Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги зі встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу, системи передавання тривожних сповіщень в будівлі Іванівського навчально-виховного об'єднання "Загальноосвітня школа I-III ступенів-дошкільний навчальний заклад" Новоукраїнської районної ради Кіровоградської області, що розташований за адресою: Кіровоградська область, Новоукраїнський район, с.Іванівка, вул. Шкільна, 5
Очікувана вартість
554 266,00 UAH
UA-2020-04-08-003478-b ● 8abe3617a1404994989c353abce650c6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, молоді та спорту Новоукраїнської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02144111 |
Місцезнаходження: | 27100, Україна , Кіровоградська обл., Новоукраїнка, вул.Соборна,59 |
Контактна особа: |
Басецька Оксана Володимирівна +380525122247 oksana.basetska@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 квітня 2020 18:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 квітня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 квітня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 24 квітня 2020 13:14 |
Очікувана вартість: | 554 266,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 542,66 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
ДК 021:2015 код 45310000-3 Електромонтажні роботи (Послуги зі встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу, системи передавання тривожних сповіщень в будівлі Іванівського навчально-виховного об'єднання "Загальноосвітня школа I-III ступенів-дошкільний навчальний заклад" Новоукраїнської районної ради Кіровоградської області, що розташований за адресою: Кіровоградська область, Новоукраїнський район, с.Іванівка, вул. Шкільна, 5)
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги зі встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу, системи передавання тривожних сповіщень в будівлі Іванівського навчально-виховного об'єднання "Загальноосвітня школа I-III ступенів-дошкільний навчальний заклад" Новоукраїнської районної ради Кіровоградської області, що розташований за адресою: Кіровоградська область, Новоукраїнський район, с.Іванівка, вул. Шкільна, 5
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
27100, Україна, Кіровоградська область, Новоукраїнський район, с.Іванівка,, в будівлі Іванівського навчально-виховного об'єднання "Загальноосвітня школа I-III ступенів-дошкільний навчальний заклад" Новоукраїнської районної ради Кіровоградської області, що розташований за адресою: вул. Шкільна, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату за надані послуги шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 90 (девяноста) банківських днів з дати надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 90 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 квітня 2020 18:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 квітня 2020 18:01 |
2. Технічне завдання.doc | |
08 квітня 2020 18:01 |
1. Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
План будівлі
Дата подання: 08 квітня 2020 20:41
Дата відповіді: 10 квітня 2020 14:54
Дорогий замовнику, як що ви не бажаєте прикріпити проект на АПС, прикріпіть будь-ласка хочаб план будівлі. Щоб учасники могли розуміти об'єми робіт.
Відповідь: Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо:
«Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону».
Оскільки ні Законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» № 490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».
Проаналізувавши Ваше звернення, тендерний комітет інформує про наступне стаття 22 Закону зокрема передбачає, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Тож, будь-хто із зацікавлених осіб має можливість проаналізувати наявність відповідної інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі в тендерній документації. Разом з тим, обов’язку наявності чи відсутності робочого проекту на монтаж пожежної сигналізації перед початком проведення процедури закупівлі Законом не передбачено. Подання в систему електронних закупівель відповідних проектно-кошторисних документацій разом з тендерною документацією не є доцільним, оскільки в такому випадку нівелюється принцип здійснення публічних закупівель - добросовісна конкуренція серед учасників, так як кожен із потенційних учасників проаналізувавши технічне завдання до предмета закупівлі може запропонувати свої рішення, що можуть бути значно вигіднішими аніж ті, що існують в проектній документації на монтаж пожежної сигналізації.
Відтак, усвідомлюючи що дана відповідь буде знаходитись в публічному доступі, Замовник пропонує всім зацікавленим учасникам або їх представникам відвідати об’єкт, по якому планується реалізація відповідних послуг, що складає предмет закупівлі, задля отримання тої чи іншої інформації, котра необхідна останнім для вирахування вартості таких послуг.
«Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону».
Оскільки ні Законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» № 490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».
Проаналізувавши Ваше звернення, тендерний комітет інформує про наступне стаття 22 Закону зокрема передбачає, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Тож, будь-хто із зацікавлених осіб має можливість проаналізувати наявність відповідної інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі в тендерній документації. Разом з тим, обов’язку наявності чи відсутності робочого проекту на монтаж пожежної сигналізації перед початком проведення процедури закупівлі Законом не передбачено. Подання в систему електронних закупівель відповідних проектно-кошторисних документацій разом з тендерною документацією не є доцільним, оскільки в такому випадку нівелюється принцип здійснення публічних закупівель - добросовісна конкуренція серед учасників, так як кожен із потенційних учасників проаналізувавши технічне завдання до предмета закупівлі може запропонувати свої рішення, що можуть бути значно вигіднішими аніж ті, що існують в проектній документації на монтаж пожежної сигналізації.
Відтак, усвідомлюючи що дана відповідь буде знаходитись в публічному доступі, Замовник пропонує всім зацікавленим учасникам або їх представникам відвідати об’єкт, по якому планується реалізація відповідних послуг, що складає предмет закупівлі, задля отримання тої чи іншої інформації, котра необхідна останнім для вирахування вартості таких послуг.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 квітня 2020 14:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОЕКТНО-МОНТАЖНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "БІНОМ" |
318 406,98
UAH з ПДВ
|
284 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Укртехнобез |
327 224,40
UAH з ПДВ
|
284 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СКМ МОНТАЖ" |
340 000,00
UAH з ПДВ
|
285 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Ю.ЕС.ТІ |
472 786,80
UAH з ПДВ
|
419 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС! |
488 804,40
UAH з ПДВ
|
420 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВІ ПОСЛУГИ" |
548 376,00
UAH з ПДВ
|
430 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОХОРОННО-ПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ" |
554 266,00
UAH з ПДВ
|
554 266,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОЕКТНО-МОНТАЖНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "БІНОМ" #43453311 |
Переможець |
284 990,00
UAH з ПДВ
|
30 квітня 2020 14:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2021 17:10
|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2020 09:48
|
Додаткова угода 164.pdf | зміни до договору |
14 серпня 2020 09:52
|
Електронний підпис | укладений |
22 травня 2020 11:42
|
ДУ 142.jpg | зміни до договору |
22 травня 2020 11:39
|
Електронний підпис | укладений |
15 травня 2020 14:35
|
Договір 139 від 15.05.2020 року | укладений |
15 травня 2020 14:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору. Місцезнаходження та банківські реквізити замовника викласти в новій редакції. Більш детально в додатковій угоді. |
Номер договору про закупівлю: | 139 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 142 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна рахунку зі сторони Замоника |
Номер договору про закупівлю: | 139 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 164 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |