Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір офісний А4
Очікувана вартість
4 000,00 UAH
UA-2016-02-09-000092-a ● 9b430489f8014a77b45cc93d3ab7da9e
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Служба єдиного замовника" Житлово-комунального господарства м.Краматорська |
Код ЄДРПОУ: | 31944772 |
Місцезнаходження: | 84331, Україна , Донецька обл., Краматорськ, бул.Краматорський, б.47 |
Контактна особа: |
Кажан Олена Григорівна 0626479093 jivhik@mail.ru |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 лютого 2016 16:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 лютого 2016 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 лютого 2016 08:00 |
Початок аукціону: | 17 лютого 2016 13:32 |
Очікувана вартість: | 4 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,63% |
Інформація про предмет закупівлі
Закупівля паперу офісного А-4, щільністю 80г/м2, 500 аркушів в одній пачці для друку (одностороннього та двостороннього чорно-білого, повнокольорового лазерного і струменевого) та копіювання.
Основні умови закупівлі:
1.Ціна на товар включає в себе всі необхідні податки і збори, витрати на транспортування до Замовника, страхування, сплату митних тарифів та інших витрат Продавця.
2.Оплата здійснюється протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту отримання Товару.
3.Строк поставки – протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту отримання заявки від Замовника (в письмовому, факсовому або електронному вигляді).
4.Місце поставки: 84331, м.Краматорськ, бул.Краматорський, 22, КП «Служба єдиного замовника» Житлово-комунального господарства м.Краматорська.
Продавець надає скани нижченаведених документів або під час надання пропозиції, або під час кваліфікації, розміщуючи їх в системі e-tender:
1.Скан витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (не більше місячної давнини відносно дати розкриття цінових пропозицій).
2.Скан довідки про включення до ЄДРПОУ.
3.Скан довідки про взяття на облік платника податку (форма № 4-ОПП) для юридичних осіб (при наявності).
4.Скан свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ, або свідоцтва про право сплати єдиного податку (для юр. осіб), або свідоцтва про сплату єдиного податку (для фізичних осіб – суб’єктів підприємницької діяльності) у разі коли учасник є платником єдиного податку;
5.Скан паспорту та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб).
Розгорнути
Згорнути
Основні умови закупівлі:
1.Ціна на товар включає в себе всі необхідні податки і збори, витрати на транспортування до Замовника, страхування, сплату митних тарифів та інших витрат Продавця.
2.Оплата здійснюється протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту отримання Товару.
3.Строк поставки – протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту отримання заявки від Замовника (в письмовому, факсовому або електронному вигляді).
4.Місце поставки: 84331, м.Краматорськ, бул.Краматорський, 22, КП «Служба єдиного замовника» Житлово-комунального господарства м.Краматорська.
Продавець надає скани нижченаведених документів або під час надання пропозиції, або під час кваліфікації, розміщуючи їх в системі e-tender:
1.Скан витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (не більше місячної давнини відносно дати розкриття цінових пропозицій).
2.Скан довідки про включення до ЄДРПОУ.
3.Скан довідки про взяття на облік платника податку (форма № 4-ОПП) для юридичних осіб (при наявності).
4.Скан свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ, або свідоцтва про право сплати єдиного податку (для юр. осіб), або свідоцтва про сплату єдиного податку (для фізичних осіб – суб’єктів підприємницької діяльності) у разі коли учасник є платником єдиного податку;
5.Скан паспорту та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штуки
Папір офісний А-4, щільністю 80г/м2, клас ― С, 500 аркушів в одній пачці для друку (одностороннього та двостороннього чорно-білого лазерного і струменевого) та копіювання.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84331, Україна, Донецька, Краматорськ, бул.Краматорський, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 лютого 2016
—
28 лютого 2016
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
ДК 016:2010: 17.12.73 — "Папір і картон для писання, друкування чи іншої графічної призначеності, крейдовані каоліном або іншими неорганічними речовинами"
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 80% |
Система оподаткування Продавця: | 10% |
Платник ПДВ на загальних умовах: | 10% |
Не платник ПДВ: | 5% |
Система оподаткування Продавця: | 10% |
Платник ПДВ на загальних умовах: | 10% |
Не платник ПДВ: | 5% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 лютого 2016 13:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ФОП Гнелицький К.С. |
4 000,00
UAH з ПДВ
|
4 000,00
UAH з ПДВ
|
1.125 | 3 555.56 | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" |
3 798,00
UAH з ПДВ
|
3 798,00
UAH з ПДВ
|
1.25 | 3 038.40 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" #25394112 |
Переможець |
3 798,00
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2016 13:53
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Папір А4.pdf | укладений |
23 лютого 2016 11:17
|