Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Журнали обліку, бланки статистичного та медичного обліку.
Очікувана вартість
27 250,00 UAH
UA-2015-11-17-000156-a f5a73f519fa243ea8a23a01dde6da20e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Андрущенко Світлана Іванівна

0683601718 kmpnl2@health.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська міська психоневрологічна лікарня №2
Код ЄДРПОУ: 01993992
Місцезнаходження: 02660, Україна , Київська обл., Київ, вул. Миропільська, буд. 8
Контактна особа: Андрущенко Світлана Іванівна
0683601718
kmpnl2@health.kiev.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 листопада 2015 12:42
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2015 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2015 16:00
Початок аукціону: 20 листопада 2015 12:09
Очікувана вартість: 27 250,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,55%

Інформація про предмет закупівлі

Нагальна потреба закладу для забезпечення лікувального процесу та його обліку.
Журнал обліку прийому хворих у стаціонар та відмов у госпітацізації (форма первинної облікової документації №001/о затверджено наказом МОЗ України 14.02.2012 № 110), формат А4, 200 аркушів (65г/м2), папір білий та прошнурований, картонна плотна обкладинка - кількість 5 штук.
Журнал обліку процедур (форма №029/о затверджена наказом МОЗ України 29.12.2000 № 369), формат А4 150 аркушів (65г/м2), альбомний формат, папір білий прошнурований, картонна м'яка обкладинка - кількість 15 штук.
Інформована добровільна згода пацієнта на проведення діагностики, лікування та на проведення операції та знеболення (форма первинної облікової документації № 003-6/о затвердженого наказом МОЗ України 14.02.20 № 110), формат А4 80г/м2, папір білий - кулькість 1000 штук.
Журнал обліку препаратів наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів на постах відділень лікувально-профілактичних закладів охорони здоров'я. Формат А4 альбомний, 150 аркушів (65г/м2) папір білий та прошнурований, картонна плотна обкладинка - кількість - 20 штук.
Журнал обліку препаратів наркотичних засобів. психотропних речовин і прекурсорів у відділеннях і кабінетах лікувально-профілактичних закладів охорони здоров'я. Формат А4 альбомний. 150 аркушів (65г/м2) папір білий та прошнурований, картонна плотна обкладинка - кількість 12 штук.
Медична карта амбулаторного хворого (форма первинної облікової документації № 025/о наказ МОЗ України 14.02.2012 № 110), формат А5 альбомний, 14 аркушів, можливо газетний папір, картонна м'яка обкладинка, вид кріплення - скоби, кількість 2000 штук.
Особовий рахунок. Формат А4, картон, двухсторонній друк - кількість 500 штук.
листок призначень препаратів наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів хворим, які отримують лікування в стаціонарних або амбулаторних умовах, і виконання цих призначень (затверджено наказом МОЗ України 07.08.2015 р. № 494), формат А4, двухсторонній друк - кількість 2000 штук.
Протокол обов'язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів (медична документація форма № 122-1/о затверджена наказом МОЗ України № 12 від 17.01.2002 р.). формат А4, двухсторонній друк - кількість 10000 штук.
Повідомлення-квитанція. Формат А5, кількість - 5000 штук.
Рецепт безномерний (медична документація форма № Ф-1 затверджена наказом МОЗ України 19.07.2005 р. № 360), кількість - 10000 штук.
Рецепт номерний (медична документація форма № Ф-1), скріплені скобами, кількість - 30000 штук.
Зовнішній вигляд потрібних документів надано в прикріплених додатках Замовника. Пропозиції надавати у вигляді Специфікації. Прикріпити докупенти Постачальника згідно ДОДАТКУ 1.Поставка товару здійснюється за рахунок Постачальника. Контактна особа Наталія 067-243-17-37, (044)543-74-04.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штуки
Нагальна потреба закладу для забезпечення лікувального процесу та його обліку.
Журнал обліку прийому хворих у стаціонар та відмов у госпітацізації (форма первинної облікової документації №001/о затверджено наказом МОЗ України 14.02.2012 № 110), формат А4, 200 аркушів (65г/м2), папір білий та прошнурований, картонна плотна обкладинка - кількість 5 штук.
Журнал обліку процедур (форма №029/о затверджена наказом МОЗ України 29.12.2000 № 369), формат А4 150 аркушів (65г/м2), альбомний формат, папір білий прошнурований, картонна м'яка обкладинка - кількість 15 штук.
Інформована добровільна згода пацієнта на проведення діагностики, лікування та на проведення операції та знеболення (форма первинної облікової документації № 003-6/о затвердженого наказом МОЗ України 14.02.20 № 110), формат А4 80г/м2, папір білий - кулькість 1000 штук.
Журнал обліку препаратів наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів на постах відділень лікувально-профілактичних закладів охорони здоров'я. Формат А4 альбомний, 150 аркушів (65г/м2) папір білий та прошнурований, картонна плотна обкладинка - кількість - 20 штук.
Журнал обліку препаратів наркотичних засобів. психотропних речовин і прекурсорів у відділеннях і кабінетах лікувально-профілактичних закладів охорони здоров'я. Формат А4 альбомний. 150 аркушів (65г/м2) папір білий та прошнурований, картонна плотна обкладинка - кількість 12 штук.
Медична карта амбулаторного хворого (форма первинної облікової документації № 025/о наказ МОЗ України 14.02.2012 № 110), формат А5 альбомний, 14 аркушів, можливо газетний папір, картонна м'яка обкладинка, вид кріплення - скоби, кількість 2000 штук.
Особовий рахунок. Формат А4, картон, двухсторонній друк - кількість 500 штук.
листок призначень препаратів наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів хворим, які отримують лікування в стаціонарних або амбулаторних умовах, і виконання цих призначень (затверджено наказом МОЗ України 07.08.2015 р. № 494), формат А4, двухсторонній друк - кількість 2000 штук.
Протокол обов'язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів (медична документація форма № 122-1/о затверджена наказом МОЗ України № 12 від 17.01.2002 р.). формат А4, двухсторонній друк - кількість 10000 штук.
Повідомлення-квитанція. Формат А5, кількість - 5000 штук.
Рецепт безномерний (медична документація форма № Ф-1 затверджена наказом МОЗ України 19.07.2005 р. № 360), кількість - 10000 штук.
Рецепт номерний (медична документація форма № Ф-1), скріплені скобами, кількість - 30000 штук.
Зовнішній вигляд потрібних документів надано в прикріплених додатках Замовника. Пропозиції надавати у вигляді Специфікації. Прикріпити докупенти Постачальника згідно ДОДАТКУ 1.Поставка товару здійснюється за рахунок Постачальника. Контактна особа Наталія 067-243-17-37, (044)543-74-04.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київська, Київ, Миропільська, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2015  —  17 грудня 2015
ДК 021:2015: 22800000-8 — Журнали реєстраційні, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, формуляри та інші друковані вироби, паперові та картонні
ДК 016:2010: 17.23.13 — "Журнали реєстраційні, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, формуляри та інші канцелярські вироби, паперові чи картонні"

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 листопада 2015 13:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Колективне підприємство "Центр соціально-трудової та професійної реабілітації інвалідів Житомирського обласного фонду соціального захисту інвалідів" 17 000,00
UAH з ПДВ
9 500,00
UAH з ПДВ
Немає
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інтердрук" 12 492,50
UAH з ПДВ
9 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Бланкодрук 13 750,00
UAH з ПДВ
10 365,00
UAH з ПДВ
Документи
КП Малинська районна друкарня 12 224,00
UAH з ПДВ
10 919,00
UAH з ПДВ
Немає
Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН" 12 937,00
UAH з ПДВ
11 950,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" 18 000,00
UAH з ПДВ
16 950,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інпрес" 21 968,46
UAH з ПДВ
18 882,06
UAH з ПДВ
Документи
ООО «Полиграф UA» 27 000,00
UAH з ПДВ
27 000,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

19 листопада 2015 10:20
Интердрук Статут4.pdf
19 листопада 2015 10:20
Интердрук Статут3.pdf
19 листопада 2015 10:20
Интердрук Статут2.pdf
19 листопада 2015 10:20
Интердрук Статут1.pdf
19 листопада 2015 10:19
Интердрук Статистика2.pdf
19 листопада 2015 10:19
Интердрук Статистика1.pdf
19 листопада 2015 10:18
Интердрук реквизиты.docx
19 листопада 2015 10:18
Интердрук Регистрация2.pdf
19 листопада 2015 10:17
Интердрук Регистрация1.pdf
19 листопада 2015 10:17
Интердрук НДС.pdf
19 листопада 2015 10:17
Интердрук Наказ.pdf
19 листопада 2015 10:16
Витяг Интердрук.doc
19 листопада 2015 10:14
пнл №2.pdf
19 листопада 2015 10:09
КМПЛ№2.doc

Публічні документи

Публічні документи

19 листопада 2015 15:07
Довидка про договори з ЛЗ.pdf
19 листопада 2015 15:07
Спецификация_1.pdf
19 листопада 2015 15:06
Довидка про наявн. працивн..pdf
19 листопада 2015 15:05
Довідка ЄДРПОУ_.pdf
19 листопада 2015 15:04
РЕКВИЗИТЫ ГОРДОН.pdf
19 листопада 2015 15:04
Устав с изменениями_.pdf
19 листопада 2015 15:04
Свідоцтво платника ПДВ_.pdf

Публічні документи

19 листопада 2015 15:47
статут.rar
19 листопада 2015 15:47
4-опп.jpg
19 листопада 2015 15:46
ЭДРПОУ.jpg
19 листопада 2015 15:44
платник ПДВ.jpg
19 листопада 2015 15:43
вытяг ЭДР 10.09.2015.pdf
19 листопада 2015 15:41
1.jpg

Публічні документи

19 листопада 2015 16:51
707_Статут_28.03.2014.pdf
19 листопада 2015 16:47
707_4-ОПП.pdf
19 листопада 2015 16:47
ПДВ.pdf
19 листопада 2015 16:47
707_Виписка_05.11.2015.pdf
19 листопада 2015 16:46
707_Протокол №18.pdf
19 листопада 2015 16:42
707_Відомості З ЄДРПОУ_17.07.2014.pdf
19 листопада 2015 16:42
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Колективне підприємство "Центр соціально-трудової та професійної реабілітації інвалідів Житомирського обласного фонду соціального захисту інвалідів"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Інтердрук"

ПП Бланкодрук

КП Малинська районна друкарня

Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Інпрес"

ООО «Полиграф UA»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Колективне підприємство "Центр соціально-трудової та професійної реабілітації інвалідів Житомирського обласного фонду соціального захисту інвалідів"
#25308070
Відхилено 9 500,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2015 13:06
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інтердрук"
#38882409
Відхилено 9 980,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2015 15:41
ПП Бланкодрук
#30552319
Переможець 10 365,00
UAH з ПДВ
23 листопада 2015 14:22

Документи

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 листопада 2015 14:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Бланкодрук
#30552319
10 365,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір.pdf укладений
26 листопада 2015 16:28