Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картопля
Очікувана вартість
4 500,00 UAH
UA-2015-11-18-000213 d8ef84b160a94aa1b76de70f7af54e1a
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Вертепчук Тетяна Миколаївна

+380936753218 tanyavertep9@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний навчальний заклад " Житомирська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат" Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 05395948
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул. Дитячої комуни №12
Контактна особа: Вертепчук Тетяна Миколаївна
+380936753218
tanyavertep9@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2015 18:48
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2015 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2015 16:00
Очікувана вартість: 4 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,22%

Інформація про предмет закупівлі

1000 кг. 1. Продукція має постачатись в заклад освіти. Постачання здійснюється за заявками Покупця. 2. Кожна партія товару має супроводжуватися документами, що підтверджують їх відповідність санітарно-гігієнічним вимогам. 3. Надати копію договору з постачальником - виробником, у якого буде закуповуватися даний продукт та який буде постачатися в заклад освіти м.Житомира або довідку про те, що учасник є виробником даного товару. Також надати копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої в повному обсязі, наявність яких передбачена чинним законодавством (сертифікати відповідності, посвідчення або декларація про якість, експертні висновки).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 кг
Істотні умови договору: 1. Предмет договору: картопля, код ДКПП 01.13.5. 2. Постачальник зобов'язується передати до кінця 2015 року у власність Покупця товар, а Покупець зобов'язується прийняти цей товар та оплатити його. Поставка товару за договором здійснюється частинами відповідно до письмових заявок Покупця. Заявка Покупця має містити інформацію щодо кількості, місця та терміну поставки товару. 3. Ціни на послуги встановлюються в національній валюті України. В ціну товару входить доставка та навантажувально-розвантажувальні роботи. 4. Розрахунки за наданий товар здійснюються на поточний розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 банківських днів з дати підписання накладних. 5. У разі затримки цільового бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником цільового бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. 6. У випадку порушення строків поставки, порушення обсягів поставки Постачальник пеню у розмірі 1% від суми договору за кожен день прострочки. У разі порушення вимог щодо якості товару Постачальник сплачує одноразовий штраф у розмірі 1% від суми договору за кожний випадок. 7. Сплата пені не звільняє Сторону від виконання прийнятих на себе зобов'язань по Договору поставки. 8. Обсяги товару можуть бути зменшені в залежності від реального фінансування. 9. Права та обов'язки сторін : Покупець зобов’язаний: - своєчасно та в повному обсязі (при наявності бюджетного фінансування) сплачувати за поставлений товар; - приймати поставлений товар згідно з актом приймання передачі товару. Покупець має право: - у разі невиконання зобов’язань Постачальника покупець має право достроково розірвати договір, повідомивши про це Постачальника. - контролювати поставку товарів у строки, встановлені договором. - повернути видаткову накладну постачальнику без здійснення оплати в разі неналежного оформлення документів; - У випадку наявності претензій до кількості, комплектності, якості, Товару відмовляється від приймання Товару Постачальник зобов’язаний: - забезпечити поставку товару у строки, встановлені договором; Постачальник має право: - своєчасно та в повному обсязі отримати плату за поставлений товар. 10. У випадках, не передбачених цим Договором, Сторони несуть відповідальність, передбачену чинним законодавством України. 11. Зміни у цей Договір набирають чинності з моменту належного оформлення Сторонами відповідної додаткової угоди до цього Договору, якщо інше не встановлено у самій додатковій угоді, цьому Договорі або у чинному в Україні законодавстві. 12. Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31.12.2015 року.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Дитячої комуни №12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 грудня 2015
ДК 021:2015: 03212100-1 — Картопля
ДК 016:2010: 01.13.5 — Коренеплоди та бульби їстівні з високим умістом крохмалю та інуліну

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій