Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля на заправку та відновлення картриджів
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2016-01-26-000031-a 253583cf54f540e4a63b3305feb5c221
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Тимофеєва Ольга Борисівна

517-70-18 appls@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно - діагностичний центр Дніпровського району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 26188952
Вебсайт: http://health.kiev.ua
Місцезнаходження: 02002, Україна , Київська обл., Київ, Луначарського,5
Контактна особа: Тимофеєва Ольга Борисівна
517-70-18
appls@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 січня 2016 07:55
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2016 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2016 08:00
Початок аукціону: 29 січня 2016 15:02
Очікувана вартість: 25 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Учасник-переможець зобов’язаний надати Замовнику безоплатно до моменту підписання договору 5 (п'ять) тестових картриджів для перевірки якості наданняпослуг.
Заправка та відновлення картриджів має здійснюватись з використанням високоякісних витратних матеріалів фірм-виробників, які спеціалізується на виробництві компонентів для відновлення картриджів,а заправка копіювальних аппаратів- виключно оригінальним витратним матеріалом.
Заправка копіювача Konica Minolta виконується винятково сервісним центром який є представництвом Konica Minolta та ген.партнером.
Заправлений (заправлений та відновлений картридж) має відпрацьовувати ресурс мотивовано заявлений виконавцем.
Термін надання послуги не повинен перевищувати 1 добу з моменту подачі заявки.
Можливість виконання робіт у вихідні дні.
Картриджі маркуються стікерами із зазначенням дати надання послуги.
У разі виявлення недоліків по якості Виконавець повинен усунути їх за власний рахунок протягом 1 робочого дня з моменту подачі заявки.
Виконавець має забирати на заправку/відновлення та привозити заправлені/відновлені картриджі за адресою Замовника.

Найменування послуги Найменування картриджа Кількість послуг
Заправка картриджа СЕ285А(85А);
725;
703;
2612А(12А);
5949А(49А);
716(чорний);
716(розовий);
716(блакитний);
716(жовтий);
ML-1210;
38
Заправка та відновлення картриджа
Заправка копіювача Konica Minolta bizhub 185
Заправка копіювача CANON IR1020 СЕ285А(85А);
725;
703;
2612А(12А);
5949А(49А);
716(чорний);
716(розовий);
716(блакитний);
716(жовтий);
ML-1210;
A1UC050;
C-EXV18
68
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
106 штуки
Учасник-переможець зобов’язаний надати Замовнику безоплатно до моменту підписання договору 5 (п'ять) тестових картриджів для перевірки якості наданняпослуг.
Заправка та відновлення картриджів має здійснюватись з використанням високоякісних витратних матеріалів фірм-виробників, які спеціалізується на виробництві компонентів для відновлення картриджів,а заправка копіювальних аппаратів- виключно оригінальним витратним матеріалом.
Заправка копіювача Konica Minolta виконується винятково сервісним центром який є представництвом Konica Minolta та ген.партнером.
Заправлений (заправлений та відновлений картридж) має відпрацьовувати ресурс мотивовано заявлений виконавцем.
Термін надання послуги не повинен перевищувати 1 добу з моменту подачі заявки.
Можливість виконання робіт у вихідні дні.
Картриджі маркуються стікерами із зазначенням дати надання послуги.
У разі виявлення недоліків по якості Виконавець повинен усунути їх за власний рахунок протягом 1 робочого дня з моменту подачі заявки.
Виконавець має забирати на заправку/відновлення та привозити заправлені/відновлені картриджі за адресою Замовника.

Найменування послуги Найменування картриджа Кількість послуг
Заправка картриджа СЕ285А(85А);
725;
703;
2612А(12А);
5949А(49А);
716(чорний);
716(розовий);
716(блакитний);
716(жовтий);
ML-1210;
38
Заправка та відновлення картриджа
Заправка копіювача Konica Minolta bizhub 185
Заправка копіювача CANON IR1020 СЕ285А(85А);
725;
703;
2612А(12А);
5949А(49А);
716(чорний);
716(розовий);
716(блакитний);
716(жовтий);
ML-1210;
A1UC050;
C-EXV18
68
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, Київська, Київ, Луначарського 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 січня 2016  —  30 грудня 2016
ДК 021:2015: 35331500-8 — Картриджі
ДК 016:2010: 82.19.11-00.00 — Послуги копіювально-розмножувальні

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2016 15:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Талалаєв А. В. 21 600,00
UAH з ПДВ
14 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Шейка Анатолий Григорьевич 15 144,00
UAH з ПДВ
15 144,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "ЕПС-СЕРВІС" 17 154,00
UAH з ПДВ
17 154,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 січня 2016 16:48
Мы находимся РЯДОМ !!!
29 січня 2016 16:45
пропозиція нова
27 січня 2016 23:23
Сотрудничество.doc
27 січня 2016 23:23
Податки 2016.pdf
27 січня 2016 23:23
Скан договора.pdf
27 січня 2016 23:23
ДОКУМ СКАН 21.pdf
27 січня 2016 23:23
ДОКУМ с ПЕЧАТЬЮ 31.pdf
27 січня 2016 23:23
Пропозіція.pdf

Публічні документи

27 січня 2016 17:25
Документы.rar
27 січня 2016 17:25
Прпозиція_.jpg

Публічні документи

27 січня 2016 17:24
Дов-дки.rar
27 січня 2016 17:24
Документи_ЕПС.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Талалаєв А. В.

ФОП Шейка Анатолий Григорьевич

Приватне підприємство "ЕПС-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Талалаєв А. В.
#2556003930
Переможець 14 600,00
UAH з ПДВ
29 січня 2016 15:29

Документи

01 лютого 2016 11:03
протокол № 45.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 січня 2016 15:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Талалаєв А. В.
#2556003930
14 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 лютого 2016 11:03
протокол № 45.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
IMG_20160211_0002.pdf укладений
11 лютого 2016 12:08
IMG_20160211_0001.pdf укладений
11 лютого 2016 12:08