Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
62.09.2 «Послуги у сфері інформаційних технологій і стосовно комп'ютерної техніки, інші, н. в. і. у.». (послуги із супроводження комп’ютерної програми «Система автоматизації бухгалтерського обліку Парус-Бюджет, версія 7»).
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2016-01-16-000035-b ● c2b71eff77df4370b53395a6bb913642
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Оболонського району міста Києва |
Код ЄДРПОУ: | 23379143 |
Вебсайт: | http://obolon.kievcity.gov.ua/content/medychni-zaklady-obolonskogo-rayonu.html |
Місцезнаходження: | 04201, Україна , Київська обл., Київ, проспект Мінський, буд 8 |
Контактна особа: |
Іваницька Ірина Олександрівна 464-27-15 oblpol3@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2016 13:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 січня 2016 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 січня 2016 11:00 |
Очікувана вартість: | 12 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 60,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
62.09.2 «Послуги у сфері інформаційних технологій і стосовно комп'ютерної техніки, інші, н. в. і. у.». (послуги із супроводження комп’ютерної програми «Система автоматизації бухгалтерського обліку Парус-Бюджет, версія 7»).
Склад Послуг
1) налаштування та оновлення Системи;
2) забезпечення стабільного функціонування Системи;
3) підтримка користувачів Системи.
1. Налаштування та оновлення Системи
Налаштування та оновлення Системи здійснюється у разі:
1) змін у чинному законодавстві, які змінюють технологічні процеси, автоматизовані Системою;
2) змін у вимогах нормативних і інструктивних документів, які змінюють технологічні процеси та алгоритми обробки даних, автоматизовані Системою;
3) зміни технологічних процесів у Замовника, які автоматизовані Системою, у тому числі процесів інформаційного обміну з інформаційною системою Державної казначейської служби України;
4) зміни звітних форм та форм введення даних згідно з потребами Замовника;
5) оперативне усунення виявлених у процесі експлуатації помилок та недоліків у функціонуванні Системи.
2. Забезпечення стабільного функціонування Системи
Заходи із забезпечення стабільного функціонування Системи включають:
1) прибуття представників Виконавця до фахівців Замовника у робочі дні з 9-00 до 16-00 за адресою: 04201,м.Київ, пр-т Мінський,8
2) оперативний розгляд і вирішення проблем з функціонуванням Системи;
3) відновлення працездатності програмного забезпечення Системи.
3. Підтримка користувачів Системи
1) надання консультацій користувачам Системи;
2) функціонування „гарячої” телефонної лінії для вирішення невідкладних проблем з Системою в робочі дні з 9.00 до 18.00.
Розгорнути
Згорнути
Склад Послуг
1) налаштування та оновлення Системи;
2) забезпечення стабільного функціонування Системи;
3) підтримка користувачів Системи.
1. Налаштування та оновлення Системи
Налаштування та оновлення Системи здійснюється у разі:
1) змін у чинному законодавстві, які змінюють технологічні процеси, автоматизовані Системою;
2) змін у вимогах нормативних і інструктивних документів, які змінюють технологічні процеси та алгоритми обробки даних, автоматизовані Системою;
3) зміни технологічних процесів у Замовника, які автоматизовані Системою, у тому числі процесів інформаційного обміну з інформаційною системою Державної казначейської служби України;
4) зміни звітних форм та форм введення даних згідно з потребами Замовника;
5) оперативне усунення виявлених у процесі експлуатації помилок та недоліків у функціонуванні Системи.
2. Забезпечення стабільного функціонування Системи
Заходи із забезпечення стабільного функціонування Системи включають:
1) прибуття представників Виконавця до фахівців Замовника у робочі дні з 9-00 до 16-00 за адресою: 04201,м.Київ, пр-т Мінський,8
2) оперативний розгляд і вирішення проблем з функціонуванням Системи;
3) відновлення працездатності програмного забезпечення Системи.
3. Підтримка користувачів Системи
1) надання консультацій користувачам Системи;
2) функціонування „гарячої” телефонної лінії для вирішення невідкладних проблем з Системою в робочі дні з 9.00 до 18.00.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
62.09.2 «Послуги у сфері інформаційних технологій і стосовно комп'ютерної техніки, інші, н. в. і. у.». (послуги із супроводження комп’ютерної програми «Система автоматизації бухгалтерського обліку Парус-Бюджет, версія 7»).
Склад Послуг
1) налаштування та оновлення Системи;
2) забезпечення стабільного функціонування Системи;
3) підтримка користувачів Системи.
1. Налаштування та оновлення Системи
Налаштування та оновлення Системи здійснюється у разі:
1) змін у чинному законодавстві, які змінюють технологічні процеси, автоматизовані Системою;
2) змін у вимогах нормативних і інструктивних документів, які змінюють технологічні процеси та алгоритми обробки даних, автоматизовані Системою;
3) зміни технологічних процесів у Замовника, які автоматизовані Системою, у тому числі процесів інформаційного обміну з інформаційною системою Державної казначейської служби України;
4) зміни звітних форм та форм введення даних згідно з потребами Замовника;
5) оперативне усунення виявлених у процесі експлуатації помилок та недоліків у функціонуванні Системи.
2. Забезпечення стабільного функціонування Системи
Заходи із забезпечення стабільного функціонування Системи включають:
1) прибуття представників Виконавця до фахівців Замовника у робочі дні з 9-00 до 16-00 за адресою: 04201,м.Київ, пр-т Мінський,8
2) оперативний розгляд і вирішення проблем з функціонуванням Системи;
3) відновлення працездатності програмного забезпечення Системи.
3. Підтримка користувачів Системи
1) надання консультацій користувачам Системи;
2) функціонування „гарячої” телефонної лінії для вирішення невідкладних проблем з Системою в робочі дні з 9.00 до 18.00.
Розгорнути
Згорнути
Склад Послуг
1) налаштування та оновлення Системи;
2) забезпечення стабільного функціонування Системи;
3) підтримка користувачів Системи.
1. Налаштування та оновлення Системи
Налаштування та оновлення Системи здійснюється у разі:
1) змін у чинному законодавстві, які змінюють технологічні процеси, автоматизовані Системою;
2) змін у вимогах нормативних і інструктивних документів, які змінюють технологічні процеси та алгоритми обробки даних, автоматизовані Системою;
3) зміни технологічних процесів у Замовника, які автоматизовані Системою, у тому числі процесів інформаційного обміну з інформаційною системою Державної казначейської служби України;
4) зміни звітних форм та форм введення даних згідно з потребами Замовника;
5) оперативне усунення виявлених у процесі експлуатації помилок та недоліків у функціонуванні Системи.
2. Забезпечення стабільного функціонування Системи
Заходи із забезпечення стабільного функціонування Системи включають:
1) прибуття представників Виконавця до фахівців Замовника у робочі дні з 9-00 до 16-00 за адресою: 04201,м.Київ, пр-т Мінський,8
2) оперативний розгляд і вирішення проблем з функціонуванням Системи;
3) відновлення працездатності програмного забезпечення Системи.
3. Підтримка користувачів Системи
1) надання консультацій користувачам Системи;
2) функціонування „гарячої” телефонної лінії для вирішення невідкладних проблем з Системою в робочі дні з 9.00 до 18.00.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04201, Україна, Київська, Київ, проспект Мінський,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 січня 2016
—
30 грудня 2016
ДК 021:2015: 72000000-5 — Послуги у сфері інформаційних технологій: консультування, розроблення програмного забезпечення, мережа Інтернат та підтримка
ДК 016:2010: 62.09.2 — "Послуги у сфері інформаційних технологій і стосовно комп’ютерної техніки, інші, н.в.і.у."
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 січня 2016 11:39 |
Оголошення на обслуговування програми зп.doc |
16 січня 2016 16:06 |
Проект договору на обслуговування програми по зп.doc |
16 січня 2016 16:06 |
Оголошення на обслуговування програми зп.doc |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРУС-МІСТО" #35426077 |
Переможець |
8 892,00
UAH з ПДВ
|
22 січня 2016 13:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір № 134 від 26.01.2016р..pdf | укладений |
28 січня 2016 11:13
|