Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код за ДК 021:2015 – 72220000-3 Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань (Розробка плану сталої міської мобільності міста Запоріжжя (72224000-1 консультаційні послуги з питань управління проектами)
code for DC 021:2015 – 72220000-3 Consulting services on systems and technical issues (development of a sustainable urban mobility plan in Zaporizhia (72224000-1 consulting services on project management).
code for DC 021:2015 – 72220000-3 Consulting services on systems and technical issues (development of a sustainable urban mobility plan in Zaporizhia (72224000-1 consulting services on project management).
Очікувана вартість
4 580 000,00 UAH
UA-2021-09-22-010693-b ● 88ce3a23470f416eb68cf3e974db9dc0
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту "Запоріжелектротранс" |
Код ЄДРПОУ: | 03328379 |
Вебсайт: | https://zet.zp.ua/ |
Місцезнаходження: | 69095, Україна , Запорізька область обл., місто Запоріжжя, вул. Шкільна, 2 |
Контактна особа: |
Симоненко Олеся Вікторівна +380500100515 czdr@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Теплицька Н В +380500100515 |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Communal enterprise of city electric transport «Zaporizhelektrotrans» |
National ID: | 03328379 |
Contact point: |
+380500100515 czdr@ukr.net |
Additional contacts: |
Teplytska N +380500100515 |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 22 вересня 2021 15:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 жовтня 2021 15:57 |
Початок аукціону: | 09 листопада 2021 12:21 |
Очікувана вартість: | 4 580 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 45 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 22 вересня 2021 15:52 |
Enquiries until: | 14 жовтня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 20 жовтня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 24 жовтня 2021 15:57 |
Information
Estimated total value: | 4 580 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 45 800 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72220000-3: Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань
Scope of the procurement
всі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами абзацу першого цього пункту тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) засвідчується нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Не перекладаються з російської на українську мову такі документи: первинні документи, документи на бланках типових і спеціалізованих форм, а також ті, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською (російською) мовою.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
код за ДК 021:2015 – 72220000-3 Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань (Розробка плану сталої міської мобільності міста Запоріжжя (72224000-1 консультаційні послуги з питань управління проектами)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69095, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Шкільна, 2
ДК 021:2015: 72224000-1 — Консультаційні послуги з питань управління проектами
code for DC 021:2015 – 72220000-3 Consulting services on systems and technical issues (development of a sustainable urban mobility plan in Zaporizhia (72224000-1 consulting services on project management).
CPV: 72224000-1
Період постачання:
по 31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 вересня 2021 15:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 вересня 2021 15:52 |
оголошення на англійській мові.docx | |
22 вересня 2021 15:52 |
оголошення.doc | |
22 вересня 2021 15:52 |
додаток 4.docx | |
22 вересня 2021 15:52 |
проєкт договору.docx | |
22 вересня 2021 15:52 |
додаток 2.docx | |
22 вересня 2021 15:52 |
додаток 1.docx | |
22 вересня 2021 15:52 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-09-22-010693-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНТ ТОРНТОН", Код ЄДРПОУ:34298976
Дата подання: 13 жовтня 2021 21:23
Питання до технічних характеристик предмету закупівлі
1. У передумовах до розроблення ПСММ сказано про відсутність чіткої транспортної політики міста, а 3-й етап розробки передбачає розробку ПСММ. Вважаємо доцільним розділити ці види робіт. Окремо розробити транспортну політику, визначити пріоритети і цілі розвитку мобільності, а тоді перевіряти їх на транспортній моделі міста.
2. У передумовах нічого не сказано про наявність перспективного плану розвитку міста, а 3-й етап роботи передбачає оцінку цього плану з точки зору міської мобільності.
3. 1-й етап дослідження передбачає обстеження пасажиропотоків на маршрутах громадського транспорту. Але при цьому не зрозуміло чи мова йде про вибіркове обстеження, чи про комплексне. Останнє неможливе за короткий термін виконання 1-го етапу.
4. 2-й етап передбачає введення даних в програмний продукт, а саме даних про зупинки, маршрути та розклад руху. Але цих даних не достатньо для отримання відповіді на поставлені на 3-му етапі питання.
5. У технічному завданні нічого не сказано про можливості використання нових більш екологічних видів транспорту, і, відповідно, неможливо пов'язати транспортну модель з цілями сталого розвитку і планом сталої мобільності.
6. Було б доцільним на третьому етапі розділити завдання на ті, що пов'язані із стратегічним планом розвитку міста і передбачити для цих робіт більш тривалий період виконання, або зміщення у часі для отримання і аналізу результатів моделювання транспортної системи міста і визначення цілей сталої міської мобільності. Ті завдання, які поставлені на 2-му етап розробки,і стосуються тактичного планування, тобто модель дає відповідь на питання, що стосуються теперішнього стану та виявлення вузьких місць. Стратегічні цілі мають визначатися адміністрацією міста, цілями соціально-економічного розвитку міста, інтересами населення та бізнесу. А це потребує інших методів дослідження.
7. В технічних вимогах нічого не сказано про перспективи розвитку міської логістики. Але наявність бізнес-центрів, логістичних центрів, пунктів міської доставки тощо суттєво впливає на міську мобільність, оскільки це місця концентрації робочих місць для населення міста.
Розгорнути
Згорнути
2. У передумовах нічого не сказано про наявність перспективного плану розвитку міста, а 3-й етап роботи передбачає оцінку цього плану з точки зору міської мобільності.
3. 1-й етап дослідження передбачає обстеження пасажиропотоків на маршрутах громадського транспорту. Але при цьому не зрозуміло чи мова йде про вибіркове обстеження, чи про комплексне. Останнє неможливе за короткий термін виконання 1-го етапу.
4. 2-й етап передбачає введення даних в програмний продукт, а саме даних про зупинки, маршрути та розклад руху. Але цих даних не достатньо для отримання відповіді на поставлені на 3-му етапі питання.
5. У технічному завданні нічого не сказано про можливості використання нових більш екологічних видів транспорту, і, відповідно, неможливо пов'язати транспортну модель з цілями сталого розвитку і планом сталої мобільності.
6. Було б доцільним на третьому етапі розділити завдання на ті, що пов'язані із стратегічним планом розвитку міста і передбачити для цих робіт більш тривалий період виконання, або зміщення у часі для отримання і аналізу результатів моделювання транспортної системи міста і визначення цілей сталої міської мобільності. Ті завдання, які поставлені на 2-му етап розробки,і стосуються тактичного планування, тобто модель дає відповідь на питання, що стосуються теперішнього стану та виявлення вузьких місць. Стратегічні цілі мають визначатися адміністрацією міста, цілями соціально-економічного розвитку міста, інтересами населення та бізнесу. А це потребує інших методів дослідження.
7. В технічних вимогах нічого не сказано про перспективи розвитку міської логістики. Але наявність бізнес-центрів, логістичних центрів, пунктів міської доставки тощо суттєво впливає на міську мобільність, оскільки це місця концентрації робочих місць для населення міста.
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 жовтня 2021 14:16
Шановний учасник.
1 питання. В настанові щодо розроблення та впровадження ПСММ чітко зазначено що розробка ПСММ передбачає тестування та оцінку запропонованих заходів, сценаріїв з використанням транспортного моделювання.
2 питання. 3 етап передбачає оцінку перспективного розвитку міста, його впливу на транспортну мережу, визначення критичних зон, які потребуватимуть першочергової уваги. Перспективний розвиток міста визначається чинним Генеральним планом, матеріали якого доступні на офіційному сайті Запорізької міської ради за посиланням - https://zp.gov.ua/uk/page/generalnij-plan
3 питання. Звіт по Проміжному I етапу: Комплексний аналіз поточного стану мобільності Міста в якому передбачається представлення результатів обстеження пасажиропотоків по всім маршрутам громадського транспорту необхідно завершити після 4 місяців від початку проекту, цього більше ніж достатньо для проведення комплексного дослідження.
4 питання. На 2 етапі окрім даних про зупинки, маршрути та розклад руху, передбачається охоплення в моделі і приватного транспорту, тобто створення графу вулично-дорожньої мережі міста з відповідними характеристиками та розробку моделі попиту в яку входить створення транспортного районування, внесення даних соціально- економічної статистики та процедур розрахунку що базуються на класичному підході з побудови 4-крокової транспортної моделі. Цих даних та розрахунків повністю достатньо для отримання відповіді на поставлені питання 3 – го етапу.
5 питання. В технічному завданні є п.4 Спеціальні завдання, які повинні бути виконані під час розроблення ПСММ, який передбачає удосконалення системи міського громадського транспорту, визначення перспективного типу та місткості рухомого складу, що відповідає цілям сталого розвитку і плану сталої міської мобільності.
6 питання. Транспортна модель дає можливість не тільки відображення поточного становища та виявлення вузький місць, а й перевірки різного роду перспективних гіпотез, сценаріїв, проектних рішень тощо.
Розробка плану сталої міської мобільності Запоріжжя має розроблятись дотримуючись таких принципів:
- сприяти доступності та забезпечувати право на мобільність для всіх користувачів, зокрема, дітей, жінок, осіб похилого віку, осіб з обмеженими фізичними можливостями;
- балансувати різні потреби в мобільності, зокрема потреби громадян, ділових кіл та промисловості;
- збалансувати розвиток та взаємну інтеграцію всіх режимів транспорту;
- відповідати вимогам сталості, балансуючи економічну доцільність, соціальну справедливість та екологічну безпечність;
- вдосконалювати операційну та фінансову ефективність транспорту;
- забезпечувати ефективне використання міського простору транспортною інфраструктурою та послугами;
- підвищувати рівень безпеки та якості життя жителів міста;
- спряти скороченню використання енергії, викидів СО2 та інших шкідливих викидів, забруднення та належної комунікації із зацікавленими сторонами та мешканцями міста.
7 питання. Розробка перспективного розвитку логістики не передбачений в рамках розроблення ПСММ, це питання визначається Генеральним планом міста Запоріжжя
1 питання. В настанові щодо розроблення та впровадження ПСММ чітко зазначено що розробка ПСММ передбачає тестування та оцінку запропонованих заходів, сценаріїв з використанням транспортного моделювання.
2 питання. 3 етап передбачає оцінку перспективного розвитку міста, його впливу на транспортну мережу, визначення критичних зон, які потребуватимуть першочергової уваги. Перспективний розвиток міста визначається чинним Генеральним планом, матеріали якого доступні на офіційному сайті Запорізької міської ради за посиланням - https://zp.gov.ua/uk/page/generalnij-plan
3 питання. Звіт по Проміжному I етапу: Комплексний аналіз поточного стану мобільності Міста в якому передбачається представлення результатів обстеження пасажиропотоків по всім маршрутам громадського транспорту необхідно завершити після 4 місяців від початку проекту, цього більше ніж достатньо для проведення комплексного дослідження.
4 питання. На 2 етапі окрім даних про зупинки, маршрути та розклад руху, передбачається охоплення в моделі і приватного транспорту, тобто створення графу вулично-дорожньої мережі міста з відповідними характеристиками та розробку моделі попиту в яку входить створення транспортного районування, внесення даних соціально- економічної статистики та процедур розрахунку що базуються на класичному підході з побудови 4-крокової транспортної моделі. Цих даних та розрахунків повністю достатньо для отримання відповіді на поставлені питання 3 – го етапу.
5 питання. В технічному завданні є п.4 Спеціальні завдання, які повинні бути виконані під час розроблення ПСММ, який передбачає удосконалення системи міського громадського транспорту, визначення перспективного типу та місткості рухомого складу, що відповідає цілям сталого розвитку і плану сталої міської мобільності.
6 питання. Транспортна модель дає можливість не тільки відображення поточного становища та виявлення вузький місць, а й перевірки різного роду перспективних гіпотез, сценаріїв, проектних рішень тощо.
Розробка плану сталої міської мобільності Запоріжжя має розроблятись дотримуючись таких принципів:
- сприяти доступності та забезпечувати право на мобільність для всіх користувачів, зокрема, дітей, жінок, осіб похилого віку, осіб з обмеженими фізичними можливостями;
- балансувати різні потреби в мобільності, зокрема потреби громадян, ділових кіл та промисловості;
- збалансувати розвиток та взаємну інтеграцію всіх режимів транспорту;
- відповідати вимогам сталості, балансуючи економічну доцільність, соціальну справедливість та екологічну безпечність;
- вдосконалювати операційну та фінансову ефективність транспорту;
- забезпечувати ефективне використання міського простору транспортною інфраструктурою та послугами;
- підвищувати рівень безпеки та якості життя жителів міста;
- спряти скороченню використання енергії, викидів СО2 та інших шкідливих викидів, забруднення та належної комунікації із зацікавленими сторонами та мешканцями міста.
7 питання. Розробка перспективного розвитку логістики не передбачений в рамках розроблення ПСММ, це питання визначається Генеральним планом міста Запоріжжя
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 03 листопада 2021
Найменування: | Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту "Запоріжелектротранс" |
Код ЄДРПОУ: | 03328379 |
Місцезнаходження: | 69095, Україна, Запорізька область обл., місто Запоріжжя, вул. Шкільна, 2 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ПРЕДСТАВНИЦТВО "ДОРНІЄР КОНСАЛТИНГ ІНТЕРНЕШЕНАЛ ГМБХ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНТ ТОРНТОН" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 листопада 2021 12:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНТ ТОРНТОН" |
3 690 000,00
UAH з ПДВ
|
3 690 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРЕДСТАВНИЦТВО "ДОРНІЄР КОНСАЛТИНГ ІНТЕРНЕШЕНАЛ ГМБХ" |
4 497 000,00
UAH з ПДВ
|
4 497 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНТ ТОРНТОН" #34298976 |
Переможець |
3 690 000,00
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2021 13:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2023 14:35
|
звіт про виконання договору 463.jpg | укладений |
27 січня 2023 14:29
|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2021 09:43
|
договір | укладений |
29 листопада 2021 09:39
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
код за ДК 021:2015 – 72220000-3 Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань (Розробка плану сталої міської мобільності міста Запоріжжя (72224000-1 консультаційні послуги з питань управління проектами) | 1 | послуга |
3 690 000,00
UAH з ПДВ
|