Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04011650 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34 |
Контактна особа: |
Юлія Масльоха +380563730123 maslekha@adm.dp.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 серпня 2021 11:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 вересня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 13 вересня 2021 12:13 |
Очікувана вартість: | 9 620 065,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,52% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: оригінал електронної банківської гарантії; Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 48 000 (сорок вісім тисяч) грн. 00 коп.; Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 48000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами), постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами), та з урахуванням обмежень визначених постановою Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 р. № 641 “Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2”(зі змінами) і відповідно до Положення про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді 2021 року, затвердженого наказом Департаменту капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації від 18.02.2021 №26-ОД. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться після надходження коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для фінансування зазначених робіт та будуть здійснюватися на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт; проміжними платежами в міру виконання робіт. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 вересня 2021 15:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 вересня 2021 15:26 |
Тендерна документація(нова редакція).doc | |
01 вересня 2021 15:26 |
Додаток 7 Технічна специфікація(нова редакція).doc | |
01 вересня 2021 15:26 |
Перелік змін.docx | |
25 серпня 2021 11:39 |
Форма пропозиції Додаток 5.doc | |
25 серпня 2021 11:39 |
Документи для переможця Додаток 4.doc | |
25 серпня 2021 11:39 |
стаття 17 Додаток 2.doc | |
25 серпня 2021 11:39 |
стаття 16 Додаток 1.doc | |
25 серпня 2021 11:39 |
Проект договору Додаток 6.doc | |
25 серпня 2021 11:39 |
Інші документи Додаток 3.doc |
01 вересня 2021 15:26 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 вересня 2021 15:26 |
Тендерна документація(нова редакція).doc
|
|||
01 вересня 2021 15:26 |
Додаток 7 Технічна специфікація(нова редакція).doc
|
|||
01 вересня 2021 15:26 |
Перелік змін.docx
|
|||
25 серпня 2021 11:39 |
Форма пропозиції Додаток 5.doc
|
|||
25 серпня 2021 11:39 |
Документи для переможця Додаток 4.doc
|
|||
25 серпня 2021 11:39 |
стаття 17 Додаток 2.doc
|
|||
25 серпня 2021 11:39 |
стаття 16 Додаток 1.doc
|
|||
25 серпня 2021 11:39 |
Проект договору Додаток 6.doc
|
|||
25 серпня 2021 11:39 |
Інші документи Додаток 3.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Рішенням тендерного комітету Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації згідно протоколу № 3 від 14 вересня 2021 року було прийнято відхилити тендерну пропозицію ТОВ «УКР БУД ТЕХНОЛОГІЇ».
Проте хочемо зауважити, що:
1. Замовник наголошує, що ТП ТОВ «УКР БУД ТЕХНОЛОГІЇ» відрізняється від технічної спецификації згідно Додатку 7. Але при цьому не має інформаціїї, чим саме відрізняється.
2. Довідка Відомості про Учасника, видана з інформацією обслуговуючого банку АТ КБ «ПРИВАТБАНК» (реквізити якого були надані для підписання договору, в разі перемоги), а електронна гарантія надана АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО», в якому також відкрито рахунок.
3. ТОВ «УКР БУД ТЕХНОЛОГІЇ» у своїй пропозиції надали календарний графік згідно вимог тендерної документації. Звертаємо Вашу увагу на те, що у тендерній документації не вказано, яким має бути календарний графік та не надано форми, згідно якої графік повинен бути оформлений.
ТОВ «УКР БУД ТЕХНОЛОГІЇ» вимагає перегладу щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКР БУД ТЕХНОЛОГІЇ».
Локальний кошторис 2-1-1
п. 9 Ремонт цегляної кладки стiн окремими мiсцями - 8 м3 в учасника торгів ( 0,5м3 в специфікації)
Локальний кошторис 2-1-3
учасник тогрів не включив п. 9 специфікації до кошторису
9 Покрівельні саморізи шт 103
2) Згідно тендерної документації надана банківська гарантія повинна бути видана тим банком , який зазначений в довідці про учасника. Якщо відкрито два рахунки в різних банках, то потрібно в довідці про учасника указати два банки з відкритими рахунками.
3)Згідно вимог тендерної документації потрібно надати графік виконання робіт. Наданий графік виконання робіт не містить найменування робіт та об’ємів робіт за предметом закупівлі.
Також вважаємо за необхідне зазначити за причини відхилення вказані Вами. А саме:
1. В складі тендерної пропозиції ПП «Кабекслайн» було надано кошторисну документацію, що не відповідає технічній специфікації
- П.80 локального кошторису 2-1-1 одиниця виміру позиції використана «літри» відповідно до технічної специфікації одиниця виміру вказаної позиції має бути «кілограм».
Нами як учасником по п.80 локального кошторису 2-1-1 дану позицію у літрах у зв’язку з тим, що згідно технічної документації а саме: технічного опису Артикул №2330 Rofan Ak, що приглядеться до листа.
Форма поставки продуктапередбачається в банках, ємністю в літрах а не в кілограмах. Також ціна передбачена за літр а не за кілограм.
Якщо врахувати що щільність фарби складає близько 1,15-1,24 при 20С° згідно технічному опису кількість в кілограмах не можливо точно вирахувати.
Нами подано 17,4 л. з огляду на щільність фарби що в кілограмах складає 20,88 кг.
З урахуванням необхідного об’єму виконання робіт вказаному в п.79 технічного завдання додатку 7 до Тендерної документації 87 м² та з урахуванням норми витрати вказаної заводом виробником
87 м² *0.2л/м²=17 л.
Якщо 17 л перевести в кг при вищезазначеній щільності фарби, виходить 20 кг це виходить більше ніж подано в технічному завданні, що унеможливлює якісне виконання робіт через дефіцит вказаних вами 17 кг.
В той же час наша пропозиція більш економічно вигідна ніж пропозиції наступних учасників а збільшення витрати фарби, на вашу думку, ми готові компенсувати за свій рахунок з метою якісного виконання робіт.
- В п. 96 л локального кошторису 2-1-1 кількість суміші для захисту граніту «RCP HDW 100» «RCP-Україна» вказано 40,5л. на відміну від технічної специфікації, де кількість зазначеного матеріалу становить 39.2 л.
Згідно паспорту виробника Ro Com Plaster Baustoff GmbH.
Орієнтовна витрата 1 л. від 5-10 м².
Тому різниця в 0.7л. є не суттєвою з огляду на те що пропозиція більш економічно вигідна ніж пропозиції наступних учасників.
Також вважаємо за необхідне зазначити, що з урахуванням зниження ціни за результатами аукціону по даній закупівлі та з урахуванням того, що остаточна договірна ціна до договору підписується за погодженням сторін у разі Вашого не погодження з даними позиціями вони можуть бути відкориговані відповідно до ваших вимог як замовника.
З приводу відхилення нашої пропозиції по п.п 2-5.
У п.5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції.
«Інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону учасник подає відповідно до Таблиці1 Додатку 2 до цієї тендерної документації».
Хочемо звернути увагу на те що довідка по ст.17 надана в складі тендерної пропозиції, а саме документ під назвою «3.ст.17».Системою прозоро передбачено заповнення електронних полів з інформацією про відповідність учасників вимогам ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» які під час подачі нашої пропозиції були також заповненні.
Згідно Додатку 2 тендерної документації Учасник має надати довідки відповідно статті 17 Закону «Про публічні закупівлі», однак Учасником було надано не довідки, а інформацію в табличній формі, чим було порушено вимогу тендерної документації.
Протокол засідання тендерного комітету від 16.09.2021 року, щодо технічної помилки додається.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-20-000014 ● 748adf88e6a34061991e912195253dae
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2022 14:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.05.2022 № 8
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 11.04.2022 № 003100-18/2714-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 20.05.2022 № 8
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2021-08-25-003741-a 25.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-02 14:48:19
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реставрація фасадів будівлі КЗК "Дніпропетровський національний історичний музей імені Д.І.Яворницького" ДОР - пам'ятки історії та архітектури національного значення (охор. № 040001-Н, № 1064) на проспекті Д.Яворницького, 16 у місті Дніпро (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-08-25-003741-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення на посилання сторінки веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-06 11:39:19
Пояснення
Відповідно по отриманих питань за предметом закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реставрація фасадів будівлі КЗК "Дніпропетровський національний історичний музей імені Д.І.Яворницького" ДОР - пам'ятки історії та архітектури національного значення (охор. № 040001-Н, № 1064) на проспекті Д.Яворницького, 16 у місті Дніпро (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація) повідомляємо наступне: Видатки бюджетних коштів здійснюються за відповідним кодом економічної класифікації видатків (КЕКВ) бюджету, при цьому за відповідним КЕКВ передбачено видатки тільки на придбання обладнання, що підлягає встановленню, а саме: готові до встановлення будівельні конструкції і деталі, до них належать: металеві, залізобетонні і дерев'яні конструкції, збірні елементи, обладнання для опалювальної, вентиляційної, санітарно-технічної систем, обладнання та меблі, що потребують монтажу і передбачаються до встановлення (тобто те, що існує тільки вмонтованим, убудованим). Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, Замовник під час формування пакету тендерної документації готує детальний перелік та обсяг робіт, зазначений у технічній специфікації (Додаток 7). Відповідний перелік робіт, технічні та якісні характеристики відповідають рішенням проекту, кошторисну вартість якого підтверджено експертним звітом. Учасник під час формування тендерної пропозиції може детально ознайомитись з проектом, звернувшись за адресою замовника: м.Дніпро, вул. Старокозацька, 34. При цьому, якщо у технічній специфікації до тендерної документації є посилання на конкретні торговельні марки чи фірми, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то такі посилання слід читати з виразом «або еквівалент». Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації на підставі вартісних даних зведеного кошторисного розрахунку за весь комплекс будівельно-монтажних робіт з ПДВ за конкретним предметом закупівлі, на який є бюджетні призначення. А саме за предметом закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реставрація фасадів будівлі КЗК "Дніпропетровський національний історичний музей імені Д.І.Яворницького" ДОР - пам'ятки історії та архітектури національного значення (охор. № 040001-Н, № 1064) на проспекті Д.Яворницького, 16 у місті Дніпро (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація) загальна очікувані вартість з ПДВ визначена з урахуванням вартості будівельних робіт, вартості устаткування, кошторисного прибутку та коштів на покриття адміністративних витрат. Оголошення про закупівлю розміщено на фіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, а саме https://adm.dp.gov.ua.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 червня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 вересня 2021 12:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКР БУД ТЕХНОЛОГІЇ" |
8 940 323,50
UAH з ПДВ
|
8 799 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Кабекслайн" |
8 994 397,27
UAH з ПДВ
|
8 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Олімп Групп |
9 500 000,00
UAH з ПДВ
|
9 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПАГОДА-ВВ" |
9 594 063,31
UAH з ПДВ
|
9 594 063,31
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОМ+ТРАНС" |
9 618 065,15
UAH з ПДВ
|
9 618 065,15
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКР БУД ТЕХНОЛОГІЇ" #42449356 |
Відхилено |
8 799 000,00
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2021 15:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 вересня 2021 15:24
|
ПП "Кабекслайн" #38095345 |
Відхилено |
8 800 000,00
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2021 15:51
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 вересня 2021 14:59
|
ТОВ Олімп Групп #41134331 |
Відхилено |
9 500 000,00
UAH з ПДВ
|
20 вересня 2021 12:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 вересня 2021 16:03
|
ТОВ "ПАГОДА-ВВ" #37143481 |
Переможець |
9 594 063,31
UAH з ПДВ
|
22 вересня 2021 11:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2022 10:44
|
ДУ №2 фасад.pdf | укладений |
27 грудня 2022 10:43
|
Електронний підпис | укладений |
05 жовтня 2021 10:42
|
Договір №333-10-21.pdf | укладений |
05 жовтня 2021 10:41
|