Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Нове будівництво укриття Васильківського ліцею №7 Васильківської міської ради за адресою: м. Васильків по вул. Щаслива, 25»
(Код ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель)
Очікувана вартість
18 146 484,00 UAH
UA-2024-04-11-011712-a ● 85868e9171e045f79f5645ba436b1f08
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Васильківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05408349 |
Місцезнаходження: | 08600, Україна , Київська обл., Васильків, вул. Покровська, 15/1 |
Контактна особа: |
Тимченко Інна Миколаївна 380457121402 tendervuo@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 квітня 2024 17:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 18 146 484,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 90 732,42 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0,5% від загальної суми тендеру. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) зазначається строк сплати коштів за гарантією; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1. закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2. укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3. відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4. закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1. відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2. непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3. ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 4. ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 90732.42 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – страхова гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3% від вартості договору. Строк дії забезпечення виконання договору становить не менше строку дії договору про закупівлю. Гарантія надається: Управління освіти Васильківської міської ради, ЄДРПОУ 05408349. Переможець надає страхову гарантію, у вигляді електронного документу (файлу в форматі PDF) з одночасним документальним підтвердженням її чинності, шляхом накладення електронного цифрового підпису уповноваженої на підписання особи та електронної цифрової печатки фінансової установи (у розширенні *.р7s). через електронну систему закупівель, з обов'язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекс та його версію, яким накладено КЕП (підпис та печатку) для можливості перевірки такого підпису та печатки. За умови, що надана страхова гарантія підписана не керівником (директором, головою правління), Переможець повинен надати через електронну систему закупівель довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій на це особі, з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта (керівника, директора, голови правління, тощо) та КЕІІ печатки фінансової установи, у розширенні р7s. Страхова гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною та підтверджувати дію страхового захисту фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником умов договору про закупівлю, та містити інформацію про умови повернення забезпечення виконання договору про закупівлю, з посиланням на відповідні законодавчі норми та з обов'язковим зазначенням номеру та дати оголошення закупівлі, вказаному на офіційному сайті: prozorro.gov.ua. Переможець торгів під час надання забезпечення виконання договору про закупівлю, для підтвердження права Гаранта на здійснення відповідної діяльності, через електронну систему закупівель надає, також скановані копії наступних документів: свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ; ліцензію на здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків видану Нацкомфінпослуг або НБУ (або інформацію від фінансової установи у вигляді довідки, яка підтверджує наявність діючої ліцензії, що надає право провадити вищезазначену діяльність); внутрішні правила (далі - «Правила») надання фінансових послуг (або додаток чи витяг з «Правил») та відповідну «Програму добровільного страхування фінансових ризиків невиконання або неналежного виконання страхувальником умов договору про закупівлю» (далі - «Програма»), складену до «Правил» затверджену Страховиком та зареєстровані (затверджені) Нацкомфінпослуг чи НБУ. «Правила» мають відповідати наступним критеріям: а) складені відповідно до конкретного виду добровільного страхування (згідно із Законом України «Про страхування», «Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів)». Вид страхування має бути чітко визначений у «Правилах» (та у «Програмі») та\або додатках до них (визначення неконкретного виду страхування, або зазначення його у вигляді «інших видів страхування» у «Правилах» (та\або додатках до них) - не відповідає нормам страхового законодавства та вимогам оголошення про проведення закупівлі замовника); б) затверджені фінансовою установою (страховою компанією) та зареєстровані (затверджені) Нацкомфінпослуг чи НБУ (як самі «Правила» так і витяги та додатки до них); в) підтверджують право гарантування та укладення з боку страховика договорів добровільного страхування «фінансового ризику невиконання або неналежного виконання умов договору про закупівлю»; г) підтверджують обов'язок страховика відшкодовувати страхові ризики, що можуть виникнути внаслідок «невиконання (неналежного виконання) страхувальником умов договору про закупівлю». В наданій страховій гарантії обов’язкове посилання на пункт, частину, розділ «Правил», що підтверджують обов'язок відшкодування вищезазначеного ризику (ризиків). Зокрема, «страхова гарантія» обов'язково повинна містити такі реквізити: назву документа - «страхова гарантія»; номер, дату та місце складання; повну назву, код ЄДРПОУ, юридичну та фактичну адресу принципала (страхувальника), його банківські реквізити. Для принципала (страхувальника) фізичної особи, у т.ч. фізичної особи-підприємця - прізвище, ім'я та по батькові, ідентифікаційний номер (РНОКПП). інформацію про адресу реєстрації (місця проживання); суму гарантії (страхова сума) цифрами та словами, назву валюти, в якій надається гарантія, словами, цифровий та літерний код валюти відповідно до Класифікатора; посилання на предмет закупівлі стосовно якого проводиться тендер у відповідності до оголошення про закупівлю, в якому передбачена вимога щодо надання страхової гарантії; назву бенефіціара (вигодонабувача), код ЄДРПОУ, юридичну адресу; назву гаранта (страховика), код ЄДРПОУ, Юридичну адресу, банківські реквізити; термін (строк) дії гарантії (період дії страхового захисту); підпис та відбиток печатки страхової компанії; умови, за яких надається право вимагати платіж (страхові ризики); порядок та умови виплати страхового відшкодування. Страхова виплата не може бути меншою ніж страхова сума, до даної виплати не може застосовуватись франшиза, на бенефіціара не можуть покладатись будь-які витрати пов'язані з отриманням страхової суми в розмірі забезпечення виконання умов договору про закупівлю. Переможець під час укладання договору про закупівлю надає Замовнику підтвердження отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію (лист від страхової компанії з зазначенням ідентифікатора процедури закупівлі та копію банківської квитанції) шляхом завантаження через електронну систему закупівель. Положення страхової гарантії повинні відповідати положенням Закону України «Про страхування», «Правилам» добровільного страхування фінансових ризиків, затверджених Нацкомфінпослуг чи НБУ, Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів) та «Програмі», що повинно бути відображено у наданій страховій гарантії. Положення Договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником умов виконання договору про закупівлю не можуть містити умов, що суперечать тексту страхової гарантії та будь-яким чином обмежують права бенефіціара. Надання договору добровільного страхування протягом 5 календарних днів з для оприлюднення повідомлення про намір укласти договір не є обов’язковим, але у разі його не надання з боку Переможця, текст «страхової гарантії» має містити підтвердження щодо відповідності умов страхового договору умовам самої «страхової гарантії», наданої згідно цього договору та вимогам оголошення про проведення строщеної закупівлі замовника. Текст «страхової гарантії» «Правил» (та\або витягів чи додатків до них) та «Програми» не можуть містити: - умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім закінчення строку дії договору страхування фінансового ризику); - умов, що застрахованим ризиком є нанесення збитків (втрат, тощо) подібного змісту: «Страховик виплачує страхове відшкодування за нанесені Вигодонабувачу збитки, що визнані страхувальником у добровільному порядку за попередньою згодою страховика або встановлена рішенням суду, що набуло чинності»; - умов про обов'язкове надання принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; - умови про припинення зобов'язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії, про що разом зі страховою Гарантією надає Замовнику Переможець лист-гарантію в довільній формі адресований Замовнику від установи, що видала страхову гарантію. Ненадання Переможцем будь-якою документу, який передбачений цим пунктом оголошення, або надання його у вигляді, що не відповідає його умовам, буде розцінене Замовником як «ненадання забезпечення виконання умов договору про закупівлю», що призведе до відхилення пропозиції такого Переможця. Реквізити бенефіціара: назва: Управління освіти Васильківської міської ради, вул. Покровська, 15/1, м. Васильків, Київська обл., код ЄДРПОУ 05408349. Страхова гарантія в обов’язковому порядку повинна містити реквізити банку бенефіціара, а саме: Державна казначейська служба України, м. Київ, МФО 820172. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону «України «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Пропозиція повинна містити лист від страхової компанії (із зазначенням ідентифікатору закупівлі) щодо досягнення попередньої домовленості про надання такої страхової гарантії. Надана пропозиція повинна містити підтвердження від Учасника щодо розуміння Учасником факту, що у разі зменшення обсягів фінансування та укладення відповідних змін до договору, сума забезпечення виконання договору не зміниться, оскільки формується на підставі суми наданої пропозиції. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
«Нове будівництво укриття Васильківського ліцею №7 Васильківської міської ради за адресою: м. Васильків по вул. Щаслива, 25»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08600, Україна, Київська область, Васильків, вул. Щаслива, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 90 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 квітня 2024 16:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 квітня 2024 16:54 |
зміни 23.04..docx | |
23 квітня 2024 16:53 |
Додаток 6 - інші документи оновлений.docx | |
23 квітня 2024 16:53 |
Додаток 5 - проєкт договору оновлений.docx | |
23 квітня 2024 16:53 |
Додаток 2 - технічне завдання оновлене.docx | |
23 квітня 2024 16:53 |
Додаток 1 - кваліфікаційні вимоги оновлений.docx | |
23 квітня 2024 16:52 |
Тендерна документація за Особливостями (нова редакція).docx | |
11 квітня 2024 17:01 |
Додаток 4 - довідка про підприємство.docx | |
11 квітня 2024 17:01 |
Додаток 8 - лист-згода з проєктом договору.docx | |
11 квітня 2024 17:01 |
Додаток 3 - тендерна пропозиція.docx | |
11 квітня 2024 17:01 |
Додаток 7 - лист-згода на обробку персональних даних.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо класу наслідків
Дата подання: 12 квітня 2024 14:40
Дата відповіді: 15 квітня 2024 09:15
Щановний Замовнику! Просимо вказати клас наслідків даного об'єкту
Відповідь: Добрий день.
За критеріями загальних вимог та згідно з розрахунками ДСТУ 8855:2019 об'єкт "Нове будівництво укриття Васильківського ліцею № 7 Васильківської міської ради за адресою: м. Васильків, вул. Щаслива, 25" відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС2.
За критеріями загальних вимог та згідно з розрахунками ДСТУ 8855:2019 об'єкт "Нове будівництво укриття Васильківського ліцею № 7 Васильківської міської ради за адресою: м. Васильків, вул. Щаслива, 25" відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС2.
Щодо технічного завдання
Дата подання: 16 квітня 2024 09:09
Дата відповіді: 16 квітня 2024 10:11
Шановний замовник! Просимо уточнити обсяги робіт у технічному завданні у Відділі 10 Прорізи, а саме у позиції під номером 105
Відповідь: Добрий день!
Уточнення будуть внесені в тендерну документацію.
Уточнення будуть внесені в тендерну документацію.
Щодо технічного завдання!
Дата подання: 17 квітня 2024 09:11
Дата відповіді: 20 квітня 2024 17:23
Шановний замовник! Просимо вказати товщину шарів згідно таких пунктів технічного завдання:
39-40,72-73,76-77,89-90,93-94,123-124,501-502,506-507,509-510
Відповідь: 1. Добрий день! Товщина шарів вказана в технічному завданні.
Щодо технічного завдання
Дата подання: 17 квітня 2024 09:25
Дата відповіді: 20 квітня 2024 17:24
Шановний замовник! Просимо надати технічні характеристики Дизельної електростанції для коректного розрахунку вартості даного устаткування.
Відповідь: Добрий день! Згідно проектної документації Дизельна електростанція: номінальна потужність не менше 50 кВТ; кількість фаз: 3; напруга: 380 В.
ISO 37001
Дата подання: 17 квітня 2024 13:08
Дата відповіді: 20 квітня 2024 17:27
Тендерною документацією, встановлено вимогу щодо наявності в Учасників торгів діючий сертифікат ISO 37001, виданого учаснику, або його субпідряднику, що засвідчує використання ним системи управління (менеджменту) щодо протидії корупції в галузі будівництва стосовно будівництва організації будівництва будівель, будівництва житлових і нежитлових будівель.
ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 37001:2016, IDT), прийнятий як національний стандарт, гармонізований з європейським стандартом методом перекладу з набранням чинності з 01.01.2020 за наказом Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 18.12.2018 № 507 (далі — ДСТУ ISO 37001:2018).
ДСТУ ISO 37001:2018 установлює вимоги та надає настанову для встановлення, упровадження, підтримки, перегляду та вдосконалення системи управління щодо протидії корупції. Система може бути автономною або інтегрованою в загальну систему управління. У ДСТУ ISO 37001:2018 розглянуто такі аспекти, що стосуються діяльності організації:
1. хабарництво у державних, приватних та неприбуткових галузях економіки;
2. давання хабарів організацією;
3. давання хабарів персоналом організації, що діє від імені організації чи на її користь;
4. давання хабарів бізнес-партнерами організації, що діють від імені організації чи на її користь;
5. отримання хабарів організацією;
6. отримання хабарів персоналом організації / бізнес-партнерами організації;
7. отримання хабарів бізнес-партнерами організації;
8. пряме та непряме хабарництво (наприклад, хабар, запропонований чи отриманий третьою стороною або за її посередництвом).
ДСТУ ISO 37001:2018 застосовують лише до хабарництва. Він установлює вимоги та надає настанови щодо системи управління, яка призначена допомогти організації попередити, виявити та реагувати на хабарництво, виконувати закони щодо протидії корупції та добровільні зобов’язання, які можуть бути застосовані до її діяльності.
ДСТУ ISO 37001:2018 не стосується конкретно шахрайства, картелів та інших правопорушень, пов’язаних з антимонопольним законодавством та конкуренцією, відмиванням грошей та іншими видами діяльності, що належать до корупції, хоча організація може вибрати варіант розширення сфери застосування системи управління, долучивши до неї зазначену діяльність.
Варто зазначити, що в Україні діє спеціальний Закон України «Про запобігання корупції» від 14.10.2014 № 1700-VII (далі — Закон № 1700), який визначає правові та організаційні засади функціонування системи запобігання корупції в Україні, зміст та порядок застосування превентивних антикорупційних механізмів, правила щодо усунення наслідків корупційних правопорушень.
Відповідно до частини 1 статті 1 Закону № 1700 корупція — використання особою, зазначеною у частині 1 статті 3 Закону № 1700, наданих їй службових повноважень чи пов’язаних з ними можливостей з метою одержання неправомірної вигоди або прийняття такої вигоди чи прийняття обіцянки/пропозиції такої вигоди для себе чи інших осіб або відповідно обіцянка/пропозиція чи надання неправомірної вигоди особі, зазначеній у частині 1 статті 3 Закону № 1700, або на її вимогу іншим фізичним чи юридичним особам з метою схилити цю особу до протиправного використання наданих їй службових повноважень чи пов’язаних з ними можливостей.
Ні Законом № 1700, ні Кримінальним кодексом України, ні Кодексом України про адміністративні правопорушення конкретно не визначено, що таке хабар і відповідальність за хабарництво.
До 18.05.2013 статтею 368 Кримінального кодексу України визначалось як кримінальне правопорушення одержання хабара. У зв’язку із приведенням національного законодавства у відповідність зі стандартами Кримінальної конвенції про боротьбу з корупцією (далі — Конвенція) Законом України від 18.04.2013 № 221-VII цю норму викладено в новій редакції і визначено відповідальність за прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірної вигоди службовою особою. Умовно кажучи, лише сама Конвенція містить положення щодо хабарництва.
Варто також зазначити, що хабарництво є не єдиним корупційним правопорушенням, якими можуть виступати також інші порушення норм Закону № 1700.
Крім того, підпунктами 2 і 3 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), визначено, що замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли:
2) відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
3) керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією.
Згідно з абзацом 17 пункту 47 Особливостей замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті (крім абзацу 14 цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу 16 цього пункту.
Враховуючи ці норми, Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у рішенні від 06.06.2023 № 8147-р/пк-пз (закупівля UA-2023-05-22-005912-a) дійшла висновку, що вимога витребування документа, який підтверджує відповідність ДСТУ ISO 37001:2018, суперечить вимогам чинного законодавства.
У зв’язку з вищенаведеним, вимагаємо прибрати вимогу до учасників щодо наявності ISO 37001:2018.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Враховуючи норму частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», замовники можуть встановлювати в тендерній документації вимоги, які відповідають нормам чинного законодавства, на власний розсуд. Зазначений в вимозі замовника сертифікат передбачений законодавством України. Жоден суб'єкт господарювання не обмежений в можливості та праві отримати відповідний сертифікат. Кожен учасник має можливість пройти добровільну сертифікацію. Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, розглядались аналогічні ситуації неодноразово та Замовник стежить за ходом розгляду скарг для практичного застосування в роботі та для практики справедливого розгляду тендерних пропозицій з дотриманням всіх принципів здійснення закупівель, що передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Головним в торгах має бути доброчесна конкуренція, відсутність аномально низької ціни з її подальшим нарощуванням і інші відхилення від прозорого середовища у сфері публічних закупівель. Стосовно надання підтвердження відповідності вимогам стандартів системи управління ISO. Одним із доказів необхідного рівня якості товарів чи наданих послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик товару (послуги тощо) загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації ISO. Звертаємо також вашу увагу, що дискримінаційними вважаються тільки ті вимоги, яким можуть відповідати лише один або не більше двох учасників / або якщо такі вимоги встановлюють переваги чи привілеїв окремим учасникам. Наша умова щодо надання учасниками підтвердження відповідності вимогам стандартів на системи управління ISO не являється дискримінаційною, оскільки не встановлює жодних переваг чи привілеїв окремим учасникам. Стандарт ДСТУ ISO 37001 «Системи управління протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» призначений для того, щоб допомогти організації впровадити систему протидії корупції або підвищити рівень контролю, який є в даний час. Це допомагає знизити ризик корупції. Метою стандарту ISO 37001 є формування етичних ділових відносин між учасниками ринку, викорінення корупції і підвищення відповідальність та довіри у сфері бізнесу, в роботі державних установ та громадських організації. Вищевикладене підтверджується рішенням АМКУ від 27.08.2021 №19457-р/пк-пз.
внесення змін о п. 3.2.1 проєкту договору
Дата подання: 18 квітня 2024 23:58
Дата відповіді: 20 квітня 2024 17:27
Проєктом Договору, передбаченим Тендерною документацією, встановлено наступний пункт 3.2.1: «Оплата робіт за Договором здійснюється Замовником, на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 та акту приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в не пізніше 90 (дев’яносто) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін, при наявності коштів на реєстраційному рахунку. Розрахунки здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Підрядника. Підрядник погоджується на можливе відтермінування платежу на період дії воєнного стану в Україні, а також протягом шести місяців після його припинення або скасування, поетапно в залежності від реального фінансування.
Відповідно того, що дана закупівля фінансується з бюджету, Підрядник має розуміти терміни затримки у фінансуванні та можливості зменшення видатків, таким чином строки оплати можуть коливатись від трьох до 9 (дев’яти) місяців та з можливим перенесенням фіксування на наступний рік або до кінця військового стану».
Вважаємо даний пункт таким, що не відповідає законодавству України та є дискримінаційним з огляду на наступне.
Управління освіти Васильківської міської ради, як Замовник, при укладенні господарського договору, зокрема формуванні положень щодо проведення розрахунків за виконані роботи має керуватися чинними нормами, зокрема: Закону України «Про публічні закупівлі», Бюджетним кодексом України, Господарським кодексом України, Постановою КМУ від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» тощо.
Відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі – річний план).
Статтею 48 Бюджетного кодексу України р передбачено, що розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов’язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами.
Розміщення замовлення, укладення договору, придбання товару, послуги чи здійснення інших аналогічних операцій протягом бюджетного періоду, за якими розпорядником бюджетних коштів взято зобов'язання без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, встановлених цим Кодексом та законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), є недійсними. За такими операціями не виникають бюджетні зобов'язання та не утворюється бюджетна заборгованість.
Зобов'язання, взяті учасником бюджетного процесу без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, встановлених цим Кодексом та законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), не вважаються бюджетними зобов'язаннями (крім витрат, що здійснюються відповідно до частини шостої цієї статті) і не підлягають оплаті за рахунок бюджетних коштів. Взяття таких зобов'язань є порушенням бюджетного законодавства. Витрати бюджету на покриття таких зобов'язань не здійснюються.
Вимоги фізичних і юридичних осіб щодо відшкодування збитків та/або шкоди за зобов'язаннями, взятими розпорядниками бюджетних коштів без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, встановлених цим Кодексом та законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), стягуються з осіб, винних у взятті таких зобов'язань, у судовому порядку.
Таким чином, законодавством не передбачається про здійснення відтермінування платежу на період дії воєнного стану в Україні, а також протягом шести місяців після його припинення або скасування, поетапно в залежності від реального фінансування, оскільки воєнний стан є форс-мажорною обставиною за наявності лише прямого зв’язку
У зв’язку з вищенаведеним, вимагаємо внести зміни до п. 3.2.1 проєкту договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Оскільки Замовник є бюджетною організацією, тому при здійсненні оплати робіт за договором, Замовником враховано вимоги постанови КМУ від 9 червня 2021 р. № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану».
Працівники (кваліфікаційна вимога)
Дата подання: 19 квітня 2024 18:00
Дата відповіді: 22 квітня 2024 22:46
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та п. 27 Постанови КМУ№ 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Одним із таких кваліфікаційних критеріїв є наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Однак встановлюючи вимогу про наявність певної кількості працівників в учасника Закон забороняє встановлювати в тендерній документації вимоги, які дискримінують учасників. Зокрема, в частині 4 статті 22 Закону визначено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Згідно вимог тендерної документації учасник обов’язково має мати працівників робітничих професій/спеціальностей, а саме:
- арматурник
- бетоняр
- електромонтажник силових мереж та електроустаткування та/або електромонтер
- лицювальник-плиточник
- маляр
- муляр
- штукатур
- опоряджувальник будівельний
- зварювальник та/або електрозварник ручного зварювання
- слюсар-сантехнік та/або монтажник санітарно-технічних систем і устаткування
- монтажник з монтажу сталевих конструкцій;
- монтажник систем утеплення будівель;
- інженер-геодезист.
На кожного працівника, зазначеного в довідці, що буде безпосередньо виконувати роботи на об’єкті Замовника, необхідно надати:
- копію документу про одержання кваліфікації згідно посади (свідоцтво або диплом або сертифікат або інший документ згідно чинного законодавства)
- протокол (витяг з протоколу) та посвідчення про проходження навчання та перевірку знань: НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.15-07.
Дані вимоги вважаємо дискримінаційним з огляду на таке.
Законодавством України, зокрема Закон «Про освіту» чи будь-яким іншим законом не встановлено обов’язкової вимоги щодо здійснення трудової чи господарської діяльності за такими професіями: арматурник, бетоняр, електромонтажник силових мереж та електроустаткування та/або електромонтер, лицювальник-плиточник, маляр, муляр, штукатур, опоряджувальник будівельний, зварювальник та/або електрозварник ручного зварювання, слюсар-сантехнік та/або монтажник санітарно-технічних систем і устаткування, монтажник з монтажу сталевих конструкцій; монтажник систем утеплення будівель лише за наявності відповідної освіти.
Таким чином, вимога щодо наявності відповідної кваліфікації порушує законодавство України, зокрема статтю 43 Конституції України, норма якої є прямої та передбачає, що кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується.
Додатково до порушення прав людини дана вимога також порушує принципи здійснення публічних закупівель: недискримінація учасників та рівне ставлення до них, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Наше Товариство планує брати участь в даній закупівлі, але оскільки при здійсненні господарської діяльності та наявності трудових/цивільних відносин з фізичними особами, які мають значний стаж роботи та не мають профільної освіти даний пункт суттєво обмежує наші права та створює бар’єри для участі в даній закупівлі.
Також Товариство просить переглянути вимоги до переліку спеціальностей необхідних на моменті проведення закупівель, оскільки за умови дії воєнного стану, який супроводжується мобілізаційними заходами, наявність працівників станом на момент подачі пропозиції не є підтвердженням наявності цих же працівників на момент виконання робіт.
Більш того, від момент подачі пропозиції до моменту початку робіт проходить значна кількість часу, що також впливає на можливість потенційного підрядника залучати додаткових працівників.
Отже, наявність обов’язкового переліку працівників не є належним підтвердженням наявності цих працівників під час виконання робіт, але, разом з тим, на моменті подачі тендерних пропозицій це є значним бар’єром для потенційних учасників закупівель. Наслідком наявності таких бар’єрів є зменшення конкуренції, що також впливає на економію бюджетних коштів.
Додатково звертаємо увагу на наявність дискримінаційних вимог щодо проходження навчать працівниками, зокрема НПАОП 0.00-1.15-07, що встановлює правила охорони праці під час виконання робіт на висоті, оскільки не всі працівники задіяні в роботі саме на висоті, що не потребує проходження такого навчання, зокрема це стосується слюсара-сантехніка.
У зв’язку з вищенаведеним, просимо внести зміни до тендерної документації та прибрати обов’язковий перелік працівників на етапі подачі тендерних пропозицій, прибрати вимогу щодо надання копій документів про одержання кваліфікації до робітничих посад, а також переглянути вимоги щодо проходження навчань.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасник! Ваше звернення буде враховано та розглянуто.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 квітня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „БУДМОНОЛІТ ПЛЮС“" |
17 859 971,09
UAH з ПДВ
|
17 859 971,09
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „БУДМОНОЛІТ ПЛЮС“" #42663582 |
Переможець |
17 859 971,09
UAH з ПДВ
|
01 травня 2024 16:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 травня 2024 14:29
|
Частина 10.pdf | укладений |
08 травня 2024 14:28
|
Частина 9.pdf | укладений |
08 травня 2024 14:28
|
Частина 8.pdf | укладений |
08 травня 2024 14:28
|
Частина 7.pdf | укладений |
08 травня 2024 14:27
|
Частина 6.pdf | укладений |
08 травня 2024 14:27
|
Частина 5.pdf | укладений |
08 травня 2024 14:27
|
Частина 4.pdf | укладений |
08 травня 2024 14:27
|
Частина 3.pdf | укладений |
08 травня 2024 14:27
|
Частина 2.pdf | укладений |
08 травня 2024 14:27
|
Частина 1.pdf | укладений |
08 травня 2024 14:26
|
Договір 90.pdf | укладений |
08 травня 2024 14:26
|