Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 15840000-8 - Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (новорічні подарунки). Джерело фінансування - кошти бюджету міста
DK 021: 2015 - 15840000-8 Cocoa; chocolate and sugar confectionery (Christmas gifts)
DK 021: 2015 - 15840000-8 Cocoa; chocolate and sugar confectionery (Christmas gifts)
Очікувана вартість
6 893 790,00 UAH
UA-2019-08-27-002535-a ● 8afdb8bac5254fa5aeea3eeb33ebba60
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Департамент освіти та науки Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02145398 |
Місцезнаходження: | 65039, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул.Канатна,134 |
Контактна особа: |
Котелюк Олена Вадимівна +380487763024 ek312@meta.ua |
Додаткові контактні особи: |
Котелюк Олена Вадимівна +380487763024 |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Education and Science of the Odessa City Council |
National ID: | 02145398 |
Contact point: |
Аntonyk Irina +380487763024 ek312@meta.ua |
Additional contacts: |
Olena V. Kotelyuk +380487763024 |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 27 серпня 2019 19:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 вересня 2019 19:49 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 вересня 2019 19:49 |
Початок аукціону: | 10 жовтня 2019 11:16 |
Очікувана вартість: | 6 893 790,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 468,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 206813.7 UAH |
Publication date: | 27 серпня 2019 19:44 |
Enquiries until: | 16 вересня 2019 19:49 |
Complaints submission until: | до 22 вересня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 26 вересня 2019 19:49 |
Information
Estimated total value: | 6 893 790 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 34 469 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15840000-8: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
97797 од
Новорічні подарунки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65039, Україна, Одеська область, м. Одеса, заклади загальної середньої освіти та дошкільних навчальних закладів м. Одеси
ДК 021:2015: 15840000-8 — Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
Christmas gifts
CPV: 15840000-8
Період постачання:
по 13 грудня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | після постачання товару згідно видаткових накладних | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 серпня 2019 19:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 серпня 2019 19:45 |
Оголошення Новорічні подарунки 2019.pdf | |
27 серпня 2019 19:45 |
Додаток 4 Новорічні подарунки 2019.doc | |
27 серпня 2019 19:45 |
Технічні вимоги Новорічні подарунки 2019.doc | |
27 серпня 2019 19:45 |
Тендерна пропозиція Новорічні подарунки 2019.doc | |
27 серпня 2019 19:45 |
Проект договору Новорічні подарунки 2019.doc | |
27 серпня 2019 19:45 |
ТД Новорічні подарунки 2019.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога
Дата подання: 11 вересня 2019 12:27
Дата відповіді: 13 вересня 2019 11:57
Вимога
Вимагаємо виключити вимогу щодо наявності складських приміщень на території м. Одеси, оскільки вважаємо дану вимогу дискримінаційною, такою що виключає можливість прийняття участі у закупівлі для компаній, які мають склади в іншому регіоні, але можуть забезпечити постачання новорічних подарунків у кількості та строки заявлені на торгах.
Принцип недискримінації учасників закріплений у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). У ст. 5 Закону прямо передбачається, що замовники не можуть встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Заборону на включення до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, містить ст. 22 Закону.
Оскільки в Законі України «Про публічні закупівлі» немає переліку умов, які можуть вважатися дискримінаційними, під час оцінки можливості оскарження необхідно виходити з практики Антимонопольного комітету України та судової практики, що вже склалася у попередні періоди.
Проаналізувавши рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, можна говорити про те, що дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник або обмежене коло учасників, та відсутність яких у тендерній документації жодним чином не може вплинути на якість товарів,робіт або послуг (недостатня їх обґрунтованість або навіть недоцільність).
Прикладом може служити Рішення від 04.04.2017 р. №1758 р/пк пз про задоволення скарги учасника процедури закупівлі асфальтобетонної суміші, в якому АМКУ дійшов висновку про необґрунтоване встановлення замовником умови про те, що «місцезнаходження заводу/бази навантаження учасника має бути розташоване в м. Києві або у приміській зоні до 10 км від межі м. Києва». Відповідну вимогу АМКУ визнав дискримінаційною, оскільки замовник не довів необхідність розташування заводу/бази учасника саме у зазначеній місцевості.
Оскільки обов’язковою умовою даної закупівлі є місцезнаходження складських приміщень на території м. Одеси, вважаємо дану вимогу дискримінаційною.Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути наведені порушення шляхом внесення змін до Документації в цій частині.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Надаємо відповідь.
Наявність складського приміщення на території м. Одеси необхідна для запобігання зриву соціально значимої поставки новорічних подарунків дітям та дітям – сиротам в заклади освіти м. Одеси.
Оскільки, Додатком 3 до тендерної документації, встановлений стислий термін постачання, а саме: поставка новорічних подарунків повинна бути здійснена на протязі 3-х робочих днів після отримання замовлення, та враховуючи значну кількість адресів дислокації відповідно до Додатку 4 до тендерної документації (255 адресів), а також можливі несприятливі кліматичні умови (зимовий період), вважаємо, що вимога в тендерній документації щодо наявності складського приміщення на території м. Одеси є суттєвою умовою для здійснення закупівлі, передбаченою документацією.
Надаємо відповідь.
Наявність складського приміщення на території м. Одеси необхідна для запобігання зриву соціально значимої поставки новорічних подарунків дітям та дітям – сиротам в заклади освіти м. Одеси.
Оскільки, Додатком 3 до тендерної документації, встановлений стислий термін постачання, а саме: поставка новорічних подарунків повинна бути здійснена на протязі 3-х робочих днів після отримання замовлення, та враховуючи значну кількість адресів дислокації відповідно до Додатку 4 до тендерної документації (255 адресів), а також можливі несприятливі кліматичні умови (зимовий період), вважаємо, що вимога в тендерній документації щодо наявності складського приміщення на території м. Одеси є суттєвою умовою для здійснення закупівлі, передбаченою документацією.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 04 жовтня 2019
Найменування: | Департамент освіти та науки Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02145398 |
Місцезнаходження: | 65039, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул.Канатна,134 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ТОНАР К" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" #32521649 |
Переможець |
6 768 587,70
UAH
|
16 жовтня 2019 11:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2019 13:49
|
Електронний підпис | укладений |
06 листопада 2019 09:13
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
06 листопада 2019 09:11
|
Електронний підпис | укладений |
29 жовтня 2019 10:41
|
Договір | укладений |
29 жовтня 2019 10:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 06 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пункт 3 частини 4 статті 36 Закон України "Про публічні закупівлі" - покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 34Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |