Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " БЕРДИЧІВСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" БЕРДИЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01992015 |
Місцезнаходження: | 13300, Україна , Житомирська обл., місто Бердичів, ВУЛИЦЯ ЗДОРОВ'Я, будинок 1 |
Контактна особа: |
Альона Ратушна +380689575881 0689575881@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 червня 2021 19:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 липня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 01 липня 2021 11:30 |
Очікувана вартість: | 4 100 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 41 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за товар здійснюється Покупцем у національній грошовій одиниці України шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) робочих днів з дня отримання Товару, на підставі видаткових накладних на товар, за умовами отримання Покупцем відповідного бюджетного фінансування. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 червня 2021 19:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 червня 2021 19:06 |
ТД ліки.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-16-000007 ● df2349e36ff944ffb0e75dadc0ec4089
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 липня 2021 14:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
16.07.2021
№ 421
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 16.07.2021 № 421.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2021-06-14-013948-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-07-30 15:19:20
Комунального некомерційного підприємства “Бердичівська міська лікарня” Бердичівської міської ради, надає обгрунтовні заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі по предмету
Щодо висновку у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету ДК 021:2015 :33600000-6 Фармацевтична продукція (Лікарські засоби різні AMMONIA; ATROPINE; Epinephrine; Metamizole sodium; Albendazole; Benzyl benzoate; Salbutamol; CYANOCOBALAMIN; Aqua pro injectionibus/Water for injection; Heparin sodium; Hydrocortisone; Dexamethasone; Diclofenac; Methyldopa; Drotaverine;Lactulose; Calcium gluconate; Xylometazoline;Lidocaine; Latanoprost; Phenylephrine; Loratadine; Sodium chloride; Naloxone; Oxytocin; Omeprazole; Omeprazole; Ondansetron; Pancreatic enzymes;Paracetamol; Pilocarpine; Pyrantel; Prednisolone;Timolol; Tranexamic acid; Phytomenadione;Folic acid; Enoxaparin; Enoxaparin; Enoxaparin; Theophylline; Insulin injection (fast-acting); Ibuprofen; Methylprednisolone; Metoclopramide; Dopamine; Amiodarone; Amiodarone; Amlodipine; Bisoprolol; Warfarin; Warfarin; Digoxin; Enalapril; Magnesium sulfate; Nifedipine; Glyceryl trinitrate; Furosemide; Furosemide; Verapamil; sosorbide dinitrate; Hydrochlorothiazide; Acetylsalicylic acid; Carvedilol; Clopidogrel; Spironolactone; Clonidine;Lidocaine;ARTIPHRIN) UA-2021-06-14-013948-b від 23 липня 2021 року.
Комунального некомерційного підприємства “Бердичівська міська лікарня” Бердичівської міської ради, надає обгрунтовні заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі по предмету :
Щодо порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, розглянуто зауваження Державної аудиторської служби України північного офісу держаудитслужби до тендерної документації, прийнято до уваги та враховано в подальшій роботі тендерного комітету
Щодо порушення вимог пункту 19 частини 2 та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, розглянуто зауваження Державної аудиторської служби України північного офісу держаудитслужби до тендерної документації, прийнято до уваги та враховано в подальшій роботі тендерного комітету
Щодо порушення вимог пункту 17 частини 2 статті 22 Закону, розглянуто зауваження Державної аудиторської служби України північного офісу держаудитслужби до тендерної документації, прийнято до уваги та враховано в подальшій роботі тендерного комітету
Тендерний комітет КНП "Бердичівська міська лікарня" Бердичівської міської ради повідомляє про те, що тендерна документація приведена у відповідність до чинного законодавства та гарантує недопущення вищенаведених порушень під час проведення наступних закупівель.
У відповідь на зауваження стосовно відсутності у складі тендерної пропозиції Переможця висновка державної санітарно-епідеміологічної експертизи або інший подібний документ, повідомляємо про те, що відповідно до пункту 6 розділу «Медико-технічні вимоги» Додатку №4 до тендерної документації Замовником не вимагається у складі пропозиції Учасників надання документального підтвердження наявності перерахованих документів, а лиш вимога щодо наявності такого документу. Також відповідно до пункту 6 розділу «Медико-технічні вимоги» Додатку №4 до тендерної документації Замовником вимагається наявність одного з перерахованих документів чи іншого документу, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами. У складі пропозиції Переможця надано копії реєстраційних посвідчень МОЗ та копії сертифікатів якості від виробника, що є достатнім підтвердженням відповідності запропонованого товару пункту 6 розділу «Медико-технічні вимоги» Додатку №4 до тендерної документації.
У відповідь на зауваження про те, що Переможець у складі пропозиції надав сертифікати якості на частину товарів предмету закупівлі на російській мові без надання у складі тендерної пропозиції перекладу таких документів на державну мову, чим не дотримався вимоги пункту 7 розділу І тендерної документації, повідомляємо про те, що відповідно до пункту 7 розділу І тендерної документації дана вимога стосується документів які готуються Учасниками, оскільки сертифікати якості видаються Виробником товару то дана вимога не розповсюджується на ці документи.
Також, моніторингом установлено, що у складі пропозиції Переможця відсутній сертифікат ISO 9001 виробника дезінфікуючого засобу. У відповідь на це повідомляємо, що в переліку товарів оголошених до закупівлі та відповідно у складі пропозиції Переможця відсутні дезінфікуючі засоби для, виробів медичного призначення, розглянуто зауваження Державної аудиторської служби України північного офісу держаудитслужби до тендерної документації, прийнято до уваги та враховано в подальшій роботі тендерного комітету.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2021-08-03 09:47:22
Відповідь щодо надання роз’яснення
Щодо надання роз'яснення до змісту висновку та його зобов’язань визначених у висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області (далі – Управління) повідомляє наступне.
Відповідно до абз. 1 ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
За результатами проведеного моніторингу закупівлі Управлінням в електронній системі закупівель 23.07.2021 року оприлюднено висновок про результати моніторингу закупівлі.
Комунальним некомерційним підприємством «Бердичівська міська лікарня» Бердичівської міської ради оприлюднено в електронній системі закупівель звернення за роз'ясненням щодо висновку 30.07.2021 року, тобто на 5 робочий день, що суперечить абз. 1 ч. 8 ст. 8 Закону.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 липня 2021 11:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ПОДОРОЖНИК ЖИТОМИР |
3 873 831,16
UAH
|
3 873 831,16
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВІОЛА-МЕДФАРМ" |
3 916 334,75
UAH
|
3 916 334,75
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ПОДОРОЖНИК ЖИТОМИР #41087452 |
Переможець |
3 873 831,16
UAH
|
06 липня 2021 12:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 квітня 2022 11:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 12:28
|
595.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 12:25
|
Електронний підпис | укладений |
26 липня 2021 09:39
|
Електронний підпис | укладений |
26 липня 2021 09:39
|
Електронний підпис | укладений |
23 липня 2021 14:49
|
ліки.pdf | укладений |
23 липня 2021 14:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 595-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |