Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

папір для офісної техніки А4
Очікувана вартість
9 500,00 UAH
UA-2016-02-05-000090-b e11a9080f40c497e9c0936bab95519c9
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Волков Володимир Валентинович

0352436132 ternotet@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Тернопільелектротранс"
Код ЄДРПОУ: 05447987
Місцезнаходження: 46400, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Тролейбусна, 7.
Контактна особа: Волков Володимир Валентинович
0352436132
ternotet@meta.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 лютого 2016 08:56
Звернення за роз’ясненнями: до 09 лютого 2016 22:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 лютого 2016 22:00
Очікувана вартість: 9 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 190,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

папір для офісної техніки А4, 80г/м.кв. "С", білий, упаковка 500 аркушів, 150 упаковок, доставка за рахунок постачальника на територію підприємства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 упаковка
папір для офісної техніки А4, 80г/м.кв. "С", білий, упаковка 500 аркушів, 150 упаковок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46027, Україна, Тернопільська, Тернопіль, Тролейбусна,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2016  —  18 травня 2016
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
ДК 016:2010: 17.23.11 — "Папір вуглецевий копіювальний, самокопіювальний та інший папір для виготовлення копій і відбитків; трафарети для копіювальних апаратів та офсетні пластини з паперу, ґумований або клейкий папір"

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 лютого 2016 10:58
Папір А-4.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо бюджету закупівлі
Дата подання: 09 лютого 2016 20:02
Повний бюджет 9500 грн з ПДВ, кількість упаковок 150. З цих даних максимальна ціна закупівлі за 1 упаковку складає 63,33 грн з ПДВ. Станом на 09 02 2016 ця ціна не актуальна. Чи плануєте переглянути умови закупівлі ( збільшити суму бюджета закупівлі, чи зменшити кількість заявлених упаковок)?
Відповідь: В даній процедурі замовник не планує вносити зміни.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій