Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 15890000-3 «Продукти харчування та сушені продукти різні» (Продуктові набори)
Очікувана вартість
33 280,00 UAH
UA-2020-08-05-008811-a ● 92b2b64475ca42e4ade56db687a1f619
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МАЛИНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04397000 |
Вебсайт: | https://malinivska-sr.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 63525, Україна , Харківська обл., смт. Малинівка , вул. Соїча, 5-А |
Контактна особа: |
Ольга Барміна +380955722170 olga.barmina77@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 серпня 2020 20:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 серпня 2020 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 серпня 2020 12:00 |
Очікувана вартість: | 33 280,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 998,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
104 штуки
ДК 021:2015 – 15890000-3 «Продукти харчування та сушені продукти різні» (Продуктові набори)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63525, Україна, Харківська область, Чугуївський р-н, смт Малинівка, вул. Соїча,5А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 серпня 2020 20:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 серпня 2020 20:05 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx | |
05 серпня 2020 20:05 |
Додаток4 Проект договору про закупівлю.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Витяг ЄДР
Дата подання: 11 серпня 2020 08:41
Дата відповіді: 11 серпня 2020 10:23
відповідно до умов закупівлі учасник має надати
• Оригінал витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, сформований не раніше 3-денної давнини по відношенню до дати оголошення закупівлі.
При цьому на офіційному сайті Мін юстиції України - https://usr.minjust.gov.ua/ua/paidextract вказано: Відповідно до наказу Міністерства юстиції України «Про деякі питання впровадження оновленого програмного забезпечення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» від 14.07.2020 № 2409/5 – у зв’язку з впровадженням оновленого програмного забезпечення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, а саме починаючи з 18:00 07.08.2020 до 16.08.2020 серпня 2020 року можливість формування витягів буде відключена.
Враховуючи те, що ваша закупівля проходить у цей період у будь-якого учасника відсутня можливість надати вказаний документ, що відповідає вашим вимогам. Вимагаємо внести зміни до документації
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасник, у разі неможливості надати документ, що вимагається, надає у складі пропозиції довідку у довільній формі із поясненням причин ненадання документу та посиланням на нормативно-правовий, що підтверджують неможливість отримання витягу у строки визначенні в оголошенні.
та надати скановану копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань сформованого раніше
та надати скановану копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань сформованого раніше
водії
Дата подання: 11 серпня 2020 08:42
Дата відповіді: 11 серпня 2020 10:23
скільки по факту учасник повинен мати водіїв?
Відповідь: кількість визначає Учасник, але вона повинна бути достатньою для постачання предмету закупівлі
щодо еквівалентів
Дата подання: 11 серпня 2020 08:43
Дата відповіді: 11 серпня 2020 10:24
чи може учасник запропонувати еквіваленту продукцію тих найменувань товару, де замовником вказано конкретну торгому марку?
Відповідь: ні
аналогічний договір
Дата подання: 11 серпня 2020 08:44
Дата відповіді: 11 серпня 2020 10:24
що замовник розуміє під поняття "аналогічний договір"? Поставка саме продуктових наборів?
Відповідь: аналогічний договір - укладений та виконаний учасником належним чином (повністю) на день подання пропозиції договір, предметом якого є товари (роботи, послуги), які мають схожі характеристики і складаються зі схожих складових частин (компонентів), завдяки чому виконують однакові функції порівняно з товарами (роботами, послугами), що становлять предмет закупівлі (з урахуванням вимог встановлених Замовником)
згідно п. 4.1 Додатку 2 Оголошення аналогічним за предметом закупівлі договором є договір щодо постачання продуктів харчування
згідно п. 4.1 Додатку 2 Оголошення аналогічним за предметом закупівлі договором є договір щодо постачання продуктів харчування
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-05-008811-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ОІЛ ІНВЕСТМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41176869
Дата подання: 11 серпня 2020 08:41
Витяг ЄДР
відповідно до умов закупівлі учасник має надати
• Оригінал витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, сформований не раніше 3-денної давнини по відношенню до дати оголошення закупівлі.
При цьому на офіційному сайті Мін юстиції України - https://usr.minjust.gov.ua/ua/paidextract вказано: Відповідно до наказу Міністерства юстиції України «Про деякі питання впровадження оновленого програмного забезпечення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» від 14.07.2020 № 2409/5 – у зв’язку з впровадженням оновленого програмного забезпечення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, а саме починаючи з 18:00 07.08.2020 до 16.08.2020 серпня 2020 року можливість формування витягів буде відключена.
Враховуючи те, що ваша закупівля проходить у цей період у будь-якого учасника відсутня можливість надати вказаний документ, що відповідає вашим вимогам. Вимагаємо внести зміни до документації
Розгорнути
Згорнути
• Оригінал витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, сформований не раніше 3-денної давнини по відношенню до дати оголошення закупівлі.
При цьому на офіційному сайті Мін юстиції України - https://usr.minjust.gov.ua/ua/paidextract вказано: Відповідно до наказу Міністерства юстиції України «Про деякі питання впровадження оновленого програмного забезпечення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» від 14.07.2020 № 2409/5 – у зв’язку з впровадженням оновленого програмного забезпечення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, а саме починаючи з 18:00 07.08.2020 до 16.08.2020 серпня 2020 року можливість формування витягів буде відключена.
Враховуючи те, що ваша закупівля проходить у цей період у будь-якого учасника відсутня можливість надати вказаний документ, що відповідає вашим вимогам. Вимагаємо внести зміни до документації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 серпня 2020 10:26
Учасник, у разі неможливості надати документ, що вимагається, надає у складі пропозиції довідку у довільній формі із поясненням причин ненадання документу та посиланням на нормативно-правовий, що підтверджують неможливість отримання витягу у строки визначенні в оголошенні. та надати скановану копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань сформованого раніше
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ТУРЧИНОВ ЮРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ #2688001252 |
Переможець |
30 264,00
UAH з ПДВ
|
18 серпня 2020 08:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 16:26
|
Електронний підпис | укладений |
26 серпня 2020 11:15
|
Договір №195_26.08.2020.PDF | укладений |
26 серпня 2020 11:14
|