Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заправка та відновлення картриджів
Очікувана вартість
2 600,00 UAH
UA-2015-12-10-000128-a 6ec1d7d3827a437db92fdb1cb590c150
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Литвиненко Вікторія Вікторівна

0445644299 snd_2008@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління праці та соціального захисту населення Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37447984
Місцезнаходження: 02121, Україна , Київська обл., Киів, Харківське шосе, 176-Г
Контактна особа: Литвиненко Вікторія Вікторівна
0445644299
snd_2008@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2015 15:02
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2015 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 грудня 2015 16:00
Очікувана вартість: 2 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 260,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 10,00%

Інформація про предмет закупівлі

Перелік картриджів:
Print pro : PP-HQ2612 = 3 шт
HP Laser Jet : Q2612A = 6 шт
HP Laser Jet : C4092A = 4 шт
HENTEK : TCEP22 = 1 шт
PS – FR : MB4-5062-OD2 = 1 шт
PS – FR : MB4-5062-CB1 =1 шт
PS – FR : MB4-5062-CB2 =1 шт
CANON : EP-22 = 3 шт
CANON : FX3 = 1 шт
PATRON : PN-FX3 = 1 шт
PATRON : 12A = 1 шт
PATRON : DN12A = 1 шт
PATRON : 12AR = 1 шт
PATRON : PN703R = 1 шт
ColorWay : CW-S4824M = 1 шт
SAMSUNG : MLT – D1043S =2 шт
SAMSUNG : MLT – D105S/SEE = 1 шт
MMC : GT-C2612A/FX9/FX10/104 Universal = 1 шт

Итого 31 картридж.

Обов'язкові умови:
1. Послуга «Заправка картриджа» включає: технічне обстеження,чистка картриджа від зайвого тонеру спеціалізованим обладнанням, засипка в картридж нового тонера, заміна чи перепрограмування чипа (за необхідністю), тестування заправленого картриджа, кур’єрська доставка («двері-двері») пустих картриджів від замовника до сервісного центру, а також заправлених картриджів від сервісного центру до замовника.
2. Послуга заправки здійснюється частинами в кількості від одного картриджа в залежності від поточних потреб замовника виключно у сервісному центрі виконавця.
3. У вартість заправки картриджа мають входити наступні витратні матеріали: тонер, лезо дозування магнітного валу, лезо ущільнення, чип картриджа магнітний вал, фото барабан, термоплівка. (за необхідністю)
4. Заправка картриджів здійснюється з використанням оригінальних витратних матеріалів. На вимогу замовника виконавець протягом робочого дня зобов’язаний надати документи, що підтверджують заправку картриджів з використанням оригінальних витратних матеріалів.
5. Заправлений картридж має відпрацьовувати заявлений виробником картриджів ресурс.
6. Термін надання послуги (частини) не повинен перевищувати 5 діб після отримання виконавцем заявки від замовника.
7. Виконавець повертає картриджі у світлозахисній упаковці.
8. Картриджі маркуються стікерами із зазначенням дати надання послуги.
9. У разі виявлення недоліків по якості Виконавець повинен усунути їх за власний рахунок протягом 5 робочих днів.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
31 штуки
Перелік картриджів:
Print pro : PP-HQ2612 = 3 шт
HP Laser Jet : Q2612A = 6 шт
HP Laser Jet : C4092A = 4 шт
HENTEK : TCEP22 = 1 шт
PS – FR : MB4-5062-OD2 = 1 шт
PS – FR : MB4-5062-CB1 =1 шт
PS – FR : MB4-5062-CB2 =1 шт
CANON : EP-22 = 3 шт
CANON : FX3 = 1 шт
PATRON : PN-FX3 = 1 шт
PATRON : 12A = 1 шт
PATRON : DN12A = 1 шт
PATRON : 12AR = 1 шт
PATRON : PN703R = 1 шт
ColorWay : CW-S4824M = 1 шт
SAMSUNG : MLT – D1043S =2 шт
SAMSUNG : MLT – D105S/SEE = 1 шт
MMC : GT-C2612A/FX9/FX10/104 Universal = 1 шт

Итого 31 картридж.

Обов'язкові умови:
1. Послуга «Заправка картриджа» включає: технічне обстеження,чистка картриджа від зайвого тонеру спеціалізованим обладнанням, засипка в картридж нового тонера, заміна чи перепрограмування чипа (за необхідністю), тестування заправленого картриджа, кур’єрська доставка («двері-двері») пустих картриджів від замовника до сервісного центру, а також заправлених картриджів від сервісного центру до замовника.
2. Послуга заправки здійснюється частинами в кількості від одного картриджа в залежності від поточних потреб замовника виключно у сервісному центрі виконавця.
3. У вартість заправки картриджа мають входити наступні витратні матеріали: тонер, лезо дозування магнітного валу, лезо ущільнення, чип картриджа магнітний вал, фото барабан, термоплівка. (за необхідністю)
4. Заправка картриджів здійснюється з використанням оригінальних витратних матеріалів. На вимогу замовника виконавець протягом робочого дня зобов’язаний надати документи, що підтверджують заправку картриджів з використанням оригінальних витратних матеріалів.
5. Заправлений картридж має відпрацьовувати заявлений виробником картриджів ресурс.
6. Термін надання послуги (частини) не повинен перевищувати 5 діб після отримання виконавцем заявки від замовника.
7. Виконавець повертає картриджі у світлозахисній упаковці.
8. Картриджі маркуються стікерами із зазначенням дати надання послуги.
9. У разі виявлення недоліків по якості Виконавець повинен усунути їх за власний рахунок протягом 5 робочих днів.
Розгорнути Згорнути
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2015  —  23 грудня 2015
ДК 021:2015: 50323100-6 — Технічне обслуговування комп'ютерних периферійних пристроїв 
ДК 016:2010: 95.11.10-00.00 — Ремонтування комп’ютерів і периферійного устатковання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 грудня 2015 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Меньшикова Юлія Олександрівна 2 550,00
UAH з ПДВ
2 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Меньшикова Юлія Олександрівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Меньшикова Юлія Олександрівна
#2335106222
Переможець 2 550,00
UAH з ПДВ
15 грудня 2015 18:01

Документи

16 грудня 2015 10:51
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 грудня 2015 18:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Меньшикова Юлія Олександрівна
#2335106222
2 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 грудня 2015 10:51
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір.pdf укладений
17 грудня 2015 17:18