Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ Управління освіти, культури, молоді та спорту Старокозацької сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 42180111 |
Місцезнаходження: | 67730, Україна , Одеська обл., село Староокзаче, вулиця Соборна, будинок 18, с.Старокозаче, Білгород-Дністровського району Одеської області |
Контактна особа: |
Гнатенко Ольга Василівна +380976242144 buhvostotg@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 жовтня 2021 16:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 жовтня 2021 21:00 |
Початок аукціону: | 25 жовтня 2021 12:53 |
Очікувана вартість: | 1 785 918,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 929,59 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 жовтня 2021 16:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 жовтня 2021 16:27 |
ТД повна 08.10.2021.docx | |
08 жовтня 2021 16:27 |
Додаток 4 Проект договору 08.10.2021.docx | |
08 жовтня 2021 16:27 |
Додаток 3 Технічне завдання.rtf | |
08 жовтня 2021 16:27 |
Додаток 2 Критерії оцінки ВТ.docx | |
08 жовтня 2021 16:27 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-11-000139 ● 0f6c02b33e9643598f62ddc4fda5cede
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 липня 2022 15:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.07.2022 № 202
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 11.07.2022 № 202.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-10-08-002499-a, 08.10.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України 003100-18/3932-2022 від 03.06.2022.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-11 17:26:43
Запит про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-10-08-002499-a, яка проводилась Управлінням освіти, культури, молоді та спорту Старокозацької сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
1. Надати посилання на сторінку веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-13 16:37:46
Пояснення
Очікувана вартість закупівлі сформована на підставі розробленої проектно-кошторисної документації та експертного висновку по об'єкту «Реконструкція спортивного майданчика із штучним покриттям для фізкультурно-оздоровчих занять учнів Карналіївської ЗОШ І-ІІ ступенів за адресою: вул. Гастелло, буд. 16, с. Карналіївка, Білгород-Дністровський район, Одеська область». Очікувана вартість закупівлі: Згідно експретного висновку №1076/0721 від 26 липня 2021 року виданого Експертною організацією ПП «БЕРДЯНСЬКМІСЬКБУД» Загальна кошторисна вартість будівництва у цінах на 23.07.2021р. складає 1841,380 тис.грн. у тому числі будівельні роботи – 1485,137 тис.грн; обладнання, меблі, - інвентар – 0,000 тис.грн; інші витрати – 356,243 тис.грн.
В розрахунок очікуваної вартості входить:
1. Кошторисна вартість будівельних робіт (ВБР) – 1485,137 тис.грн. (без ПДВ)
2. Кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій (АВ) - 3,128 тис.грн. (без ПДВ)
Розрахунок:
Вочікувана = ВБР + АВ + 20% (ПДВ)
Вочікувана = 1485,137 + 3,128 + 297,653 = 1785,918 тис.грн.
Примітка: Розрахунок включає в себе кошти на покриття ризику будівельних робіт у сумі 28,791 тис. грн.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-20 17:29:09
Запит про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-10-08-002499-a, яка проводилась Управлінням освіти, культури, молоді та спорту Старокозацької сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
У частині 2 розділу 5 Додатку 2 тендерної документації Замовника зазначено, що переможець при підписані договору зобов’язаний надати в паперовому вигляді належно оформлені документи, зокрема, завірені копії ліцензій на виконання робіт за предметом закупівлі; завірені копії декларацій та дозволів (в разі необхідності); інформацію про право підписання договору про закупівлю, тощо;
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію щодо виконання переможцем тендеру при укладанні договору вимоги частини 2 розділу 5 Додатку 2 тендерної документації Замовника (з обов’язковим долученням відповідних підтверджуючих документів)?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Добрий день. Уважно розглянувши результати моніторингу закупівлі UA-2021-10-08-002499-a, повідомляємо наступне. За результатами проведеного моніторингу було встановлено ряд порушень в сфері данної процедури закупівлі. Висунуті зобов’язання здійснити заходи щодо усунення порушення вимог п.1 ч.1 ст.31Закону шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору № 110/2021 з ФОП «Волошина В.В.». Розірвання договору з ФОП «Волошина В.В.» неможливе, так як договір виконаний в повному обсязі 31.12.2021року. З метою недопущення у подальшому порушень вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації, вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону, вимог пункту 4-1 постанови КМУ №710 та пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку № 1082 при розміщені та оприлюдненні інформації про закупівлю, вимог частини п’ятої статті 8 Закону при наданні інформації та документів у випадках, визначених Законом Замовником прийняте рішення направити уповноважену особу Управління освіти, культури, молоді та спорту на 8-денне навчання «Від початківця до експерта з публічних закупівель», яке організоване Академією РАДНИК з 08.08.2022р. по 17.08.2022р. Відповідно до результату моніторингу, а саме неоприлюднення звіту про виконання договору повідомляємо, що на майбутнє врахуємо зауваження моніторингу та будемо проводити наступні закупівлі з чітким дотриманням чинного законодавства України
2022-08-05 13:15:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку № 1082, вимог пункту 4-1 постанови КМУ №710.)
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 13/0110/22пр |
Дата публікації: | 26 вересня 2022 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 13/0080/2022пз |
Дата відкриття провадження: | 30 вересня 2022 |
Документи:
20 березня 2023 09:04
|
Електронний підпис |
26 вересня 2022 15:44
|
Електронний підпис |
Номер протоколу: | 13/0111/22пр |
Дата публікації: | 26 вересня 2022 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 3/495/3904/2022 |
Дата відкриття провадження: | 14 листопада 2022 |
Документи:
20 березня 2023 09:02
|
Електронний підпис |
26 вересня 2022 15:44
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 жовтня 2021 13:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ВОЛОШИНА ВІКТОРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА" |
1 750 199,64
UAH з ПДВ
|
1 750 199,64
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ШАЦКОВ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ" |
1 785 918,00
UAH з ПДВ
|
1 776 988,41
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ВОЛОШИНА ВІКТОРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА" #2971000867 |
Переможець |
1 750 199,64
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2021 17:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 серпня 2022 09:36
|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2021 15:49
|
Договір | укладений |
19 листопада 2021 15:48
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Реконструкція спортивного майданчика із штучним покриттям для фізкультурно-оздоровчих занять учнів Карналіївської ЗОШ І-ІІ ступенів за адресою: вул. Гастело, буд. 16, с. Карналіївка, Білгород-Дністровський район, Одеська область | 1 | роб |
1 750 199,64
UAH
|