Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з технічного супроводження (підтримки) програмного забезпечення «BAS Бухгалтерія. ПРОФ» (з доступом до онлайн-сервісів ПРОФ та оновлення програмної продукції протягом 1 року)
Очікувана вартість
9 900,00 UAH
UA-2020-10-16-010171-c ● 78864fab61304971b7a5de56aac1cd90
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШКОЛА СУЧАСНОГО ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА ТА ДИЗАЙНУ ІМ. ВАДИМА СІДУРА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42587109 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, Троїцька площа, буд. 5 А |
Контактна особа: |
school sidur +380502845302 schoolsidur@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 жовтня 2020 16:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 жовтня 2020 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 жовтня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 28 жовтня 2020 15:42 |
Очікувана вартість: | 9 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 99,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного супроводження (підтримки) програмного забезпечення «BAS Бухгалтерія. ПРОФ» (з доступом до онлайн-сервісів ПРОФ та оновлення програмної продукції протягом 1 року)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Троїцька площа, буд. 5 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 листопада 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 жовтня 2020 17:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 жовтня 2020 16:17 |
Оголошення_допорогова_закупівля_Послуги_техсупровід_ПЗ_BAS Бухгалтерія. ПРОФ.doc | |
16 жовтня 2020 16:17 |
Додаток 4 Договір.docx | |
16 жовтня 2020 16:17 |
Додаток 3 до оголошення_ перелік кваліфікаційних критеріїв (1).docx | |
16 жовтня 2020 16:17 |
Додаток 2 до оголошення_Тендерна пропозиція.doc | |
16 жовтня 2020 16:17 |
Додаток 1 до оголошення_Технічні,якісні (3).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
регистрационный номер
Дата подання: 16 жовтня 2020 18:37
Дата відповіді: 19 жовтня 2020 12:49
Добрый день !
Сообщите регистрационный номер принадлежащей вам «BAS Бухгалтерія. ПРОФ».
Відповідь: Доброго дня! Надаємо наступну інформацію, у контексті порушеного Вами питання, щодо програмного забезпечення «BAS Бухгалтерія. ПРОФ», яке було закуплено та наразі використовується в роботі Підприємства: Ліцензія 803765782.
При цьому, звертаємо Вашу увагу, що зазначена програма, крім стандартного функціоналу, містить додаткові модулі та налаштування (докладно див. Додаток 1 «Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі), а тому, можливо, їх оновлення та супроводження (підтримка) можуть бути здійснені лише за згодою постачальника наявного у нас ПЗ «BAS Бухгалтерія. ПРОФ» - ТОВ «ТЕХНОЦЕНТР МАЯК СОФТ» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-10-22-003014-b).
Якщо ж з поданої учасником документації буде зрозуміло, що супроводження наявного у нас ПЗ «BAS Бухгалтерія. ПРОФ» не забезпечить можливість використання його повного функціоналу, враховуючи додаткові модулі та налаштування, або потребуватиме внесення змін до ПЗ, заміну існуючих функцій та інструментів іншими, потребуватиме додаткових погоджень тощо, така пропозиція буде відхилена. У випадку, якщо така невідповідність буде з’ясована на стадії укладення договору або після його укладення то договір відповідно або не буде укладений, або буде розірваний на підставі невідповідності поданої пропозиції учасника умовам, визначеним в оголошенні про проведення даної спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, з урахуванням даного роз’яснення, та неможливістю, у зв’язку цим, надати послуги у відповідності з потребами замовника.
При цьому, звертаємо Вашу увагу, що зазначена програма, крім стандартного функціоналу, містить додаткові модулі та налаштування (докладно див. Додаток 1 «Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі), а тому, можливо, їх оновлення та супроводження (підтримка) можуть бути здійснені лише за згодою постачальника наявного у нас ПЗ «BAS Бухгалтерія. ПРОФ» - ТОВ «ТЕХНОЦЕНТР МАЯК СОФТ» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-10-22-003014-b).
Якщо ж з поданої учасником документації буде зрозуміло, що супроводження наявного у нас ПЗ «BAS Бухгалтерія. ПРОФ» не забезпечить можливість використання його повного функціоналу, враховуючи додаткові модулі та налаштування, або потребуватиме внесення змін до ПЗ, заміну існуючих функцій та інструментів іншими, потребуватиме додаткових погоджень тощо, така пропозиція буде відхилена. У випадку, якщо така невідповідність буде з’ясована на стадії укладення договору або після його укладення то договір відповідно або не буде укладений, або буде розірваний на підставі невідповідності поданої пропозиції учасника умовам, визначеним в оголошенні про проведення даної спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, з урахуванням даного роз’яснення, та неможливістю, у зв’язку цим, надати послуги у відповідності з потребами замовника.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-16-010171-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АЙ ТІ АРТІЛЬ", Код ЄДРПОУ:41605928
Дата подання: 20 жовтня 2020 15:08
Дискриминационные требования
Правообладателем программного обеспечения является NetHelp, разработчиком - Moulenari, а Техноцентрмаяк СОФТ - дистрибьютор. По условиям закупки закупается стандартный пакет сопровождения ИТС уровня ПРОФ, включающий в себя следующие сервисы: доступ к онлайн-сервису "Обновление программ", полный доступ к онлайн-базе сервиса "ИС ИТС", доступ к онлайн-сервису "Линия консультаций", доступ к онлайн-сервису "RDI Service", доступ к онлайн-сервиса "FREDO Отчет "для юридических лиц, доступ к онлайн-сервиса" FREDO ДокМен ", доступ к онлайн-сервису" Консультации аудитора ", сервис "Лекторий ". Использование данных сервисов и услуг, входящих в пакет, никаким образом не могут повлиять на работоспособность используемой системы. Для поставки сервиса сопровождения ИТС не требуется дополнительных подтверждений кого-либо из дистрибьюторов. Указав такое требование, заказчик вводит дискриминационные требования по отношению к остальным поставщикам и тендер может быть признан недействительным правообладателем и отменен.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 жовтня 2020 13:57
Доброго дня! Наша відповідь на Ваше попереднє запитання, як і документація даної допорогової закупівлі, не містить жодних вимог щодо обов’язковості додаткових чи будь-яких інших погоджень з дистриб’юторами програмного забезпечення «BAS Бухгалтерія. ПРОФ» у тому числі з ТОВ «ТЕХНОЦЕНТР МАЯК СОФТ». Нами було зазначено про наявність у нас ПЗ «BAS Бухгалтерія. ПРОФ», яке використовується у роботі нашого підприємства та було закуплене через електронну систему закупівель (Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-10-22-003014-b) і послуги з супроводження якого є предметом даної допорогової закупівлі.
До початку роботи з вищезазначеним ПЗ, нас було повідомлено про наявність, крім стандартного функціоналу, додаткових функціональних можливостей програми. Саме тому у документації, а також у попередній відповіді, ми акцентували увагу на тому, що послуги з супроводження вже наявного у нас ПЗ будуть вважатися наданими належним чином за умови можливості використання повного функціоналу встановленої на наших технічних пристроях версії «BAS Бухгалтерія. ПРОФ». Якщо будь-яким учасником, який візьме участь у торгах, буде забезпечена така можливість, за умови перемоги за результатами аукціону, то такий учасник буде визнаний переможцем закупівлі. У випадку, якщо така можливість забезпечена не буде, у тому числі у випадку необхідності внесення змін до встановленого ПЗ, заміну існуючих функцій та інструментів іншими, потребуватиме додаткових погоджень тощо, то подібна пропозиція буде вважатися такою, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення даної допорогової закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, а також потребами замовника з відповідними наслідками, передбаченими чинним законодавством.
Щодо посилання у нашій відповіді від 19.10.2020 р. на підприємство, яке поставило нам ПЗ «BAS Бухгалтерія. ПРОФ», а саме ТОВ «ТЕХНОЦЕНТР МАЯК СОФТ», то виходячи з вищенаведеного, тобто з припущення, що зазначене підприємство є розробником певних додаткових функцій наявної у нас версії, ми вказали, що «МОЖЛИВО» буде необхідним їх погодження, як розробника, у зв’язку з чим не зовсім зрозуміло на чому ґрунтується Ваш висновок що, ми вимагаємо обов’язкових погоджень з ТОВ «ТЕХНОЦЕНТР МАЯК СОФТ» або іншими дистриб’юторами ПЗ «BAS Бухгалтерія. ПРОФ».
Більше того, з нашої відповіді від 19.10.2020 р. однозначно випливає, і ми ще раз на цьому наголошуємо, що договір може бути укладений з будь-яким переможцем закупівлі, пропозиція якого відповідає потребам нашого підприємства, і що такий договір, після завершення торгів, може бути не укладеним або в подальшому розірваним виключно у випадку, якщо з’ясується, що ми не зможемо у повному обсязі використовувати усі функції та можливості встановленої на наших технічних пристроях версії ПЗ «BAS Бухгалтерія. ПРОФ», без внесення до нього змін.
До початку роботи з вищезазначеним ПЗ, нас було повідомлено про наявність, крім стандартного функціоналу, додаткових функціональних можливостей програми. Саме тому у документації, а також у попередній відповіді, ми акцентували увагу на тому, що послуги з супроводження вже наявного у нас ПЗ будуть вважатися наданими належним чином за умови можливості використання повного функціоналу встановленої на наших технічних пристроях версії «BAS Бухгалтерія. ПРОФ». Якщо будь-яким учасником, який візьме участь у торгах, буде забезпечена така можливість, за умови перемоги за результатами аукціону, то такий учасник буде визнаний переможцем закупівлі. У випадку, якщо така можливість забезпечена не буде, у тому числі у випадку необхідності внесення змін до встановленого ПЗ, заміну існуючих функцій та інструментів іншими, потребуватиме додаткових погоджень тощо, то подібна пропозиція буде вважатися такою, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення даної допорогової закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, а також потребами замовника з відповідними наслідками, передбаченими чинним законодавством.
Щодо посилання у нашій відповіді від 19.10.2020 р. на підприємство, яке поставило нам ПЗ «BAS Бухгалтерія. ПРОФ», а саме ТОВ «ТЕХНОЦЕНТР МАЯК СОФТ», то виходячи з вищенаведеного, тобто з припущення, що зазначене підприємство є розробником певних додаткових функцій наявної у нас версії, ми вказали, що «МОЖЛИВО» буде необхідним їх погодження, як розробника, у зв’язку з чим не зовсім зрозуміло на чому ґрунтується Ваш висновок що, ми вимагаємо обов’язкових погоджень з ТОВ «ТЕХНОЦЕНТР МАЯК СОФТ» або іншими дистриб’юторами ПЗ «BAS Бухгалтерія. ПРОФ».
Більше того, з нашої відповіді від 19.10.2020 р. однозначно випливає, і ми ще раз на цьому наголошуємо, що договір може бути укладений з будь-яким переможцем закупівлі, пропозиція якого відповідає потребам нашого підприємства, і що такий договір, після завершення торгів, може бути не укладеним або в подальшому розірваним виключно у випадку, якщо з’ясується, що ми не зможемо у повному обсязі використовувати усі функції та можливості встановленої на наших технічних пристроях версії ПЗ «BAS Бухгалтерія. ПРОФ», без внесення до нього змін.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "БОБРОВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" #3099217818 |
Очікує рішення |
8 700,00
UAH з ПДВ
|
28 жовтня 2020 16:03
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 03 листопада 2020 16:16 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Неможливість внесення необхідних змін та/або уточнень до документації допорогової закупівлі, для більш детальної регламентації вимог замовника, на стадії визначення переможця та недопущення, у зв'язку з цим, отримання Підприємством послуг, які не будуть відповідати його вимогам і потребам |
Документи:
03 листопада 2020 16:16
|
Електронний підпис |
03 листопада 2020 15:56
|
Протокол.PDF |