Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги щодо проектування та розробляння інформаційних технологій (послуги щодо проектування та розробляння інформаційної он-лайн служби для підприємців з можливістю отримання всіх необхідних дозволів та ліцензій для відкриття різних видів бізнесу)
Очікувана вартість
99 000,00 UAH
UA-2015-10-02-000163 4d56351223ef45708197de31b1416a32
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Флоринська Оксана Анатоліївна

289-22-18 2874983@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент промисловості та розвитку підприємництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 24250279
Вебсайт: http://kievcity.gov.ua/content/90_departament-promyslovosti-ta-rozvytku-pidpryjemnytstva.html
Місцезнаходження: 01004, Україна , Київська обл., Терещенківська,11А
Контактна особа: Флоринська Оксана Анатоліївна
289-22-18
2874983@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2015 13:39
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2015 07:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2015 06:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2015 14:36
Очікувана вартість: 99 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,01%

Інформація про предмет закупівлі

Впровадження інформаційної он-лайн служби для підприємців з можливістю отримання переліку всіх необхідних дозволів та ліцензій для відкриття різних видів бізнесу (віртуальний бізнес-центр)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Впровадження інформаційної он-лайн служби для підприємців з можливістю отримання переліку всіх необхідних дозволів та ліцензій для відкриття різних видів бізнесу (віртуальний бізнес-центр) задля 2) створення максимально комфортних умов для підприємців, які передбачатимуть безкоштовний цілодобовий доступ до інформації щодо переліку ліцензій та дозволів, необхідних для відкриття конкретного виду бізнесу. Метою створення віртуального бізнес-центру є підвищення обізнаності вже існуючих та потенційних підприємців щодо заснування та діяльності бізнесу, а також його взаємодії з органами місцевої влади.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01004, Україна, Київська, Терещенківська, 11 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 жовтня 2015  —  30 грудня 2015
ДК 021:2015: 72413000-8 — Послуги розробки вебсайтів для мережі Інтернет (www)
ДК 016:2010: 62.01.1 — Послуги щодо проектування та розробляння у сфері інформаційних технологій

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Пара вопросов
Дата подання: 02 жовтня 2015 16:32
Добрый день, есть уточняющие вопросы: 1. Будет ли возможность подавать заявку на получение разрешений в режиме онлайн? 2. Нужна ли регистрация пользователей (не администраторов)? Спасибо
Відповідь: Доброго дня!

На Ваше запитання стосовно можливості подачі запитів на отримання дозволів у режимі он-лайн, інформуємо, що розробка віртуального бізнес-центру – пілотний проект, основним та першочерговим завданням якого є інформаційно-довідковий супровід діяльності підприємців.
В подальшому, за умови підтримки нашої ініціативи дозвільними органами міста Києва, а також залучення коштів інвесторів, підняте Вами питання буде розглядатись як перспективна мета початкового задуму.

Щодо питання стосовно реєстрації користувачів, повідомляємо, що у вихідному проекті сайту не планувалась будь яка ідентифікація користувачів. Проте, враховуючи специфічність поставленого завдання, за якого технічні та якісні вимоги щодо предмету закупівлі перебувають на стадії обговорення та узгодження між Замовником та потенційними учасниками, за умови обґрунтування необхідності реєстрації користувачів сторонами, її доцільність буде переглянуто.
По поводу нагрузки
Дата подання: 07 жовтня 2015 12:13
Спасибо за ответы. Вы рассматриваете реализацию только на cms, которые вы указываете (wordpress, joomla)? Дело в том, что эти панели вряд ли справятся с большой нагрузкой пользователей. Т.е при большом количестве запросов может сильно замедлиться работа портала. На какую нагрузку (посещаемость) вы рассчитываете? Мы профессионально работаем с сайтами и даже аукционами и новостными ресурсами на Wordpress но, возможно, стоило бы рассмотреть реализацию с панелью управления контентом написанной только для этого портала? Спасибо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Як зазначалось у попередньому роз’ясненні, а також у примітці попередніх технічних вимог – заявлені критерії до предмету закупівлі не є догматичними. При реалізації віртуального бізнес-центру, перш за все, ми розраховуємо на досвід та професійність учасників, що прийматимуть участь у закупівлі, й відповідно, – на їх конструктивні пропозиції, які допоможуть покращити та вдосконалити он-лайн ресурс для підприємців.
За умови Вашої подальшої участі в закупівлі послуг щодо проектування та розробляння інформаційних технологій, пунктом 7 кваліфікаційних критеріїв визначено надання учасниками попереднього технічного завдання, тобто, Ви маєте можливість запропонувати власні якісні вимоги щодо предмета закупівлі, якщо вважаєте, що застосування таких поліпшить майбутній інтернет-ресурс.
На сьогоднішній день важко спрогнозувати відвідуваність сайту. Відповідаючи на Ваше питання, можемо орієнтуватись, виходячи з кількості діючих на сьогоднішній день суб’єктів господарювання міста Києва, а це приблизно 515,2 тис зареєстрованих підприємців. Враховуючи тенденції приросту кількості новостворених підприємств за минулі роки, а також основне завдання віртуального бізнес-центру, орієнтоване на збільшення кількості суб’єктів господарювання, розраховуємо на позитивну динаміку у майбутньому.
Ми цінуємо зацікавленість нашим проектом та дуже вдячні за проявлену Вами активність. Сподіваємось на подальшу співпрацю!
Спасибо за ответы
Дата подання: 08 жовтня 2015 16:00
Для такой нагрузки панель управления Wordpress вполне подойдет. Тем более, она имеет на сегодняшний день наиболее удобный, с точки зрения юзабилити, интерфейс управления данными. Ещё один вопрос: Мы обнаружили много аффилиатов системы на разных доменах, которая дана как образец. Все они связаны общим сайтом. Вот примеры: http://services.bizpal-perle.ca/eng/?b=48 http://www.bizpal.gov.sk.ca/?b=47 http://www.bcbizpal.ca/?b=59 Все они имеют различия как в языках, цветовой гамме, так и в разделах. Требуется ли автоматизация данного процесса разделения регионов в единой системе управления контентом с единой базой данных? Или под каждый регион (город) будет создаваться своя чистая структура на новом домене и наполнятся уже по заданным критериям? Спасибо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Нас дуже тішить інтерес, який Ви виявляєте до нашого проекту. В зв’язку з цим вносимо деякі уточнення, які, сподіваємось, допоможуть Вам скласти остаточне уявлення про ресурс, що планується створити.
Посилання на канадський проект BizPal http://bizpal.ca/en/ наведене у технічних вимогах для формування в учасників загального розуміння задуму. При реалізації віртуального бізнес-центру, щодо якого провадиться закупівля, виконавцю доведеться відійти від умовного першообразу, оскільки їх наповнення, зміст та дизайн принципово різнитимуться.
Стосовно аффіліатів системи, інформуємо, що існує необхідність розташування на ресурсі партнерських посилань на сайти, зокрема дозвільних органів влади, а також інших місцевих органів, що здійснюють реалізацію державної політики у сфері розвитку підприємництва, міжнародні організації, грантові програми тощо.
Автоматизації системи на рівні регіонів не планується, оскільки даний проект є пілотним й першочергово реалізовуватиметься на місцевому рівні (м. Київ).
Сподіваємось, що надані роз’яснення будуть для Вас корисними.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2015 15:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Абраменко Ірина Володимирівна 99 000,00
UAH з ПДВ
25 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ТРИ АЙ ТІ» 90 000,00
UAH з ПДВ
33 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЄСГРУП" 82 600,00
UAH з ПДВ
35 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Авебіа" 78 000,00
UAH з ПДВ
49 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Бейсік Груп 94 000,00
UAH з ПДВ
67 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Актівмедіа" 85 000,00
UAH з ПДВ
85 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2015 00:49
09.ПроектДоговору.OK.pdf
16 жовтня 2015 00:10
08.OrientovnyyDesign.pdf
16 жовтня 2015 00:09
08.OrientovnyyDesign.psd.zip
15 жовтня 2015 23:57
07.TZ.Predvarit.pdf
15 жовтня 2015 23:56
06.RozuminnyaPotrebBiznesu.pdf
15 жовтня 2015 23:55
05.3.Otzyv.KFN.pdf
15 жовтня 2015 23:54
05.2.Otzyv.ITL.ru.Blank.pdf
15 жовтня 2015 23:53
05.1.Otzyv.A4b.ru.Blank.pdf
15 жовтня 2015 23:51
04.KatalogRobit.pdf
15 жовтня 2015 23:50
03.1.2.Diplomy.Abramenko.pdf
15 жовтня 2015 23:49
02.2.Vytyag.EDR.FOP.Abramenko.pdf
15 жовтня 2015 23:48
02.1.Svidots&VytyagAbramenkoOPTIM.pdf
15 жовтня 2015 23:47
01.Dovidka.Vidomost.pdf

Публічні документи

Публічні документи

15 жовтня 2015 16:42
vipiskaedro.pdf
15 жовтня 2015 16:42
ustav.pdf
15 жовтня 2015 16:42
svidotstvonds.jpg
15 жовтня 2015 16:42
prikazonaznacheniidirectora.pdf
15 жовтня 2015 15:58
smeta.pdf
15 жовтня 2015 15:28
komrciynapropoziciya.pdf

Публічні документи

15 жовтня 2015 14:59
AWEB_A.zip

Публічні документи

16 жовтня 2015 08:38
tender.zip
16 жовтня 2015 08:38
Activemedia.doc

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Абраменко Ірина Володимирівна

ТОВ «ТРИ АЙ ТІ»

ТОВ "ЄСГРУП"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Авебіа"

ТОВ Бейсік Груп

ТОВ "Актівмедіа"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Абраменко Ірина Володимирівна
#2232108140
Очікує рішення 25 000,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2015 15:21

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 21 жовтня 2015 10:57
Коментар щодо відміни: У зв’язку зі зміною вимог до розробки інформаційної он-лайн служби для підприємців з можливістю отримання всіх необхідних дозволів та ліцензій для відкриття різних видів бізнесу (віртуальний бізнес-центр) виникла потреба в коригуванні технічних умов.
Документи:
21 жовтня 2015 12:33
Протокол відміни закупівель.pdf