Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реставрація будівлі виконавчого комітету Миколаївської міської ради по вул.Адміральська, 20 у м.Миколаєві (заміна ліфта) (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 610 715,41 UAH
UA-2020-04-17-006432-b 8e1337e98d474e2e94e9460d82d5459f
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кутаєва Юлія Марківна

+380512533124 ukb@mkrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41271134
Вебсайт: https://mkrada.gov.ua
Місцезнаходження: 54055, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, просп.Центральний, 135
Контактна особа: Кутаєва Юлія Марківна
+380512533124
ukb@mkrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Управлінням капітального будівництва Миколаївської міської ради двічі були оголошені відкриті торги за предметом закупівлі: Реставрація будівлі виконавчого комітету Миколаївської міської ради по вул.Адміральська, 20 у м.Миколаєві (заміна ліфта) (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), з очікуваною вартістю закупівлі 1 771 964,00грн. (один мільйон сімсот сімдесят одна тисячя дев’ятсот шістдесят чотири гривні 00 копiйок), 13.03.2020 та 30.03.2020, закупівлі не відбулися у зв’язку з відсутністю достатньої кількості учасників. Першого разу на участь у торгах свою пропозицію не подала жодна організація. Другого разу на участь у відкритих торгах свою пропозицію подало ТОВ «ЄВРО ЛІФТ», ціна остаточної пропозиції 1 610 715,41 грн. (один мільйон шістсот десять тисяч сімсот п’ятнадцять гривень 41 копiйка). Відповідно до пункту 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Усі умови, встановлені законодавством як необхідні для проведення переговорної процедури закупівлі є дотриманими. ТОВ «ЄВРО ЛІФТ» під час проведення з ним переговорів надав свою згоду на укладання договору по об’єкту: Реставрація будівлі виконавчого комітету Миколаївської міської ради по вул.Адміральська, 20 у м.Миколаєві (заміна ліфта) та підтвердив свою відповідність кваліфікаційним та іншим вимогам замовника.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 14:24
Оскарження наміру укласти договір: 28 квітня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реставрація будівлі виконавчого комітету Миколаївської міської ради по вул.Адміральська, 20 у м.Миколаєві (заміна ліфта) (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Адміральська, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія можливе авансування з дати взяття Замовником фінансових зобов'язань в органах ДКУ, джерело фінансування - кошти місцевого бюджету. Аванс 14 Банківські 30
Iнша подія після підписання Сторонами актів прийому виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3, або інших відповідних документів, передбачених чинним законодавством з дати взяття Замовником фінансових зобов'язань в органах ДКУ, джерело фінансування - кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 14 Банківські 70

Тендерна документація

17 квітня 2020 14:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЄВРО ЛІФТ"
#38622440
Переможець 1 610 715,41
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 14:24

Документи

17 квітня 2020 14:24
Електронний підпис
17 квітня 2020 14:22
Протокол від 17.04.2020.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2020 14:24

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЄВРО ЛІФТ"
#38622440
1 610 715,41
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 квітня 2020 14:24
Електронний підпис
17 квітня 2020 14:22
Протокол від 17.04.2020.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 липня 2020 16:18
Електронний підпис укладений
21 липня 2020 16:14
ДУ 1 від 21.07.2020 до дог.5Т_Заміна ліфта.pdf зміни до договору
21 липня 2020 16:12
Електронний підпис укладений
22 травня 2020 14:40
Кошторис 2_заміна ліфта.pdf укладений
22 травня 2020 12:05
Кошторис 1_заміна ліфта.pdf укладений
22 травня 2020 12:05
Договір 5Т від 21.05.2020_заміна ліфта.pdf укладений
22 травня 2020 12:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник і Підрядник дійшли згоди розірвати Договір від № 5Т від 21.05.2020, укладений між Замовником та Підрядником (надалі іменується "Договір") за угодою сторін.
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: за угодою сторін