном в робочі години Виконавця.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01032, Україна, Київська, Київ, вулиця Саксаганського,буд.97
ДК 021:2015: 72253000-3 — Послуги з підтримки користувачів та з технічної підтримки
ДК 016:2010: 62.02.3 — Послуги щодо технічної допомоги у сфері інформаційних технологій

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 березня 2016 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРУС-РЕГІОНИ" 2 808,00
UAH з ПДВ
2 808,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 лютого 2016 12:02
устав.pdf
26 лютого 2016 12:01
статистика.pdf
26 лютого 2016 12:01
свид о регистрации.pdf
26 лютого 2016 12:00
витяг.pdf
26 лютого 2016 11:59
виписка.pdf
26 лютого 2016 11:59
4опп.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРУС-РЕГІОНИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРУС-РЕГІОНИ"
#35757692
Переможець 2 808,00
UAH з ПДВ
01 березня 2016 17:00

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 березня 2016 17:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРУС-РЕГІОНИ"
#35757692
2 808,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
парус 2.jpg укладений
05 квітня 2016 12:25
парус 1.jpg укладений
05 квітня 2016 12:17