Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Замки, ключі та петлі (Ручки дверні)
Очікувана вартість
400,00 UAH
UA-2020-11-03-001051-a 906f5b4861e1415580e19f53d5832bf0
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бозняк Алла Ростиславівна

0432554453 zakup3@vinocz.in.vn.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 листопада 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вінницький обласний центр зайнятості
Код ЄДРПОУ: 05392714
Місцезнаходження: 21009, Україна , Вінницька обл., ВІННИЦЯ, вул. Стрілецька, буд.3а
Контактна особа: Бозняк Алла Ростиславівна
0432554453
zakup3@vinocz.in.vn.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44520000-1: Замки, ключі та петлі


Джерело фінансування: Кошти фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття. Місцезнаходження замовника: м. Вінниця, вул. Стрілецька, 3а, ЄДРПОУ 05392714, категорія: цільові фонди страхування на випадок безробіття. Закупівля дверних ручок на планці в кількості 2 штуки.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Замки, ключі та петлі (Ручки дверні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24300, Україна, Вінницька область, смт. Тростянець, вул. Злагоди, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44523300-5 — Фурнітура

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом п'яти банківських днів з моменту отримання товару, що підтверджується підписанням Сторонами товарної накладної. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

03 листопада 2020 11:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Рябокінь Андрій Дмитрович
#3373204079
Переможець 400,00
UAH
03 листопада 2020 11:37

Документи

03 листопада 2020 11:37
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 11:49
401.pdf укладений
03 листопада 2020 11:49

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Замки, ключі та петлі (Ручки дверні) 2 штуки 200,00
UAH