Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Білгород-Дністровське міське управління капітального будівництва" |
Код ЄДРПОУ: | 34712336 |
Місцезнаходження: | 67701, Україна , Одеська обл., місто Білгород - Дністровський, вулиця Незалежності, 10, офіс № 3 |
Контактна особа: |
СЄРБОВА Ліна +380484922334 kpbdykb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 червня 2024 14:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 липня 2024 14:54 |
Початок аукціону: | 12 липня 2024 15:53 |
Початок аукціону: | 12 липня 2024 15:53 |
Очікувана вартість: | 36 841 949,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 184 209,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції /пропозиції» і Закону (далі -Вимоги). Забезпечення тендерної пропозиції надається з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 92105,00 грн. (дев’ятсот дві тисячі сто п’ять гривень 00 коп.) (зазначити розмір). Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія (сканована копія з оригіналу документа з накладанням ЕЦП гаранта) або електрона банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) зазначається строк сплати коштів за гарантією; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Комунальне підприємство «Білгород-Дністровське міське управління капітального будівництва» м. Білгород-Дністровського, Одеської області код ЄДРПОУ: 34712336 р/р: №UA458201720355119031022079604 банк: в УД КСУ у Білгород-Дністровському районі. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 92105 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – грошова застава. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1,5% від вартості договору. Реквізити для перерахування забезпечення виконання договору: Назва Замовника: КП «Білгород-Дністровське міське управління капітального будівництва» Місцезнаходження Замовника: вул. Незалежності, 10/3, місто Білгород-Дністровський, Одеська область. Код ЄДРПОУ: 34712336 IBAN №UA458201720355119031022079604 в УДКСУ у Білгород-Дністровському районі. Реквізити можуть бути змінені у зв’язку з зміною нормативної бази або реорганізацією, про що буде повідомлено Замовником. Для підтвердження надання забезпечення виконання договору учасник надає: копію платіжного доручення про перерахування не пізніше дати укладання договору суми забезпечення виконання договору з відміткою(печаткою) банку. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника – гривні на суму 1,5% від вартості договору в еквіваленті, за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. Учасник окремо подає письмове підтвердження про готовність надання забезпечення договору у вигляді грошової застави (у вигляді довідки в довільній формі). |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться шляхом оплати Замовником виконаних робіт після пред’явлення Підрядником типових форм Кб-2в, Кб-3, (розрахованих за допомогою програмного комплексу АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін), підписаних представниками сторін. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 липня 2024 12:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 липня 2024 12:25 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc | |
06 липня 2024 12:25 |
ВІДОМІСТЬ РЕСУРСІВ (НОВА РЕДАКЦІЯ).rtf | |
06 липня 2024 12:25 |
ВІДОМІСТЬ ОБСЯГІВ РОБІТ (НОВА РЕДАКЦІЯ).rtf | |
06 липня 2024 12:25 |
Проект договору НОВА РЕДАКЦІЯ.doc | |
06 липня 2024 12:25 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx | |
06 липня 2024 12:25 |
Оголошення НОВА РЕДАКЦІЯ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-08-09-000045 ● 40aec35bdbe343e4a09228f5c08f67ea
- Статус: завершено ● Дата: 16 вересня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 серпня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 серпня 2024 11:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.08.2024 № 205
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
19 UA-2024-06-24-007317-a 24.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-13 14:44:42
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з нового будівництва споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ ЗЗСО №4 вул.Ізмаїльська,130, м.Білгород-Дністровський Одеської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-24-007317-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій, листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі? У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 5 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю та підтвердження надання забезпечення виконання договору (копії платіжного доручення про перерахування не пізніше дати укладання договору суми забезпечення виконання договору з відміткою (печаткою) банку).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-13 16:30:13
Інформація та документи на пояснення
КП "Білгород-Дністровське міське управління капітального будівництва" надає інформацію та документи на запит пояснення моніторингу до закупівлі "Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ ЗЗСО №4 вул.Ізмаїльська,130, м.Білгород-Дністровський Одеської області" (UA-2024-06-24-007317-a)
Додатки:
- Зведений кошторисний розрахунок;
- Наказ про затвердження проектної документації;
- Експертний звіт;
- Лист обгрунтування;
- Платіжне доречення про забезпечення виконання договору;
- Виписка з рахунку КП "БДМУКБ";
- Посилання на веб-сайт.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-15 17:06:26
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з нового будівництва споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ ЗЗСО №4 вул.Ізмаїльська,130, м.Білгород-Дністровський Одеської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-24-007317-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання, а саме.
Учасником ПП «АРПРОЕКТБУД» у складі тендерної пропозиції поданої 11.07.2024 надано довідки, листи та тендерну пропозицію із зазначенням дати укладання «04.06.2024 та 08.06.2024», при цьому дата оголошення про проведення відкритих торгів UA-2024-06-24-007317-a – «24.06.2024».
Враховуючи вищезазначене, просимо надати пояснення, чи звертався Замовник, відповідно до пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, до учасника щодо встановлених невідповідностей. В разі наявності звернень просимо надати інформацію та документи щодо підтвердження інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-16 11:54:31
Пояснення на запит від 15.08.2024
Відповідно до абз.23 п.1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації по процедурі Відкриті торги (з особливостями) на закупівлю «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ ЗЗСО № 4 вул.Ізмаїльська, 130, м.Білгород-Дністровський Одеської області» передбачено: «Усі довідки, які складені у довільній формі, повинні бути оформлені на офіційному бланку учасника та мати реєстраційний номер».
При цьому, дата складання довідок Тендерною документацією не передбачена, що унеможливило надання вимоги про усунення невідповідностей.
Аналогічно, форма «Тендерна пропозиція», яка наведена у Додатку 4 до Тендерної документації, не передбачає реєстраційний номер та дату укладання, що, також, унеможливило надання вимоги про усунення невідповідностей.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-19 14:26:19
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з нового будівництва споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ ЗЗСО №4 вул.Ізмаїльська,130, м. Білгород-Дністровський Одеської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-24-007317-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання замовником та учасником процедури закупівлі умов пункту 13-1 Постанови Кабінету Міністрів від 02 серпня 2022 року № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва».
2. Надати інформацію (з документальним підтвердженням) щодо визначення очікуваної вартості «Дизель - генератора Ricardo GB40GF», зазначеного у «Відомості ресурсів» Замовника та дослідження Замовником відповідності пропонованого переможцем тендеру обладнання «Дизель - генератора Ricardo GB40GF» потужністю 5600 кВт, зазначеного у «Відомості об’ємів» приватного підприємства «АРПРОЕКТБУД», який буде встановлюватись при виконанні робіт за предметом досліджуваної закупівлі (про яку зазначено вище), вимогам пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (відповідність ступеня локалізації виробництва товару, та його підтвердження Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-22 12:10:14
Пояснення
Комунальне підприємство "Білгород-Дністровське міське управління капітального будівництва" надає інформацію та документи на запит пояснення моніторингу до закупівлі "Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ ЗЗСО №4 вул.Ізмаїльська,130, м.Білгород-Дністровський Одеської області" (UA-2024-06-24-007317-a)
Під час підготовки до проведення процедури закупівлі робочою групою КП «Білгород-Дністровське міське управління капітального будівництва» з питань профільного супроводу закупівель, станом на 18.06.2024 року, здійснений аналіз поточних цін на дизель-генератор номінальною потужністю 40 кВА (32 кВт). За результатами аналізу визначено, що середня ціна дизель-генераторної установки номінальною потужністю 40 кВА (32 кВт) становить 166 500,00 грн.
1) Тендерною документацією не визначена вимога щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності у зв’язку з тим, що предметом закупівлі є «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ ЗЗСО № 4 вул.Ізмаїльська,130, м.Білгород-Дністровський Одеської області» (ДК 021:2015:45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт).
2) В відомості ресурсів Тендерної документації по процедурі ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями) на закупівлю «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ ЗЗСО № 4 вул.Ізмаїльська,130, м.Білгород-Дністровський Одеської області» (ДК 021:2015:45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт) за черговим числом 1047, за шифром ресурсу &1501-4001-Й1, Замовником зазначено устаткування – Дизель-генератор Ricardo GB40GF в кількості 1 штука без визначення ціни.
На вимогу абз.6 п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції р.3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, Приватним підприємством «Арпроектбуд» надано підтвердження відповідності його пропозиції необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, а саме: надана підписана відомість обсягів робіт з найменуваннями та обсягами робіт без зазначення вартості окремих складових, зокрема, в розділі 8 «Пусконалагоджувальні роботи генератора» вказаний Дизель-генератор Ricardo GB40GF без зазначення ціни.
На вимогу п.11 Технічної специфікації Додатку 2 до тендерної документації, в складі тендерної пропозиції ПП «Арпроектбуд» надано гарантійний лист щодо надання підтвердження ступеню локалізації товару, що набуватиметься Замовником у власність після виконання робіт у випадку, якщо ціна за зазначену позицію дорівнює або перевищує 200 тис.грн. та є обов’язковою вимогою щодо локалізації товарів згідно чинного законодавства.
За результатами проведеної процедури переможцем тендеру ПП «Арпроектбуд» в складі договірної ціні, а саме: в локальному кошторисі на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-01-010 (устаткування електроосвітлення будівля ПРУ) запропонований Дизель-генератор S ном.=40 кВА за ціною 165 000,00 грн.
У зв’язку з тим, що вартість запропонованого дизель-генератора не перевищує вартість, визначену абз.1 п.6-1 р.Х Прикінцеві та перехідні положення Закону України «Про публічні закупівлі» ступінь локалізації виробництва дизель-генератора не досліджувалась.
Також, Договором підряду № 1/1262-61 від 06.08.2024, укладеного з переможцем торгів – ПП «Арпроектбуд», передбачено, що у разі здійснення Замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає придбання Замовником товарів, визначених підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х Прикінцеві та перехідні положення Закону України «Про публічні закупівлі», вартість яких у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200,00 тис. грн., для врахування положень Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 02.08.2022 № 861, Підрядник одночасно з передачею товару (пред’явлення виконаних робіт за типовими формами Кб-2в, Кб-3) надає Замовнику підготовлену виробником фактичну калькуляцію собівартості такого товару, що оприлюднюється Замовником в електронній системі закупівель разом із звітом про виконання Договору підряду» (п.6.3.13 Договору).
Підтверджуючи документи додаються.
Додатки:
- арк.9 РП 344.2-23-ЕТР;
- протокол робочої групи від 19.06.2024;
- відомість обсягів робіт (нова редакція);
- відомість ресурсів (нова редакція);
- відомість обсягів робіт ПП Арпроектбуд;
- локальний кошторис на придбання устаткування;
- гарантійний лист локалізації товару;
- договір підряду № 1/1262-61 від 06.08.2024 року.
- арк.9 РП 344.2-23-ЕТР.pdf
- протокол робочої групи від 19.06.2024.pdf
- ВІДОМІСТЬ ОБСЯГІВ РОБІТ (НОВА РЕДАКЦІЯ).rtf
- Відомость обсягів ПП Арпроектбуд.pdf
- ВІДОМІСТЬ РЕСУРСІВ (НОВА РЕДАКЦІЯ).rtf
- Локальний кошторис на придбання устаткування.pdf
- гарант.лист локалізація ПП Арпроектбуд.pdf
- Договір _ 1-1262-61.pdf
- Електронний підпис
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-08-22 15:03:37
Пояснення з власної ініціативи
При формуванні розділу 8 «Електросилове устаткування та освітлення» відомостей обсягів робіт, для розрахунку вартості монтажу дизель-генератора проектувальником застосовано норму за шифром КМ13-375-1, яка має назву «Монтаж дизель-генератора потужністю 5600 кВт» (збірник 40 «Вказівки щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на монтаж устаткування», затв. наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 31.12.2021 №374). Вказана норма стосовна для робіт з монтажу дизель-генератора згідно Робочого проекту.
По Робочому проекту отримано позитивний експертний звіт за № ЕК-5546/03-24 від 25.04.2024 року.
Додатково надаємо титул Робочого проекту том 13: Електротехнічне рішення 344/2-23-ЕТР, аркуш 6.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 серпня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 вересня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 липня 2024 16:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СКАЙ ГРУП ДЕВЕЛОПМЕНТ" |
35 223 000,00
UAH з ПДВ
|
28 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРПРОЕКТБУД" |
36 791 949,00
UAH з ПДВ
|
32 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СКАЙ ГРУП ДЕВЕЛОПМЕНТ" #42850121 |
Відхилено |
28 000 000,00
UAH з ПДВ
|
15 липня 2024 16:53
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРПРОЕКТБУД" #36407720 |
Переможець |
32 500 000,00
UAH з ПДВ
|
23 липня 2024 08:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 липня 2024 17:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2024 13:15
|
Додаткова угода _ 1.pdf | зміни до договору |
30 вересня 2024 13:14
|
Електронний підпис | укладений |
07 серпня 2024 09:44
|
Договір _ 1-1262-61.pdf | укладений |
07 серпня 2024 09:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 4 Договору доповнено п.п.4.7 |
Номер договору про закупівлю: | 1/1262-61 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |