Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

шоколад і цукрові кондитерські вироби
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2015-10-30-000278 301fc84b041540d89cedf4764a63eecf
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Коваленко Леся Аркадіївна

489-02-47 lkovalenko@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37470086
Вебсайт: http://www.shevruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., Зоологічна, 6-а
Контактна особа: Коваленко Леся Аркадіївна
489-02-47
lkovalenko@meta.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2015 15:21
Звернення за роз’ясненнями: до 05 листопада 2015 07:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2015 14:45
Початок аукціону: 09 листопада 2015 12:31
Очікувана вартість: 70 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

карамель - 500 кг., корівка - 500 кг, іриска - 300 кг. 1. Продукція має постачатись у 58 закладів освіти. Постачання здійснюється за заявками Покупця. 2. Кожна партія товару має супроводжуватися документами, що підтверджують їх відповідність санітарно-гігієнічним вимогам. 3. Надати копію договору з постачальником - виробником, у якого буде закуповуватися даний продукт та який буде постачатися в заклади освіти Шевченківського району м. Києва або довідку про те, що учасник є виробником даного товару. Також надати копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої в повному обсязі, наявність яких передбачена чинним законодавством (сертифікати відповідності, посвідчення або декларація про якість, експертні висновки)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1300 кілограми
Істотні умови договору: 1. Предмет договору: крупи, крупка, гранули та інші продукти з зерна зернових культур, код ДКПП 10.61.3 2. Постачальник зобов'язується передати до кінця 2015 року у власність Покупця товар, а Покупець зобов'язується прийняти цей товар та оплатити його. Поставка товару за договором здійснюється частинами відповідно до письмових заявок Покупця. Заявка Покупця має містити інформацію щодо кількості, місця та терміну поставки товару. 3. Ціни на послуги встановлюються в національній валюті України. В ціну товару входить доставка та навантажувально-розвантажувальні роботи. 4. Розрахунки за наданий товар здійснюються на поточний розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 банківських днів з дати підписання накладних. 5. У разі затримки цільового бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником цільового бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. 6. У випадку порушення строків поставки, порушення обсягів поставки Постачальник пеню у розмірі 1% від суми договору за кожен день прострочки. У разі порушення вимог щодо якості товару Постачальник сплачує одноразовий штраф у розмірі 1% від суми договору за кожний випадок. 7. Сплата пені не звільняє Сторону від виконання прийнятих на себе зобов'язань по Договору поставки. 8. Обсяги товару можуть бути зменшені в залежності від реального фінансування. 9. Права та обов'язки сторін : Покупець зобов’язаний: - своєчасно та в повному обсязі (при наявності бюджетного фінансування) сплачувати за поставлений товар; - приймати поставлений товар згідно з актом приймання передачі товару. Покупець має право: - у разі невиконання зобов’язань Постачальника покупець має право достроково розірвати договір, повідомивши про це Постачальника. - контролювати поставку товарів у строки, встановлені договором. - повернути видаткову накладну постачальнику без здійснення оплати в разі неналежного оформлення документів; - У випадку наявності претензій до кількості, комплектності, якості, Товару відмовляється від приймання Товару Постачальник зобов’язаний: - забезпечити поставку товару у строки, встановлені договором; Постачальник має право: - своєчасно та в повному обсязі отримати плату за поставлений товар. 10. У випадках, не передбачених цим Договором, Сторони несуть відповідальність, передбачену чинним законодавством України. 11. Зміни у цей Договір набирають чинності з моменту належного оформлення Сторонами відповідної додаткової угоди до цього Договору, якщо інше не встановлено у самій додатковій угоді, цьому Договорі або у чинному в Україні законодавстві. 12. Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31.12.2015 року.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київська, Зоологічна 6-А, каб. 2.12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2015  —  30 грудня 2015
ДК 021:2015: 15842310-8 — Цукерки 
ДК 016:2010: 10.82.2 — Шоколад і цукрові кондитерські вироби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 листопада 2015 12:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Київська Кондитерська Компанія" 59 152,80
UAH з ПДВ
59 152,80
UAH з ПДВ
Документи
ПП Торгпродсервіс 66 155,00
UAH з ПДВ
66 155,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2015 16:37
цукерки тендер скан.rar

Публічні документи

05 листопада 2015 10:32
пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Київська Кондитерська Компанія"

ПП Торгпродсервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Київська Кондитерська Компанія"
#35488704
Переможець 59 152,80
UAH з ПДВ
09 листопада 2015 12:52

Документи

09 листопада 2015 15:14
переможець4.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 листопада 2015 12:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Київська Кондитерська Компанія"
#35488704
59 152,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 листопада 2015 15:14
переможець4.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
images.pdf укладений
16 листопада 2015 11:55
images.pdf укладений
16 листопада 2015 11:55
images.pdf укладений
16 листопада 2015 11:55