Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі, інші. (Ліжко, дитяче 3 - ярусне, кольорове (без матраців)).
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2016-01-21-000063-a 20a2db72b1524bc0b98e0d4dd7b22f64
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Коваленко Леся Аркадіївна

489-02-47 lkovalenko@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37470086
Вебсайт: http://www.shevruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., Київ, Зоологічна, 6-а
Контактна особа: Коваленко Леся Аркадіївна
489-02-47
lkovalenko@meta.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2016 08:28
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2016 14:45
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 січня 2016 16:00
Початок аукціону: 26 січня 2016 13:04
Очікувана вартість: 60 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Для забезпечення освоєння коштів Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації, проводиться процедура електронних закупівель за скороченою процедурою.1. Товар має супроводжуватися документами, що підтверджують їх відповідність санітарно-гігієнічним вимогам на товар. 2. Ліжко, дитяче 3 - ярусне (без матраців); (Не менше (закрите) - 1491х648х868, (відкрите) - 1491х1848х868). - 21 шт.. 3. Надати копію договору з постачальником - виробником, у якого буде закуповуватися даний продукт та який буде постачатися в заклади освіти Шевченківського району м. Києва або довідку про те, що учасник є виробником даного товару.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 штуки
Істотні умови договору: 1. Предмет договору: меблі, інші, код ДКПП : 31.09.1. 2. Постачальник зобов'язується передати до кінця березня 2016 року у власність Покупця товар, а Покупець зобов'язується прийняти цей товар та оплатити його. Поставка товару за договором здійснюється частинами відповідно до письмових заявок Покупця. Заявка Покупця має містити інформацію щодо кількості, місця та терміну поставки товару. 3. Ціни на послуги встановлюються в національній валюті України. В ціну товару входить доставка, навантажувально-розвантажувальні роботи та монтажні роботи. 4. Розрахунки за наданий товар здійснюються на поточний розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 банківських днів з дати підписання накладних. 5. У разі затримки цільового бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником цільового бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. 6. У випадку порушення строків поставки, порушення обсягів поставки Постачальник пеню у розмірі 1% від суми договору за кожен день прострочки. У разі порушення вимог щодо якості товару Постачальник сплачує одноразовий штраф у розмірі 1% від суми договору за кожний випадок. 7. Сплата пені не звільняє Сторону від виконання прийнятих на себе зобов'язань по Договору поставки. 8. Обсяги товару можуть бути зменшені в залежності від реального фінансування. 9. Права та обов'язки сторін : Покупець зобов’язаний: - своєчасно та в повному обсязі (при наявності бюджетного фінансування) сплачувати за поставлений товар; - приймати поставлений товар згідно з актом приймання передачі товару. Покупець має право: - у разі невиконання зобов’язань Постачальника покупець має право достроково розірвати договір, повідомивши про це Постачальника. - контролювати поставку товарів у строки, встановлені договором. - повернути видаткову накладну постачальнику без здійснення оплати в разі неналежного оформлення документів; - У випадку наявності претензій до кількості, комплектності, якості, Товару відмовляється від приймання Товару Постачальник зобов’язаний: - забезпечити поставку товару у строки, встановлені договором; Постачальник має право: - своєчасно та в повному обсязі отримати плату за поставлений товар. 10. У випадках, не передбачених цим Договором, Сторони несуть відповідальність, передбачену чинним законодавством України. 11. Зміни у цей Договір набирають чинності з моменту належного оформлення Сторонами відповідної додаткової угоди до цього Договору, якщо інше не встановлено у самій додатковій угоді, цьому Договорі або у чинному в Україні законодавстві. 12. Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31.12.2016 року.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київська, Київ, Зоологічна 6-А, каб. 2.12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2016  —  31 березня 2016
ДК 021:2015: 39143116-2 — Ліжка дитячі 
ДК 016:2010: 31.09.1 — "Меблі, інші"

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

опис, ескіз
Дата подання: 21 січня 2016 11:43
Дайте опис, картинку, ескіз ліжок. З якого матеріалу метал, дерево, дсп?
Відповідь: Кольорове ДСП (зелено-жовтий), дно ліжка - фанера.
договір
Дата подання: 21 січня 2016 11:47
чому в договорі немає ніяких гарантій оплати замовником в обумовлений строк і немає пені за просрочку оплати, зате є велика пеня за несвоєчасну поставку???
Відповідь: Порядок здійснення оплати прописаний в п. 4.1. проекта договору. В п. 9.2 прописується, що всі розбіжності та спори які виникають між Постачальником та Покупцем вирішуються в судовому порядку.
опис
Дата подання: 21 січня 2016 13:22
Який колір, та товщина ДСП
Відповідь: Кольорове ДСП (зелено-жовтий), корпус виготовлений з ДСП товщиною 22 мм класу Е1.
договір
Дата подання: 21 січня 2016 13:45
пункт 4.2. У разі затримки цільового бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником цільового бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. тобто оплата можлива тільки якщо ви отримаєте кошти? а якщо це буде через 10 місяців, або взагалі через рік, а який на той час буде курс гривні і скільки коштуватимуть на той час матеріали...
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, таке можливо, але ми бюджетна організація, тому коли нас фінансують тоді ми і платимо.
Описание
Дата подання: 21 січня 2016 15:50
Что значит "Не меньше (закрите), (відкрите) ?
Відповідь: Не менше - означає, що розмір ліжка має бути не меншим за: закрите (тобто в складеному вигляді) - 1491х648х868, відкрите (в розгорненому вигляді) - 1491х1848х868.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 січня 2016 14:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Компанія НВІ ГРУП 49 999,95
UAH з ПДВ
45 949,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Розком 51 702,00
UAH з ПДВ
45 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕФЕКТИВНІ СИСТЕМИ ОПАЛЕННЯ" 58 500,00
UAH з ПДВ
46 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Смаковка 56 070,00
UAH з ПДВ
46 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Виробниче об'єднання "Дизайн меблі" 58 632,00
UAH з ПДВ
47 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ"Перша меблева фабрика" 58 800,00
UAH з ПДВ
48 198,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОССА" 59 020,00
UAH з ПДВ
57 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "тк-ренессанс" 59 850,00
UAH з ПДВ
59 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 січня 2016 11:26
Договір 6 стр.PDF
25 січня 2016 11:26
Договір 5 стр.PDF
25 січня 2016 11:26
Договір 4 стр.PDF
25 січня 2016 11:26
Договір 3 стр.PDF
25 січня 2016 11:26
Договір 2 стр.PDF
25 січня 2016 11:26
Договір 1 стр.PDF
25 січня 2016 11:26
Довідка ЄДРПОУ 2 стр.PDF
25 січня 2016 11:26
Довідка ЄДРПОУ.PDF
25 січня 2016 11:26
Виписка ЄДРПОУ 2 стр.PDF
25 січня 2016 11:26
Виписка ЄДРПОУ.PDF
25 січня 2016 11:26
Сертификат ISO.PDF
25 січня 2016 11:26
Свидоцтво ПДВ.PDF
25 січня 2016 11:26
ПКТ Ліжка.PDF

Публічні документи

25 січня 2016 16:33
Счет0007.PDF
25 січня 2016 16:33
Счет0006.PDF
25 січня 2016 16:33
Счет0005.PDF
25 січня 2016 16:33
Счет0004.PDF
25 січня 2016 16:33
Счет0003.PDF
25 січня 2016 16:32
Счет0002.PDF
25 січня 2016 16:32
00111.jpg
25 січня 2016 16:32
001.jpg

Публічні документи

25 січня 2016 17:37
protokol_zbori__asnovnikiv.jpg
25 січня 2016 17:37
kadrovij_nakaz___direktora.jpg
25 січня 2016 17:37
eso_vipiska_edrpou.jpg
25 січня 2016 17:36
eso_dovidka_statistika.jpg
25 січня 2016 17:36
eso_dovidka_4opp.jpg
25 січня 2016 17:36
vipiska_eso_2_stor..jpg

Публічні документи

25 січня 2016 15:36
Довідка.pdf
25 січня 2016 15:19
Свидетельство ПДВ.jpg
25 січня 2016 13:50
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

25 січня 2016 12:29
СЭС новый додаток.jpeg
25 січня 2016 12:28
СЭС новый 1.2.jpeg
25 січня 2016 12:28
СЭС новый 1.1.jpeg
25 січня 2016 12:23
Document_USR_1000317515.rtf

Публічні документи

25 січня 2016 17:50
ДОКУМЕНТИ.rar

Публічні документи

25 січня 2016 15:41
mebli_inshi._l__ratsiv._1.docx
25 січня 2016 15:41
krovat_3_h_yarusnaya_.jpg
25 січня 2016 15:41
ustav.pdf
25 січня 2016 15:41
svidetelstvo_pp.pdf
25 січня 2016 15:41
sanitarnaya.pdf
25 січня 2016 15:40
informatsiya_pro_uchasnika.pdf
25 січня 2016 15:40
dovidka.pdf
25 січня 2016 15:40
dovidka.jpg
25 січня 2016 15:40
document_usr_1000547465.rtf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Компанія НВІ ГРУП

ТОВ Розком

ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕФЕКТИВНІ СИСТЕМИ ОПАЛЕННЯ"

ТОВ Смаковка

Товариство з обмеженою відповідальністю "Виробниче об'єднання "Дизайн меблі"

ТОВ"Перша меблева фабрика"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОССА"

ПП "тк-ренессанс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Компанія НВІ ГРУП
#38206107
Переможець 45 949,00
UAH з ПДВ
26 січня 2016 14:01

Документи

28 січня 2016 09:08
переможець3.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 січня 2016 14:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Компанія НВІ ГРУП
#38206107
45 949,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 січня 2016 09:08
переможець3.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
images.pdf укладений
01 лютого 2016 13:35
images.pdf укладений
01 лютого 2016 13:35