Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання робіт по об’єкту "Реконструкція приміщень Кременчуцької гімназії №2 Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області під найпростіше укриття по вул. Богдана Хмельницького, 66 у м. Кременчуці"
Очікувана вартість
1 218 122,40 UAH
UA-2023-07-27-002014-a 9f7c1b0a1e734911ab4be3e3c96d30d0
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Черненко

+30974440189 school-2@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 липня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кременчуцька гімназія № 2 Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 41281069
Вебсайт: http://knvk2.pp.ua/
Місцезнаходження: 39603, Україна , Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Богдана Хмельницького, буд. 66
Контактна особа: Ірина Черненко
+30974440189
school-2@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання робіт по об’єкту "Реконструкція приміщень Кременчуцької гімназії №2 Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області під найпростіше укриття по вул. Богдана Хмельницького, 66 у м. Кременчуці"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39603, Україна, Полтавська область, м.Кременчук, вул. Богдана Хмельницького, буд.66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 липня 2023  —  31 жовтня 2023
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

27 липня 2023 10:22
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-03-25-000073 ● 3cb42f0cd90a4f44935f92c6e0faa1f7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 березня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 березня 2024 18:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
25.03.2024 № 31-З
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
25.03.2024 № 31-З

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2023-07-27-002014-a, 27.07.2023, інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.


Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-03-25 18:46:09

Запит замовнику на пояснення

В ході проведення моніторингу закупівлі очікуваною вартістю 1 218 122,40 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-27-002014-a, 27.07.2023, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
− на підставі яких відповідних документів (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо) вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
− яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх постачання саме: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕСТЕТТЕХНОЛОГ", з яким укладений Договір підряду від 21.07.2023 № 1/07-Р (далі – Договір) без використання електронної системи закупівель?
− чому замовником не внесено змін до пункту 4.1 Договору та додатку № 1 до Договору в частині термінів виконання робіт по об’єкту "Реконструкція приміщень Кременчуцької гімназії №2 Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області під найпростіше укриття по вул. Богдана Хмельницького, 66 у м. Кременчуці" з урахуванням укладеної між замовником та ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕСТЕТТЕХНОЛОГ" додаткової угоди від 18.12.2023 № 2 до Договору, якою продовжено дію Договору до 31.12.2024?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-03-25 18:54:14

Запит замовнику на пояснення

В ході проведення моніторингу закупівлі очікуваною вартістю 1 218 122,40 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-27-002014-a, 27.07.2023, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
− на підставі яких відповідних документів (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо) вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
− яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕСТЕТТЕХНОЛОГ", з яким укладений Договір підряду від 21.07.2023 № 1/07-Р (далі – Договір) без використання електронної системи закупівель?
− чому замовником не внесено змін до пункту 4.1 Договору та додатку № 1 до нього в частині термінів виконання робіт по об’єкту "Реконструкція приміщень Кременчуцької гімназії №2 Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області під найпростіше укриття по вул. Богдана Хмельницького, 66 у м. Кременчуці" з урахуванням укладеної між замовником та ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕСТЕТТЕХНОЛОГ" додаткової угоди від 18.12.2023 № 2 до Договору, якою продовжено дію Договору до 31.12.2024?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 29 березня 2024
Кінцевий строк оскарження: 13 квітня 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення частини першої статті 653 ЦКУ. За результатами аналізу питання своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю встановлено порушення абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas-3-4

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕСТЕТТЕХНОЛОГ"
#42554403
Переможець 1 218 122,40
UAH з ПДВ
27 липня 2023 10:22

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 13:34
ДУ №4 до Д №107-Р від 21.07.2023.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 13:32
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2023 14:28
ду 3 від 21.12.23укриття.pdf зміни до договору
21 грудня 2023 14:12
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2023 14:08
ду 2.1 укриття.pdf зміни до договору
21 грудня 2023 14:01
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2023 13:44
ДУ2 укриття збільш.PDF зміни до договору
18 грудня 2023 13:35
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2023 11:59
ду 1укриття.pdf зміни до договору
02 листопада 2023 11:55
Дог 1.07 РОБОТИ.pdf укладений
27 липня 2023 10:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовжити строк виконання робіт до 31.12.2023р.
Номер договору про закупівлю: 1/07-Р
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшити суму договору на 203187,6грн
Номер договору про закупівлю: 1/07-Р
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшити суму договору на 203181,60грн
Номер договору про закупівлю: 1/07-Р
Договір:
Номер додаткової угоди: 2.1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму договору на 186769,20
Номер договору про закупівлю: 1/07-Р
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшити суму договора на 529482,00 та подовжити дію договора до 31.12.2024
Номер договору про закупівлю: 1/07-Р
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML