Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 15840000-8 - Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (новорічні подарунки). Джерело фінансування - кошти бюджету міста
DK 021: 2015 - 15840000-8 Cocoa; chocolate and sugar confectionery (Christmas gifts)
Очікувана вартість
6 893 790,00 UAH
UA-2019-08-27-002535-a 8afdb8bac5254fa5aeea3eeb33ebba60
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Котелюк Олена Вадимівна

+380487763024 ek312@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент освіти та науки Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02145398
Місцезнаходження: 65039, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул.Канатна,134
Контактна особа: Котелюк Олена Вадимівна
+380487763024
ek312@meta.ua
Додаткові контактні особи: Котелюк Олена Вадимівна
+380487763024
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Education and Science of the Odessa City Council
National ID: 02145398
Contact point: Аntonyk Irina
+380487763024
ek312@meta.ua
Additional contacts: Olena V. Kotelyuk
+380487763024

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 серпня 2019 19:44
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2019 19:49
Оскарження умов закупівлі: до 22 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 вересня 2019 19:49
Початок аукціону: 10 жовтня 2019 11:16
Очікувана вартість: 6 893 790,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 468,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 206813.7 UAH
Publication date: 27 серпня 2019 19:44
Enquiries until: 16 вересня 2019 19:49
Complaints submission until: до 22 вересня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 вересня 2019 19:49

Information

Estimated total value: 6 893 790 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 34 469 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15840000-8: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
97797 од
Новорічні подарунки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65039, Україна, Одеська область, м. Одеса, заклади загальної середньої освіти та дошкільних навчальних закладів м. Одеси
ДК 021:2015: 15840000-8 — Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби

Christmas gifts
CPV: 15840000-8
Період постачання: по 13 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару після постачання товару згідно видаткових накладних Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога
Дата подання: 11 вересня 2019 12:27
Дата відповіді: 13 вересня 2019 11:57
Вимога Вимагаємо виключити вимогу щодо наявності складських приміщень на території м. Одеси, оскільки вважаємо дану вимогу дискримінаційною, такою що виключає можливість прийняття участі у закупівлі для компаній, які мають склади в іншому регіоні, але можуть забезпечити постачання новорічних подарунків у кількості та строки заявлені на торгах. Принцип недискримінації учасників закріплений у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). У ст. 5 Закону прямо передбачається, що замовники не можуть встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Заборону на включення до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, містить ст. 22 Закону. Оскільки в Законі України «Про публічні закупівлі» немає переліку умов, які можуть вважатися дискримінаційними, під час оцінки можливості оскарження необхідно виходити з практики Антимонопольного комітету України та судової практики, що вже склалася у попередні періоди. Проаналізувавши рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, можна говорити про те, що дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник або обмежене коло учасників, та відсутність яких у тендерній документації жодним чином не може вплинути на якість товарів,робіт або послуг (недостатня їх обґрунтованість або навіть недоцільність). Прикладом може служити Рішення від 04.04.2017 р. №1758 р/пк пз про задоволення скарги учасника процедури закупівлі асфальтобетонної суміші, в якому АМКУ дійшов висновку про необґрунтоване встановлення замовником умови про те, що «місцезнаходження заводу/бази навантаження учасника має бути розташоване в м. Києві або у приміській зоні до 10 км від межі м. Києва». Відповідну вимогу АМКУ визнав дискримінаційною, оскільки замовник не довів необхідність розташування заводу/бази учасника саме у зазначеній місцевості. Оскільки обов’язковою умовою даної закупівлі є місцезнаходження складських приміщень на території м. Одеси, вважаємо дану вимогу дискримінаційною.Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути наведені порушення шляхом внесення змін до Документації в цій частині.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Надаємо відповідь.
Наявність складського приміщення на території м. Одеси необхідна для запобігання зриву соціально значимої поставки новорічних подарунків дітям та дітям – сиротам в заклади освіти м. Одеси.
Оскільки, Додатком 3 до тендерної документації, встановлений стислий термін постачання, а саме: поставка новорічних подарунків повинна бути здійснена на протязі 3-х робочих днів після отримання замовлення, та враховуючи значну кількість адресів дислокації відповідно до Додатку 4 до тендерної документації (255 адресів), а також можливі несприятливі кліматичні умови (зимовий період), вважаємо, що вимога в тендерній документації щодо наявності складського приміщення на території м. Одеси є суттєвою умовою для здійснення закупівлі, передбаченою документацією.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 жовтня 2019
UA-2019-08-27-002535-a8afdb8bac5254fa5aeea3eeb33ebba60
Найменування: Департамент освіти та науки Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02145398
Місцезнаходження: 65039, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул.Канатна,134
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ТОНАР К" Документи
Відхилено
Документи

Документи

26 вересня 2019 19:52
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

17 жовтня 2019 11:03
Електронний підпис
16 жовтня 2019 17:50
Документи переможця.pdf
26 вересня 2019 17:47
Електронний підпис
26 вересня 2019 17:47
Електронний підпис
26 вересня 2019 16:42
Електронний підпис
26 вересня 2019 16:42
Електронний підпис
25 вересня 2019 17:51
7.Документи обстеження.pdf
24 вересня 2019 16:29
1.Цінова пропозиція.pdf
24 вересня 2019 16:29
2.Гарантія подарунки.rar

Документи

26 вересня 2019 19:52
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

26 вересня 2019 19:19
Електронний підпис
26 вересня 2019 19:19
Електронний підпис
26 вересня 2019 19:18
Виписка з Рішення №2.pdf
26 вересня 2019 17:14
Електронний підпис
26 вересня 2019 17:14
Електронний підпис
26 вересня 2019 17:11
Інші документи.pdf
26 вересня 2019 17:11
Банківська гарантія.zip

Документи

26 вересня 2019 19:53
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

26 вересня 2019 17:48
Електронний підпис
26 вересня 2019 17:48
7.Інші документи.pdf
26 вересня 2019 17:48
6.2.Ліцензія банку.P7S
26 вересня 2019 17:48
6.2.Ліцензія банку.pdf
26 вересня 2019 17:48
6.2.Ліцензія банку.zip
26 вересня 2019 17:48
6.1.Довіреність Свобода.pdf
26 вересня 2019 17:48
6.1.Довіреність.zip
26 вересня 2019 17:48
6.Гарантія.zip
26 вересня 2019 17:48
5. Повноваження.pdf
26 вересня 2019 17:48
4.Технічні вимоги.pdf
26 вересня 2019 17:48
3.Інформація щодо ст.17.pdf
26 вересня 2019 17:48
2.Кваліфікаційні вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Проект Інвест ХХІ"

ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ"

ТОВ "ТОНАР К"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 жовтня 2019 11:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" 6 885 483,30
UAH
6 768 587,70
UAH
Документи
ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ" 6 890 373,90
UAH
6 773 478,30
UAH
Документи

Публічні документи

17 жовтня 2019 11:03
Електронний підпис
16 жовтня 2019 17:50
Документи переможця.pdf
26 вересня 2019 17:47
Електронний підпис
26 вересня 2019 17:47
Електронний підпис
26 вересня 2019 16:42
Електронний підпис
26 вересня 2019 16:42
Електронний підпис
25 вересня 2019 17:51
7.Документи обстеження.pdf
24 вересня 2019 16:29
1.Цінова пропозиція.pdf
24 вересня 2019 16:29
2.Гарантія подарунки.rar

Публічні документи

26 вересня 2019 19:19
Електронний підпис
26 вересня 2019 19:19
Електронний підпис
26 вересня 2019 19:18
Виписка з Рішення №2.pdf
26 вересня 2019 17:14
Електронний підпис
26 вересня 2019 17:14
Електронний підпис
26 вересня 2019 17:11
Інші документи.pdf
26 вересня 2019 17:11
Банківська гарантія.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Проект Інвест ХХІ"

ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2019 11:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Проект Інвест ХХІ"
#32521649
6 768 587,70
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 13:49
Електронний підпис укладений
06 листопада 2019 09:13
Додаткова угода.pdf зміни до договору
06 листопада 2019 09:11
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2019 10:41
Договір укладений
29 жовтня 2019 10:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 3 частини 4 статті 36 Закон України "Про публічні закупівлі" - покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 34Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 6 768 587,70
UAH