Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Чай і кава
Очікувана вартість
81 000,00 UAH
UA-2015-11-22-000004-b ● 682d7484a60e49a693f230dc3128cbe9
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Загальноосвітній навчальний заклад "Київський спортивний ліцей-інтернат" |
Код ЄДРПОУ: | 23516367 |
Вебсайт: | http://ksli.at.ua/ |
Місцезнаходження: | 03126, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Івана Лепсе, 46 |
Контактна особа: |
Бондар Наталія Сергіївна 0444082566 kcli@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 листопада 2015 21:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 листопада 2015 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 листопада 2015 15:00 |
Початок аукціону: | 25 листопада 2015 12:07 |
Очікувана вартість: | 81 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,99% |
Інформація про предмет закупівлі
Вимоги до Учасників:
1. Термін придатності товару не менше 80%.
2. Відповідність товару якісним характеристикам.
3. Довідка про наявність обладнання, складських приміщень. 4. Копії санітарних паспортів на транспорт.
5. Копії медичних книжок працівників, які будуть приймати участь у
виконанні договору.
6. Довідка у довільній формі щодо виконання аналогічних договорів
7. Довідка з обслуговуючого банку про відсутність заборгованості за
кредитами.
8. Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про Учасника:
реквізити , адреса, телефон, факс, електронна пошта, керівництво.
9. Копія документа про державну реєстрацію Учасника.
10. Копія виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних
осіб – підприємців
11. Копії документів, виданих ДПІ, які свідчать про систему оподаткування. 12. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду – для фіз. осіб. 13. Копія паспорту – для фізичних осіб.
14. Довідка з податкової інспекції про відсутність заборгованості зі сплати
податків і зборів (обов’язкових платежів) до бюджету. 15. Оригінал гарантійного листа щодо безперебійного постачання товару незалежно від своєчасності фінансування замовника.
Всі копії та довідки довільної форми Учасника повинні бути належним чином посвідченими, тобто підписані уповноваженою особою Учасника та мати відбитки печатки. Зазначені вище документи надаються учасником-переможцем протягом 2 (двох) робочих днів від оприлюднення інформації про визначення переможця, до укладення Договору.
Вимоги до постачальників: наявність складських приміщень, досвід виконання аналогічних договорів, гарантії щодо безперебійного постачання товару незалежно від своєчасності фінансування замовника, періодичність поставок Товару – тричі на тиждень, поставка Товару Покупцеві протягом 6 (шести) робочих (з 9 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв.) годин з моменту надходження заявки Покупця.
З запитаннями звертатись по телефону 066- 815-57-81, Микола Іванович.
Розгорнути
Згорнути
1. Термін придатності товару не менше 80%.
2. Відповідність товару якісним характеристикам.
3. Довідка про наявність обладнання, складських приміщень. 4. Копії санітарних паспортів на транспорт.
5. Копії медичних книжок працівників, які будуть приймати участь у
виконанні договору.
6. Довідка у довільній формі щодо виконання аналогічних договорів
7. Довідка з обслуговуючого банку про відсутність заборгованості за
кредитами.
8. Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про Учасника:
реквізити , адреса, телефон, факс, електронна пошта, керівництво.
9. Копія документа про державну реєстрацію Учасника.
10. Копія виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних
осіб – підприємців
11. Копії документів, виданих ДПІ, які свідчать про систему оподаткування. 12. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду – для фіз. осіб. 13. Копія паспорту – для фізичних осіб.
14. Довідка з податкової інспекції про відсутність заборгованості зі сплати
податків і зборів (обов’язкових платежів) до бюджету. 15. Оригінал гарантійного листа щодо безперебійного постачання товару незалежно від своєчасності фінансування замовника.
Всі копії та довідки довільної форми Учасника повинні бути належним чином посвідченими, тобто підписані уповноваженою особою Учасника та мати відбитки печатки. Зазначені вище документи надаються учасником-переможцем протягом 2 (двох) робочих днів від оприлюднення інформації про визначення переможця, до укладення Договору.
Вимоги до постачальників: наявність складських приміщень, досвід виконання аналогічних договорів, гарантії щодо безперебійного постачання товару незалежно від своєчасності фінансування замовника, періодичність поставок Товару – тричі на тиждень, поставка Товару Покупцеві протягом 6 (шести) робочих (з 9 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв.) годин з моменту надходження заявки Покупця.
З запитаннями звертатись по телефону 066- 815-57-81, Микола Іванович.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
215 кілограми
Кава натуральна розчинна порошкоподібна (пак. 200 гр.) 200 кг.
Чай чорний крупнолистковий ( пак. 200 гр.) 15 кг.
Чай чорний крупнолистковий ( пак. 200 гр.) 15 кг.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03126, Україна, Київська, Київ, б-р І. Лепсе, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 листопада 2015
—
30 грудня 2015
ДК 021:2015: 15860000-4 — Кава, чай та супутня продукція
ДК 016:2010: 10.83.1 — "Чай і кава, оброблені"
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 листопада 2015 22:31 |
ДКМЕНТАЦІЯ АУКЦІОН КАВА 15-5.docx |
22 листопада 2015 22:31 |
ОГОЛШН про АУКЦ КАВА 15р-5.doc |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю " ТЕХНОСНАБ" #31243650 |
Відхилено |
36 712,50
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2015 12:28
|
ФОП Мельник #2963009588 |
Переможець |
80 200,00
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2015 16:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір харчування №69.pdf | укладений |
04 грудня 2015 16:20
|