Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
послуги з постачання програмного забезпечення ІАС "Консультант"
Очікувана вартість
3 000,00 UAH
UA-2016-02-23-000099-c ● c45ee465686b459fbd123a8cd26265e9
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Музей видатних діячів української культури Лесі Українки,Миколи Лисенка,Панаса Саксаганського,Михайла Старицького |
Код ЄДРПОУ: | 04544352 |
Вебсайт: | http://www.mvduk.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул.Саксаганського,б.97 |
Контактна особа: |
Киричок Наталія Володимирівна 2882890 museumbuh@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2016 15:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2016 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 березня 2016 15:00 |
Очікувана вартість: | 3 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
надання послуг з постачання програмного забезпечення ІАС «Консультант» (підтримка актуальності інформаційної бази ІАС "Парус-Консультант") на 2016 рік
• підготовка і передача Замовнику оновлень бази даних ІАС “Парус-Консультант” від офіційних постачальників програмного забезпечення;
• телефонні консультації по питанням функціонування та експлуатації ІАС “Парус-Консультант” в режимі «Гаряча телефонна лінія»;
• надання, на вимогу Замовника, нових реалізацій програмного забезпечення ІАС Парус-Консультант” та бази даних ІАС “Парус-Консультант”, по мірі їх з’явлення, в рамках придбаної Замовником версії;
• усунення дефектів запису екземпляра ІАС “Парус-Консультант” на носіях інформації, що входять в комплект поставки, крім випадків пошкодження запису на носіях інформації в результаті їх недбалого зберігання чи неправильного використання.
• усунення помилок* в функціоналі програмного забезпечення ІАС “Парус-Консультант” у випадку їх виявлення з передачею виправленого екземпляру ІАС “Парус-Консультант” Замовнику (крім випадків: несумісності з конкретною конфігурацією апаратних і програмних засобів, що використовуються Замовником на своєму комп’ютері (комп’ютерах), внесення Користувачем змін у файли ІАС “Парус-Консультант”, порушення цілісності інформації через “віруси”, некваліфіковані дії персоналу Користувача, технічних перебоїв).
*Помилка- неналежне функціонування ІАС “Парус-Консультант”, виражене в систематичних відмовах в роботі або видачі неправильних результатів, при умові, що виправити функціонування засобами адаптації програмного забезпечення, середовища функціонування та технічних засобів не є можливим і воно не може бути усунене інакше, як внесенням змін у програмне забезпечення.
Виконавець надає послуги користувачам програмного забезпечення ІАС «Консультант» шляхом консультування за телефоном. Консультування відбувається тоді, коли Замовник звертається із зверненням, яке не пов’язано із помилкою програмного забезпечення, однак користувачу незрозумілі ті чи інші функції, принципи роботи, чи не вдається виконати певні дії і користувач потребує відповідних роз’яснень.
Виконавець повинен забезпечити підтримку постійно діючої гарячої телефонної консультативної лінії, що працює в робочі дні.
Виконавець надає консультації Замовнику щодо експлуатації програмного забезпечення ІАС «Консультант» в режимі «Гаряча телефонна лінія» за телефоном в робочі години Виконавця.
Розгорнути
Згорнути
• підготовка і передача Замовнику оновлень бази даних ІАС “Парус-Консультант” від офіційних постачальників програмного забезпечення;
• телефонні консультації по питанням функціонування та експлуатації ІАС “Парус-Консультант” в режимі «Гаряча телефонна лінія»;
• надання, на вимогу Замовника, нових реалізацій програмного забезпечення ІАС Парус-Консультант” та бази даних ІАС “Парус-Консультант”, по мірі їх з’явлення, в рамках придбаної Замовником версії;
• усунення дефектів запису екземпляра ІАС “Парус-Консультант” на носіях інформації, що входять в комплект поставки, крім випадків пошкодження запису на носіях інформації в результаті їх недбалого зберігання чи неправильного використання.
• усунення помилок* в функціоналі програмного забезпечення ІАС “Парус-Консультант” у випадку їх виявлення з передачею виправленого екземпляру ІАС “Парус-Консультант” Замовнику (крім випадків: несумісності з конкретною конфігурацією апаратних і програмних засобів, що використовуються Замовником на своєму комп’ютері (комп’ютерах), внесення Користувачем змін у файли ІАС “Парус-Консультант”, порушення цілісності інформації через “віруси”, некваліфіковані дії персоналу Користувача, технічних перебоїв).
*Помилка- неналежне функціонування ІАС “Парус-Консультант”, виражене в систематичних відмовах в роботі або видачі неправильних результатів, при умові, що виправити функціонування засобами адаптації програмного забезпечення, середовища функціонування та технічних засобів не є можливим і воно не може бути усунене інакше, як внесенням змін у програмне забезпечення.
Виконавець надає послуги користувачам програмного забезпечення ІАС «Консультант» шляхом консультування за телефоном. Консультування відбувається тоді, коли Замовник звертається із зверненням, яке не пов’язано із помилкою програмного забезпечення, однак користувачу незрозумілі ті чи інші функції, принципи роботи, чи не вдається виконати певні дії і користувач потребує відповідних роз’яснень.
Виконавець повинен забезпечити підтримку постійно діючої гарячої телефонної консультативної лінії, що працює в робочі дні.
Виконавець надає консультації Замовнику щодо експлуатації програмного забезпечення ІАС «Консультант» в режимі «Гаряча телефонна лінія» за телефоном в робочі години Виконавця.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
надання послуг з постачання програмного забезпечення ІАС «Консультант» (підтримка актуальності інформаційної бази ІАС "Парус-Консультант") на 2016 рік
• підготовка і передача Замовнику оновлень бази даних ІАС “Парус-Консультант” від офіційних постачальників програмного забезпечення;
• телефонні консультації по питанням функціонування та експлуатації ІАС “Парус-Консультант” в режимі «Гаряча телефонна лінія»;
• надання, на вимогу Замовника, нових реалізацій програмного забезпечення ІАС Парус-Консультант” та бази даних ІАС “Парус-Консультант”, по мірі їх з’явлення, в рамках придбаної Замовником версії;
• усунення дефектів запису екземпляра ІАС “Парус-Консультант” на носіях інформації, що входять в комплект поставки, крім випадків пошкодження запису на носіях інформації в результаті їх недбалого зберігання чи неправильного використання.
• усунення помилок* в функціоналі програмного забезпечення ІАС “Парус-Консультант” у випадку їх виявлення з передачею виправленого екземпляру ІАС “Парус-Консультант” Замовнику (крім випадків: несумісності з конкретною конфігурацією апаратних і програмних засобів, що використовуються Замовником на своєму комп’ютері (комп’ютерах), внесення Користувачем змін у файли ІАС “Парус-Консультант”, порушення цілісності інформації через “віруси”, некваліфіковані дії персоналу Користувача, технічних перебоїв).
*Помилка- неналежне функціонування ІАС “Парус-Консультант”, виражене в систематичних відмовах в роботі або видачі неправильних результатів, при умові, що виправити функціонування засобами адаптації програмного забезпечення, середовища функціонування та технічних засобів не є можливим і воно не може бути усунене інакше, як внесенням змін у програмне забезпечення.
Виконавець надає послуги користувачам програмного забезпечення ІАС «Консультант» шляхом консультування за телефоном. Консультування відбувається тоді, коли Замовник звертається із зверненням, яке не пов’язано із помилкою програмного забезпечення, однак користувачу незрозумілі ті чи інші функції, принципи роботи, чи не вдається виконати певні дії і користувач потребує відповідних роз’яснень.
Виконавець повинен забезпечити підтримку постійно діючої гарячої телефонної консультативної лінії, що працює в робочі дні.
Виконавець надає консультації Замовнику щодо експлуатації програмного забезпечення ІАС «Консультант» в режимі «Гаряча телефонна лінія» за телефоном в робочі години Виконавця.
Розгорнути
Згорнути
• підготовка і передача Замовнику оновлень бази даних ІАС “Парус-Консультант” від офіційних постачальників програмного забезпечення;
• телефонні консультації по питанням функціонування та експлуатації ІАС “Парус-Консультант” в режимі «Гаряча телефонна лінія»;
• надання, на вимогу Замовника, нових реалізацій програмного забезпечення ІАС Парус-Консультант” та бази даних ІАС “Парус-Консультант”, по мірі їх з’явлення, в рамках придбаної Замовником версії;
• усунення дефектів запису екземпляра ІАС “Парус-Консультант” на носіях інформації, що входять в комплект поставки, крім випадків пошкодження запису на носіях інформації в результаті їх недбалого зберігання чи неправильного використання.
• усунення помилок* в функціоналі програмного забезпечення ІАС “Парус-Консультант” у випадку їх виявлення з передачею виправленого екземпляру ІАС “Парус-Консультант” Замовнику (крім випадків: несумісності з конкретною конфігурацією апаратних і програмних засобів, що використовуються Замовником на своєму комп’ютері (комп’ютерах), внесення Користувачем змін у файли ІАС “Парус-Консультант”, порушення цілісності інформації через “віруси”, некваліфіковані дії персоналу Користувача, технічних перебоїв).
*Помилка- неналежне функціонування ІАС “Парус-Консультант”, виражене в систематичних відмовах в роботі або видачі неправильних результатів, при умові, що виправити функціонування засобами адаптації програмного забезпечення, середовища функціонування та технічних засобів не є можливим і воно не може бути усунене інакше, як внесенням змін у програмне забезпечення.
Виконавець надає послуги користувачам програмного забезпечення ІАС «Консультант» шляхом консультування за телефоном. Консультування відбувається тоді, коли Замовник звертається із зверненням, яке не пов’язано із помилкою програмного забезпечення, однак користувачу незрозумілі ті чи інші функції, принципи роботи, чи не вдається виконати певні дії і користувач потребує відповідних роз’яснень.
Виконавець повинен забезпечити підтримку постійно діючої гарячої телефонної консультативної лінії, що працює в робочі дні.
Виконавець надає консультації Замовнику щодо експлуатації програмного забезпечення ІАС «Консультант» в режимі «Гаряча телефонна лінія» за телефоном в робочі години Виконавця.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01032, Україна, Київська, Київ, вулиця Саксаганського,буд.97
ДК 021:2015: 72253000-3 — Послуги з підтримки користувачів та з технічної підтримки
ДК 016:2010: 62.02.3 — Послуги щодо технічної допомоги у сфері інформаційних технологій
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 лютого 2016 15:27 |
вимоги до учасника (програмне забезпечення).doc |
23 лютого 2016 15:25 |
тех вимоги консультант.doc |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРУС-РЕГІОНИ" #35757692 |
Переможець |
2 808,00
UAH з ПДВ
|
01 березня 2016 17:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
парус 2.jpg | укладений |
05 квітня 2016 12:25
|
парус 1.jpg | укладений |
05 квітня 2016 12:17
|