Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: код 55510000-8 «Послуги їдалень» (Послуги з організації харчування учнів)
Очікувана вартість
323 232,00 UAH
UA-2021-01-14-003823-a ● 92e51614f56d446e94a1e8415290aa67
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТЕРНОПІЛЬСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ № 4 ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 14040061 |
Місцезнаходження: | 46001, Україна , Тернопільська обл., м. Тернопіль, ВУЛ. М.ГРУШЕВСЬКОГО, буд. 2 |
Контактна особа: |
Андрій Ярославович Семчук +380973465756 a_semuch@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 січня 2021 16:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 323 232,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 232,32 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення відкритих торгів*
1. Найменування замовника: Тернопільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4 Тернопільської міської ради Тернопільської області.
2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 14040061.
4. Місцезнаходження замовника: 46001, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. М. Грушевського, буд. 2.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Семчук Андрій Ярославович, заступник директора з навчально-виховної роботи, уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4 Тернопільської міської ради Тернопільської області, e-mail: a_semuch@ukr.net, тел. +380973465756.
6. Вид предмета закупівлі: послуги.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуги з організації харчування учнів.
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 55510000-8 «Послуги їдалень» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Код послуг, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 55510000-8 «Послуги їдалень».
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46001, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. М. Грушевського, буд. 2.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата послуг здійснюється Замовником у безготівковій формі, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, на підставі акту наданих послуг, шляхом перерахунку коштів через установу Державної казначейської служби, але не пізніше як через 30 календарних днів після отримання акту.
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 323 232,00 грн. (триста двадцять три тисячі двісті тридцять дві грн. 00 коп.) без ПДВ.
15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 232,32 грн. (три тисячі двісті тридцять дві грн. 32 коп.) – 1% від очікуваної вартості.
18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «01» лютого 2021 року.
21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі «інтернет», адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
_________________________
*Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до положень статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).
Розгорнути
Згорнути
про проведення відкритих торгів*
1. Найменування замовника: Тернопільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4 Тернопільської міської ради Тернопільської області.
2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 14040061.
4. Місцезнаходження замовника: 46001, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. М. Грушевського, буд. 2.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Семчук Андрій Ярославович, заступник директора з навчально-виховної роботи, уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4 Тернопільської міської ради Тернопільської області, e-mail: a_semuch@ukr.net, тел. +380973465756.
6. Вид предмета закупівлі: послуги.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуги з організації харчування учнів.
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 55510000-8 «Послуги їдалень» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Код послуг, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 55510000-8 «Послуги їдалень».
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46001, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. М. Грушевського, буд. 2.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата послуг здійснюється Замовником у безготівковій формі, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, на підставі акту наданих послуг, шляхом перерахунку коштів через установу Державної казначейської служби, але не пізніше як через 30 календарних днів після отримання акту.
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 323 232,00 грн. (триста двадцять три тисячі двісті тридцять дві грн. 00 коп.) без ПДВ.
15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 232,32 грн. (три тисячі двісті тридцять дві грн. 32 коп.) – 1% від очікуваної вартості.
18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «01» лютого 2021 року.
21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі «інтернет», адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
_________________________
*Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до положень статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з організації харчування учнів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46001, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. М. Грушевського, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата послуг здійснюється Замовником у безготівковій формі, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, на підставі акту наданих послуг, шляхом перерахунку коштів через установу Державної казначейської служби, але не пізніше як через 30 календарних днів після отримання акту. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 січня 2021 16:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 січня 2021 16:15 |
Додаток_1_ТД.doc | |
14 січня 2021 16:14 |
Додаток_5_ТД.doc | |
14 січня 2021 16:14 |
Додаток_3_ТД.doc | |
14 січня 2021 16:14 |
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв.doc | |
14 січня 2021 16:14 |
Додаток_4_ТД.doc | |
14 січня 2021 16:14 |
Додаток_2_ТД.doc | |
14 січня 2021 16:14 |
Додаток_6_ТД._doc.doc | |
14 січня 2021 16:14 |
Тендерна документація.doc |
Інформація про відміну
Дата відміни
01 лютого 2021 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій