Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Чай і кава
Очікувана вартість
81 000,00 UAH
UA-2015-11-22-000004-b 682d7484a60e49a693f230dc3128cbe9
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Бондар Наталія Сергіївна

0444082566 kcli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Загальноосвітній навчальний заклад "Київський спортивний ліцей-інтернат"
Код ЄДРПОУ: 23516367
Вебсайт: http://ksli.at.ua/
Місцезнаходження: 03126, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Івана Лепсе, 46
Контактна особа: Бондар Наталія Сергіївна
0444082566
kcli@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2015 21:54
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2015 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 листопада 2015 15:00
Початок аукціону: 25 листопада 2015 12:07
Очікувана вартість: 81 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,99%

Інформація про предмет закупівлі

Вимоги до Учасників:
1. Термін придатності товару не менше 80%.
2. Відповідність товару якісним характеристикам.
3. Довідка про наявність обладнання, складських приміщень. 4. Копії санітарних паспортів на транспорт.
5. Копії медичних книжок працівників, які будуть приймати участь у
виконанні договору.
6. Довідка у довільній формі щодо виконання аналогічних договорів
7. Довідка з обслуговуючого банку про відсутність заборгованості за
кредитами.
8. Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про Учасника:
реквізити , адреса, телефон, факс, електронна пошта, керівництво.
9. Копія документа про державну реєстрацію Учасника.
10. Копія виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних
осіб – підприємців
11. Копії документів, виданих ДПІ, які свідчать про систему оподаткування. 12. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду – для фіз. осіб. 13. Копія паспорту – для фізичних осіб.
14. Довідка з податкової інспекції про відсутність заборгованості зі сплати
податків і зборів (обов’язкових платежів) до бюджету. 15. Оригінал гарантійного листа щодо безперебійного постачання товару незалежно від своєчасності фінансування замовника.
Всі копії та довідки довільної форми Учасника повинні бути належним чином посвідченими, тобто підписані уповноваженою особою Учасника та мати відбитки печатки. Зазначені вище документи надаються учасником-переможцем протягом 2 (двох) робочих днів від оприлюднення інформації про визначення переможця, до укладення Договору.
Вимоги до постачальників: наявність складських приміщень, досвід виконання аналогічних договорів, гарантії щодо безперебійного постачання товару незалежно від своєчасності фінансування замовника, періодичність поставок Товару – тричі на тиждень, поставка Товару Покупцеві протягом 6 (шести) робочих (з 9 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв.) годин з моменту надходження заявки Покупця.
З запитаннями звертатись по телефону 066- 815-57-81, Микола Іванович.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
215 кілограми
Кава натуральна розчинна порошкоподібна (пак. 200 гр.) 200 кг.
Чай чорний крупнолистковий ( пак. 200 гр.) 15 кг.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03126, Україна, Київська, Київ, б-р І. Лепсе, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 листопада 2015  —  30 грудня 2015
ДК 021:2015: 15860000-4 — Кава, чай та супутня продукція 
ДК 016:2010: 10.83.1 — "Чай і кава, оброблені"

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 листопада 2015 22:31
ДКМЕНТАЦІЯ АУКЦІОН КАВА 15-5.docx
22 листопада 2015 22:31
ОГОЛШН про АУКЦ КАВА 15р-5.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2015 12:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю " ТЕХНОСНАБ" 36 712,50
UAH з ПДВ
36 712,50
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Мельник 80 200,00
UAH з ПДВ
80 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 листопада 2015 15:15
ЦП чай, кава 24.11.jpg
24 листопада 2015 15:15
ан дог чай.doc
24 листопада 2015 15:14
пя, сес.doc
24 листопада 2015 15:13
Дов ан дог чай кава 24.11.jpg

Публічні документи

24 листопада 2015 10:39
Дозвільні доки.pdf
24 листопада 2015 10:39
Доручення.pdf
24 листопада 2015 10:39
Договір.pdf
24 листопада 2015 10:39
Якість_.pdf
24 листопада 2015 10:39
Якість.pdf
24 листопада 2015 10:39
Цінова чай, кава.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю " ТЕХНОСНАБ"

ФОП Мельник

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю " ТЕХНОСНАБ"
#31243650
Відхилено 36 712,50
UAH з ПДВ
25 листопада 2015 12:28
ФОП Мельник
#2963009588
Переможець 80 200,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2015 16:39

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 листопада 2015 16:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Мельник
#2963009588
80 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір харчування №69.pdf укладений
04 грудня 2015 16:20