Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Чай і кава, оброблені
Очікувана вартість
145 000,00 UAH
UA-2015-11-10-000015-a ● 2d10c1efee3a4ee3a26751250ef23c35
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37470086 |
Вебсайт: | http://www.shevruo.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., Київ, Зоологічна, 6-а |
Контактна особа: |
Коваленко Леся Аркадіївна 489-02-47 lkovalenko@meta.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 листопада 2015 10:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 листопада 2015 07:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 листопада 2015 16:00 |
Початок аукціону: | 17 листопада 2015 11:01 |
Очікувана вартість: | 145 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,03% |
Інформація про предмет закупівлі
Кавовий напій - 1200 кг. 1. Продукція має постачатись у 58 закладів освіти. Постачання здійснюється за заявками Покупця. 2. Кожна партія товару має супроводжуватися документами, що підтверджують їх відповідність санітарно-гігієнічним вимогам. 3. Надати копію договору з постачальником - виробником, у якого буде закуповуватися даний продукт та який буде постачатися в заклади освіти Шевченківського району м. Києва або довідку про те, що учасник є виробником даного товару. Також надати копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої в повному обсязі, наявність яких передбачена чинним законодавством (сертифікати відповідності, посвідчення або декларація про якість, експертні висновки).
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1200 кілограми
1.Кавовий напій код ДКПП 10.83.1 2. Постачальник зобов'язується передати до кінця 2015 року у власність Покупця товар, а Покупець зобов'язується прийняти цей товар та оплатити його. Поставка товару за договором здійснюється частинами відповідно до письмових заявок Покупця. Заявка Покупця має містити інформацію щодо кількості, місця та терміну поставки товару. 3. Ціни на послуги встановлюються в національній валюті України. В ціну товару входить доставка та навантажувально-розвантажувальні роботи. 4. Розрахунки за наданий товар здійснюються на поточний розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 банківських днів з дати підписання накладних. 5. У разі затримки цільового бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником цільового бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. 6. У випадку порушення строків поставки, порушення обсягів поставки Постачальник пеню у розмірі 1% від суми договору за кожен день прострочки. У разі порушення вимог щодо якості товару Постачальник сплачує одноразовий штраф у розмірі 1% від суми договору за кожний випадок. 7. Сплата пені не звільняє Сторону від виконання прийнятих на себе зобов'язань по Договору поставки. 8. Обсяги товару можуть бути зменшені в залежності від реального фінансування. 9. Права та обов'язки сторін : Покупець зобов’язаний: - своєчасно та в повному обсязі (при наявності бюджетного фінансування) сплачувати за поставлений товар; - приймати поставлений товар згідно з актом приймання передачі товару. Покупець має право: - у разі невиконання зобов’язань Постачальника покупець має право достроково розірвати договір, повідомивши про це Постачальника. - контролювати поставку товарів у строки, встановлені договором. - повернути видаткову накладну постачальнику без здійснення оплати в разі неналежного оформлення документів; - У випадку наявності претензій до кількості, комплектності, якості, Товару відмовляється від приймання Товару Постачальник зобов’язаний: - забезпечити поставку товару у строки, встановлені договором; Постачальник має право: - своєчасно та в повному обсязі отримати плату за поставлений товар. 10. У випадках, не передбачених цим Договором, Сторони несуть відповідальність, передбачену чинним законодавством України. 11. Зміни у цей Договір набирають чинності з моменту належного оформлення Сторонами відповідної додаткової угоди до цього Договору, якщо інше не встановлено у самій додатковій угоді, цьому Договорі або у чинному в Україні законодавстві. 12. Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31.12.2015 року.
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04119, Україна, Київська, Київ, Зоологічна 6-А, каб. 2.12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 листопада 2015
—
30 грудня 2015
ДК 021:2015: 15860000-4 — Кава, чай та супутня продукція
ДК 016:2010: 10.83.1 — "Чай і кава, оброблені"
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 листопада 2015 11:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП Торгпродсервіс |
135 696,00
UAH з ПДВ
|
123 449,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "М СТРОЙ ІНВЕСТ ПЛЮС" |
144 999,00
UAH з ПДВ
|
123 450,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
Кренденцер |
144 999,00
UAH з ПДВ
|
135 650,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП Торгпродсервіс #30757072 |
Переможець |
123 449,00
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2015 11:28
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
images.pdf | укладений |
19 листопада 2015 11:23
|
images.pdf | укладений |
19 листопада 2015 11:15
|