Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління соціального захисту населення Олександрійської районної державної адміністрації Кіровоградської області |
Код ЄДРПОУ: | 03197813 |
Місцезнаходження: | 28000, Україна , Кіровоградська обл., м. Олександрія, вул. Анатолія Кохана, 14 |
Контактна особа: |
Ірина Христич +380523571173 inbox2@olex.kr-admin.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 березня 2021 11:40 |
Оскарження наміру укласти договір: | 30 березня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64110000-0: Поштові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник здійснює оплату за надані Послуги за відомостями та Разовими дорученнями (далі – поштовий збір) за чинними тарифами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України, яка діє станом на момент надання таких послуг, не пізніше 10-го числа місяця, наступного за звітним, на підставі підписаних Актів звірення розрахунків, на поточний рахунок Виконавця, зазначений у Додатку № 5 до Договору. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
24 березня 2021 11:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-08-000098 ● b406416e2d724484bc1c810798956acf
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2021 14:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
07.04.2021 № 160
Дніпро
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 07.04.2021 № 160
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2021-03-24-003047-с 24.03.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-08 14:51:13
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Поштові послуги» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-03-24-003047-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
Чому при проведенні вищевказаної переговорної процедури закупівлі Вами укладено договір з Акціонерним товариством «УКРПОШТА» про надання послуг з виплати та доставки грошових допомог 01 квітня 2021 року № 66, який оприлюднено в електронній системі публічних закупівель Prozorro 05.04.2021, тобто, з урахуванням оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю 24 березня 2021 року, на 8 (восьмий) день, при тому, що відповідно до частини 7 статті 40 Закону Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю ?
Слід вказати, що на дату проведення вищезазначених торгів, у переліку підстав, визначених частиною 7 статті 40 Закону, укладання договору про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури, не раніше ніж п’ять днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, у разі закупівлі поштових послуг не передбачено.
Також, необхідно зазначити, що відповідно до пункту 4 частини 1 статті 43 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі: укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-13 09:46:34
Відповідь на запит
Управління соціального захисту населення Олександрійської районної державної адміністрації повідомляє, що у зв’язку із неможливістю усунути порушення строків укладання Договору передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» та частиною сьомою статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», данні порушення усунуті шляхом розірвання Договору з АТ «Укрпошта» № 66 від 01.04.2021 р. Одночасно звертаємо увагу, що за даним Договором оплат поштових послуг не проводилось.
Вищезазначена ситуація була розглянута на засіданні тендерного комітету управління, про що складено протокол засідання тендерного комітету № 9 від 08.04.2021 р.
Додаткова угода № 2/69 від 09.04.2021 р. про розірвання Договору з АТ «Укрпошта» № 66 від 01.04.2021 р. додається.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (укладання договору про закупівлю з порушенням строків, визначених вимогами частини 7 статті 40 Закону, що призвело, згідно пункту 4 частини 1 статті 43 Закону, до нікчемності даного договору.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КІРОВОГРАДСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА" #01185220 |
Переможець |
1 200 000,00
UAH
|
24 березня 2021 11:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2021 16:52
|
ДУ 2.pdf | укладений |
12 квітня 2021 16:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 квітня 2021 16:42
|
ДУ 2.pdf | зміни до договору |
12 квітня 2021 16:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 квітня 2021 15:40
|
ДУ №1.pdf | зміни до договору |
08 квітня 2021 10:41
|
додаток5.pdf | зміни до договору |
08 квітня 2021 10:41
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2021 08:55
|
Додатки 66.pdf | укладений |
05 квітня 2021 08:54
|
Дог.Укрпошта 66.pdf | укладений |
05 квітня 2021 08:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Станом на 06 квітня 2021 року фактична (згідно кошторисних призначень на рік) Ціна Договору складає 516301,22 грн. без ПДВ. Загальна прогнозована Ціна Договору залишається без змін (1200000,00 грн.без ПДВ) |
Номер договору про закупівлю: | 66 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/67 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з неможливістю усунути неправомірне застосування переговорної процедури, порушення усунуто шляхом розірвання Договору № 66 від 01 квітня 2021року. |
Номер договору про закупівлю: | 66 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/69 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 квітня 2021 — 09 квітня 2021 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | У зв’язку з неможливістю усунути неправомірне застосування переговорної процедури скороченої (порушення строків укладання Договору передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» та частиною сьомою статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі».Порушення усунуто шляхом розірвання Договору № 66 від 01 квітня 2021року. |