Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шпатель ларингологічний
Очікувана вартість
14 750,00 UAH
UA-2016-01-22-000214-a ● 1f0fea6c242d495c955bcb5dbc3c99a5
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2"Деснянського району м.Києва |
Код ЄДРПОУ: | 21467676 |
Місцезнаходження: | 02225, Україна , Київська обл., Київ, Драйзера, 19 |
Контактна особа: |
Муравська Оксана Петрівна 0445158314 rudik.desna2@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 січня 2016 13:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 січня 2016 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 січня 2016 12:00 |
Очікувана вартість: | 14 750,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,68% |
Інформація про предмет закупівлі
шпатель ларингологічний (одноразовий стерильний)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24550 штуки
Шпатель ларингологічний (одноразовий стерильний).
Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
- копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
- копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- копії документів, які свідчать про якість товарів, що пропонуються Учасником:
( - копія сертифікату якості (якщо предмет закупівлі підлягає сертифікації),
- копія свідоцтва про державну реєстрацію предмета закупівлі)
- цінову пропозицію відповідно до технічних характеристик предмета закупівлі
- проект договору (за наявності)
Розгорнути
Згорнути
Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
- копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
- копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- копії документів, які свідчать про якість товарів, що пропонуються Учасником:
( - копія сертифікату якості (якщо предмет закупівлі підлягає сертифікації),
- копія свідоцтва про державну реєстрацію предмета закупівлі)
- цінову пропозицію відповідно до технічних характеристик предмета закупівлі
- проект договору (за наявності)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02225, Україна, Київська, Київ, вул. Драйзера,19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 січня 2016
—
04 лютого 2016
ДК 021:2015: 33141000-0 — Матеріали витратні медичні нехімічні та гематологічні, одноразові
ДК 016:2010: 32.50.1 —
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФО-П "Баргілевич Наталія Іванівна" #2559913949 |
Переможець |
13 257,00
UAH з ПДВ
|
25 січня 2016 14:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір шпатель.pdf | укладений |
01 лютого 2016 11:12
|