Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Витратний матеріал для забору та обстеження крові та її компонентів (лейкопластир бактерицидний - код НК 024:2019 - 47378 «Антибактерійний лейкопластир для поверхневих ран», серветка марлева стерильна - код НК 024:2019 - 48134 «Серветка марлева тканна, стерильна», серветки для швидкої дезінфекції та очищення - код НК 024:2019 - 47631 «Засіб дезінфікуючий для медичних виробів», серветки просочені спиртовим розчином - код НК 024:2019 - 47237 «Серветка для очищення шкір», серветки марлеві одноразового використання - код НК 024:2019 - 48134 «Серветка марлева тканна, стерильна», бинт медичний - код НК 024:2019 - 48127 «Бинт марлевий, стерильний», серветка марлева стерильна - код НК 024:2019 - 48134 «Серветка марлева тканна, стерильна», бахіли одноразові - код НК 024:2019 - 61937 «Бахіли хірургічні», комплект для забору капілярної крові - код НК 024:2019 - 63061 «Система збору капілярної крові IVD»)
Очікувана вартість
380 450,00 UAH
UA-2020-05-28-007339-b ● 93bec90b0a8846aeb9ab077b9764d45f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Київський міський центр крові" виконавчого органу Київської міської ради(Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 42427142 |
Місцезнаходження: | 04060, Україна , м. Київ обл., Київ, вулиця Максима Берлинського, будинок 12 |
Контактна особа: |
Мулярчук Оксана 380444671842 kmck20@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 травня 2020 18:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 червня 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 червня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 16 червня 2020 11:13 |
Очікувана вартість: | 380 450,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 804,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
305000 штуки
Витратний матеріал для забору та обстеження крові та її компонентів (лейкопластир бактерицидний - код НК 024:2019 - 47378 «Антибактерійний лейкопластир для поверхневих ран», серветка марлева стерильна - код НК 024:2019 - 48134 «Серветка марлева тканна, стерильна», серветки для швидкої дезінфекції та очищення - код НК 024:2019 - 47631 «Засіб дезінфікуючий для медичних виробів», серветки просочені спиртовим розчином - код НК 024:2019 - 47237 «Серветка для очищення шкір», серветки марлеві одноразового використання - код НК 024:2019 - 48134 «Серветка марлева тканна, стерильна», бинт медичний - код НК 024:2019 - 48127 «Бинт марлевий, стерильний», серветка марлева стерильна - код НК 024:2019 - 48134 «Серветка марлева тканна, стерильна», бахіли одноразові - код НК 024:2019 - 61937 «Бахіли хірургічні», комплект для забору капілярної крові - код НК 024:2019 - 63061 «Система збору капілярної крові IVD»)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 червня 2020 15:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 червня 2020 15:56 |
Протокол №40.pdf | |
02 червня 2020 15:55 |
Додаток 2 (Вимоги) Витрат матер нов.pdf | |
28 травня 2020 19:01 |
Додаток 5 (Загальна інформація про учасника) Витрат матер.pdf | |
28 травня 2020 19:00 |
Додаток 4 (Проект договору) Витрат матер .pdf | |
28 травня 2020 19:00 |
Додаток 3 (Документи після акцепту) Витрат матер.pdf | |
28 травня 2020 18:59 |
Додаток 1 (Кваліфікація) Витрат матер.pdf | |
28 травня 2020 18:59 |
ТД.pdf | |
28 травня 2020 18:59 |
Оголошення.pdf |
02 червня 2020 15:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 червня 2020 15:56 |
Протокол №40.pdf
|
|||
02 червня 2020 15:55 |
Додаток 2 (Вимоги) Витрат матер нов.pdf
|
|||
28 травня 2020 19:01 |
Додаток 5 (Загальна інформація про учасника) Витрат матер.pdf
|
|||
28 травня 2020 19:00 |
Додаток 4 (Проект договору) Витрат матер .pdf
|
|||
28 травня 2020 19:00 |
Додаток 3 (Документи після акцепту) Витрат матер.pdf
|
|||
28 травня 2020 18:59 |
Додаток 1 (Кваліфікація) Витрат матер.pdf
|
|||
28 травня 2020 18:59 |
ТД.pdf
|
|||
28 травня 2020 18:59 |
Оголошення.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Прохання
Дата подання: 29 травня 2020 10:17
Дата відповіді: 01 червня 2020 09:41
Шановний Замовнику, просимо завантажити ТД у форматі ворд, для зручності та правильного оформлення та подання тендерної документації для Учасника. Дякуємо за співпрацю.
Відповідь: Добрий день!
Для зручності та отримання ТД у форматі WORD надсилайте запит на електронну адресу kmck20@ukr.net
Дякуємо за розуміння.
Для зручності та отримання ТД у форматі WORD надсилайте запит на електронну адресу kmck20@ukr.net
Дякуємо за розуміння.
Уточнення
Дата подання: 01 червня 2020 17:31
Дата відповіді: 02 червня 2020 16:00
Доброго дня, шановний Замовнику.
Виходячи з наданої документації, а саме "Додаток 2 (Вимоги) Витрат матер.pdf" в п.3 Ви зазначаєте Серветки для швидкої дезінфекції та очищення та в колонці Вимоги зазначаєте "14. Упаковка м»яка кількістю не менше 120 серветок." і також на підтвердження МТВ п.2 Просите надати Гарантійний лист виробника (представництва, філії......)....
Також передившись Вашу історію ми побачили, що даний тендер Ви повторно видаєте, але уже внізши корективи по кількості, найменуванню товару і його характеристикам. Оськільки минулого разу Ви просили ці ж самі серветки, але уже не зазначаючи яка має бути упаковка та вказавши лише кількість упаковки, що відповідає по характеристикам салфеткам в тубі. Але Учасник ТОВ ТД Волєс запропонував Вам цей же товар, але в м'якій упаковці і кількість, така яку ви зазначаєте в даному тендері, що від 28.05.20р.
Отже це Ви просто чекаєте лише одного і того ж Учасника і тим самим Ви суперечите ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Просимо звернути на це увагу та внести відповідні зміни в ТД стосовно п.3 Серветки для швидкої дезінфекції та очищення
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
В ТД в додаток 2 (п. 3) внесено зміни
В ТД в додаток 2 (п. 3) внесено зміни
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТД "ВОЛЕС" #41828137 |
Переможець |
343 450,00
UAH з ПДВ
|
22 червня 2020 11:11
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 червня 2020 17:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2021 17:08
|
Звіт Волес 252446,50.docx | укладений |
09 січня 2021 17:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 вересня 2020 14:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 вересня 2020 14:45
|
Повід зміни до Дог №2220_8 від 06.07.2020.pdf | зміни до договору |
25 вересня 2020 14:24
|
Дод угода до Дог №2220_8 від 06.07.2020 ТОВ ТД Волес.pdf | зміни до договору |
25 вересня 2020 14:23
|
Електронний підпис | укладений |
06 липня 2020 12:04
|
Електронний підпис | укладений |
06 липня 2020 12:04
|
Дог ВОЛЕС № 2220_8 від 06.07.2020.pdf | укладений |
06 липня 2020 12:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пункт 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про Публічні закупівлі», а саме: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 2220/8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |